Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koulutus/ammatti -kysely

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Killi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Lukion toinen vuosi kohta lopuillaan.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Lukion ensimmäinen vuosi melkein läpi, lääkikseen tarkoitus päästä joskus.:)
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Sama. Lukion 1. vuosi ihan kohta ohi, mutta lukion jälkeinen elämä on vielä täysin auki.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Eka vuosi käyty ammattikorkeassa talotekniikkaa. Nyt ekoissa työharjotteluissa paraikaa.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Maanantaina edessä YO-kirjoitusten tulosten nouto koululta --> ylioppilaaksi 3.6. siis. Joskus tulevaisuudessa olisi tarkoitus valmistua markkinatalouden maiseriksi.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Tällä hetkellä konsulttina tuotetiedonhallinta -alueella, mutta pyrkimykset nykyisin joko "toiselle puolelle pöytää" tai myynti- / tuotepäälliköksi :)
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Kato, en ole täällä kertonut mitään itsestäni.

Koulutus on filosofian maisteri, pääaineena tietojenkäsittelyoppi Tampereen yliopistossa. Opintoihin sisältyi ohjelmointia, hypermediaa ja vähän matematiikkaakin.

Ammattipuolella toimin ensin kolme vuotta ohjelmistosuunnittelijana, sitten vaihdoin firmaa ja rupesin tekniseksi konsultiksi. Viimeiset kuusi vuotta olen ollut erilaisissa tuotepäällikkötehtävissä, ICT-puolella, paino C:llä.
 
Mikä olet ammatiltasi?

Otsakkeen mukainen kysymys. Itse olen lukiossa, joten ammattinimikkeeni on opiskelija.
 
Vastaus: Mikä olet ammatiltasi?

Ammattini on yksiselitteisesti Työnjohtaja/Mekaniikkasuunnittelija. Tosin teen aika paljon muitakin hommia (konsultointi etc paskaa), mutta tuo on vain se mitä teen yleensä työkseni 6h päivässä.
 
Vastaus: Mikä olet ammatiltasi?

Koulutukseltani kirjastovirkailija. Reaalisesti osa-aikatyötön ja lopun aikaa pelikaupan myyjä.
 
Vastaus: Mikä olet ammatiltasi?

No en ole ollut kuin kesätöissä, mutta väliaikainen metsuri taitaa tuo nimike olla.
 
Ylös Bottom