Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jassoo steami ei suostu 4 tunnin pelaamisen takia antamaan rahoja takaisin... No, kokeillaan sitten joskus lisää kun päivityksillä saa uutta peliin...
Noin kai se menee. Realisminhan pitäisikin tehdä ajamisesta omalla tavallaan helpompaa, kun auto tekee sitä, mitä sen olettaa normaalistikin tekevän. Monelle tulee kuitenkin varmaan pieni känkkäränkkä kun on ensin vetänyt vaikka EA WRC:tä, ja kuvittelee olevansa Vatasesta seuraava, ja sitten vaihtaa vähän realistisempaan menoon, ja totuus iskeytyykin kuin märkä rätti vasten kasvoja. Ymmärrän hyvin tämän johtavan helposti siihen, että ollaan sitten foorumeilla avautumassa miten peli on aivan surkea ja älytön.Kai se on vaan se mun yli varovainen ajotyyli jonka takia mä jarrutan usein mutkiin mihin ei oikeasti tarttis jarruttaa, mutta mulla ei ollut ajamisen kanssa isompia ongelmia.
Helpompi tämä on ajaa mitä vanilla rbr jonka pelasin viime vuonna ja jotenkin mulle tulee taas sama tunne mitä senkin kanssa eli ihmiset yrittää ajaa kovempaa kuin mihin omat taidot riittää ja sitten se auto tietenkin on metsässä jatkuvasti ja sanotaan kuinka peli on niin julmetun hardcore ettei mun kaltaisten casual kuskien kannata edes pelata.
Samaa olen kuullut rbr:sta, mutta sekin oli helppo kun ottaa vaan ne omat rajat huomioon.
Olisiko tästä kunnon nostalgia paukku. Turboahdettu Colin Mcrae ralli ? Löytyy näköjään demo myös.
Samaa mieltä. Onhan moni arcaderalli vielä paljon huonompi, joten sisäänsä Old School Rally on varmaan ihan ok rallittelu.Testasin demoa kuukausi tai pari sitten ja mun mielestä jopa kahdessa ekassa colin mcrae rallyssa on parempi ajettavuus.
Ei ole edes nostalgiasta kyse kun just viime vuonna pelasin molemmat.