vivalabam92
Member
Millä padiasetuksilla ajatte? Mihin kannattaisi säätää Sensitivity yms?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikä vaikeustaso? Itse vedän uraa hardilla ja yhdes muutaman sekunnin voiton olen saanut kolmen kauden aikana. Muutoin parhaat sijoitukset siellä viiden korvilla ja turpiin tulee ihan kokoajan joka pätkällä, vaikka ajais siististi.Mitenkä tämä peli tuntuu taas niinkuin edeltäjänsäkin vähän liian helpolta? Gamepadilla ajelen ja kunhan vaan ajelee nätisti tietä pitkin niin kello tykkää.. Helposti tulee 10-15 sekan pohjia/Ek.. Ihan sama miten ajelee kunhan vaan pysyy tiellä, tosin urassa oon ajanut vasta Monten eka päivän ja johdan Rovis Junioria 39 sekunnilla.. Varmaan niitä vaikeitakin ralleja vielä tulee..
Mikä vaikeustaso? Itse vedän uraa hardilla ja yhdes muutaman sekunnin voiton olen saanut kolmen kauden aikana. Muutoin parhaat sijoitukset siellä viiden korvilla ja turpiin tulee ihan kokoajan joka pätkällä, vaikka ajais siististi.
Eipä vaan kesken uran voi jostain käsittämättömästä syystä nostaa tasoa.Mediumi. Täytyy kokeilla nostaa tasoa ja niin.. Jännä nähdä että sitten kun/jos nousee wrc luokkaan niin miten tuo taso sit menee?..
Eipä vaan kesken uran voi jostain käsittämättömästä syystä nostaa tasoa.
Jep. Tai jos löydät jostain, niin kerro mullekin. Ihmettelen jos ei päivityksellä korjata.Eli ainoa mahdollisuus on aloittaa uusi tallennustiedosto urassa?
Kuulostaa ihmiseltä jolle koko laji nimeltä RALLI on uutta ja jännääKuka näitä arvioita kirjottaa?
” Niin sanottua minimappia ei ole lainkaan, ja ohjeita kuunnellaan vieressä istuvalta kartturilta. ”
” Pidin myös kesken rallin mukaan sisällytetyistä korjaushetkistä. Tällöin voi valita auton korjaamisen (ja lisäajan), tai sitten voi jatkaa ajamista vahingoittuneella autolla. Tämä valinnanmahdollisuus pakotti miettimään: ajaako hieman kärsineellä ajokilla mahdollisesti voittoon, vai käyttääkö kallisarvoista aikaa korjauksiin ajaakseen sitten tuliterällä kärryllä.”
Noi on kuitenkin täysin perus juttuja rallissa..
Olen monesti ihmetellyt, että eikö nyt vaikka snookerille löydy arvostelijaa joka tietäisi edes säännöt, tai eikö keskiaika rpg pelille löydy arvostelijaa joka ei vihaisi keskiaikaa. Okei, marginaali peleissä nyt menee jotenkin sormien läpi..toki silti voisi ottaa vähän perusteita selville ennen kuin kirjoittaa.Kuulostaa ihmiseltä jolle koko laji nimeltä RALLI on uutta ja jännää
GR arviot on usein siitä hyödyllisimmästä päästä. TÄMÄ ei sitä ole.
Olen monesti ihmetellyt, että eikö nyt vaikka snookerille löydy arvostelijaa joka tietäisi edes säännöt, tai eikö keskiaika rpg pelille löydy arvostelijaa joka ei vihaisi keskiaikaa. Okei, marginaali peleissä nyt menee jotenkin sormien läpi..toki silti voisi ottaa vähän perusteita selville ennen kuin kirjoittaa.
Mutta et rallissa on hurmiossa siitä, että EK välillä autoja huolletaan...ja kyse kuitenkin lisenssipelistä, joten luulisi tajuavan jo siitä, että aika perus kauraa.
Tai miten vähän voi ymmärtää lajista, jos edes alkaa mainitsemaan hämmästelevään sävyyn minimapin puuttumista ja kartturin mukaan ajelua.