Omenanraato
Well-Known Member
Okei no olen itse samassa kohdassa.
Olen tehnyt sivutehtäviä, että aktiviteetteja, mutta molempia tuntuu tasaisesti löytyvän edelleen lisää.
Mut tuo pääjuoni:
Edit: jokapaikassa on puhuttu pääjuonen olevan noin 50h ja pikajuoksulla 30-35h, joten siihen ei kyllä täsmäisi tuo. Tuohon kun periaatteessa pääsisi varmaan 15h jälkeen ku vaan mainia tekis.
Olen tehnyt sivutehtäviä, että aktiviteetteja, mutta molempia tuntuu tasaisesti löytyvän edelleen lisää.
Mut tuo pääjuoni:
Tiesin, että tuossa kohtaa tulee eka isompi taistelu, mutta en ajatellut pelin siihen loppuvan, kun tuo kyseinen tehtävä näytettiin jo ennen julkaisua peliä esitellessä. Kuvittelin sen miekkavarkaan olevan vain välipomo tms. koska kuulin pelissä sellaisenkin olevan, mutta ilmeisesti ei?
Ilmottiko se siis siinä, ettei sivutehtävät enää ole auki sen jälkeen?
Olen nimittäin käynyt leirin tutkimassa ja puolet jengistä tappanutkin, mutta en ole mennyt vielä tekemään itse tehtävää, kun haluan sieltä arkusta pelin parhaat armorit mukaan.
Ilmottiko se siis siinä, ettei sivutehtävät enää ole auki sen jälkeen?
Olen nimittäin käynyt leirin tutkimassa ja puolet jengistä tappanutkin, mutta en ole mennyt vielä tekemään itse tehtävää, kun haluan sieltä arkusta pelin parhaat armorit mukaan.
Edit: jokapaikassa on puhuttu pääjuonen olevan noin 50h ja pikajuoksulla 30-35h, joten siihen ei kyllä täsmäisi tuo. Tuohon kun periaatteessa pääsisi varmaan 15h jälkeen ku vaan mainia tekis.