Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]


Jep. Eipähän rankingissä nousu tule olemaan liian helppoai :D Vaikka uskonkin että pahimmillaan tekoäly saattaa olla jopa rasittavampi kuin ihmispelaaja(Eräs arvostelu ainakin antaa olettaa näin).

Mahtavaa kaaos meininkiä tulee kyllä takuulla olemaan kun 32 tyyppiä sotii samalla areenalla keskenään. :D Siis hyvässä mielessä. ^^
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jep. Eipähän rankingin nousu tule liian helposti :D Vaikka uskonkin että pahimmillaan tekoäly saattaa olla jopa rasittavampi kuin ihmispelaaja(Eräs arvostelu ainakin antaa olettaa näin).

Mahtavaa kaaos meininkiä tulee kyllä takuulla olemaan kun 32 tyyppiä sotii samalla areenalla keskenään. :D Siis hyvässä mielessä. ^^

Itse odotan innolla näitä oman klaanin ns. sisällissotia jossa päästään kunnolla riehumaan bottien kera! :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Olisivat nyt samantien mahdollistaneet sen että jos pelaa pelkästään botteja vastaan niin voi nostaa rankkeja. Tietysti siinä olisi voinut olla sellainen ehto, että bottien vaikeustaso pitäisi säätää vaikeimmalle että niitä pisteitä sitten tulisi. Näin olisi voitu kitkeä huijaamisen mahdollisuus pois. Käsittääkseni botit antavat haastetta aina raivostumiseen asti jos niiden tekoälyn nostaa vaikeimmalle moninpelissä?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tänään pelasin itse taas uudestaan tuota Demoa ja voisin sanoa että ehkä muilla on ongelmana se että he ovat tottuneet liian nopeasti viskomaan tatin kanssa. Minä taas käytän rauhallisempia liikkeitä ja sen tähden kontrollienkin kanssa on todella sopusuhtainen olo. =)
Ei ole siis edelleenkään valittamista ainakaan täältä suunnalta, mutta haluaisin kuulla että pitääkö tuo minun "teoriani" paikkansa. Eli viskotteko vain turhan nopeasti sitä tattia? Rauhallisin liikkein tähtäin ja muu pysyy hyvin kontrollissa.

Mun kohdalla pitää 100% paikkansa tämä. Olen tottunut pelamaan cod 4:sta ja wawia 8 ja 9 "sensseillä" joten Killzonessa tuon saavuttaminen on mahdotonta johon tietysti haluaisin päästä, koska mitä nopeammin pystyt "viskomaan tattia" hallitusti sitä paremmin pystyt pelaamaan.

Monet ovatkin jo sanoneet ohjauksen olevan laginen ja se pitää mun mielestä kans paikkansa. Eli siis ukko ei reagoi tarpeeks nopeeasti mitä haluaisin sen tekevän ja pidemmän päälle tuo alkaa ottaa päähän ja siitä nyt ei koskaan seuraa hyvää (pelin jatkamisen kannalta siis)

Harmi kun tuossa demossa ei ollut online puolta kokeiltavissa niin olisi saanut paremman idean tuosta tähtäämisestä in-action.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tämä ei ole CoD tämä on KZ2 siksi ojaus eri laista. Vihdoinkin jotain erilaista kuin CoD, jos ei pysty oppimaan uutta peli mekaniikkaa, onko vika pelissä vai sinussa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Pääseepä vihdoin kohta kotioloissa testailemaan itse demoa, kun saa plösön takaisin. Kaverilla jo testattu, mutta kököllä kuvaputkitöllöllä.

Enemmän tästä varmaan olisi voinut nauttia ilman tämän ketjun lukemista. Nyt saatan vain kiinnittää huomiota johonkin älyttömiin seikkoihin, joista en muuten olisi koskaan välittänytkään. kontrolleja pääsin jo testailemaan, eikä siinä itselleni ollut nillittämisen aihetta. Audiovisuaalista puolta päästään sitten testailemaan oikein kunnolla. Sais tulla jo :p
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Pitääkin tänään vielä kokeilla tuota demoa ja tähtäystä. Voi olla että kun fps pelejä ei ole pelannut sitten resistance ykkösen niin ei tuo ohjaus häirinnyt. Itse olen tosin melkolailla tottunut pelaan fps:ätkin enemmän padilla kun tietokone fps:ät on rajoittunu sinne doom ykkösen ja kakkosen ajoille. PS3:llakin pelaaminen on ollut viime aikoina vähäistä etenkin fps puolella mutta eiköhän se killzone 2:sen avulla korjaannu. Killzone ykkönen tuli pelattua läpi hyvillä mielin aikoinaan ja todennäköisesti tämä ei petä. Suomenkielinen toteutuskin sai naurattamaan :D ja pakko sanoa, moninpelejä ei ole tullut netissä pelattua sitten resistance ykkösen, toivon mukaan tässä on se jokin joka saa takaisin koukkuun.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ei cod ole ainoa peli missä ohjaus on toteutettu paremmin kuin tässä.:rolleyes:

Älä kiertele aihetta vazn tunnustele sydäntäsi. Onko CoDin helppous vienyt kyvyn sopeutua uuten ja tehnyt meistä laiskoja tarttumaan haasteisiin, vai onko syy tosiaan pelissä eikä pelaajassa.

Mutta ihan hyvä vaan jos useempi CoD fani joka hihkuu jonku pressun tai HC modin perään jättää ostamatta. Eipähän tartte puplilla kattella niin paljoo Rocket Launchereita ja Assault classeja.;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Pitääkin tänään vielä kokeilla tuota demoa ja tähtäystä. Voi olla että kun fps pelejä ei ole pelannut sitten resistance ykkösen niin ei tuo ohjaus häirinnyt. Itse olen tosin melkolailla tottunut pelaan fps:ätkin enemmän padilla kun tietokone fps:ät on rajoittunu sinne doom ykkösen ja kakkosen ajoille. PS3:llakin pelaaminen on ollut viime aikoina vähäistä etenkin fps puolella mutta eiköhän se killzone 2:sen avulla korjaannu. Killzone ykkönen tuli pelattua läpi hyvillä mielin aikoinaan ja todennäköisesti tämä ei petä. Suomenkielinen toteutuskin sai naurattamaan :D ja pakko sanoa, moninpelejä ei ole tullut netissä pelattua sitten resistance ykkösen, toivon mukaan tässä on se jokin joka saa takaisin koukkuun.

Tuo suomitekstitys oli kyllä positiivinen yllätys. Saa juonesta kaiken irti vaikka englanti sujuukin ihan ok. Aina tuppaa mennä jotain ohi kun englanniksi juonta kuuntelee/seuraa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuo suomitekstitys oli kyllä positiivinen yllätys. Saa juonesta kaiken irti vaikka englanti sujuukin ihan ok. Aina tuppaa mennä jotain ohi kun englanniksi juonta kuuntelee/seuraa.

Jep. Suomitekstitykset kyllä nostaa näiden Sonyn pelien arvoa kummasti. Hienoa jos pitävät saman linjan muissakin tulevissa peleissä. On itelläkin jäänyt monessa pelissä aikoinaan asioita vähän pimentoon kun ei yksinkertaisesti hiffaa täysin englannin kieltä. Tämän pelin juoni ei kommenteista päätellen ole sitä aivan kärkiluokkaa mutta toivotaan että tollasia hupaisia one linereita, joita demossa viljeltiin ( "Tämä on niin perseestä!!" :p) tulee paljon vastaan tässä pelissä :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ei lokalisoinnin tarvitse olla se automaattinen b-vaihtoehto, joka napataan vain sen takia kun ei englantia täysin hallita. Hyvin tehty käännös, laadukkaalla ääninäyttelyllä voi itseasiassa olla olennainen osa erinomaiseksi osoittautunutta pelikokemusta. Ratchetit ja Heavenly Sword esimerkkeinä.

Murteita ei vielä ole kuulunut, mutta sillekin puolelle olisi mukava saada vähän enemmän panostuksia. Miten olisi Killzone 2 vaikka savon kielelle kiänettynä? :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Murteita ei vielä ole kuulunut, mutta sillekin puolelle olisi mukava saada vähän enemmän panostuksia. Miten olisi Killzone 2 vaikka savon kielelle kiänettynä? :D

Öhm... Voisi olla... Mielenkiintoinen kokemus :D Ja käännöksen hoitaisit tietenkin sinä kaveripiireinesi? ;)

Mutta vakavasti sanottuna, jos ääninäyttelijät osaisivat hommansa kunnolla, eikä taso olisi sitä lauantai-aamun pokemon piirrettyjen suomidubin "iloriemua", se voisikin toimia.

Muussa tapauksessa mieluummin ampuisin itseäni jalkaan pistoolilla kuin kuuntelisin moista kammottavaa ääninäyttely meininkiä(Pokemon! Jee! Kaikki kerätään, kaikki kerätään!! )
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ei lokalisoinnin tarvitse olla se automaattinen b-vaihtoehto, joka napataan vain sen takia kun ei englantia täysin hallita.

Kyllä se vaan näin on, ainakin kaikille vanhoille pelaajille. Englantia on nimenomaan opittu peleistä ja pelit on toiminut varmasti monelle lisäkipinän tavoin haluta oppia lisää tätä vierasta kieltä. Se jos mikä on hieno juttu!

Voisi melkein gallupin pistää aiheesta pystyyn. Väitän, että jos englanti taipuu sujuvasti niin suomitekstejä ei käännetä päälle. Kohdeyleisönä on kuitenkin se osa kansasta, jolle englanti tuottaa vaikeuksia. Dubbaus on jo sitten pelikehittäjän halventamista ja heidän pelin raiskaamista :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jep. Suomitekstitykset kyllä nostaa näiden Sonyn pelien arvoa kummasti. Hienoa jos pitävät saman linjan muissakin tulevissa peleissä. On itelläkin jäänyt monessa pelissä aikoinaan asioita vähän pimentoon kun ei yksinkertaisesti hiffaa täysin englannin kieltä. Tämän pelin juoni ei kommenteista päätellen ole sitä aivan kärkiluokkaa mutta toivotaan että tollasia hupaisia one linereita, joita demossa viljeltiin ( "Tämä on niin perseestä!!" :p) tulee paljon vastaan tässä pelissä :D

Tästä killzonen juonesta vielä että kannattaa käydä pelin sivuilla lukemassa storyline. Itse en ensimmäistä killzonea koskaan ole pelannut mutta kz2 meni ennakkotilukseen heti ku olin käynyt pelin historian lukemassa. Sieltä saat tietää miksi tätä sotaa käydään vektanin ja helghanin välillä. Kaikin puolin kattava katsaus historiaan.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Nyt demon pelanneena ymmärrän noi ohjauksesta avautumiset itekin. Ampuminen on sellasta nysväystä sen tähtäin dotin kanssa jossain semijemmassa. Tai no itse asiassa se ampuminen onnistu paremmin ihan vaan silmät kiinni sinne päin tyylillä, mut aika dorkan näköstä ja tuntusta touhua se oli.

Oli kyllä muuten kaikin puolin ihan menevän näköistä mäiskettä. No ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon. Ensimmäisenä en kyl kaupoille tän peräs juokse, joutuu lueskelemaan lähinnä kommentteja moninpelistä sit ilmestymisen jälkeen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kyllä se vaan näin on, ainakin kaikille vanhoille pelaajille. Englantia on nimenomaan opittu peleistä ja pelit on toiminut varmasti monelle lisäkipinän tavoin haluta oppia lisää tätä vierasta kieltä. Se jos mikä on hieno juttu!

Voisi melkein gallupin pistää aiheesta pystyyn. Väitän, että jos englanti taipuu sujuvasti niin suomitekstejä ei käännetä päälle. Kohdeyleisönä on kuitenkin se osa kansasta, jolle englanti tuottaa vaikeuksia. Dubbaus on jo sitten pelikehittäjän halventamista ja heidän pelin raiskaamista :D

Juu se on mistä kukin tykkää. Itsellä englanti ei tuota mitään vaikeuksia. Koulu aikoinakin ainoa aine jota osasin mutta kyllä sitä mielellään katsoo elokuvatkin suomisubeilla. Miksei sitten pelitkin. Ei ne subit pilaa elokuvaa niin miksi pelin? No maku asioitahan nämä.

Ps. Dubbauksesta todellakin samaa mieltä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom