Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Todella hyvä demo. Oli aluksi hieman pieni epäilys pelin kontrolleista, kun moni on valittanut niitä huonoiksi. Mutta eivätpä olleetkaan huonot. Mukavan erinlaiset, ohjainasetukseksi 'Vaihtoehtoinen 2' ja X-Axisia 3 kolme pykälää isommaksi ja Y-Axisia yks pykälä isommaksi, niin kyllä alko toimimaan. Huomasin muutaman kivan yksityiskohdan demosta, esimerkiksi sen että tekoäly kaverit eivät ikinä sano samaa lausetta samassa kohdassa. Ja hauskin yksityiskohta oli se, kun Helgast sotilas ampui minut ja kuolonkamera jäi siihen, niin edessä olevani Helgasti joka ampui minut alkoi tuulettamaan tapostansa :D Loistava demo kaikinpuolin. Nyt on vain hieman vaikea mennä pelaamaan Resistance 2:ta ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ihan testimielessä pelasin demoa itsekin. Se oli kyllä todella lyhyt, hyvä jos oli edes puolikkaan puolikasta ensimmäisestä kentästä. :) Ja kentän alussa olevaa laskeutumiskohtaustakin oli saksittu reippaasti.

Noin muuten kaikki tuntui ihan samalta kuin promoversiossa, joten mitään erityistä harppausta myyntiversioon verrattuna ei kannata odottaa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

itsekin pelasin tuon demon nyt läpi ja ihan mukavalta tuo tuntui. sen verran hyvä se on että taidan mennä ostamaan heti julkaisupäivänä :)
KILLZONE2 ROCKS!!!!!!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ei jumalauta meitä on kusetettu. Tätäkö kaikki sivustot ovat hehkuttaneet?

+hyvät grafiikka ja muutenkin tehosteet näyttäviä

-1. OHJATTAVUUS-mitä ihmettä oikeasti? katse kääntyy n. yhtä nopeasti kuin Codin senssi 0.2 lisäksi se ei edes ole tarkka- ohjaus ikään kuin "syöksähtelee". Ei todellakaan muiden pelien millintarkkaan ohjaukseen tottuneille mukava yllätys. Ylivoimaisesti huonoin puoli koko pelissä.

-2. tärinä-ruutu heilahtelee ja tärisee ja välähtelee KOKO ajan: valikoissa liikkuessa, ammuttaessa, kun sinua ammutaan, kun hyppäät, kun liikut, kun painat hissin namiskasta, kun heität kranaatin. Joo on se hienoo kun on mahtavia savupatsaita ja ELOKUVAMAISIA erikoistehosteita. Ei niistä kyllä voi nauttia kun epilepsiakohtauksen kourissa kierii lattialla

-3. ei voi ampua seinien läpi- Just:rolleyes: Countteri 1.6:sessa pystyy ampumaan seinien läpi ja se on julkaistu vuonna kivi ja nakki. Me elämme vuodessa 2009. Kiitti vaan.

-4. Yleinen kankeus ja hitaus-sijoittuvatko pelin tapahtumat veden alle?

-5. suojautuminen- Jee 6 minuutin demon pelaamisen jälkeen vasen keskisormeni oli aivan romuna susipaskan L2-napin jatkuvasta painamisesta-ihan kiva idea, toteutuksessa "vähän" kehitettävää

Ei todellakaan kaiken hypen arvoinen, eikä todellalaan kaikkien aikojen FPS. Olisi voinut olla, mutta jos pelinkehittäjät eivät vain osaa.

1. Ja taas verrataan COD:iin, pitäisikö kaikkien pelien olla klooneja toisistaan ? CODeissa ukko on keijukainen joka leijailee ja kääntyilee salaman nopeasti paikasta toiseen täydessä varustuksessa. Kun katsoo millaisia möykkyjä hahmot ovat niin ymmärtää ettei tuollainen ukko liiku kovin nopeasti paikasta toiseen.

2. Tällä taas mielestäni haetaan immersiota, ja suht onnistuneesti. Eikä tämä ole ensimmäinen peli jossa ruutu heiluu jatkuvasti, eikä se tässä ole edes kovin voimakas efekti..

3. Countterissakin se oli alunperin bugi :rolleyes:

4. Taas pitäisi hahmona olla 34kg keiju, vai ?

5. Kaikilla ei voi olla yhtä hyvät sormet kuin minulla näköjään.


Onhan pelillä ollut liikaa hypeä, ja liian kauan. Itse olen onneksi välttynyt tuolta suht hyvin, joten demo varmisti osto aikeet..
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Demo hirmu lyhyt ja ei vastannut arvosteluita(niinkuin aina) mitä mediassa on ollut, ainakaan tämmöisellä pikatutustumisella. Tilaukseen meni kuitenkin Play.com:sta. Saattaa olla että Gow2 tulee olemaan pahempi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

1. Ja taas verrataan COD:iin, pitäisikö kaikkien pelien olla klooneja toisistaan ? CODeissa ukko on keijukainen joka leijailee ja kääntyilee salaman nopeasti paikasta toiseen täydessä varustuksessa. Kun katsoo millaisia möykkyjä hahmot ovat niin ymmärtää ettei tuollainen ukko liiku kovin nopeasti paikasta toiseen.

Vertasin Codiin kahden asian takia:

-siinä saa oikeasti tarpeksi nopean senssin jokaiselle sopivaksi
-cod on tuttu melkein kaikille tätä palstaa lukeville, täten oli luontevaa verrata sen sensseihin, jotta muutkin saavat kuvan siitä mitä tarkoitan

2. Tällä taas mielestäni haetaan immersiota, ja suht onnistuneesti. Eikä tämä ole ensimmäinen peli jossa ruutu heiluu jatkuvasti, eikä se tässä ole edes kovin voimakas efekti..

Ymmärrän mitä meinaat, kuitenkin homma on minun mielestäni vedetty överiksi.
3. Countterissakin se oli alunperin bugi :rolleyes:

Okei, tätä en tiennytkään. Silti ominaisuus joka pitäisi jokaisessa nykyräiskinnässä olla mukana. Kun kaikki maasta taivaisiin ylistävät pelin realistisuutta ja kuinka pelissä on se massan tunne jne niin luulisi ettäne aseet sitten menisivät niiden sienien läpi? Tai sitten tuolla planeetalla on ilmakin niin raskasta, että luotien nopeus hidastuu ilmassa niin paljon etteivät ne mene seinien läpi.
4. Taas pitäisi hahmona olla 34kg keiju, vai ?

Ei tarvitse.
5. Kaikilla ei voi olla yhtä hyvät sormet kuin minulla näköjään.

Joo paskat sormethan mulla on.:rolleyes: En vaan oikein tykkää noista Pleikkarin L2 ja R2-napeista. Real triggerit tms luultavasti hankinnassa tätä varten.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

"Mitä helvettiä sä odotat? Tuhoa se saatanan silta"

ei helvata mitä kommenttia :D
tämä ei todellakaan ole mikään hyvä demo/peli... tämä on loistava :)
Niin mutta joo, onko tässä niinkutsuttua luontokenttiä mukana = Väriä mapeissa? Ja hajoaako mikään rakennus tai muu tykeistä/singosta, vai onko seinät sun muut kaiken kestäviä :eek:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ja hajoaako mikään rakennus tai muu tykeistä/singosta, vai onko seinät sun muut kaiken kestäviä :eek:
Hajoavaisuus on hieman satunnaista. Tietyt pylväät ja paikat hajoavat, mutta perusseinät sun muut eivät mene miksikään. Mutta kyllä siellä ...

... ainakin yksi kokonainen rakennuskin pistetään maan tasalle. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Näistä vertailu itkuista on itselläni aikasempaakin kokemusta.
Eräs frendi piti GTA4:sta aivan paskana eikä jaksanut sitä 5 min enempää pelata.
Kyselin että mikäs siinä niin mättää?
Vastaus oli, että ajettavuus on aivan kamala.
Tyyppi oli pari kuukautta pelaillut intensiivisesti Burnout 4:sta.
Got the point ;)

Pointtina siis: Mikäli on valmis heittämään hanskat tiskiin, koska ei jaksa opetella uutta ohjattavuutta, niin saattaa helposti missata huippupelejä. Ikävää mutta totta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hajoavaisuus on hieman satunnaista. Tietyt pylväät ja paikat hajoavat, mutta perusseinät sun muut eivät mene miksikään. Mutta kyllä siellä ...

... ainakin yksi kokonainen rakennuskin pistetään maan tasalle. :)

hyvä, nyt olen 195½%varma että ostan pelin, Ellun Hieno postaus lisäsi rosentit 150 ja nyt demo nosti loput rosentit :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuleekohan tästä PS3:n myydyin peli, kun Euroopassa peliä on ennakkotilattu jo 1.1miljoonaa kappaletta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Oon pelannu demon läpi jo melkein 10 kertaa eikä tunnu vieläkä riittävän! Kyllä se vaa niin pirun nopeasti loppuu toi demo, mut ei voi mitään.. Tulee kyl aika varmasti pelattua toi tarina läpi enemmän kuin pari kertaa! Trophyt yms kun löytyy ni pakkohan niitä on suoritettava. Ja moninpeli sittten.. aah. 32 pelaajaa samaa aikaa ni äksönii riittävää varmasti ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Täällä taas yksi iloinen keväisen kedon kukka, tuon positiivista sanomaa kiihkeänä käyvään keskusteluun:p En oikein vieläkään ymmärrä "NääOn*****PaskatJa*****Prkl" kontrollit vauhkoomista. En ole mikään codi veteraani alle keskitason kepittäjä, mutta kuitenkin n. 9kk nakuttelin sitä hymyssä suin. En ole missään vaiheessa olettanut/halunnut tästä "uutta" codia vaan halusin Killzonen! Ihmiset jotka sitä on peliltä odottaneet, niin puihin on mennyt alusta asti:o Tähtäykseen ja liikkeeseen totuin noin tunnissa. Pelissä pelin tavalla positiivisella asenteella, jos on halua oppia sen myös oppii ja uskoakseni konsoli-äfpeeässäilijät nauttivat haasteista?

Jotain hyvää tästäkin seuraa... Vihaajat jättävät pelin kauppaan ja me nauttijat saadaan varmasti tällä porukalla mahtavia matseja aikaiseksi:) Vetelin muutamaan otteseen demon läpi hudit sun muut offilla ja tunnelma nousi muutaman asteen vielä äijemmäksi, tämä on tapa jolla Killzone 2:en pitää kokea

EDIT.

Äidillä on asiaa..

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&thread.id=143456
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Muutaman kerran vetänyt nyt ton demon läpi ja positiivisesti yllätyin. Alkujaan ei tosiaankaan pitänyt hankkia tätä ekana päivänä, saati ollenkaan. Nyt saattaa mieli muuttua, aika munakasta meininkiä toi tunnelmaltaan oli. Taidan kuitenkin odotella vähän mielipiteitä moninpelistä ennekuin kauppaan marssin.

Ohjaus tuntuu olevan kaikkien uusien konsoli-FPS-vääntöjen vedenjakaja nyt ja aina. Varsin kiihkeänä käy keskustelu tässäkin. Oma, täysin puolueellinen ja muuttumaton, mielipiteeni on, että se toimii. Ukossa on massaa ja liikkeen tuntua, ase potkii mukavasti ja lippaanvaihto peittää koko ruudun. Sitä miettii pari kertaa missä lipastaa uudestaan. Samoin toi nk. tahmeus ei häiritse. Toikin luo sitä 'immersion' tunnetta, kun ase ei käänny kuin penkissä ikään, vaan siellä on joku pitelemässä tukista kiinni.

Summasummarum, KZ2 yllätti kovasti. Sen verran monesti hypeen pettynyt, ettei jaksanut hyppiä tällä kertaa. Tunnelma pelaa, AI on ainakin ton demon perusteella hyvä. Vaikea sanoa miten hyvä ilman koko versiota.
Ohjaus vaatii totuttelua, varsinkin kun eniten tunteja on alla kahdesta viimeisestä CODista. Mutta odotin paljon heikompaa jälkeä mitä eri foorumeilta luin. Mutta jotenkin se vaan toimii ainakin mun hyppysissä. Tästä todellisuus tulee varmasti vastaan kun tai jos pääsee nettiin. Aina on joku parempi.

Vetelin muutamaan otteseen demon läpi hudit sun muut offilla ja tunnelma nousi muutaman asteen vielä äijemmäksi, tämä on tapa jolla Killzone 2:en pitää kokea.
Ai tommonenkin vaihtoehto löytyy. Valikoista kattelin ohjauksen läpi ja baanalle. Pitänee testata tollakin vielä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Oli kyllä todella, todella upea demo. Grafiikka oli tietysti todella mahtavaa ja äänimaailma toi oikean sodan fiilistä hienosti korvien väliin. Ampuminen tuntui aluksi vaikealta ja omaan käteen nämä perusnäppäimet eivät käyneet yhtään. Valikoista kun laitoin ohjausasetukseen 'vaihtoehtoinen-2' (vaikka siinä luki 1) ja säädin senssit täysille, niin alkoi peli sujua todella hyvin. Ohjaus oli tämän jälkeen aika identtinen Bad Companyyn nähden, ja sekös sopii.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Vaikkakin ohjaus oli immersiivinen ja "realistinen", jäi ohjauksen tahmaus ja aseiden erittäin huono osumatarkkuus häiritsemään. Niihin tottuu, mutta se syö pelin viihdyttävyyttä suuresti. Grafiiikka oli vakuuttavaa; paikoitellen se on selvästi sukupolven parhainta, mutta paikoitellen huonot tekstuurit paistoivat esille. Ne on kuitenkin tehokkaasti peitetty erilaisilla shadereilla ja partikkeliefekteillä. Musiikki oli erittäin mainiota.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Guerrillan lausunto kontrolleihin liittyen.

I have been looking at this with one of our Game Designers and we are starting to come to the conclusion that this is down primarily to the design decision to make the game weightier. Killzone 2 is not a 'twitchy' shooter like some of you might be (rightfully) accustomed to and we think it might simply be down to some growing pains on some people's behalf. In this demo we also did not add the section that comes before this where a player would naturally climatize to the controls and have simply dumped you on Corinth River, so I think a lot of these complaints will be negated by the players natural progression through the full game.

So at this moment we are not considering it a bug, or anything that needs to be patched.

We do suggest however not having the sensitivity on full as this can make the appearence of a delay seem more aggressively. Work your way up the sensitivity scale slowly as you become more accustomed to the game.

Also seeing if there are any post-processing settings on your TV you could shut off without negating the visual quality of the game or if you have a 'Gaming' setting to try that as few TVs are set up as standard for gaming and often require some tweaking.

This does not mean we are going to pull a blanket over our heads and stop evaluating this and looking into it and allowing you guys an adjustment period and I will pick this up with some coders on Monday as well to see what they say.

What i am however interested in, what FPS games have you just recently or are playing currently. The majority of people on here seem to not have any issues adjusting and we think it might simply down to a certain mindset more than anything, which is of course of interest to us too from a playability standpoint.

I would also like to take this opportunity to ask you all to show some restraint and keep the forums a bit more tidy. We pride ourselves here on having a mature forum and encouraging healthy discussion, but the past few days it has been anything but healthy and a lot of the conversations have simply been drowned out. So please take a deep breath, take a break and if I have any more information about this I will let you know. I'll try and be on here this weekend, but with the massive amounts of posts and threads I can't promise to read and react to everything. I do after all have my actual job to do :smileywink:. I also want to thank those of you that have helped identify what is going on and to let you know that we will continue to take on all constructive feedback to help us make better games.

Have a good Friday folks.

Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom