Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Shadow Fall

Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Oli muuten ilmaantunut "Competitive warzone" -playlisti tuonne warzones kohtaan. 5v5 mähinöitä ilman turhempia vekottimia ja pelimuodot objektiivi pohjaisia. Pakko sanoa että heti nousi peli-ilo isommaksi kun ei tarvitse välittää lentävistä härveleistä yms. jotka raiskaavat sinut heti spawnille. Harmi vain että yleisö ei ole ilmeisesti vielä löytänyt sitä koska iltapäivästäkin vain alle 20 pelaajaa oli pelaamassa kyseistä muotoa :(
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Näyttää olevan peli ilmaiseksi pelattavissa plus-jäsenille viikonlopun ajan.
Koko peli kai on, koska kysyi haluanko single vai multiplayerin ladata ensin.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Näyttää olevan peli ilmaiseksi pelattavissa plus-jäsenille viikonlopun ajan.
Koko peli kai on, koska kysyi haluanko single vai multiplayerin ladata ensin.

Ilmainen viikonloppu, tai pidennetty sellainen, näyttää olevan tulossa. Kuitenkin vasta ensi viikonloppuna 28.12-1.1, lauantain 1:00 ja tiistain 1:00 välisenä aikana. Peli on nyt jo siis Storessa ladattavissa koneelle valmiiksi viikonloppua varten.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Ilmainen viikonloppu, tai pidennetty sellainen, näyttää olevan tulossa. Kuitenkin vasta ensi viikonloppuna 28.12-1.1, lauantain 1:00 ja tiistain 1:00 välisenä aikana. Peli on nyt jo siis Storessa ladattavissa koneelle valmiiksi viikonloppua varten.

Jep, yritin jo tänä viikonloppuna änkeä itseni servuille:p.....mut ei oikein onnistunut
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Siellä tuli killzoneen päivitys jossa oli ääni chattia sun muuta korjausta. tosin liekkö pojat korjanneet vähän liikaa koska nyt mulle pukkaa error koodia ce-34878-0 ja heittää pois pelistä aloitus ruutuun.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Jos kellä muulla tulee samaa ongelmaa,niin vaihda pelin ja käyttöjärjestelmän kieli englantiin niin toimii. Tuohon tarvitaan edelleen korjausta.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Tän pelin kampanja on ollu kyllä pettymys. Alussa näytti hyvältä kun liikuttiin värikkäimmissä kentissä ja oli enemmän vaihtelua. Sitten mentiin takasin siihen tylsään mustaan ja harmaaseen tehdasmaisemaan. Varmaan just tän maiseman takia pelikään ei näytä kovin hyvältä. Jos pelin alkupuolta ei lasketa niin mun mielestä Ghost ja AC4 on näyttänyt paljon paremmalta kuin tämä peli. Kai tämänkin kampanjan vielä joskus jaksaa läpi pelata..
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Samoilla fiiliksillä kuin edellinen. Suorastaan ärsyttävä peli paikoin ja nettipelissä keskityn yleensä urheilugenreen.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Peli ei näytä hyvältä? Kevyesti hienoin next-gen peli. Tosin Ryseä en ole nähnyt, se saattaa kilpailla. Ghost näyttää paremmalta? :D AC voi olla ihan ok, mutta sekin crossgen, joten en usko, että loppujen lopuksi kovinkaan hieno. Paljon on ollut hehkutuksia esim. Need for Speedistä netissä, mutta kyllä siitäkin paistaa crossgen todella vahvasti. Killzone on ihan omalla tasollaan.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Tän pelin kampanja on ollu kyllä pettymys. Alussa näytti hyvältä kun liikuttiin värikkäimmissä kentissä ja oli enemmän vaihtelua. Sitten mentiin takasin siihen tylsään mustaan ja harmaaseen tehdasmaisemaan. Varmaan just tän maiseman takia pelikään ei näytä kovin hyvältä. Jos pelin alkupuolta ei lasketa niin mun mielestä Ghost ja AC4 on näyttänyt paljon paremmalta kuin tämä peli. Kai tämänkin kampanjan vielä joskus jaksaa läpi pelata..

Pelasitko mustavalko-tv:llä?
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Varmaan just tän maiseman takia pelikään ei näytä kovin hyvältä.

Tästä olen täysin erimieltä, mun mielestä tämä ei oo ees makuasia. Faktat on faktoja ja kyllä sokeakin melkeen näkee, että peli on tällä hetkellä jos ei näyttävin niin ihan nextgen sukupolven näyttävimpien pelien joukossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Tästä olen täysin erimieltä, mun mielestä tämä ei oo ees makuasia. Faktat on faktoja ja kyllä sokeakin melkeen näkee, että peli on tällä hetkellä jos ei näyttävin niin ihan nextgen sukupolven näyttävimpien pelien joukossa.

Tämä, kyllähän ne synkät ja pimeät helghast alueet olivat jotain niin uskomattoman hienoa katseltavaa että ei edes usein pcllä näe sellaista. Toki kaikennäköiset blur tehosteet ja heikko framerate laski elämystä hieman. Mutta tämä on vasta julkaisupeli.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Onko muilla samaa ongelmaa, eilen ostin digitaalisen version niin heittää BF4- tyyliin ulos aina, kun alkaa nettimatsia ettiä.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Onko muilla samaa ongelmaa, eilen ostin digitaalisen version niin heittää BF4- tyyliin ulos aina, kun alkaa nettimatsia ettiä.

Muutama viesti ylempänä...

Siellä tuli killzoneen päivitys jossa oli ääni chattia sun muuta korjausta. tosin liekkö pojat korjanneet vähän liikaa koska nyt mulle pukkaa error koodia ce-34878-0 ja heittää pois pelistä aloitus ruutuun.



Jos kellä muulla tulee samaa ongelmaa,niin vaihda pelin ja käyttöjärjestelmän kieli englantiin niin toimii. Tuohon tarvitaan edelleen korjausta.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Sattuneesta syystä tarinapuoli veti alkuillasta pidemmän korren. On tämä niin eurooppalainen kuin olla ja voi. Ehkä siinä on osa syy siihen etten ole koskaan Killzonelle lämmennyt. Liian vakava ja lähellä maanosan omaa synkkää historiaa. Ensimmäisen vartin jälkeen on esitelty käsivarsinauhaa kantava nahkatakki, rajaa valvovat konetappajat ja kaiken huippuna muurilla jaettu kaupunki. Kuvaus tekijöiden naapurimaasta, Saksasta.

En tiedä kuinka syvä trauma heillä on kansakuntana naapurista. Paikalla on käyty ja museot Anne Frankia myöten koettu. Olivat kuitenkin vahvasti yhteistoiminnassa ja ilminantoivat innokkaasti piilottelijat ym. Pitäisi ilmeisesti syventyä paremmin hollantilaisten historiaan, jotta voisi ymmärtää Killzonea.

Tälläiset tuumailut muuten huikaisevan upean näköisestä pelistä. Kaipaan kuitenkin enemmän fantasiaa, kuin ikäviä muistutuksia historiasta.
 
Ylös Bottom