Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kyllä se vaan näin on, ainakin kaikille vanhoille pelaajille. Englantia on nimenomaan opittu peleistä ja pelit on toiminut varmasti monelle lisäkipinän tavoin haluta oppia lisää tätä vierasta kieltä. Se jos mikä on hieno juttu!

Kyllä varmasti näin, mutta osin juuri tästä syystä on mukava kokea hyvä peli välillä täysin suomeksi esitettynä. Oikeasti, kun se on tehty hyvin on kokemus ollut todella nautinnollinen. Vitsien sisältöä myöten tehty suomalaisille.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kyllä varmasti näin, mutta osin juuri tästä syystä on mukava kokea hyvä peli välillä täysin suomeksi esitettynä. Oikeasti, kun se on tehty hyvin on kokemus ollut todella nautinnollinen. Vitsien sisältöä myöten tehty suomalaisille.

Jeah. Ei se suomitekstitys munkaan mielestä yhtään alenna sen ite pelin arvoa, jos se alkuperäinen läppä on osattu hyvin kääntää suomeksi. Ainakin Demossa näin ollaan omasta mielestäni onnistuttu, joten uskallan odottaa hyvää laatua myös koko version suhteen :D Ehkä jonain päivänä saadaan myös oikeasti hyvin suomiääninäytelty versio jostain pelistä jossa on kunnon tarina. Mutta siihen lienee vielä aikaa :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Huomasin tänään ameriikan playstation forumeilla että jotkut olisivat saaneet ohjausta paremmaksi kun latasivat demon uudestaan.. ensimmäisenä tottakai tuli mieleen "otahan poika ne fanipoika -lasit pois päästä....", jos GG olisi korjannut controlleja eiköhän joku PR mies olisi jo asiasta laatinut hienot announcementit.. mutta mutta, kokeilin ladata demon uusiksi ja PERKELE VIEKÖÖN!!! ... sehän on ihan eri peli!

ennen teki vaikeaa sohia edes niitä kolmea helghania aidan päällä siinä heti aluksen pudotessa, puhumattakaan niistä hemmoista jotka istuvat eri kerroksissa pudottelemassa kuteja sevin ja poikien niskaan... tällä kertaa ohjaus oli selkeästi napakampi, ei kuitenkaan codin tasoa (lagi on siis vieläkin havaittavissa) mutta mitään samanlaista liimassa soutamista ja huopaamista se ei todellakaan ollut.

latasin itse demon siinä puolen seitsemän aikoihin torstaina ja jos joku samoihin aikoihin demonsa ladannut voisi kokeilla varmistaa tämän?

E: toinen asia minkä huomasin vasta nyt oli tuo auto-aim. En tuota huomannut aiemmin lataamassa demossa ainakaan näin hanakkana..
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ylivoimaisesti parhaat kontrollit tässä jos PS3 FPS pelejä katsotaan. Itse kun käytän ohjaimen sijasta näppistä ja hiirtä. Demo oli yhtä juhlaa. Pakko hankinta tämä. :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ihan totta muuten tuo uudelleen lataaminen ja asentaminen. Tähtäys itse asisssa tuntui tasaisemmalta ja erilaiselta. Ihan piruuttani kokeilin ja jos jollai tunnetta että tähtäys tökkii kannattaa ladata demo uudestaan.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ihan totta muuten tuo uudelleen lataaminen ja asentaminen. Tähtäys itse asisssa tuntui tasaisemmalta ja erilaiselta. Ihan piruuttani kokeilin ja jos jollai tunnetta että tähtäys tökkii kannattaa ladata demo uudestaan.

Itse en huomannut eroa, olen jo syövyttänyt hyvän ohjaustuntuman päänuppiini. Jos tarkemmin katsoo, niin on siinä aavistuksenomainen viive, mutta mitä sitten. Sama se on kaikille. Peliäly ja liikkuminen vaikuttaa enemmän, osataan laittaa se tähtäin jo liikkuessa siihen kohtaan, mistä vihollinen todennäköisimmin tulee. Tietty jos joutuu väijytyksen kohteeksi, niin ei pysty vastaamaan nopeilla reflekseillä heti takaisin yhtä vaivattomasti, millisekunneissa laskettavan viiveen takia, mutta sekin on kaikille sama.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Voi olla että kuvittelen vaan :D
Mutta alkuun tuntu se et lähtee hitaasti kiihtyy ja sitten liikkui nopeasti, mutta nyt kun heitti senssit täysille oli alusta asti sama vauhti.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Voi olla että kuvittelen vaan :D
Mutta alkuun tuntu se et lähtee hitaasti kiihtyy ja sitten liikkui nopeasti, mutta nyt kun heitti senssit täysille oli alusta asti sama vauhti.

joo, mulla ihan sama tuntuma. Aiemmassa versiossa kokeilin kaikki senssit läpi eikä mikään tuntunut oikealta, pienissä tähtäys oli tyydyttävä, mutta kääntyminen kesti ikuisuuden ja nopeammissa nää käänty tietty toisinpäin.

tässä uudessa demon versiossa kontrollit iskostuu jo selkäytimeen ja vois yrittää speed runia et miten nopeasti pääsee läpi tän demon :D (näkyy sit mission selectissä, loppuvideon jälkeen, kuinka nopeasti on suorittanu) E: 4m 37s meni :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ylivoimaisesti parhaat kontrollit tässä jos PS3 FPS pelejä katsotaan. Itse kun käytän ohjaimen sijasta näppistä ja hiirtä. Demo oli yhtä juhlaa. Pakko hankinta tämä. :D

Mun mielestä tässä tuli jo niin täydellin kommentti koskien tätä koko ohjaus keskustelua, että kaikki muut viestit asiasta voi suosiolla poistaa ja tämän yhden tallentaa vaikka viestien hall of fameen.

Halleluja! Praise the mouse!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

No eiköhän tässä nähty, että aikamoista placeboa koko kontrollisotku. Tota huonoa kontrollia on vaan nyt niiin hypetty näillä foorumeilla, että kaikki pistää heti silmänsä siihen kun pääsevät peliin käsiksi. Ei varmasti ole vaihdettu storen demoa, mitään puhumatta toiseen versioon, ajatelkaa nyt vähän. Te alatte nyt vaan useamman pelikerran jälkeen löytää sen touchin tän pelin ohjaustyyliin mikä on ihan toimiva kun muissakin peleissä kun vaan ottaa omakseen.

Pitääpi käydä tänään itse ennakkovaraamassa ko tekele.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ylivoimaisesti parhaat kontrollit tässä jos PS3 FPS pelejä katsotaan. Itse kun käytän ohjaimen sijasta näppistä ja hiirtä. Demo oli yhtä juhlaa. Pakko hankinta tämä. :D
Oot muuten maalitaulu numero uno! Oikein pro-hiirsintti! Toiset sentään antaa tasotusta ja pelaa surkealla Frag-Fxllä. Kysymys: Mites toi tähtäin hiirellä asettu kohdilleen?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

No eiköhän tässä nähty, että aikamoista placeboa koko kontrollisotku. Tota huonoa kontrollia on vaan nyt niiin hypetty näillä foorumeilla, että kaikki pistää heti silmänsä siihen kun pääsevät peliin käsiksi. Ei varmasti ole vaihdettu storen demoa, mitään puhumatta toiseen versioon, ajatelkaa nyt vähän. Te alatte nyt vaan useamman pelikerran jälkeen löytää sen touchin tän pelin ohjaustyyliin mikä on ihan toimiva kun muissakin peleissä kun vaan ottaa omakseen.

Pitääpi käydä tänään itse ennakkovaraamassa ko tekele.

kumma vaan että kun itsellä oli ehkä tunnin väli testien välillä ja jälkimmäisessä huomaa esim tuon auto-aimin vasta, ei nimittäin ole ihan hienovaraisin efekti kun tähtäin alkaa laahata higin perässä että tuollaisen olisin parin vietetyn tunnin aikana demon parissa jättänyt täysin huomiotta.. ihmettelinkin moneen kertaan että mitä täällä vinetään magneetista ja auto-aimeista....

se että sulla ei ole ollut ongelmaa demon kanssa on hieno homma, aplodit sulle.. mutta itse olen varma havainnoistani, enkä ole ainoa joka on tuon huomannut. omasta mielestäni on mahtavaa jos näin on käynyt että GG on korjannut tuon ohjauksen ja asiasta voitaisiin nyt lopettaa tuo jankkaaminen..
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Omasta mielestä kontrollit ovat juuri kohdallaan. Kaikki ovat vain pelanneet codia, eivätkä jaksa sopeutua uuteen asiaan. Sama asia kuin NHL 09, aluksi oli vaikeaa sopeutua , mutta eiköhän se sitten alkanut sujua. Joten älkää tulko valittelemaan ja pilamaan muitten iloa, jos ei tyydytä älkää ostako peliä. Ei luulisi olevan vaikeaa. Ps. PS3 on tarkoitettu sixasis käyttöön eikä hiiren ja näppäimisön, joten menkää pelamaan cs tietokeneelle.;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Joten älkää tulko valittelemaan ja pilamaan muitten iloa, jos ei tyydytä älkää ostako peliä.

Hus hus takas sinne hypekiven alle, jos et kestä kritiikkiä. Ootko ees kattonu noita videoita viiveestä ym? Et varmaankaan.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Joten älkää tulko valittelemaan ja pilamaan muitten iloa, jos ei tyydytä älkää ostako peliä. Ei luulisi olevan vaikeaa. Ps. PS3 on tarkoitettu sixasis käyttöön eikä hiiren ja näppäimisön, joten menkää pelamaan cs tietokeneelle.;)

Miten se on Sinun peli-ilostasi pois, jos joku muu ei pidä pelin pelattavuudesta? Tämä on keskustelufoorumi ja jos jollain on (asiallista) kommentoitavaa pelin pelattavuudesta, niin täällä on kyllä ihan vapaa sana.

Ja miksi itse valitat siitä, jos joku toinen pelaa näppis+hiiri-yhdistelmällä? Menee nyt vähän sukset ristiin viestissäsi.

Itse olen nyt muutaman tason tykittänyt läpi ja olen jo melko hyvin tottunut pelattavuuteen. En edelleenkään siitä pidä, mutta kyllä sillä jo pärjää. Pelattavuutta enemmän on alkanut rassaamaan pelin "loistava" dialogia, kun heput huutavat äffää joka toisessa välissä. No mutta kai se nyt on sitten pakollista tässä pelissä, niin kuin monissa muissakin "äijätykityksissä"...
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Itelläni on demo ja oon kattonu melkein kakki videot mitä voi olla. meeppäs kattomaan kymmenen edellistä viestiä, niin ymmärrät.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

No eiköhän tässä nähty, että aikamoista placeboa koko kontrollisotku. Tota huonoa kontrollia on vaan nyt niiin hypetty näillä foorumeilla, että kaikki pistää heti silmänsä siihen kun pääsevät peliin käsiksi. Ei varmasti ole vaihdettu storen demoa, mitään puhumatta toiseen versioon, ajatelkaa nyt vähän. Te alatte nyt vaan useamman pelikerran jälkeen löytää sen touchin tän pelin ohjaustyyliin mikä on ihan toimiva kun muissakin peleissä kun vaan ottaa omakseen.

Pitääpi käydä tänään itse ennakkovaraamassa ko tekele.

Sama versio se oli kyllä, mutta lataus vaiheessa ehkä tullu joku pieni virhe joka sotkenu noita ajuri asetuksia tai jotai kummaa, en nyt niit tarkaan tiiä miten noi pleikkarilla tekniseti menee. Mutta uudelleen kun asen ni oli tuntuma ihan erilainen. Kun revolverillä ampui se lashti samantien kun nappia painoi. aluksi se oli vähä sillai et kun ampu nin oli pieni viive. nyt tuntu että oikeasti asekädessä vaikka Dualshokki siinä möllötti. :o
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom