Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pienen tutkiskelun jälkeen löysin GG:n edustajan selityksen tästä resoluutioasiasta.

Eli ruksimalla 720p:n pois, peli pyörii hassulla 960*1080-resolla, joka on siis efektiivisesti sama kuin 1080i. Aitoa 1080p-tilaa Killzone 2:ssa ei ole.
Hyvä että löytyi ihan virallinen lausunto tähän asiaan. Olen jotenkin aina elänyt sillä oletuksella että 1080p on se paras resoluutio pelien pyörittämiseen(mitä suurempi, sitä parempi - jep, miehet...) . Mutta nyt voi hyvällä omatunnolla pelata ihan 720:lla. Kiitoksia selvennyksestä!
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Olen jotenkin aina elänyt sillä oletuksella että 1080p on se paras resoluutio pelien pyörittämiseen(mitä suurempi, sitä parempi - jep, miehet...) . Mutta nyt voi hyvällä omatunnolla pelata ihan 720:lla. Kiitoksia selvennyksestä!
Käytännössä aina paras resoluutio on pelin puskema natiiviresoluutio, koska skaalaus väkisinkin heikentää kuvanlaatua jonkin verran. Joskin onhan noita sub-HD-pelejäkin, jotka ovat siis natiivitarkkuuudeltaan jopa alle 720p:n, ja ne ovat siten aina väkisinkin skaalattuja.

Mutta se tästä aiheesta. Yleisenä ohjenuorana FullHD-telkulla kannattaa PS3:n kanssa pitää vain 720p- ja 1080p-tilat ruksittuina, sillä pelien 1080i-tilat ovat yleensä enemmän tai vähemmän hirveitä. (Tuo Killzone 2 on nyt poikkeustapaus juuri sen vuoksi, että siinä tuo 960*1080-reso tuotetaan suoraan eikä 720p-tilasta skaalaamalla, kuten yleensä tehdään.)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Luin tässä aikaisempia viestejä, kun tuolla puhuttiin ettei tähtäys liiku tarpeeksi nopeasti. Asetuksista sen saa muokattua kun laittaa sieltä y ja X akselin nopeuksia nopeammaksi. Tämä on varmaan aikaa sitten täällä kerrottu, mutta kerroimpa silti : )
Joo kyllä varmasti sen on porukka tajunnut, mutta vaikka ne täysille laittaisi ei se nopeus silti päätä huimaa jos on esim. CoDissa tottunut nopeisiin (7-10) säätöihin :)
Mutta tuon ei säädettävissä olevan deadzonen (viiveen) takia ei tätä peliä voisi oikeastaan tuon nopeammilla säädöillä pelatakkaan.

Kuitenkin ainakin open pelailuna vaikuttaisi peli olevan varsin hyvää ajanvietettä (Y)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Totesin itsekki äsken lagin voiman, huomasin vihun juoksevan oviaukon ohi ja kurvasin perää ja ammuin 2 kertaa haulikolla selkään mut eipä vihu kuollukkaan vään kääntyi ja ampui rynkyllä muutaman laakin ja meikä poika oli vainaa, meinas hiukan sapettaa:mad:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

On toi kyl aika rasittavaa ku esm kuolematki tulee aika usein vähän pienellä viivellä ja kutejaki menee vähän hukkaaan.. Tyypitki kuolee yleensä samaa aikaa, et ammun vihollisen X ja se ampuu mua ni molemmat kuolee sitte. Kyl veikkaan et tommoset lagimiset yms saadaan kurii täs aikanaan..
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuli vaihdettua Alternate 2 kontrolleista -> Standard 1, huomattavasti paremmin sujuu. Zoom/Crouch holdilla, X sensitivity +2, Y +3.

Enää ei mua nää heilumassa aseen perän kans kun pitäs ampua :D

ps. Saakos jostain tilattua vaihtonahkoja peukaloihin? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Eli nyt kun peli on julkasu ja jengi on pelannut jonkin verran, niin olisi varmaan aika hankkia KZ2 laddut, jollain järkevällä pelimuodolla ja säännöillä.

Jos on esiin saapunu jotain hirveen overpower pyssyjä niin ilmoitelkaa :D

Killzone_forumBanner02.jpg


Minä yritän tehdä mah. hyvät säännöt peliin. Ja ladduista tietenkin pelimuoto kohtaiset, eli S&D ja S&R pelaajat ei pelaa samoissa ladduissa.

Mutta ennen kun mennään niihin sääntöjen laatimiseen, tarvitsemme itse laddut, ja porukkaa jotka on kiinostuneita!

tässä on petition jonne voitte mennä lähetteleen äänestyksiä:
http://clanbase.ggl.com/ladderpetition_vote.php?lpid=10896
(sinun täytyy olla kirjautuneen sisään Clanbaseen äänestääksesi)

Säännöt tulee oleen aikalailla "perus" tyyliä. En lähde hakemaan mitn CoD4 PROMOD pohjaa koska peli on täysin eri.

Nyt äänestämään!
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Nyt testailin tuota bottisysteemiä. Eli yritin luoda servun boteilla. Eipä onnistunut enää 1.11 päivityksen jälkeen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jopas ollut kiivasta keskustelua :) Itse yritin löytää jotain puhetta suomalaisista servuista, eli jos on jotain pysyvää servuu missä porukka pelaa niin ilmoitusta vaan kits paljon.

Ohjauksesta pitää sanoo sen verran, että ymmärrän miks porukka napisee siitä. Tuntuma siihen liikkeeseen kumminkin tulee aikanaan. Itse olin pitänyt sensitivityjä ihan tapissaan, jotta sain pyörähdeltyä ympäriinsä kuin mikäkin baleriina, mutta... enpä mä sit osunu minnekään x) Senssejä vähän hitaammalle ratkas mun ongelmat. Ihan hyvin se kääntyminen kiihtyy vähän hitaammillakin sensseillä.

Tjaa... oiskohan sit taas pelin jassoamista. Lämärillä vasta juoksentelen ympäriinsä, mutta kyl mä siitä hahmosta tykkäänkin ^^ Harmi että sille ei saa haulikkoa :( Ainiin, näinköhän harhoja? Yhessä matsissa näytti siltä, että lämäri "paransi" elävän vihollisen ts. ampu beamilla päähän ja vihu kaatu. Onko kukaan muu törmänny tähän?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Lämäristä tuli mieleen, kertokaas tyhmälle pitääkö tehdä jotain että se parannus toimii...Mun mielestä se aluks toimi kun meni vaan siihen lähelle, mutta sen jälkeen en oo saanut onnistuun. WTF?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ai onks tähän joku päivityskin tullut? :eek:

Ainakin itselläni latasi päivityksen, kun näppäsin Killzonen päälle. Enpä sitten tiedä korjattiinko tuossa päivityksessä mitään muuta, kuin tuo nettibotteilu.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Lämäristä tuli mieleen, kertokaas tyhmälle pitääkö tehdä jotain että se parannus toimii...Mun mielestä se aluks toimi kun meni vaan siihen lähelle, mutta sen jälkeen en oo saanut onnistuun. WTF?
Otat sen medic-hahmon käyttöön, ja pelissä vetäset ristiohjainta vasemmalle ottaaksesi parannuspyssyn käteen ja painat ampumisnappia.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itse yritin löytää jotain puhetta suomalaisista servuista, eli jos on jotain pysyvää servuu missä porukka pelaa niin ilmoitusta vaan kits paljon.
Hauki=? -servu on tainnut olla joka ilta julkaisusta lähtien.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ekat tuhat tappoo tuli sit tehtyä ilman näytöllä olevaa tähtäintä ennenko äkkäsin asetuksista laittaa sen takasin yksinpelin peluun jälkeen. Huomattavasti helpompaa ainaki rynkyllä vetää lonkalta ku tietää millon osuu ja millon menee seinille:)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

no nyt tuli sitten vedettyä tämäkin peli läpi. peli päättyi sellaiseen kohtaan että siitä on hyvä jatkaa jos ne tekee sen killzone 3:sen :D. kuitenkin mahtava fiilis jäi. sitten vaan taistelukentälle ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Otat sen medic-hahmon käyttöön, ja pelissä vetäset ristiohjainta vasemmalle ottaaksesi parannuspyssyn käteen ja painat ampumisnappia.
Noni...Kiitokset vaan. Tais sen ekan kerran onnistua jotenkin vahingossa. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ainakin itselläni latasi päivityksen, kun näppäsin Killzonen päälle. Enpä sitten tiedä korjattiinko tuossa päivityksessä mitään muuta, kuin tuo nettibotteilu.

juu, juuri kokeilin pelin lopetuksen jälkeen, siis pelasin pari tuntia, nyt lopetin ja pistin uudestaan päälle... no olihan siellä hemmetin iso päivitys... 16mekaa:D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jotenki tuntuu, että toi moninpeli menee aivan kamalaks sähläämiseks/kamppimiseks/rapeemiseks kun pelaajie rankit rupee olee luutnantti/kapteeni tasoa. :eek:

Vaihoin 3 kertaa serveriä ja samanlaista joka servus. Onko muilla samanlaisii kokemuksia vai onko vaa käyny huono säkä serverien suhteen meitsillä? :confused:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Jotenki tuntuu, että toi moninpeli menee aivan kamalaks sähläämiseks/kamppimiseks/rapeemiseks kun pelaajie rankit rupee olee luutnantti/kapteeni tasoa. :eek:

Vaihoin 3 kertaa serveriä ja samanlaista joka servus. Onko muilla samanlaisii kokemuksia vai onko vaa käyny huono säkä serverien suhteen meitsillä? :confused:
Kantsii tagata se "own rank only" tai vastaava siinä serverivalinnassa, jos olet surkea oppimaan ;). Ei vaan, varmaankin jotain CoD-veteraaneja suurin osa noista, tulee kuonoon itselläkin aika huolella välillä.
 
Ylös Bottom