Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

joo. Taidanpi jättää ton netti pelaamisen kunnes rupee oleen vähän vakaammat. Jaksa kukaan noita erroreita.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itellä maistu jo paremmalta kun oppii pelaamaan oikealla tyylillä. Ei saa todellakaan juosta päälle ja läheltä lonkalta vaan mikä tuntui oudolta aluksi. Ihan jees tästä kai on tulossa. Itse epäilen kuitenkin että tämä ei ole kilpailullisessa mielessä eli klaanimatseja ajatellen sopivin, mutta voi olla että olen väärässä. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pari kysymystä tosta onlinen rank tsydeemistä (ite ku pääsen pelaa vasta parin viikon päästä).

Eli pääseekö vasta korkeimmalla rankilla pelaa snipulla? Ja kuinka nopeasti tulee rank uppia?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pari kysymystä tosta onlinen rank tsydeemistä (ite ku pääsen pelaa vasta parin viikon päästä).

Eli pääseekö vasta korkeimmalla rankilla pelaa snipulla? Ja kuinka nopeasti tulee rank uppia?

semihyvällä pelillä saa sellai 30-40 pojoo per peli, korkein rankki on siellä jossain 2800 pisteessä.... yks peli kestää suht pitkään, ehkä joku 20 min tai enemmmän.. tietty voi stat paddaa boteilla..... mut...............................................
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Miten online pärjää jos vertailee esimerkiksi COD4:sen kanssa? Onko hauskaa?

Itse saan pelin vasta ensi viikolla, mutta siihen asti minulla on aivan tarpeeksi tehtävää SFIV:ssä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ihan mielenkiinnon takia kysyn että lukeeko muillakin joskus yksinpeliä pelatessa LADATAAN... vasemmassa yläkulmassa?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuo korkein rankki nyt on aika helposti saavutettavissa, mutta mitalien ja muiden badgejen saantiin pitääkin sitten nähdä enemmänkin vaivaa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ihan mielenkiinnon takia kysyn että lukeeko muillakin joskus yksinpeliä pelatessa LADATAAN... vasemmassa yläkulmassa?

Kyl.

Itse puolestaan kysyisin että meneekö muilla tos valikossa ollessa aina vähänväliä tommonen "häiriötsydeemi" tossa ruudulla.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Huhhuh! Nyt on tollanen muutaman tunnin pelisessio takana ja ei voi oikein muuta sanoa kuin että peli todellakin ylitti odotukset, huomioiden kuinka suuret ne peliä kohtaan oli. Grafiikka ei pettänyt, blurattu grafiikka näyttää todella tyylikkäältä ja aidolta, ei missään sahalaidan sahalaitaa, eikä ole näkynyt vielä yhtäkään virhettä graafisessa ulkoasussa (demossa tuli hajoaviin pöytiin jotain leijuvia tekstuureja, mutta tässä ei ole näkynyt, kun yhden pöydän hajotin).

Aseissa on munaa ja haulikko räjäyttää jopa päitä irti. Itse pidän enemmän Helghastien rynkystä, koska sillä on jotenkin helpompi tähdätä verraten ISA:n viherpistetähtäimeen (mikälie). Mutta todelliseksi lemppariksi on muotoutunut tuo SMG, jota jotkut Helghastit kantavat mukanaan. Sniper on myös mainio ja liikkeentunnistimen hyödyntäminen tähtäimen vakaudessa ja venttiilien sulkemisessa on erinomaista.

Viholliset kuolee todella komeasti ja reagoivat jokaiseen luotiin. Nämä avaruusnatsit kaatuvat myös muutamasta luodista ja viholliset on helppo erottaa tummasta maastosta punaisten, hohtavien silmien vuoksi. Pelin yksinpeli on tähän mennessä ollut nautintoa. Tarina ja dialogi on todella hyvää ja ääninäyttelykin mahtavaa. Tunnelmaa todellakin piisaa ja immersio on mitä upein.

Kontrolleihin tottui helposti jo demossa, vaikka yritän vieläkin välillä sprintata L2:sta Resistance 2:n tyyliin. Alternate 2 on todellakin se paras vaihtoehto, Zoom Hold päällä, jolloin kontrollit ovat hyvin 'Codimaiset'. Tähtäämisen opetteluun menee aika kauan aikaa, koska realistisempaan otteeseen täytyy tottua. Lopulta tähtääminen ja pelaaminen luonnistuu todella hyvin. Suojautuminen on elintärkeää ja haastetta pelissä riittää jo Trooper-vaikeustasolla ('normal').

Pelaajallakin tuntuu olevan oikeasti massaa. Kannettava ase, Sevin kädet ja kuva heiluu oikeanlaisesti tapahtumien mukana. Tavallisesti hypätessä näyttää kuin animaatio olisi suoraan jostain CGI-pätkästä. Pelkästään jo joku aseen lataaminenkin on kaunista katseltavaa. Myös oma pelihahmo jopa langettaa varjon maahan ja peli itsessään on todellakin kuin täydellisesti hiottu timantti. Virheitä ei juurikaan löydy, ainakaan sellaisia, joista tarvitsisi valittaa.

Ja huomenna sitten sen pääasian, eli moninpelin pariin. Lisäksi pitää tuo yksinpeli läpäistä loppuun, tai sitten se venyy lauantain puolelle. Sillä tuntuu kuitenkin olevan juuri sopivasti pituutta ja täytyy vielä antaa erityismaininta mainiolle kenttäsuunnittelulle. Useasti tulee jopa eksyttyä, mutta onneksi ylöspäin nuolta painamalla näkee suunnan, mihin edetä.

Lyhyesti Killzone 2 on tähän mennessä vaikuttanut suurinpiirtein joltain täydellisesti hiotulta timantilta - yksinpelinsä osalta. Vielä on tärkein osa kokematta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itse puolestaan kysyisin että meneekö muilla tos valikossa ollessa aina vähänväliä tommonen "häiriötsydeemi" tossa ruudulla.
Kyllä...

Ainakin siinä heti alussa kun tulee se teksti ennen videota, niin teksti hypähtää vähän ja muuttuu punaiseksi reunoista. Muutenkin niissä valikoissa tapahtuu tälläistä samantapaista.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ooohhh...
Nyt oon pelannu noin 3,5h ja voin kertoo että on kyllä aivan mahtava peli. Tää on kyllä näteimpiä fps pelejä mitä on tullu pelattuu. Tosin kyllä täytyy totutella tohon liikkumisen raskauteen vähä aikaa et alkaa pelaaminen luistamaan. Ei siihen kauheesti tullu yksinpelin aikana pahemmin kiinnitettyy huomioo, mutta sitten kun siirtyi nettiin pelaamaan niin kyllä heti huomas et ei oo yhtään niin helppoo ku esim. codissa.

Nooh huomenna täytyy jatkaa pelaamista ja varmasti tohon tottuu ihan pikapuolin, mutta täytyy kyllä myöntää että törkeen nätti on ja mahtavalta peliltä tuntuu! :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kyllähän tuo multiplayeri alkaa pikkuhiljaa maistumaan kun kartat ovat tulleet joten kuten tutuiksi. Ohjaamisesta en saa vieläkään kunnon otetta ja tähtäin heiluu jatkuvasti ympäri ruutua.

Mukava pikkuplussa tuo että voi soittaa omaa rokkia XMB:n kautta Multiplayerissa, saa veren sopivasti kiertämään/kiehumaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itse ainakin yllätyin noista kontrolleista, kun kaverin peliä tänään pelasin. Ei tähtääminen ollut läheskään yhtä lagista kuin demossa. Toisin ei singleplayer kampaniaa pelattu, että en tiedä onko siinä tähtääminen yhtä tuskaa kuin demossa. Ostoon menee heti kirjoitusten jälkeen. =)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ainakin siinä heti alussa kun tulee se teksti ennen videota, niin teksti hypähtää vähän ja muuttuu punaiseksi reunoista. Muutenkin niissä valikoissa tapahtuu tälläistä samantapaista.
Joo helkkari, luulin jo itekin että HDMI-kaapeli tai telkkari on päästämässä toimintasavut, kun menee niitä "häiriöraitoja" pitkin ruutua. Pitäis kieltää tuommoiset, stna :D.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kyllähän tuo multiplayeri alkaa pikkuhiljaa maistumaan kun kartat ovat tulleet joten kuten tutuiksi. Ohjaamisesta en saa vieläkään kunnon otetta ja tähtäin heiluu jatkuvasti ympäri ruutua.

Mukava pikkuplussa tuo että voi soittaa omaa rokkia XMB:n kautta Multiplayerissa, saa veren sopivasti kiertämään/kiehumaan.

Kyllä, itsekkin huomasin, että voin pamautella haulikolla soilworkin tahtiin. ;) Suosittelen myös The Ting Tings yhtyettä, sopii mainiosti Killzonen kanssa yhteen! :D
Ja muutenkin, peli alkaa jo täällä päässä sujumaan ihan ok, kun tosiaan nuo mapit alkaa olla jo jokseenkin tuttuja. Jotkut pelimuodot vielä tosin ovat hieman hämärän peitossa, mutta eiköhän se siitä.

Yksinpelissä olen jo jumissa, prkl :D Aloitin suoraan Veteranilla..
 
Ylös Bottom