Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jiikax sanoi:
Sori jos pahoitin sun mielen, ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä :( No kuitenkaan minua ei tollaset jutut kiinnosta. Ootko muuten jollain erityisluokalla, niinku matemaattispainotteisella yms?

Ei se mun mieltä pahoittanut, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.

Ihan normi mehtäläis peruskoulusta siirryin lukioon normaalille lukio linjalle. Pitkämatematiikka on tavotteena kirjottaa hyvin arvosanoin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

suokukko sanoi:
Ei se mun mieltä pahoittanut, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.

Ihan normi mehtäläis peruskoulusta siirryin lukioon normaalille lukio linjalle. Pitkämatematiikka on tavotteena kirjottaa hyvin arvosanoin.
No hyvä.

Toivottavasti saat sitten hyvän arvosanan :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

TeRm0z sanoi:
Offtopic, mutta: Riippuu paikasta mistä tilaa.
Esim. Videogamesplussasta tilatessa voi pyytää laittamaan pienemmän arvon pakkaukseen.
Itselle tuli juuri viime vkolla Stranglehold S.E PS3:lle (60) ja kuoreen oli merkattu hintaa 25. Tätä vaihtoehtoa kannattaa kysyä myös muilta ulkomaan puljuilta.

Totta ,riippuu, monen kans pystyy säätään mut sekään ei aina auta, on mulla jääny "gift" pakkauksia tullii ja 30$:s merkattuja. Sillon ne soittaa ja saat hakee ja ite avata sen, sit ne on kuumana ku on kusetettu...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vituttaa tää soneran laajakaista, kun toimii puolet päivästä hyvin ja sitten puolet päivästä pätkii ihan vitusti ja aina soneralla sanotaan ei täällä päässä ole mitään vikaa, tilatkaa korjaaja joka maksaa 80-100, eikö ne perkeleen mulkut osaa laittaa tätä meidän adsl toimimaan hyvin haistakoon paskan sanon minä........:mad:

Huh, tulipas taas avauduttua parin vuoden vihat soneraa kohtaan
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Bandicoot sanoi:
Fisut vetelee ohi pokerissa. Tänään saldona -115$ :mad:

Paljonko on rollia? Pelaatko sopivan kokoisia pelejä? Fisut vetää nettipokerissa aina ohi, varsinkin jos pelit on matalia. Siellä tullaan vaikka kakkos-seiskalla ohi, kun asiat on vähän hakusessa. Pää pystyssä, tiedän tunteen ;)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Flagg sanoi:
Historia on kyllä mielenkiintoinen aine ja harmi että sitä ei enään amiksessa ole.
Onneksi täällä sai ainakin valinnaisena Taide & Kulttuuria.
Siinä vissiin edes vähän tutkitaan tota historiaa. Ei oo vasta ollu ku 2 tuntia niin tiedä sitte millaista se loppujenlopuksi on. Ekat tunnit ainaski kattottiin maanantaina tota eduskunnan Tehy lain käsittely sessiota.
Muu luokka piti mua ihan sakiana ku mua se jopa kiinnostikin, ne olis mielummin kait ollu kotona rassaamas peeveetä tai jotain, ainakin osa.

Voin kyllä sanoa, että mua vituttaa kyllä koko ammattikoulu :mad:
Ei sinänsä olis ihan mukava koulu, mutta se suurin ongelma on ne oppilaat. Jotenki ihmetyttää miten vieläkin jotkut 16-18 "jaksaa" sitä jokapäiväistä lapsellista säheltämistään (,no kait pakko tunnustaa, että en mäkään kaiken aikaa jaksa sitä opetusta seurata ja niin edelleen blaa blaa varmaan jotain kiinnostaa).
Mutta ei nyt ehkä kannata yleistää liikaa, on siellä tosi paljoa mukavaakin porukkaa niin kai se vähän "tasoittaa".
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuomas sanoi:
Kylläpä nyt vituttaa kun oli tullut postista laput että Blahd DVD:stä tilaamani 50.99 hintaan Smackdown vs RAW 2008 (PS3) on vantaalla yli 500km päässä tullissa.Jos lähettävät pelin lähimälle tullipostille Raaheen (täältä 70km) tulee yli 20 lisähintaa + tietenkin itse hakureissu.Ja itse kun luuli saavansa pelin halvemmalla kuin suomesta.

Tänään tuli peli haettua Raahen tullista ja odottamattomana yllätyksenä ei tarvinnut maksaa mitään tulliveroja tai muutakaan :eek: Nainen sanoi vain että "kun ei mene yli 10 tämä vero niin siitä ei veroteta mitään" Olin varautunut ainakin 40 maksaan lisähintaa kun ekoissa lapuissa mittkä tuli postista oli että pitää maksaa 21 + tulliverot jos haluaa että paketti hoidetaan lähimpään tulliin.No kerrankin näin päin, pelin loppuhinnaksi tulikin siis vain se 50.99 :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tehyn palkkaratkaisu kyrsii:

Minä, Minä, Minän voitto ja solidaarisuuden häviö. Saivat vielä sovittua että ei koske muita hoitajia kuin tehyläisiä. Törkeää! Vielä puhuvat että heidän työ on tärkeää (muiden siis ei) törkeää omahyväisyyttä ja edun tavoittelua. Nyt äkkiä säätämään pakkosovittelulakia että tälläinen touhu ei jatku. Todellisuudessa toiset hoitajaliitot tulee seuraavissa neuvotteluissa vaatimaan vielä isompia korotuksia uhkaamalla samoilla konsteilla. Onko tässä touhussa loppua edes näkyvillä? Todella surullista. Sitten kun vielä mietitään mitä kivaa poliisit, palomiehet ja armeijan upseerit keksivät, niin nyt lähtee mopo käsistä...

Terv: ex-tehyläinen (tosin onpahan omatunto puhdas)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

poliisien ainakin pitäis saada lisää palkkaa! vituttaa ku jokku paskanpuhuja poliitikot käärii niin saatanasti rahaa istumisesta! poliiseilla pitäis olla parempi palkka työn vaarallisuuden takia.koskaan ei tiedä millanen sekopää vastassa.esim jos naapuri ilmottaa riitelystä --->poliisi oven taakse koputtamaan ja huutamaan TÄÄLLÄ POLIISI! mitäs jos siellä odottaa vinksahtanu aviomies haulikko kourassa ja päästää haulikolla heti oven avattuaan/oven läpi? paskaa sanon minä!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa processing tilassa oleva orderi play.comissa. Viikon päivät ollut eikä mitään tapahdu.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Hyllyt notkuu uusia pelejä mutta ei vaan ehdi pelaamaan. :mad:

Kai ne pitäis sitten ottaa tänne töihin pelattavaksi....
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Norton Internet Securityyn ei tule ostettu vuoden lisätilaus, ja tekninen tuki kertoo seuraavaa, oikeasti:
Palveluajat ovat tällä hetkellä tavallista pitempiä. Pysy linjalla, niin analyytikkomme palvelee sinua pian.

Palveluajat ovat tällä hetkellä tavallista pitempiä. Pysy linjalla, niin analyytikkomme palvelee sinua pian.

Palveluajat ovat tällä hetkellä tavallista pitempiä. Pysy linjalla, niin analyytikkomme palvelee sinua pian.

Palveluajat ovat tällä hetkellä tavallista pitempiä. Pysy linjalla, niin analyytikkomme palvelee sinua pian.

Palveluajat ovat tällä hetkellä tavallista pitempiä. Pysy linjalla, niin analyytikkomme palvelee sinua pian.

Palveluajat ovat tällä hetkellä tavallista pitempiä. Pysy linjalla, niin analyytikkomme palvelee sinua pian.
Ja sitten kun tukihenkilö tulee lähes puolen tunnin odottelun jälkeen, hän sanoo että miten tunnus aktiovidaan, mutta mutta, mitenkäs laitat tunnuksen kun ei hyväksy ykkösiä ja vitosia (toimii muualla) ja tunnuksen paikka on aivan liian pitkä :mad: :mad: No huomenna taas tukeen valituksia, jos ei rupea toimimaan. :mad: Ottaa pikkasen päähän, hyvä etten tunge näppistä näytön läpi ja hypi koneen päällä, vaikka vika ei ole niissä vaikka huonoja ovatkin :mad:

edit: No nyt rupes toimimaan. Piti säätää vähän liikaa, ei hyvä juttu. En tajua miten jotku nyypät pärjää tällasten ihan syvältä olevien juttujen kanssa kun en itsekään pärjää... No anyway, nyt on vuoden tilaus aktivoitu, aikaa tais mennä pari tuntia yhteensä. Ensi vuonna samaan aikaan onkin sitten taas sama juttu vastassa kun se oli viime vuonnakin ja oliko peräti vielä sitä edellisenäkin. Tää on vaan tätä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

groove sanoi:
Ketuttaa processing tilassa oleva orderi play.comissa. Viikon päivät ollut eikä mitään tapahdu.

ei tuo vielä mitään.
minä tilasin pari kk sitten jenkeistä uuden moottorin rc autooni.
ensin sai odotella about kuukauden että sitä saatiin edes varastoon valimistus viivästysten vuoksi ja nyt on jo yli kuukausi siitä kun se on sivuston mukaan laitettu postiin.
ei näy ei kuulu.

ei tässä mikään kiire ole kun tuollaiset paska kelit on niin ei ajamaan pääse mutta kun siitä on se yli 130e maksettu niin olisi se kiva saadakkin.
kai se on toimitettu väärään osotteeseen tai sitten makaa tullissa, toivotavasti ei.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Emäntä hajotti eilen toisesta keittimestä pannu ja tänään hajos toisesta pannu liian nopean jäähtymisen takia. Kirottu fysiikka. Pussitee on pahaa, joten sitä ei voi ihminen juoda. Järkyttävät teevajarit, eikä meinaa herätä tähän päivään kun saanut vain sen yhden kupposen jonka sain aamulla ennen kouluun lähtöä.

Windows jumittaa ja sekös hatuttaa. Konettakaan ei jaksais joka viikko käynnistää uudelleen. Pleikkakin on huollossa. Ties koska saa takas. Juurikin olin uuden pelin ostanut ja vain pari päivää pelannu, joten siltä osin päässä keittää kun ei pääse pelaamaan. Rahaakaan ei oo joten joutuu nipisteleen vielä puoltoista viikkoo, että veronpalautukset ja opintotuki tulee. Onneks sentään on rahaa ruokaan. Ketuttaa jo valmiiks lähtee sukuloimaan viikonloppuna. No toisaalta pitää sitä kai kummityttöä käydä katsomassa.

Vielä enemmän päätä kiristää kun joutuu viemään veljen lentokentälle kun se nilkki lähtee thaimaaseen 1,5 kuukaudeks ja ite jää tänne loskapaskan keskelle. Nyt tuo pahuksen kissakin taas kynsii mattoo ja sekös rasittaa.

Hermot meni kun joudu yhtäkkiä säätään emänälle printterin toiminta kuntoon tässä aamusella. Piti saada joku kuva skannattua koulua varten kun ei jaksanu piirtää. Eli mitäs, Hirvee säätö, että löys piuhat. Sit ajurien asennus jne. Ajurien setup-ohjelmakin kun tiles pariin otteeseen ni otsasuoni sykähteli kummasti. Perus atk-taidot pitäis saada jo ala-asteopetukseen. Tai no, en tiedä riittääkö perustaidot kun kai sille ne on opetettu jollain työkkärin turhakurssilla. Mut luulis, että korkeekoulussa opetettais. No joo. Ei kai tuotemuotoilijat tartte sellasta.

Uskonto ja fundamentaaliset uskovaiset. Nuf said.
Tekijänoikeusjärjestöt.
Windows, Linux, osx, Konsolit, pelaaminen, elektroniikka, Suomi, tyhmät ihmiset, vähemmän tyhmät ihmiset, minä ite, maailma, kaikenlainen tekopyhyys, universumi ja fysiikan lait.

Nyt perkule jalatkin on taas puutunu kun tässä tilittää ja sekös rasittaa. Kohta ärsyttää vielä enemmän kun tästä nousee ja veri alkaa taas kiertään jaloissa jolloin tulee tämä maailman yksi ärsyttävimmistä tunteistä.

Uudet colt-sytkät. Kuka insinööri-pertti keksi laittaa siihen raapaisukiveen sen metallisuojan? Nykyään jos on kädet hiemankin rasvaiset niin ei saa sitten millään hermosavuketta sytytettyä kun peukalo vaan luistaa sitä metallia pitkin. Pitäis kai siirtyä käyttään tulitikkuja. Ja ne luultavasti ois koko ajan loppu.

Ja nyt alkaa ottaa päähän kun kun tämä pieni purkautuminen on saanut minut hieman rauhoittumaan, joten hyvä v_tutus lähti. Menis vaikka hakkaan päätä seinää jos se auttais.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Pitäs lukee kirja ens viikoks ja olen lukenut jo huimat 2 sivua 200:sta. Ope ajattelee silleen että "Kun te tykkäätte lukea nuita kirjoja niin otetaanpa tehtäväksi semmoinen että luette kirjan 2 viikossa.". Oikeasti ehkä alle puolta kiinnostaa kirjojen lukeminen ja muiden luokkien ei edes ilmeisesti ole tarvinnut lukea yhtäkään kirjaa. Ja sitten tämä netti on täällä tienpäällä älyttömän hidas kun eivät ole asentaneet 3G-verkkoa tarpeeksi, vaikka lähes jokaisella on 3G-kännykkä (paitsi mulla). Ja kyllähän nuo aamuherätyksetkin pännii. Ja kokeet. Ja loska. Ja pimeys.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jiikax sanoi:
Pitäs lukee kirja ens viikoks ja olen lukenut jo huimat 2 sivua 200:sta. Ope ajattelee silleen että "Kun te tykkäätte lukea nuita kirjoja niin otetaanpa tehtäväksi semmoinen että luette kirjan 2 viikossa.". Oikeasti ehkä alle puolta kiinnostaa kirjojen lukeminen ja muiden luokkien ei edes ilmeisesti ole tarvinnut lukea yhtäkään kirjaa. Ja sitten tämä netti on täällä tienpäällä älyttömän hidas kun eivät ole asentaneet 3G-verkkoa tarpeeksi, vaikka lähes jokaisella on 3G-kännykkä (paitsi mulla). Ja kyllähän nuo aamuherätyksetkin pännii. Ja kokeet. Ja loska. Ja pimeys.

200 sivuahan menee aika nopsaan, ja lukeminen on muutenkin yleissivistävää ja hyödyllistä. Surullista jos ei ketään kiinnosta kirjojen lukeminen. Ajattelisit mieluummin niin että olet onnekkaassa asemassa kun pääset lukemaan.
 
Ylös Bottom