Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jotenki tuntuu, että toi moninpeli menee aivan kamalaks sähläämiseks/kamppimiseks/rapeemiseks kun pelaajie rankit rupee olee luutnantti/kapteeni tasoa. :eek:

Vaihoin 3 kertaa serveriä ja samanlaista joka servus. Onko muilla samanlaisii kokemuksia vai onko vaa käyny huono säkä serverien suhteen meitsillä? :confused:

Kyllä minäkin olen tullut siihen tulokseen, että joko en vain osaa, tai sit toiset on jo kerennyt melkoisen hyviksi..toivottavasti rankin myötä aukeavilla asioillakin on osuutta asiaan, kun ainakin itse saa laskea lippaallisen ja toivoa että kerkesi aloittaa ampumisen ensiksi..
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Juu, ei lol!

Tossa tuli ekaa kertaa mentyä hauki=???? servulle ja pakko sanoo että en oo koskaan nähnyt yhtään epäloogisempaa peliä.

Respaaminen on ihan hanurista. En oo muistaakseni misn S&D pelimuodossa/pelissä nähnyt moista.

Jokainen pelimuoto näyttää identtisiltä toisiinsa verrattuna noin ulkoisesti. Eikä ole mitn järkeä että servussa on monta eri pelimuotoa (mielipide).

Ainut johon olen jotenkin tykästynyt pelissä on S&D. 18 pelaajan servulla max. Ja jo 18 pelaajalla huomaa hämmingin synnyn.

Periaatteessa mitä näin pelaajilta tuola, oli kämppereitä. Jengi snipuili joillain konkuilla miljoonan kilsan päästä, toivon pilke otsassa että "kuolisipas se" T.T

Ja ei sielä voinut oikeasti kun nauraa koko pelille. Jos oikeesti jengi kattois sitä pelityyliänsä, niin ei juma. Meitti ainaki purskahti sellaset kyyneleet silmiin ku näin jonku Staminan jumittavan jossain oven aukossa ku siinä oli 10 muuta yrittämässä samaa aikaa.

Ohjattavuus on oikeasti karseeta. En voi ymmärtää miten jengi voi ees sanoo et se on ees "siedettävä". (Pelaileekohan ne silmät kiinni ja varpailla?) Sillä itellä meni paremmin ku laitoin ohjaimen lattialle ja varpaat hoisi homman kotiin.

Ei miln pahalla ketään vastaan. Mutta jos jengi meinaa kilpailu meiningillä tuota peliä pelailla ni senkus. Meiti ei kyl tuommoista peliä haluaisi tukea.

Call Of Duty 4 : Modern Warfare on se ainut oikea FPS peli. Siitä saa sentään selvää. Mutta ei sille voi mitn jos sokeat haluaa korviketta "vanhalle" pelille.

Vähän sama tässä kyseessä kun Coca-Cola:ssa. Kun Pepsi tuli niin fanit jatko kokiksen litkimistä, useat kokeili Pepsiä mutta tulivat takaisin kokiksen pariin. Ja muut sokeina jatkoi pepsin litkimistä.

Nykyään on 2 erilaista konsoli pelaajaa:
  • Ne, ketkä omistaa Ps3, CoD4 ja juo kokista.
  • Ne, ketkä omistaa Xbox360, Killzone2 ja juo pepsiä (sokeus aiheutti jopa ostamaan väärän kosolin peliä varten)

Nojoo, tää rupee menee vähän lian paljon vitsin puolelle. Mut oikeesti HERÄTKÄÄ! Omasta mielestä jopa W@W on parempi. Ainut oikeasti hyvä juttu KZ2:ssa on tuo servu systeemi ja rankit ja tehtävät yms.

Joo.. Jos meinaatte tuohon ladduun tosiaan äänestää, niin joku kiinostunut voisi sitten samalla tulla irkkiin jutskaamaan jos haluaa ylläpitää niitä. Itse en aio.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hauki=? -servu on tainnut olla joka ilta julkaisusta lähtien.

Voisi muuten jatkossa laittaa servun asetuksista niin, että saa itse valita puolensa (olisi nimittäin kiva pelailla kaverien kanssa samalla puolella. :))
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kantsii tagata se "own rank only" tai vastaava siinä serverivalinnassa, jos olet surkea oppimaan ;). Ei vaan, varmaankin jotain CoD-veteraaneja suurin osa noista, tulee kuonoon itselläkin aika huolella välillä.

Pelaan nimen omaan "own rank only" servuissa. Tuntuu, että taistelu keskittyy pelkästään jomman kumman puolueen main spawniin, eikä ketään kiinnosta tehtävät. Tämä siis sen jälkeen kun pelaajien rankit Luutnantti/Kapteeni tasoa. Ilmeisesti, joku ability raiskaa pelin totaalisesti??

Eikä sinäänsä olekaan ehkä valittamista. Hyvin pärjään, mutta itseäni kiinnostaa enemmän tehtävien suorittaminen kun kämppiminen... :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nykyään on 2 erilaista konsoli pelaajaa:
  • Ne, ketkä omistaa Ps3, CoD4 ja juo kokista.
  • Ne, ketkä omistaa Xbox360, Killzone2 ja juo pepsiä (sokeus aiheutti jopa ostamaan väärän kosolin peliä varten)
Ei pahalla, mutta alkoi mennä jo aika paksuksi lööperiksi. Toistelen taas vanhaa mantraa siitä, kuinka subjektiivinen mielipide ei ole objektiivinen fakta. Jos toiset ihan aikuisten oikeasti tulevat toimeen tämän(kin) pelin kontrollien kanssa, niin miksi heitä pitäisi siitä arvostella - tai jopa suorastaan ilkkua. Antaa toisten nauttia, ja itse voi opetella hyväksymään sitä seikkaa, ettei kaikkien tarvitse tykätä samoista asioista. Ja että eri mieltä oleminen ei ole sama asia kuin väärässä oleminen.

Terveisin, Pepsiä juova PS3:n ja X360:n omistaja (joka ei pidä COD4:n verkkopelistä). :)

PS. Reiluuden nimissä on todettava, että en ole Killzone 2:n verkkopeliä tuolla myyntiversiolla edes kokeillut.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ei pahalla, mutta alkoi mennä jo aika paksuksi lööperiksi. Toistelen taas vanhaa mantraa siitä, kuinka subjektiivinen mielipide ei ole objektiivinen fakta. Jos toiset ihan aikuisten oikeasti tulevat toimeen tämän(kin) pelin kontrollien kanssa, niin miksi heitä pitäisi siitä arvostella - tai jopa suorastaan ilkkua. Antaa toisten nauttia, ja itse voi opetella hyväksymään sitä seikkaa, ettei kaikkien tarvitse tykätä samoista asioista. Ja että eri mieltä oleminen ei ole sama asia kuin väärässä oleminen.

Terveisin, Pepsiä juova PS3:n ja X360:n omistaja (joka ei pidä COD4:n verkkopelistä). :)

PS. Reiluuden nimissä on todettava, että en ole Killzone 2:n verkkopeliä tuolla myyntiversiolla edes kokeillut.

Joo, huomasin kyllä itekkin että rupes vähän yli menemään tuo juttu. Pahoitteluni.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

ja miksi taaskaan verrataan CoD4:seen tätä peliä?
Entä jos tämä olisi tullut paljon ennen CoD4:sta, silloin kaikilla olisi tämän pelin kontrollit ja pelityylit selkärangassa. Alettaisiinko sitten haukkumaan Codia, kun se on liian nopea ohjaukseltaan ja muutenkin grafiikka on sahalaitaisempaa... Nämä ovat kaksi eripeliä, verratkaa tätä KZ2:sta ennemminkin KZ1:seen :)
Itselleni tämä sopii kuin nenä päähän, kunhan vielä vähän opettelen karttoja ja muutenkin opin pelaamaan paremmin ja saan enemmän aseita sun muita ylennyskiä :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Niin no mäkin diggaan jopa Resistancen nettipelistä... Kait sit joku Freeway colan litkijä :p
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

ja miksi taaskaan verrataan CoD4:seen tätä peliä?
Entä jos tämä olisi tullut paljon ennen CoD4:sta, silloin kaikilla olisi tämän pelin kontrollit ja pelityylit selkärangassa. Alettaisiinko sitten haukkumaan Codia, kun se on liian nopea ohjaukseltaan ja muutenkin grafiikka on sahalaitaisempaa... Nämä ovat kaksi eripeliä, verratkaa tätä KZ2:sta ennemminkin KZ1:seen :)
Itselleni tämä sopii kuin nenä päähän, kunhan vielä vähän opettelen karttoja ja muutenkin opin pelaamaan paremmin ja saan enemmän aseita sun muita ylennyskiä :rolleyes:

Onhan tuokin mielipide.

Itse vertaan FPS pelejä FPS peleihin. JA RPG:tä RPG:n.

Jos vertaisin CoD1:stä CoD2:een.
Joutuisin samalla vertaileen Final Fantasy 7:a, Final Fantasy 10:iin.

Esim FF:ssä, koko pakkaus muuttuu joka "jatko.osassa" (pelityyli, juoni jne.) joka tekee vertailusta mahdotonta. Mutta, jos vertaan näitä peljä RPG:nä, niin vastaus on helpompi. FF-10 toimii paremmin RPG:nä kuin FF-7.

On vain paljon yksinkertaisempaa verrata yhtä asiaa toiseen samanlaiseen asiaan.

Eli lyhyesti sanottuna. En vertaa CoD4:sta KZ2:een. Vaan FPS peliä toiseen FPS peliin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ja jos sitten palattaisiin taas aiheeseen? Näitä vertailuvääntöjä voinee perustaa oman ketjun, jos niin keljuttaa, kun toiset tykkäävätkin eri pelistä kuin itte.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuntuu, että taistelu keskittyy pelkästään jomman kumman puolueen main spawniin

tuosta pääsee eroon kun nakkelee taktikolla spawnikranuja vihollisten spawnikranujen sekaan (siis jos ei pääse etenemään linjan taakse asettamaan spawnia...) jolloin koko homma menee infernaaliseksi rinkirunkkailuksi mutta hetken päästä saattaa päästä alakynnestä. Mutta tuo tilanne ärsyttää kyllä itseänikin suunnattomasti suurimmalla osalla publiceista, tyypit ei _pelaa_ ollenkaan vaan juostaan nauhojen ja badgejen perässä..
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hetkinen? Pätsi tuli peliin jokin aika sitten, nukkumatti painaa jo päälle ja pelijuomaakin tuli tänään nautittua...MUTTA...pelasin yhen pelin pätsin jälkeen ja ihan niinku kontrolli tuntuisi nyt ihan pikkuriikkisen paremmalta? On mahollista, että pelijuoma vaikuttaa ja vaan kuvittelen mutta sanokaas nyt muutkin että mitä mieltä kun ootte kerenny koittaa? Siis se pyörii paremmin mun mielestä joka sinänsä parantaa pelattavuutta...tai sitten sitä kontrollia on jotenkin tuunailtu. Ero ei tuntunut kovin merkittävältä. Voi tietenkin myös olla, että se 16 pelaajan peli muuten vaan pyöri paremmin kuin toi tämäniltanen "häsläys suomiservu" Suomiservulla alko loppuvaiheessa meno oleen järkevää kun pelaajamäärä tippu alle 20. Semmosta lisää kiitos...ei häsläämistä!

Edelleenkin sitä mieltä, että yli 20 pelaajan pelissä ei mitään järkeä? Itseasiassa on alkanut tuntuun siltä, että 20 on jo liikaa? Ehkä se optimi määrä on 16 tai alle?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

onlinestä en tiedä, jos siinä on eroa niin aika hienovarainen on kun en itse huomannut juurikaan... mutta kokeilin huvikseni yksinpeliä ja jos en ihan väärässä ole niin yksinpeliin on muokattu tähtäystä enemmän moninpelin tähtäystä vastaavaksi.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mä en vertaa tätä peliä oikeestaan mihinkään, mutta jos pakko verrata codiin niin codi ime tuubia ja pahasti. Ei siitä sen enempää.

Jokatapauksessa ainakin meikäläiseen ja kavereihin joiden kanssa tätä nyt ollaan kolme päivää pelattu porukalla on uponnut ja kunnolla. Helvetin hyvä peli, kova meininki, on hauskaa, ja pelissä on muutakin kuin se m16, kranaatti ja kourallinen vastustajia.

Vaikka yleisesti olen ollut sitä mieltä että turhat kikkailut on turhaa peleissä ja pelien pitäisi olla yksinkertaisempia niin tämä kyllä muutti käsitykseni. Ainakaan itelläni ei ole mitään noita classeja vastaan tai lentäviä robotti botteja tai automaatti turretteja joita joku voi rakentaa tai näkymättömäksi muuttuvia snipoja tai sinkomiehiä joilla on tuplasti energiaa. Aluksi kyllä kismitti kun ei itellä vielä ollut (ei ole vieläkään) mutta nyt kun miettii niin on se mukava fiilis pamauttaa kilometrin päästä paska-aseella aivot pihalle näkymättömästä snipusta jollain hillomunkki harhalaukauksella. Tai selvitä jollain ihmeellä haulikko miehestä lähitaistelussa ja ampua se pistoolilla hengiltä.

32 pelaajan servutkaan ei haittaa vaikkei pelistä enää mitään ymmärrääkään, kaikki juoksee ja räjähtelee ja tulee kymmenen team killiä, mutta mitäs sitten, meno ei ainakaan lopi ja minä tykkään. Aivot narikkaan ja riehumaan!

Kontrolleista sen verran että nyt olen jo niin tottunut etten huomaa yhtään mitään vaikeaa tai hankalaa niissä. Varmaan huomaisin eron jos menisin pelaamaan jotain muuta fps peliä mutta miksi vaivautua. Olen tyytyväinen näin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Noissa lähitaisteluissa jos tulee vastaa pioneeri ni se on kyl melkee siinä sitte :D Haulikosta ku tulee ni prkl pää räjähtää saman tien ja damagee tulee. Toi aim assist on kyl tosi vahva tos haulikossa.. Ei tartte ku tähdätä ni se liimaantuu heti lähimpää vihollisee ja sit seuraa sitä ku hai laivaa..
En nyt tiiä onko tää hyvä vai huono asia, mutta on se kyl niin sairaan helppoa vaan tähdätä ja ampua. Ei käytännös tarvi ite ku tähdätä vähä sinne päin ni se liimantuu aika nopee siihe vastustajaa. Taitaa olla ainoastaan toi haulikko sellai ase jossa niiku toi aim assist on pahin..
Rynkyil jos pelaa ni ei se aimi ainaka kovin paha ole jos lonkalta yrittää ampua. Tähdätessähän aimia ei käytännös huomaa ellei sitä tähtäysnappia rämpytä - silloin se tähtäin vain siirtyy vastustajan kohdalle mut siinä pitää kumminki ite tähdätä.

Toi haulikon aimi pitäs kyl saada vähä heikommaks.. Nois lähitaisteluis tuppaa olee kaikil haulikot ainoastaan. Nojooh.. Ite tappanu eniten haulikolla ja suurin osa varmaan ton aimin avul. Kai ootte itekki huomanu saman asian??
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Noissa lähitaisteluissa jos tulee vastaa pioneeri ni se on kyl melkee siinä sitte :D Haulikosta ku tulee ni prkl pää räjähtää saman tien ja damagee tulee. Toi aim assist on kyl tosi vahva tos haulikossa.. Ei tartte ku tähdätä ni se liimaantuu heti lähimpää vihollisee ja sit seuraa sitä ku hai laivaa..
En nyt tiiä onko tää hyvä vai huono asia, mutta on se kyl niin sairaan helppoa vaan tähdätä ja ampua. Ei käytännös tarvi ite ku tähdätä vähä sinne päin ni se liimantuu aika nopee siihe vastustajaa. Taitaa olla ainoastaan toi haulikko sellai ase jossa niiku toi aim assist on pahin..
Rynkyil jos pelaa ni ei se aimi ainaka kovin paha ole jos lonkalta yrittää ampua. Tähdätessähän aimia ei käytännös huomaa ellei sitä tähtäysnappia rämpytä - silloin se tähtäin vain siirtyy vastustajan kohdalle mut siinä pitää kumminki ite tähdätä.

Toi haulikon aimi pitäs kyl saada vähä heikommaks.. Nois lähitaisteluis tuppaa olee kaikil haulikot ainoastaan. Nojooh.. Ite tappanu eniten haulikolla ja suurin osa varmaan ton aimin avul. Kai ootte itekki huomanu saman asian??

Oon kyl itekkin huomannu ton haulikon auto aimin... Ei se mua ainakaan haittaa... Enemmän haittaa lägi mitä joillain servuilla tulee vastaan...

Esim, ammun kaveria haulikolla kolme kertaa ennen kuin kuolee, ja ennen kaatumistaan se jotenkin onnistuu ampumaan mut vielä...

Ja sit tietysti nää kulman taakse kuolemiset. Eli kaveri kurkkii ovi aukosta, ammun pari sarjaa rynkyllä, kaikki osuu, kaveri menee suojaan ja sit vasta kuolee...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Olihan taas menoa eilisillan hauki-servulla :D Päälimmäisenä jäi mieleen Olvikoiran sabotöörin valeasun turvin tekemät niljakkaat iskut. Tämän toiminnan tuloksena sitä alkoi jo epäilemään kaikkia omia..:p

Arucard- sanoi:
Ohjattavuus on oikeasti karseeta. En voi ymmärtää miten jengi voi ees sanoo et se on ees "siedettävä".

Tähän auttaa vain pelitunnit, huomaat kyllä jossain vaiheessa kiinnittäväsi huomiota jo ihan muihin seikkoiin ja ohjauksen iskostuneen salakavalasti mieleen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ja ei sielä voinut oikeasti kun nauraa koko pelille. Jos oikeesti jengi kattois sitä pelityyliänsä, niin ei juma. Meitti ainaki purskahti sellaset kyyneleet silmiin ku näin jonku Staminan jumittavan jossain oven aukossa ku siinä oli 10 muuta yrittämässä samaa aikaa.

Mistähän sä tuonkin taas revit? Kerran taisin illan aikana jäädä paikalleen seisomaan, sekin oli jossain rappusissa, ja sekin johtui vain siitä että ohjaimesta loppui akku. Noh aseen peräähän siitä tuli joltain oman joukkueen jäseneltä, ja vattuilut päälle.

Muutenkin todella naurettavaa, että muutamat tyypit jaksavat edelleen valittaa kuinka tämä peli ei ole samanlainen kuin cod4 tms.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Juu, ei lol!

Tossa tuli ekaa kertaa mentyä hauki=???? servulle ja pakko sanoo että en oo koskaan nähnyt yhtään epäloogisempaa peliä.

Respaaminen on ihan hanurista. En oo muistaakseni misn S&D pelimuodossa/pelissä nähnyt moista.

Jokainen pelimuoto näyttää identtisiltä toisiinsa verrattuna noin ulkoisesti. Eikä ole mitn järkeä että servussa on monta eri pelimuotoa (mielipide).

Ainut johon olen jotenkin tykästynyt pelissä on S&D. 18 pelaajan servulla max. Ja jo 18 pelaajalla huomaa hämmingin synnyn.

Periaatteessa mitä näin pelaajilta tuola, oli kämppereitä. Jengi snipuili joillain konkuilla miljoonan kilsan päästä, toivon pilke otsassa että "kuolisipas se" T.T

Ja ei sielä voinut oikeasti kun nauraa koko pelille. Jos oikeesti jengi kattois sitä pelityyliänsä, niin ei juma. Meitti ainaki purskahti sellaset kyyneleet silmiin ku näin jonku Staminan jumittavan jossain oven aukossa ku siinä oli 10 muuta yrittämässä samaa aikaa.

Ohjattavuus on oikeasti karseeta. En voi ymmärtää miten jengi voi ees sanoo et se on ees "siedettävä". (Pelaileekohan ne silmät kiinni ja varpailla?) Sillä itellä meni paremmin ku laitoin ohjaimen lattialle ja varpaat hoisi homman kotiin.

Ei miln pahalla ketään vastaan. Mutta jos jengi meinaa kilpailu meiningillä tuota peliä pelailla ni senkus. Meiti ei kyl tuommoista peliä haluaisi tukea.

Call Of Duty 4 : Modern Warfare on se ainut oikea FPS peli. Siitä saa sentään selvää. Mutta ei sille voi mitn jos sokeat haluaa korviketta "vanhalle" pelille.

Vähän sama tässä kyseessä kun Coca-Cola:ssa. Kun Pepsi tuli niin fanit jatko kokiksen litkimistä, useat kokeili Pepsiä mutta tulivat takaisin kokiksen pariin. Ja muut sokeina jatkoi pepsin litkimistä.

Nykyään on 2 erilaista konsoli pelaajaa:
  • Ne, ketkä omistaa Ps3, CoD4 ja juo kokista.
  • Ne, ketkä omistaa Xbox360, Killzone2 ja juo pepsiä (sokeus aiheutti jopa ostamaan väärän kosolin peliä varten)

Nojoo, tää rupee menee vähän lian paljon vitsin puolelle. Mut oikeesti HERÄTKÄÄ! Omasta mielestä jopa W@W on parempi. Ainut oikeasti hyvä juttu KZ2:ssa on tuo servu systeemi ja rankit ja tehtävät yms.

Joo.. Jos meinaatte tuohon ladduun tosiaan äänestää, niin joku kiinostunut voisi sitten samalla tulla irkkiin jutskaamaan jos haluaa ylläpitää niitä. Itse en aio.

Lopeta.
Tää ei ole cod..eikä toivottavasti tule olemaankaan.Itse pelaan tätä ihan siksi että tarvii vaihtelua codeihin.
Jos kaikki pelit olisi kuin codit niin mahtas olla tylsää.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kaikki ei vain osaa... Puolet näistä "codisteista" jotka täällä vineevät, ovat vain liian sokeita myöntääkseen, että todellisuudessa Killzonen ohjattavuudessa ei ole muuta vikaa kuin se ettei se ole identtinen Call of Dutyjen kanssa. Samanlaista valitusta saa kuulla jokaisen uuden konsoli-FPS:n ilmestyessä. Se on helppo syyttää peliä kun omat taidot eivät vain riitä. Itsellä on nyt useita tunteja peliä takana ja voin vakuuttaa, että riittävän harjoittelun jälkeen tähtäys ja pelattavuus on juuri niin toimivaa kuin voisi toivoa.

Btw hyvää menoa oli eilen iltapäivästä hauki= servulla. Kyllä huomasi taas, että suomalaiset pelaajat ovat tasoltaan muuta maailmaa edellä :)

Vähän sama tässä kyseessä kun Coca-Cola:ssa. Kun Pepsi tuli niin fanit jatko kokiksen litkimistä, useat kokeili Pepsiä mutta tulivat takaisin kokiksen pariin. Ja muut sokeina jatkoi pepsin litkimistä.

Nykyään on 2 erilaista konsoli pelaajaa:
  • Ne, ketkä omistaa Ps3, CoD4 ja juo kokista.
  • Ne, ketkä omistaa Xbox360, Killzone2 ja juo pepsiä (sokeus aiheutti jopa ostamaan väärän kosolin peliä varten)

Olen elävä todiste väitettäsi vastaan:

http://pelaajalehti.com/yhteiso/kuvat/3103_kz2-julkaisupaivan-setti

:rolleyes:
 
Ylös Bottom