Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä
Killzonen ohjauksessa ei edelleenkään ole mitään vikaa, se epätarkempi ja siihen on otettu pientä liike viivettä mutta ne tuovat peliin hieman omaa maustetta. Tämä tarkoittaa sitä että kavereihin osuminen liikkeestä 150m:stä on kutakuinkin mahdotonta ja joutuu soveltamaan muita keinoja ja taktiikoita.
Molempiin tottuu ja molemmat toimii mitä muuta niiltä voi vaatia? Mistään realistisuudesta nyt ei lähdetä keskustelemaan sillä sitten ei osuisi juuri minnekään kun otettaisiin messiin luodin paino, painovoima, käden tärinä, tähtäimen asetukset, jo kärsitty vahinko, hahmon "henkinen tila"
ja ties mitä. Snipulla on oikeasti monikerroin vaikeampi ampua kuin killzonessa ja codissa voisi edes kuvitella, mite pidemmäs matka menee sitä enemmän aseen tähtäintä joutuu säätämään ja matkaa arvioimaan. yhden tai kahden millin nosto jyvätähtäimessä voi tarkoittaa 150:ssä metrissä metrin muutoksia osumakohtaan.
Itse tykkään enempi killzonesta juuri tuon takia että run and gun johtaa hyvin usein kuolemaan ja taas vähän varovaisempi ja erityisesti joukossa liikkuminen tuottaa taas tulosta. Myös auto-aimin vähäisempi läsnäolo lämmittää mieltä, kun codissa nyt ei tarvi ampua kuin vähän siihen suuntaan niin eiköhän joku niistä ammuksista nyt kohteeseen osu.
Onneksi olen yllättävänkin taipuva noihin kontrolleihin niin menee räiskintä kuin räiskintä pienen harjoittelun jälkeen
nimimerkillä kontrolleista vihatun farcry2:sen k/d 2.0+
Killzonen ohjauksessa ei edelleenkään ole mitään vikaa, se epätarkempi ja siihen on otettu pientä liike viivettä mutta ne tuovat peliin hieman omaa maustetta. Tämä tarkoittaa sitä että kavereihin osuminen liikkeestä 150m:stä on kutakuinkin mahdotonta ja joutuu soveltamaan muita keinoja ja taktiikoita.
Molempiin tottuu ja molemmat toimii mitä muuta niiltä voi vaatia? Mistään realistisuudesta nyt ei lähdetä keskustelemaan sillä sitten ei osuisi juuri minnekään kun otettaisiin messiin luodin paino, painovoima, käden tärinä, tähtäimen asetukset, jo kärsitty vahinko, hahmon "henkinen tila"
ja ties mitä. Snipulla on oikeasti monikerroin vaikeampi ampua kuin killzonessa ja codissa voisi edes kuvitella, mite pidemmäs matka menee sitä enemmän aseen tähtäintä joutuu säätämään ja matkaa arvioimaan. yhden tai kahden millin nosto jyvätähtäimessä voi tarkoittaa 150:ssä metrissä metrin muutoksia osumakohtaan.
Itse tykkään enempi killzonesta juuri tuon takia että run and gun johtaa hyvin usein kuolemaan ja taas vähän varovaisempi ja erityisesti joukossa liikkuminen tuottaa taas tulosta. Myös auto-aimin vähäisempi läsnäolo lämmittää mieltä, kun codissa nyt ei tarvi ampua kuin vähän siihen suuntaan niin eiköhän joku niistä ammuksista nyt kohteeseen osu.
Onneksi olen yllättävänkin taipuva noihin kontrolleihin niin menee räiskintä kuin räiskintä pienen harjoittelun jälkeen
nimimerkillä kontrolleista vihatun farcry2:sen k/d 2.0+