Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mitä mahtavat tarkoittaa trophyt Valor Cross ja Valor Grand Cross? (Achieve weekly online honor rank #3,Achieve weekly online honor rank #4) Jos tarkoittaa sitä mitä luulen, ei ole kyllä kovin monella pelaajalla mahdollisuutta Platinum trophyyn tässä pelissä. Ehkä joku vois vähän valaista noita? Ja vielä,kuinkakohan hitaalla netillä tätä tai yleensäkin netissä voi pelata?Kun meillä on nyt 2megan netti,mutta se muutetaan taas pian 1:den megan liittymäksi... pelaileeko sillä yhdellä megalla vielä hyvin netissä?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mitä mahtavat tarkoittaa trophyt Valor Cross ja Valor Grand Cross? (Achieve weekly online honor rank #3,Achieve weekly online honor rank #4) Jos tarkoittaa sitä mitä luulen, ei ole kyllä kovin monella pelaajalla mahdollisuutta Platinum trophyyn tässä pelissä. Ehkä joku vois vähän valaista noita? Ja vielä,kuinkakohan hitaalla netillä tätä tai yleensäkin netissä voi pelata?Kun meillä on nyt 2megan netti,mutta se muutetaan taas pian 1:den megan liittymäksi... pelaileeko sillä yhdellä megalla vielä hyvin netissä?

Eikös tuo ole jotain: Saavuta viikottainen online rankki 3 ja 4.En sitten tarkemmin tiedä
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mitä mahtavat tarkoittaa trophyt Valor Cross ja Valor Grand Cross? (Achieve weekly online honor rank #3,Achieve weekly online honor rank #4) Jos tarkoittaa sitä mitä luulen, ei ole kyllä kovin monella pelaajalla mahdollisuutta Platinum trophyyn tässä pelissä. Ehkä joku vois vähän valaista noita? Ja vielä,kuinkakohan hitaalla netillä tätä tai yleensäkin netissä voi pelata?Kun meillä on nyt 2megan netti,mutta se muutetaan taas pian 1:den megan liittymäksi... pelaileeko sillä yhdellä megalla vielä hyvin netissä?

kiva kun ehkä miljoonat pelaa peliä ja vuoden aikana noita trophyja olis saatavilla 52kpl:eek:
ja jos jollekkin joka on päässyt esim. neljänneks jonain viikkona niin käykö enää tuuri että pääsee myös kolmanneks
ei kai se voi tarkoittaa tollasta:rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mitä mahtavat tarkoittaa trophyt Valor Cross ja Valor Grand Cross? (Achieve weekly online honor rank #3,Achieve weekly online honor rank #4) Jos tarkoittaa sitä mitä luulen, ei ole kyllä kovin monella pelaajalla mahdollisuutta Platinum trophyyn tässä pelissä. Ehkä joku vois vähän valaista noita? Ja vielä,kuinkakohan hitaalla netillä tätä tai yleensäkin netissä voi pelata?Kun meillä on nyt 2megan netti,mutta se muutetaan taas pian 1:den megan liittymäksi... pelaileeko sillä yhdellä megalla vielä hyvin netissä?

puoletkin tuosta megasta riittää vielä hyvin nettipelaamiseen, mutta hostaaminen onkin sitten aivan eri juttu. Itse olen pelannut megasella jo vuoden päivät. Kaistaa pelaaminen ei kyllä paljon vie, verkkopeleissä kun lähinnä jokainen pelaaja lähettää ja vastaan ottaa omia sekä vihollisen koordinaatteja 3d avaruudessa. Mitään raskasta dataa harvemmin siis lähetetään ellei grawin tapaiset eyecam systeemit ala yleistymään. Hosti taas vastaan ottaa jokaiselta nuo tiedot ja lähettää ne jokaiselle pelaajalle jolloin häneltä vaaditaan tuota kaistaa huomattavasti enemmän.

näin olen itse ymmärtänyt nettipelien toimivuuden.

pieni offtopic mutta osuu asiaan hieman sentään alavasemmalta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Ei kannata vedellä liian pikaisia johtopäätöksiä.

Tuota nelos honoria jaellaan parhaalle 1% pelaajista per viikko sen viikon pelaajista.
Kolmos honoria 3 % per viikko.
Kakkosta 6%:lle
Ykköstä 10%:lle
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

On tämän verkkopeli vaan niin katkeran suloista. Ensin tulee perätukista niskaan, ja päälle vielä tekijän tyytyväiset myhäilyt :D

Sen tähtäämisen kanssa pystyy jotenkin elämään. Huomio alkaa kiinnittymään jo ihan toisiin seikkoihin, kuten kenttien hahmottamiseen ja avautuvien hahmoluokkien sekä aseiden testaamiseen. Hiilerinä mentiin tänään, sen verran uutta vielä jotta muutaman kerran henkiitoreistaan pelastettu jäi ihmettelemään mitä tapahtui.. Insinöörien taidonnäytteitä, kuten omalla jalustallaan seisovia centry guneja ja ilmassa leijuvia mitä lie robotteja, on tullut jo vastaan. Sniput ottaneet myös paikkansa. Peli alkaa pikkuhiljaa näyttämään niitä todellisia kasvojaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hyvät suomipelit tänäänkin, tosin kerran peli jäätyi itselläni ja sillä kertaa jäi n. 60 kokemuspistettä saamatta. Piti sammuttaa kone virtakytkimestä. Hauskaa on, tosin peli on kieltämättä välillä turhan epätasainen, kun joukossa on jo nyt kaikki varusteet avoinna pelaavia pelaajia. Päivemmällä törmäsin lisäksi sellaiseen bugiin, että medic-kittiä ei voinut valita, vaikka olin sen avannut. Haulikot ja muut vastaavat kyllä sai valittua.

On muuten jokseenkin huvittavaa, kun kymmenen sekunnin kuolonlaskurin aikana kuulee vastapuolen puheet - oli sitten itse teilaamassa vihua tai joutunut vihun uhriksi. Välistä kuulee välillä lähinnä huvittavaa turhautumista, etenkin tänään suomiservulla. Muutama esimerkki:

- HV!
- No niin, **** *****!
- Ammu sitä ***** ********!
- On se **** kun ei kuole, ammuin kolmesti haulikolla selkään!
- No *****, se spawnkillas mut

Jotain rajaa, pelaamisen pitäisi olla hauskaa. Jossain kohtaa sammutin mikin, kun ei jaksanut enää kuunnella, mutta eikös ne kuulu sitten telkustakin. Vaan eipä siinä mitään, loistava peli herättää tunteita, kun kaikki haluavat pärjätä. Jotain käytöstapoja vain toivoisi.

Ja muutamalle nopolle vinkkinä: Jos olette palkkamurha-tehtävässä kohteena, niin pysykää sen kartassa näkyvän vihreän alueen sisällä! Siinä ei tarvitse olla kuin noin minuutti ja tehtävä on voitettu. Jos olette alueen ulkopuolella, niin suojelua pitää jatkaa tehtävän loppuun asti, täydet 6 minuuttia.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

On muuten jokseenkin huvittavaa, kun kymmenen sekunnin kuolonlaskurin aikana kuulee vastapuolen puheet - oli sitten itse teilaamassa vihua tai joutunut vihun uhriksi. Välistä kuulee välillä lähinnä huvittavaa turhautumista, etenkin tänään suomiservulla. Muutama esimerkki:

- HV!
- No niin, **** *****!
- Ammu sitä ***** ********!
- On se **** kun ei kuole, ammuin kolmesti haulikolla selkään!
- No *****, se spawnkillas mut

Et ole vissiin koskaan pelannut Counter-Strikeä? Eihän tuo nyt ole vielä mitään ja ihan normaalia, kuka siitä pitää, jos ei pärjää.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Et ole vissiin koskaan pelannut Counter-Strikeä? Eihän tuo nyt ole vielä mitään ja ihan normaalia, kuka siitä pitää, jos ei pärjää.

Pelannut kyllä, mutta se kokemus lasketaan muutamissa tunneissa. Täytyy ehkä alkaa nauttimaan tilanteesta ja paukuttaa entistä enemmän porukkaa sinne spawniin ja käydä nauramassa huutoetäisyydeltä. Kuten sanoin, niin huvittavaahan tuo enimmäkseen on. Jatketaan :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Hyvät suomipelit tänäänkin, tosin kerran peli jäätyi itselläni ja sillä kertaa jäi n. 60 kokemuspistettä saamatta. Piti sammuttaa kone virtakytkimestä. Hauskaa on, tosin peli on kieltämättä välillä turhan epätasainen, kun joukossa on jo nyt kaikki varusteet avoinna pelaavia pelaajia. Päivemmällä törmäsin lisäksi sellaiseen bugiin, että medic-kittiä ei voinut valita, vaikka olin sen avannut. Haulikot ja muut vastaavat kyllä sai valittua.

On muuten jokseenkin huvittavaa, kun kymmenen sekunnin kuolonlaskurin aikana kuulee vastapuolen puheet - oli sitten itse teilaamassa vihua tai joutunut vihun uhriksi. Välistä kuulee välillä lähinnä huvittavaa turhautumista, etenkin tänään suomiservulla. Muutama esimerkki:

- HV!
- No niin, **** *****!
- Ammu sitä ***** ********!
- On se **** kun ei kuole, ammuin kolmesti haulikolla selkään!
- No *****, se spawnkillas mut

Jotain rajaa, pelaamisen pitäisi olla hauskaa. Jossain kohtaa sammutin mikin, kun ei jaksanut enää kuunnella, mutta eikös ne kuulu sitten telkustakin. Vaan eipä siinä mitään, loistava peli herättää tunteita, kun kaikki haluavat pärjätä. Jotain käytöstapoja vain toivoisi.

Ja muutamalle nopolle vinkkinä: Jos olette palkkamurha-tehtävässä kohteena, niin pysykää sen kartassa näkyvän vihreän alueen sisällä! Siinä ei tarvitse olla kuin noin minuutti ja tehtävä on voitettu. Jos olette alueen ulkopuolella, niin suojelua pitää jatkaa tehtävän loppuun asti, täydet 6 minuuttia.

Mulla tuo on valitettavasti ihan normi käytöstä pelatessa nettipelejä..Pelaaminen ainakin minulla onkin hauskaa vaikka tuollaisia välillä päästelenkin.. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

puoletkin tuosta megasta riittää vielä hyvin nettipelaamiseen, mutta hostaaminen onkin sitten aivan eri juttu. Itse olen pelannut megasella jo vuoden päivät. Kaistaa pelaaminen ei kyllä paljon vie, verkkopeleissä kun lähinnä jokainen pelaaja lähettää ja vastaan ottaa omia sekä vihollisen koordinaatteja 3d avaruudessa. Mitään raskasta dataa harvemmin siis lähetetään ellei grawin tapaiset eyecam systeemit ala yleistymään. Hosti taas vastaan ottaa jokaiselta nuo tiedot ja lähettää ne jokaiselle pelaajalle jolloin häneltä vaaditaan tuota kaistaa huomattavasti enemmän.

näin olen itse ymmärtänyt nettipelien toimivuuden.

pieni offtopic mutta osuu asiaan hieman sentään alavasemmalta.
Kai nyt näissä vähän massiivisemmissa räiskinnöissä on semmonen systeemi, että session tekijä ei ole ihan täysin yksin hostaamisen kanssa. Osan hoitaa Killzonen palveluntarjoajan serveri. Onko pelissä mahdollisuus tehdä dedicated serveri? Saa nähä missä vaiheessa palvelin-vuokraajat alkavat vuokraamaan PS3-servereitä pelaajille. Voihan sitä toki tehä niin, että antaa jonkun kaverin hostia jossain ihan muualla. Semmonen mahdollisuus olis kans helvetin hyvä, että pc:n kautta vois tehdä servereitä PS3-peleihin. Kai se voisi olla teknisestikin mahdollista, tosin sillon serverin tekijä ei voi kattella matsia, mutta harvoin tuolle on tarvetta. Sais tulla kaikkiin peleihin tuommonen systeemi. Loppuis lageista poraaminen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

- On se **** kun ei kuole, ammuin kolmesti haulikolla selkään!

toi oli mun lol. otti niin pattiin toi tilanne! tokasta ois pitänyt jo tippua mutta kun ei kolmannestakaan niin kyllä kiehahti pääkopassa. joku sanoikin että se haulikko on alitehoinen.. mutta joo jos ärsyttää niin ainakin mulle voi sanoa suoraan että lätty kiinni niin tottelen.. ehkä :D

hauskaa oli kyllä vaikka mokailinkin pahasti... esim jostain käsittämättömästä syystä tapoin Nisun ja tuhosin hänen turrettinsa samalla. ilmeisesti kun eivät näkyneet tutkassa niin oletin että vihuja siellä on. miksi ei muuten aina näy omat tutkassa? helvetin outoa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

tuo omien näkyminen tutkassa riippuu myös siitä millä korkeustasolla ne on, katolla olevia ei näe maasta
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Joo, eli itse kun kokeilin kyseistä nettipeliä niin sellainen vaikutus tuli mulle ihan kuin Kiina lukis! Oli sen verran sekavaa koko hommeli, täytyy kyllä hieman tutustua kyseiseen moninpeliin jotta siitä alkais tajuamaan yhtää mitään. Koska eräässä ns silloisen sekä tämän hetkisessä suosituimassa nettipelissä oli/on kaikki niin helppoa, klikkailit sieltä klikkailit täältä ja se on siinä! 2 tunnin päästä jo täys touhu päällä ja 6tuntia vierähtää niin ettei huomakaan! Noh aina kun jotain uutta on tulossa niin eihän sitä voi olla heti hyvä. Sekä helposti luovuttaa jo sen takia kun ei jaksa opetella kun vanhojenkin pelien nettipelit maistuu.

Mutta yksinpeli on kertakaikkiaan mahtavaa toimintaa ja taidankin pelata sitä ja vaikkapa kerätä muutaman trophyn ja antaa asiantuntijoiden hoitaa ton nettipeliosuuden ja sitten kun pöly hieman laskeutuu ja asioita alkaa selviämään, niin voin taas palata multiplayeriin kokeilemaan onneani:eek:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mukava pikkuplussa tuo että voi soittaa omaa rokkia XMB:n kautta Multiplayerissa, saa veren sopivasti kiertämään/kiehumaan.
Ai voi vai? Pitääkin tutustua heti kun mahdollista. Ja eikun Mikko Alatalo soimaan!!!

Miten toi kone arpoo ne puolet siinä kierroksen alussa? Välillä tuntuu olevan ihan epätasaiset jaot. Ja ne samperin cent-gunit lähellä omaa respaa saa kyllä välillä veren kiehuu.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onnistuukohan luvattu videon kuvaaminen pelissä XMB:n YouTube-tuen avulla? Joskus se mainittiin olevan mahdollista, mutta sittemmin siitä ei ole hiiskaistukaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onnistuukohan luvattu videon kuvaaminen pelissä XMB:n YouTube-tuen avulla? Joskus se mainittiin olevan mahdollista, mutta sittemmin siitä ei ole hiiskaistukaan.
Ei ole ainakaan myyntiversiossa mukana. Ehkä tulee myöhemmin päivityksellä, ehkä ei.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sattusko joku tietää? Jos teen pelin jossa on vaikka max 20 ja 16 bottia ja porukkaa tulee peliin ovista ja ikkunoista -> Antaako ne botit tilaa immeisille kun tulee yli 3 jätkää paikalle?

Mitä tulee pelaajamääriin muuten, niin mun mielestä kaikki yli 20 pelit tuntuu äkkiseltään "häsläämiseltä" Mä veikkaan, että joku 10-16 olis noihin mappeihin aika jees niin homma pysyis vähän enemmän taktisena ja vois tulla paikoin jopa tiimipelin poikasta?

Taitaa botit väistää ihmispelaajia? Tuosta häsläämisestä. Pelistä kuitenkin löytyy tuki joukoille, jonka neljä jäsentä (ainakin teoriassa) toimivat tiiviinä pakettina yhteisen päämäärän eteen. Useampi eri hahmoluokka samassa porukassa ja meininki ei äkkiä olekaan ihan sellaista sähläämistä, kuin nyt alussa jengin rynniessä tuntemattomilla kartoilla peruskivääri kourassa. Muutama hahmoluokka ei porukkaa välttämättä edes tuekseen tarvitse, vaan voivat toimia yleismies jantusina. Äkkiä se päälle 20 pelaajaa ei tunnukkaan yhtään hullummalta määrältä per servu.

Ehkä tälläistä ei tulla kuitenkaan näkemään muualla kuin pitkälle viedyissä verkkokokemuksissa, kuten klaanimatsit.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tjoo, mitähän mieltä ois. CoD4 hakkaa kyllä todellakin tämän 6-0 tattituntuman ja frameraten suhteen, ja ne kun on online-räiskinnässä tärkeimpien osa-alueitten joukossa niin pahaa tekee (erityisesti silmille). Mutta kyllä tästä varmaan hauskaa piisaa, varsinkin kunhan nyt saa noita badgeja aukaistua jossain vaiheessa (medic olisi seuraavalla rankilla, kai). Eräsysteemi ja moodin vaihtuminen lennosta on mukavaa, kuten myös kattavat statti- ja replay-webbisivut.

Yksinpeli nyt ei vielä oikein jaksanut innostaa, mutta lähinnä siksi että olen vaan niin kosmisen kypsynyt standardispacemarineräiskintöihin. Kerran piti leveli startata puolivälistä uudestaan kun Garza oli jäänyt jonnekin seinän taakse hillumaan eikä juoni halunnut edistyä. Ihmettelin muutaman minuutin että minnekähän pitäis mennä. :mad:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mikäli tuota haulikkoa ei ole muokattu, niin sen pitäisi tappaa lähietäisyydeltä kerrasta. Tässä kuitenkin piilee aina se pieni pingin aiheuttama viive että vaikka omissa silmissä osuisikin pelaajaan niin oikeasti pelaaja on jollain ilmeellä saanut sen väistettyä. Samaa on myös warhawkissa, välillä kun kranaatilla heittää vihua päin naamaa niin tämä ei kuolekkaan.

Mitä noita guideja lukee niin omaksi custom classiksi tulee kyllä varmaan Tactician-assault
speedi ja konekivääri on aika nannaa.
 
Ylös Bottom