Vastaus: Killzone: Shadow Fall
Copypaste toiselta foorumilta:
Mutta onhan toi MP aivan jäätävän hyvä. Niin teknisesti, kuin pelinäkin. Pelimuodot toimii, party chat toimii pelien välillä loistavasti (eilen oli samassa partyssa porukkaa joka pelas KZ:aa, CODia, Resogunia ja BF:ää), se että aseet on auki heti on aika hiton hieno asia. Ja noita aseita on kohtuullinen määrä, olikohan viisi mörssäriä per hahmoluokka joita on taas kolme. Muutama pistooli päälle. Tavoitehakuisuusjutut eli haasteet, joiden olemassaolo vähän ketutti ennakkotietojen pohjalta, toimii.
Haasteita on ainakin näin alkuun tyyliin "Tapa 5 vihollista aseella X" tai "Tapa viisi vihollista aseella X rautojen läpi". Ilmeisesti vaikeampiakin on, mutta listaa en löytänyt vielä ainakaan pelin valikoista. Ja noita haasteista on muutakin hyötyä kuin virtuaalipippelin venyttelyä. Eli vaikka kaikki aseet on auki suoraan, niin aseiden lisävermeet ei ole. Ja ne avautuu juuri noilla haasteilla. Haasteita pelissä sitten on suoritettavana 1595 erilaista ja luku montako on suorittanut näkyy pelaajalistalla sun nimimerkin vieressä.
Eli levelihuoraamisesta nauttiville pelissä on paljon tehtävää.
KZ2:n mönkimistä vihanneille hyviä uutisia: se loistaa poissaolollaan. Itselle tulee enemmän MAG mieleen siitä miten ukot liikkuu ja tähtäys toimii. Joku sanoi, että menty vähän BF:n suuntaan. Pikkasen raskaampi toi ukko on liikkumaan ainakin jos on LMG tai muu raskaampi ase kannossa Support-luokassa. Assaulttina tai Scouttina konepislan kans kaveri liikkuu aika ketterästä. Kaukana ollaan silti COD-sarjan vilahtelusta, mikä on vaan hyvä asia.
Tänään pitää tosiaan striimaus testata. Samoin oman Warzonen säätäminen. Hankkikaa tää, jryin kanssa kilpaa kehuttiin tätä kaikille partyssa olleille eilen.