Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsertit, keikat & festarit

Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Hohhohhoo, kiitokset linkistä, pitää tonne mennä Lamb of godin takia :p

Cradle of Filth pakko nähä kerran elämässä! Ja kaikkia esiintyjiä ei ole vielä edes julkaistu ja mikä sen mukavempaa kun itse tapahtumakin sijaitsee vain kivenheiton päässä kotoa :D Rock Rock!!
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Cradle of Filth pakko nähä kerran elämässä! Ja kaikkia esiintyjiä ei ole vielä edes julkaistu ja mikä sen mukavempaa kun itse tapahtumakin sijaitsee vain kivenheiton päässä kotoa :D Rock Rock!!

Onneksi on nähty jo :D Mutta ihan kiva tuommoinen jutskaputska kieltämättä.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Tänään tuli sitten haettua liput Tampereen Hakametsän jäähallissa 26.11 järjestettävään The Unholy Alliance III -häppeninkiin. Keikalla lavalla nousevat Slayer, Trivium, Amon Amarth ja Mastodon, joista etenkin kahta keskimmäistä olen menossa katsomaan. Myös Slayer on mielenkiintoinen, vaikkei mikään suosikkiyhtye olekaan. Mastodon ei taas sano ennakkoon mitään. Ainakaan vielä.
Itsekin hain liput tosin Hesan keikalle ja AINOASTAAN Slayerin takia, muista bändeistä ei ole MITÄÄN tietoa mitä suoltavat ulos. Mastodonttia kaveri on joskus kehunut, mutta en tutustunut kuiteskaan.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Liput on tällä hetkellä Unholy Allianceen sekä Motörheadin ja Stonen keikoille. Sai konserttikesä aika kiitettävää jatkoa näin syksyn puolellekin.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Viime keikka tais peräti olla Ice Cube vanhalla jäähallilla Helsingissä.
Sitä ennen Nas & Redman viime vuonna. Nas kaapelitehtaalla ja Redman nosturissa. Nas pisti kyllä aika huonon keikan omasta mielestäni ja paikalla olleet tietävät miksi. Redman taas oli erittäin kova.

Voisi kai tässä laittaa sitten niitäkin, mitä on tullut käytyä aikasempina vuosina katsomassa.

+ The Rolling Stones x 2
+ Black Sabbath
+ Slipknot & Slayer - yhteiskeikka muutama vuos taaksepäin.
+ Paul McCartney
+ Metallica
+ Guns N' Roses

Hirveesti ei oo tullu käytyä kattelemassa, mutta ihan hyvin kuitenkin omasta mielestä.
Musiikkimaku jonkin verran muuttunu noiden vuosien varrella, mutta minkäs teet. :)
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Metallicaa taas katsomaan 14.6.2009. Aamulla puoli 7 aikaan pimeään aamuun jonottamaan lippuja. No kaikki hyvin niin kauan kunnes ovi jolla olin aukesi 4min myöhässä, joten toisella ovella olleet ehtivät ennen minua lippupalveluntiskille. No sitten kun liput tulivat myyntiin, niin kyllähän lippuja sai mutta viimeiset kenttäpaikat menivät juuri edessäni olleelle. :mad: Noh, alakatsomo kuitenkin, joten ihan hyvät paikat tuli saatua. Ja onhan se sentään 'TALLICA!!
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

8.11.2008 kattomaan tampereelle machine headia, children of bodomia ja slipknottia.
Ei millää jaksas oottaa :eek:
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Lauantaina katsomaan Inquisition, Black Witchery & Archgoat Turkuun. Sitä odotellessa ja Saatanaa palvoessa!
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Olen menossa katsomaan Slayeria tänä vuonna ja ensi vuonna Metallicaa.

Metallicaa jonotin vaivaiset 16 tuntia, eli koko illan, yön ja aamun.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Perjantaina olisi tarkoitus mennä Pakkahuoneelle kuuntelemaan erittäin japanialais-vaikutteista jazzia Tampere Jazz Happeningiin.
Mikäli virtaa riittää, niin Iiro Rantala tsekataan myös Klubin puolelta.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Käviko kukaan katsomassa DJ KRUSHia tavastialla? ilosaaressa oisko ollut 2002 veti iha saakelin kovan keikan! Yksi parhaimmista mitä nähnyt ja on muuten aika monta keikkaa tullut nähtyä :)
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

8.12. Bullet For My Valentine, Lacuna Coil, Bleeding Through @ Kaapelitehdas
ei nuo kaksi ensimmäistä juurikaan kiinosta, mutta bleeding through, piru! tekisi kyllä mieli lähteä katsastamaan, mutta soittavat kuitenkin jonkun 30min
 
Ylös Bottom