Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

No kannattaisiko kirjoittaa niin siitten? Itseasiassa BF2 on PC peli ja muutenkin ihan eri sarjaa, kuin BC.
Onpas ystävällistä. Kannattaisi tosiaan laittaa se pelin ja konsolin nimi oikein, xbox ketju on erikseen ja änärit kuulostaa niin vanhan xboxin hommilta. :D

Anteeksi äiti ja isä. Yritän käyttäytyä tästä lähtien paremmin. Ajattelin kirjoittaessani, että tuskin kukaan lähtee kommentoimaan siitä että kirjoitan nyt vain BF2, mutta kyllähän täältä taas yksi löytyi. Maalaisjärjen käyttö sallittua.

Oletko jo kovalevyn välimuistin putsaamista kokeillut?

En ollut kokeillut. Tyhjensin välimuistin ja nyt homma tuntuisi jälleen pelittävän niinkuin pitääkin :).
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kyllä se on siellä päässä tarkennuksen paikka, jos tulee kysymään pelistä BF2.

Ymmärrän että tein virheen kun kirjoitin BF2 enkä BFBC2 (sekä xbox enkä xbox360), mutta silti voisihan sitä hieman ajatella että kyseleekö kukaan päivityksistä xbox:n BF2:een. Itse en edes muistanut että 360:lla on edeltäjä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Itseasiassa BF2 oli varsin hyvä peli xboxilla. Grafiikka oli selkeesti jo next geniä, vaikka moottorin osalta ei vielä nähty atomeiksi hajoavia ympäristöjä. Seikka, josta pelisarja nyt on erikoisen tunnettu. Evoluutiossa Bad Company on tästä seuraava polvi. Nyt kakkonen määrittelee jo standardeja Black Opsin ulkopuolelta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tuli ostettua Call of Duty 4: Modern Warfare Steamista ja sitten asensin sen. No, peliä käynnistäessä heittää erroria ja tulee tällainen ilmoitus: "Error during initializition: couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the collect folder."

Mitä pitäisi tehdä? :eek:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitä pitäisi tehdä? :eek:

Varmaan hyvä paikka aloittaa ongelman selvittely on Steamin virallinen tukisivusto, jossa on tälle nimenomaiselle ongelmalle toimintaohjeet:

Error: couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the same folder.

This error happens when you attempt to launch the game without all of the content downloaded. If you are receiving this error and Steam reports that the game's status as "Ready to Play," try validating your game cache files.

Right click Call of Duty 4: Modern Warfare > Click Properties > Click "Local Files" tab > Click "Verify Integrity of game cache"

Once the verification is complete Steam may download missing game content. When it reports 100% again you should be able to play.

Tuo cachen tarkistus on itselläni korjannut monta muutakin virheilmoitusta, kuten juuri eilen Civilization V:n käynnistymiskaatumisen.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Menin ja tilasin ostosvimmoissani Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earthin xboxille. Oliko näin, että tämä kyseinen peli bugasi hieman, jos 360:lla sitä pelaa vai toimiiko ongelmitta?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Menin ja tilasin ostosvimmoissani Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earthin xboxille. Oliko näin, että tämä kyseinen peli bugasi hieman, jos 360:lla sitä pelaa vai toimiiko ongelmitta?

Tämmöistä löysin netistä

The Xbox version of the game is officially compatible with the Xbox 360 in certain regions,[15] although some users report glitches and bugs which may detract from gameplay. For example, one bug while playing in compatibility mode on the Xbox 360 results in the absence of background music during gameplay.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Minkätakia tuntuu siltä, että tällä foorumilla on enemmän aktiivisia käyttäjiä ylläpidon puolelta kuin normaalien käyttäjien puolelta? :eek:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Minkätakia tuntuu siltä, että tällä foorumilla on enemmän aktiivisia käyttäjiä ylläpidon puolelta kuin normaalien käyttäjien puolelta? :eek:
Tavalliset käyttäjät ovat sen verran fiksuja, että ymmärtävät viettää kesää. Me täällä ylläpitohattuinemme sen sijaan ... No, tässähän sen taas näkee.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kopioin tämän tuolta Xbox ongelma threadista kun en ole saanut vielä vastausta siihen.

Nyt on sitten semmoinen ongelma että ohjain sammuu jos painan RT:tä. Huomasin ongelman Halo reachi:ssa kun pelattiin kaverin kans netis niin kun yritin ampua ja painoin RT ohjain sammuu no sitte kokeilin laittaa uudelleen päälle se meni ja kun taas painoin RT ohjain sammu. Olen kokeillut miljoonia eri pattereita tällä hetkellä näyttää että olisi 3 pykälää mutta, sitten taas Dashboardis vakka rämpyttäisin RT tunnin ei se ohjain siella sammu ainoastaan Halo 3 ja reach on mukana ja niissä olen testannut ja sammui. Eilen alko tuo ongelma tulemaan ja sitä ennen toimi aivan moitteettomasti. Ei ole tippunut lattialla yms... Ei oikeen viittis käydä ostamas uutta ohjainta kun ei ole yhtään rahaa(
Ja ohjainta en voi aukasta ainakaan en tiedä et onks meil mitään mil ton sais auki. Viddu et vi*uttaa
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Menin ja tilasin ostosvimmoissani Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earthin xboxille. Oliko näin, että tämä kyseinen peli bugasi hieman, jos 360:lla sitä pelaa vai toimiiko ongelmitta?

Mahtava peli, olisi kyllä varmasti pyörinyt sinun PC:lläsikin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

kopioin tämänkin Xbox ongelma threadista kun en siellla vastausta saanut.

Tuo kieliasia vaan häiritsee että puhutaanko siellä ihan Suomea? Koska en osaa juurikaan englantia tai mitään muutakaan vaikka olen jo peräti 15vD Aika pieni olen siis teidän mielestäD

EDIT: Ja kauan tuo ohjaimen lähetys kestäisi jos uuden saisin kun olen nyt isän luona helsingissä ja lähden takaisin kotia oulun seudulle ensimmäinen elokuuuta.

EDIT2:Enpäs tiedä johtuuko ohjaimesta vai mistä maybe tärinästä, No kerron menin forgeen Ammuin assault riflella ohjain sammui. Menin palloks ja painoin RT, Rämpytin RT ohjain ei sammunut. Voisikohan tuo ohjaimen sammuminen johtua tuosta tärinästä??

EDIT3: nyt se sammuilee entistä enemmän. No siihen loppui mun Xboxin pelailut tältä kesältä aika varmasti jos en uutta ohjainta saa sieltä asiakaspalvelusta;((

EDIT4: Ratkaisin ongelman. Yksinkertaisesti ohjain ei halua että pelaan ampumapelejä. Noniin haloissa ampuma näppäin on RT jos ammuin ohjain sammu joten vaihdoin ampumanäppäimeksi LT nyt jos ammun LT se sammuu mutta ei sammu enää RT:stä
What the fuck is my controller problem??

Lue Raxaman ylempänä oleva viesti. Siina kerrotaan tarkasti mun ongelma..
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eikö kukaan halua edes yrittää auttaa minua:( Tiesin tottakai olevani näkymätön mutta että täällä KonsoliFIN:issä :eek: :D No ei siinä mittää muutaku että, PS3 huutaa ilosta kun se saa huomiota silla aikaa kun Xbox on poissa viikonloppuun asti:D MAG:DD

Jos yhtään kiinnostaa ongelmani ovat pari viestiä ylempänä
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eikö kukaan halua edes yrittää auttaa minua:( Tiesin tottakai olevani näkymätön mutta että täällä KonsoliFIN:issä :eek: :D

Taitaa olla kyseessä sen verran mystinen ongelma, että monikaan ei yksinkertaisesti osaa auttaa. Itse en ole ainakaan moisesta kuullut.

Mutta ylenpalttinen saman asian spammiminen foorumille sen sijaan voi johtaa ei-toivottuihin toimenpiteisiin ylläpidon puolelta. Joten hieman kärsivällisyyttä, kiitos.Ja toisessa ketjussa kanssavastaajat ovat neuvoja näköjään jo jaelleetkin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Koska videokaappaus-keskustelussa ei olla vastailtu viikkoihin, niin ajattelin kysyä täällä nopeasti kysymyksen, joten toivottavasti kukaan ei närkästy, että postaan tänne, enkä hiljaiseen ketjuun. :eek:
Eli mulla on verkkokauppa.comista ostettu Fujitechin Videosaver 15€ ja sain sen toimimaan heti. Kaappaan kuvaa läppärilleni, mutta esim. cod4 pelaamisesta ei tule mitään, koska kuva on niin huonolaatuista, huonolaatuisempaa, kuin kuvaputken, vaikka olen yrittänyt säätää asetuksia.

Onko yhtään mitenkään mahdollista kaapata samaan aikaan SD-videota, kun pelaa HDMI:n kautta? Tai onko mitään keinoa, millä saa SD-videokaappauspelisession aikana pelattua itse suht koht hyvällä laadulla? Videokaappauslaatu on siis tällä hetkellä ihan ok, mitä postasin testinä Youtubeen, mutta en saa yhtään tappoja, jos on niin surkea kuvalaatu pelatessa. :( Eli mw2 ja cod4 postaus yotubeen toimii, mutta sellaisella kuvanlaadulla ei tule mitään materiaalia youtubeen postattavaksi.. :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Koska videokaappaus-keskustelussa ei olla vastailtu viikkoihin, niin ajattelin kysyä täällä nopeasti kysymyksen, joten toivottavasti kukaan ei närkästy, että postaan tänne, enkä hiljaiseen ketjuun. :eek:
Eli mulla on verkkokauppa.comista ostettu Fujitechin Videosaver 15€ ja sain sen toimimaan heti. Kaappaan kuvaa läppärilleni, mutta esim. cod4 pelaamisesta ei tule mitään, koska kuva on niin huonolaatuista, huonolaatuisempaa, kuin kuvaputken, vaikka olen yrittänyt säätää asetuksia.

Onko yhtään mitenkään mahdollista kaapata samaan aikaan SD-videota, kun pelaa HDMI:n kautta? Tai onko mitään keinoa, millä saa SD-videokaappauspelisession aikana pelattua itse suht koht hyvällä laadulla? Videokaappauslaatu on siis tällä hetkellä ihan ok, mitä postasin testinä Youtubeen, mutta en saa yhtään tappoja, jos on niin surkea kuvalaatu pelatessa. :( Eli mw2 ja cod4 postaus yotubeen toimii, mutta sellaisella kuvanlaadulla ei tule mitään materiaalia youtubeen postattavaksi.. :D

Säästä rahaa ja osta HD-PVR.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Koska videokaappaus-keskustelussa ei olla vastailtu viikkoihin, niin ajattelin kysyä täällä nopeasti kysymyksen, joten toivottavasti kukaan ei närkästy, että postaan tänne, enkä hiljaiseen ketjuun. :eek:
Eli mulla on verkkokauppa.comista ostettu Fujitechin Videosaver 15€ ja sain sen toimimaan heti. Kaappaan kuvaa läppärilleni, mutta esim. cod4 pelaamisesta ei tule mitään, koska kuva on niin huonolaatuista, huonolaatuisempaa, kuin kuvaputken, vaikka olen yrittänyt säätää asetuksia.

Onko yhtään mitenkään mahdollista kaapata samaan aikaan SD-videota, kun pelaa HDMI:n kautta? Tai onko mitään keinoa, millä saa SD-videokaappauspelisession aikana pelattua itse suht koht hyvällä laadulla? Videokaappauslaatu on siis tällä hetkellä ihan ok, mitä postasin testinä Youtubeen, mutta en saa yhtään tappoja, jos on niin surkea kuvalaatu pelatessa. :( Eli mw2 ja cod4 postaus yotubeen toimii, mutta sellaisella kuvanlaadulla ei tule mitään materiaalia youtubeen postattavaksi.. :D
Kyllä. Osta multa black magic intensity pro.

Blackmagic Design: Intensity
 
Ylös Bottom