Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siihen en ota kantaa, toimiiko Suomen oikeusjärjestelmä vai ei. Mutta se on se ainoa väline, johon kehotan ihmisiä luottamaan. Oman käden oikeuteen en kertakaikkiaan usko. Sitä paitsi tuollaiset uhkailut saattavat pahimmillaan asettaa meidät foorumin ylläpitäjinä hankalaan välikäteen. (En tiedä, mikä mahtaa olla lain tilanne tämän julkisen keskustelun ja sen valvojien vastuun suhteen.)Tommosiakaan ei tarvis "laukoa" jos se "järjestelmä" vaan toimis.
Minäkään en usko oman käden oikeuteen siinä traditionaalisessa mielessä, että suoritettaisiin aktiivista väkivaltaa. Aktiiviselle väkivallalle kun ei löydy mitään eettistä perustetta.Siihen en ota kantaa, toimiiko Suomen oikeusjärjestelmä vai ei. Mutta se on se ainoa väline, johon kehotan ihmisiä luottamaan. Oman käden oikeuteen en kertakaikkiaan usko.
Huhhuh Timppa mikä juttu! Piti oikein selata taaksepäin ja lukea koko touhu pariin otteeseen, kun on tullu oltua tästä threadista lomilla.
Ei alkanu elämä kansanauton omistajana hyvin. Heitti moottorivalot ja eiku hinauksella pitäjänmäen veholle.
Sullahan oli se TDI-Passat, jostain olin lukevinani? Jos niin, tuskin kyseessä on mitään vakavampaa. Jos sattuisi epäonnisesti olemaan kaksoisahdettu 1,4 TSI, niin olisin ehkä jo vähän enemmänkin huolissani.
Ei mulla on 2.0 fsi. Huollosta sanottiin et se ei ole mitään vakavaa ku soitin sinne, auto kävi kuiteski ihan normaalisti. Arveli et on voinu olla joku katkos sytytyksessä niin sen takia sytty toi moottorivalo.
Ah, vanha kunnon "ollaan vain ystäviä". Annan nyt hyvän vinkin: usko tyttöä ja siirry eteenpäin. Itse hakkasin turhan monta vuotta päätä samaan seinään, kunnes tajusin, että vieressä on ovi.Potentiaalinen tyttöystävä ilmoitti tänään sitten, että pitää meitä vain ystävinä.
Annan nyt hyvän vinkin: usko tyttöä ja siirry eteenpäin..