Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

L.A. Noire

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Murharyhmän todennäköisesti viimeinen episodi menossa ja hyvin on tähän saakka maistunut, vaikka mikään suosikkipeli tästä ei olekaan tulossa.

Juoni on hyvä, muttei mitenkään poikkeuksellinen. Takaumapätkät on toteutettu hienosti, mutta ne ovat jotenkin irrallisen oloisia. Itse pelistä ei menetä mitään, vaikka skippaisi ne kokonaan. Päähahmo ei muutenkaan kolahda ihan kympillä. Kaveri on jotenkin nyhverö ja roolisuoritus kalpenee muiden rinnalla, mikä johtunee hieman elottomista kasvoista.

Iso miinus menee hahmon kontrolloimiselle. Kävellen liikkuminen on todella tahmeaa ja tarkkuutta vaativissa kohdissa tuntuu, kuin ohjaisi laivaa. Autolla kurvailu sentään on ihan mukiinmenevää puuhaa, mutta ei kaupungissa huvikseen huristele.

Eniten harmittava asia lienee kuitenkin haasteen täydellinen puuttuminen. Peli ohjaa jatkuvasti kädestä, eikä eteneminen käytännössä katkea missään vaiheessa, koska ei olisi hoksannut jotain. Peli ei haasta ajattelemaan, mitä eniten toivoin koko peliltä. Nyt tutkimus ja tarina etenee tasaisesti, kuin juna, vaikka tekisikin virheitä kuulusteluissa ja vihjeitä jäisi löytämättä. Pelaan kaikki avut pois päältä, mutta silti jatkuva kädestä pitelyn tunne ärsyttää. Miksi ne kontrollivihjeetkin pitää näyttää siellä yläkulmassa joka ikinen kerta? Eiköhän se kappaleen kääntely tullut selväksi jo ensimmäisellä kerralla.

Jotenkin ihmetyttää, miten tälle on annettu kymppejä ja viittä tähteä järjestään. Onhan pelissä upeaa animointia ja kivoa pelillisiä kikkoja, mutta potentiaalia olisi ollut parempaankin. Murhacaset ovat toistaneet kaikki lähestulkoon samaa kaavaa, minkä toisaalta juonikin selittää, mutta silti olisin kaivannut hieman jännittävämpiä ja moniulotteisempia ja jopa järkyttävämpiä tapauksia. Peliin olisi hyvin sopinut tiukan trillerimäinen tunnelma ja järkyttävät tapaukset tyyliin Sin City.

Vaikka negatiivista sanottavaa olikin aika paljon, niin ei peli missään nimessä huono kuitenkaan ole. Haastattelu on mielenkiintoista ja viihdyttävää puuhaa ja näyttelijätyö on parhaita, mitä olen peleissä nähnyt. Hahmot ovat uskottavia, mikä on immersion kannalta elintärkeää. Toimintakohtaukset ovat pelin heikointa osastoa, mutta onneksi ne ovat vain sivuroolissa ja pääosa jätetään juonenkuljetukselle.
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Toivon todella, että tässä todella tulee joku kunnon yhtäläisyys juttujen välillä, kun alkaa nyt puuduttamaan. Paljon tulee mietittyä, et voiko noihin tuleviin tapauksiin vaikuttaa valitsemalla toisin, esim. nostamalla syytteen toista epäiltyä kohtaan - näkyisikö tämä jotenkin eri tavalla seuraavissa tapauksissa? Eilen illalla nukahdin jopa kesken kaiken. Ei sentään pelin vika, pari tuntia yöllä nukuttu ja kova työpäivä. :D

Koitin katella kavereiden statseja, mut Peckit ja pojat ei ole myöskään mun tavoin "filmejä" löytäneet (joku tais yhden jopa olla löytänyt). Mitä ne olla, mistä ne löytyy, what what? :confused:

E: Onpas sekavaa tekstiä..
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Koitin katella kavereiden statseja, mut Peckit ja pojat ei ole myöskään mun tavoin "filmejä" löytäneet (joku tais yhden jopa olla löytänyt). Mitä ne olla, mistä ne löytyy, what what? :confused:

E: Onpas sekavaa tekstiä..

NIMIMERKKINI ON OSITTAIN MAINITTU!

Ei mutta joo, ei oo tullu filmejä vastaan ja vasta yhden shieldin löytänyt. En tiedä yhtään missä filmikelat ovat tai miltä ne edes näyttää. Ja voiko niitä löytää vain tehtävien aikana vai ovatko myös free roam-kamaa :confused:
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Takaumapätkät on toteutettu hienosti, mutta ne ovat jotenkin irrallisen oloisia. Itse pelistä ei menetä mitään, vaikka skippaisi ne kokonaan.

Mielestäni sekä sota-flashbackit että sanomalehdet tukivat juonta paikoittain hyvin, ja olivat varsinkin loppua kohden erittäin oleellisia. Jotkut pätkät toivat myös muutaman sentin sitä kaivattua syvyyttä henkilöhahmoihin. Kesken pelin koettuna ne saattavat toki vaikuttaa irrallisilta.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Mulla about 4 tuntia takana ja pakkohan tästä on tykätä. Mulle sopii kuin nakki silmään tuollainen semi-rauhallinen kuulustelu/rikospaikan tutkinta/yms ja pientä "Heavy Rain" -henkeä on välillä havaittavissa. Autolla ajelu on sujuvaa "arcadea" ja sellainen GTA/Mafia-vauhotus tai rikollinen häröily loistaa poissaolollaan (=eli ei samaa genreä, thank god).

Hiukan tehtävät ja itse kaupunki ovat jääneet asteen "valjuksi" (se viimeinen terä välillä puuttuu) ainakin tässä vaiheessa, mutta täytyy silti nostaa hattua tekijöille 40-luvun Losin mallinnuksesta. Kasvoanimaatiot ovat kyllä todella realistisia ilmeiden ja varsinkin huulisynkan puolesta (ehkä parasta mitä on tullut vastaan Heavy Rainin ohella), mutta hahmojen "kokonaisuus" graafisesti voisi silti olla parempi (tyyliin Uncharted 2 ym). Hahmoilla on edelleen pientä vahamaisuutta kun kokonaisuutta tarkastellaan. Mutta oikealla tiellä ollaan kun realistisista kasvoanimaatioista puhutaan.

Mites porukka on muuten tehnyt jos jotain on mennyt kuulusteluissa tms ns. "pieleen"? Meinaan jos ottaa kyseisen tehtävän alusta, niin se alkaa todellakin alusta eli aina sieltä missä tulee se tehtävän tekstiplanssi ruutuun. Joskus siis voi olla aika pitkä uusintaotto jos koko tehtävän haluaa alusta.. Tietysti peli savettaa välillä, joten kaipa sitä voi mennä menuun ja loudata saven uusiksi..
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

En tiedä yhtään missä filmikelat ovat tai miltä ne edes näyttää. Ja voiko niitä löytää vain tehtävien aikana vai ovatko myös free roam-kamaa :confused:

Filmikelat ovat pieniä tummankultaisia, ympyränmuotoisia esineitä. Ne eivät hehku tai hohda ja niitä on vaikea bongata. Niitä on ripoteltu melko tasaisesti ympäri kaupunkia. Niitä voi kerätä joko tarinan aikana tai tarinan jälkeen free roamissa. Itse en tarinan läpipeluun aikana törmännyt yhteenkään, vaikka pelikellossa oli 25h.

Tarinan jälkeen lähdin niitä metsästämään, ja monet olivat kyllä varsin hyvin piilotettuja. Jotkut filmikelat vievät paikoille joihin ei storyn aikana tullut tutustuttua, oli mukavaa löytää keloja ja kummastella uusien paikkojen parissa.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Olen jumissa Ad Vicen ensimmäisessä tehtävässä;

Mitä sillä pelikoneella pitää voittaa?
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Olen jumissa Ad Vicen ensimmäisessä tehtävässä;

Mitä sillä pelikoneella pitää voittaa?

Pitäisi löytyä vihkosesta jos olet löytänyt kyseisen paperin palan johon ne oli kirjotettu. Mutta joka tapauksessa kirsikka, kello ja WIN.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

...Kasvoanimaatiot ovat kyllä todella realistisia ilmeiden ja varsinkin huulisynkan puolesta (ehkä parasta mitä on tullut vastaan Heavy Rainin ohella), mutta hahmojen "kokonaisuus" graafisesti voisi silti olla parempi (tyyliin Uncharted 2 ym). Hahmoilla on edelleen pientä vahamaisuutta kun kokonaisuutta tarkastellaan. Mutta oikealla tiellä ollaan kun realistisista kasvoanimaatioista puhutaan.
...
Tottakai tää on parasta mitä on nähty. Muissa peleissä (Heavy Rain esim.) kasvoanimaatiot on tehty ihmiskädellä. Tässä pelissä ne on taltioitu suoraan oikeiden hahmojen kasvoilta kymmenillä HD-kameroilla. Heavy Rainistä en tiedä, mutta se jää varmasti naurunalaiseksi, jos verrataan tähän.

...Mites porukka on muuten tehnyt jos jotain on mennyt kuulusteluissa tms ns. "pieleen"? Meinaan jos ottaa kyseisen tehtävän alusta, niin se alkaa todellakin alusta eli aina sieltä missä tulee se tehtävän tekstiplanssi ruutuun. Joskus siis voi olla aika pitkä uusintaotto jos koko tehtävän haluaa alusta.. Tietysti peli savettaa välillä, joten kaipa sitä voi mennä menuun ja loudata saven uusiksi..
...
Ei siinä sitten mitään. Pelaan realistisesti eli jos homma menee mönkään, niin silloin se myös menee. Ei oikeassakaan elämässä voi mitään "uusintoja" ottaa. Kysymysten feilaaminen vaikuttaa vain siihen ettet saa jotain tiettyjä todisteita tms., mutta ei se estä tapauksen ratkaisemista.

...
Iso miinus menee hahmon kontrolloimiselle. Kävellen liikkuminen on todella tahmeaa ja tarkkuutta vaativissa kohdissa tuntuu, kuin ohjaisi laivaa. Autolla kurvailu sentään on ihan mukiinmenevää puuhaa, mutta ei kaupungissa huvikseen huristele.
...
Hmm, oonko ainoa, joka ei oo huomannut mitään ongelmia liikkumisessa? GTA IV:ssäkin hahmot liikkuu paljon tönkömmin. Enkä oo vielä kertaakaan kämmännyt missään "tarkkuutta vaativissa kohtauksissakaan". Ihmetyttää myös tää autolla ajon kritisoiminen. Ihan tavallisesti se toimii. Mielestäni ajaminen on arcadempaa kuin esim. Mafia II:n Simulation-asetuksilla ajaminen, jossa auto lähti liusumaan paljon helpommin. Tosin yksi asia ihmetyttää. Nimittäin se, että jotkut(?) autot kääntyy omituisesti niin, että etupää kääntyy ensin. Eli aivan kuin ohjaisi jotain linja-autoa. Tai sitten se jotenkin johtuu tuosta kamerasta tai jotain, emt.

...Eniten harmittava asia lienee kuitenkin haasteen täydellinen puuttuminen. Peli ohjaa jatkuvasti kädestä, eikä eteneminen käytännössä katkea missään vaiheessa, koska ei olisi hoksannut jotain. Peli ei haasta ajattelemaan, mitä eniten toivoin koko peliltä. Nyt tutkimus ja tarina etenee tasaisesti, kuin juna, vaikka tekisikin virheitä kuulusteluissa ja vihjeitä jäisi löytämättä. Pelaan kaikki avut pois päältä, mutta silti jatkuva kädestä pitelyn tunne ärsyttää. Miksi ne kontrollivihjeetkin pitää näyttää siellä yläkulmassa joka ikinen kerta? Eiköhän se kappaleen kääntely tullut selväksi jo ensimmäisellä kerralla.
...
Pelissä kyllä ärsyttää tosiaan tää "kädestäpitely". Vaikka kämmäisi kaikki kysymykset, eikä löytäisi mitään uusia johtolankoja tai todisteita, niin silti peli etenee. Myös esimerkiksi rikospaikkojen (tms.) esineiden tutkiminen on tehty ärsyttävästi: niin että Cole aina toteaa jotain "Not related to case" tai vastaavaa, siis ihan joka kerta, ja tällöin tietää ettei esineestä löydy mitään. Haluaisin itse olla se, joka toteaa sen "not related". Kun vielä tutkin esinettä, niin Cole toteaa jo ettei siitä ole mitään hyötyä. Ärsyttävää.

...
Jotenkin ihmetyttää, miten tälle on annettu kymppejä ja viittä tähteä järjestään. Onhan pelissä upeaa animointia ja kivoa pelillisiä kikkoja, mutta potentiaalia olisi ollut parempaankin...
Ensinnäkin tosiaan ne täydelliset animaatiot. Lisäksi ääninäyttely on GTA:n ja Unchartedin ohella parasta mitä peleissä on kuultu. Los Angelesin kulta-ajan aikakauden vangitseminen pelin ilmapiiriin ja tunnelmaan. Kaupunki on todella upeasti toteutettu ja se on jättiläismäinen. Etsivän työ, haastattelut ja kuulustelut, realistiset hahmot... Myös juonta on kehuttu kovasti, esimerkiksi IGN:kin antoi juonelle pisteiksi muistaakseni 9.5/10 ja omastakin mielestä se vaikuttaa melko hyvältä tähän mennessä, vaikkei mitään ole vielä oikeastaan tapahtunutkaan. (LIEVIÄ SPOILEREITA & SPEKULAATIOTA JUONESTA - Homicide, tehtävä 2:ssa menossa:) Mutta veikkaan noiden Colen flashbackien paljastavan vielä yhtä sun toista Colen todellisesta 'urhoollisuudesta' ja että mitä siellä sodassa oikein tapahtui. Myös tää Kelso-kuvio on aika mielenkiintoinen. Kelsolla saattaa vielä napsahtaa päässä ja ehkä tää paljastuu siksi L.A.:ta terrorisoivaksi sarjamurhaajaksi. ;P Oon siis vasta Homiciden 2. tapauksessa, että en yhtään tiedä. Täyttä spekulointia.


Jos pitäisi tähän mennessä antaa pelille jonkinlainen arvosana, niin joku 9.3 voisi olla oikein sopiva. 0.1 pistettä lisää siitä, että genre on täysin uusi (ainakin itelle). Mut pelataanpa peli ensin loppuun ja arvioidaan sitten syvemmin.
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Nyt on pakko avautua:

Kevyesti sekavat fiilikset. Alennuin arsoniin ja olen nyt pelannut ekaa tehtävää. Jossain vaiheessa huomasin, että alkoi oikeasti ärsyttää ja pistämään vihaksi, kun kaikki kettuilevat Phelpsille syrjähypystään.
Oli pakko lopettaa pelaaminen, kun tuntui, että alan ottamaan jutut henkilökohtaisesti.
Kadulla tallaa ihmisiä vastaan ja huutelevat selän takana loukkauksiaan.

Et joo, kevyesti vie peli mukanaan. Kai tämän voisi luetella hyväksi puoleksi, kun uppoutuu tähän oikeasti tunteella. :o

En ymmärrä miten ihmiset voivat sanoa tätä mestariteosta heikoksi esitykseksi; peli hipoo täydellistä pelielämystä omasta mielestäni.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Execta: Niin, siis olihan Heavy Rainissä myös käytetty tiettyä motion capture -tekniikkaa ja nimenomaan hyvin (ja hyvin "henkilövetoisesti" ja intiimisti). Osin siksi Heavy Rainiin juuri viittasin. Ja tästähän oli vähän aikaa sitten puhetta kun Cage kommentoi Noirea:
Heavy Rain Dev Says L.A. Noire's Motion Capture Tech is a Dead End | TechnoBuffalo

Oma käsitys on, että Heavy Rainissä käytettiin motion capturea koko vartalolla, kun taas Noiressa ilmeisesti keskityttiin enemmän kasvoihin. Ja kyllä tuon voi uskoa, koska juuri sanoin ettei Noiren hahmojen "kokonaisuus" mikään mind blowing kuitenkaan ole. Kasvojen ilmeet, huulisynkka ja vastaavat ovat tosin sitten parasta mitä on vastaan tullut (jostain syystä juuri tuo huulisynkan epärealistisuus tökkää usein silmään).

Mutta tarkoitus ei ole tehdä mitään HR vs Noire -vääntöä. Nimenomaan molemmissa on yhteläisyyksiä hyvällä tavalla. Pelejä ehkä asteen aikuisempaan makuun ja henkilövetoisesti. Pelejä, joissa lopulta tarina ja henkilöt peittoavat ampumisen ja kaahailun.. Onhan Noiressa myös toimintaa, mutta kuitenkin asteen sivummalla (ainakin tässä vaiheessa).

Ps. Ääninäyttely on tosiaan korkealaatuista. Ja sitä tukee juuri se, että huulisynkka on kunnossa.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Hmm, oonko ainoa, joka ei oo huomannut mitään ongelmia liikkumisessa? GTA IV:ssäkin hahmot liikkuu paljon tönkömmin. Enkä oo vielä kertaakaan kämmännyt missään "tarkkuutta vaativissa kohtauksissakaan". Ihmetyttää myös tää autolla ajon kritisoiminen. Ihan tavallisesti se toimii. Mielestäni ajaminen on arcadempaa kuin esim. Mafia II:n Simulation-asetuksilla ajaminen, jossa auto lähti liusumaan paljon helpommin. Tosin yksi asia ihmetyttää. Nimittäin se, että jotkut(?) autot kääntyy omituisesti niin, että etupää kääntyy ensin. Eli aivan kuin ohjaisi jotain linja-autoa. Tai sitten se jotenkin johtuu tuosta kamerasta tai jotain, emt.
Täysin puhtaat paperit voin minäkin antaa noille kontrolleille hahmon ohjaamisen suhteen. Ei mitään valitettavaa tai vaikeuksia ollut. Toimivat erittäin hyvin.

Autojen ohjaaminen nyt on tuollaista kuin se on. Voisihan se olla selkeästi paremminkin toteutettua, kuten esimerkiksi GTA IV:ssä, mutta kyllä tälläkin ihan hyvin pärjää. Ei miksikään liian häiritseväksi tekijäksi kuitenkaan noussut koko pelin aikana kertaakaan. Takaa-ajoissa pakenevien autojen käyttäytyminen sen sijaan vähän häiritsi ajoittain, kun vahvasti scriptatulla reitillä oli pakenijan pysyttävä hinnalla millä hyvänsä, mikä useaan otteeseen aiheutti erittäin epärealistisen tiukkoja käännöksiä ja pakenijan auton liikkumista välillä varsin oudoissa asennoissa.

Pelin lopusta vielä:
Viimeinen tehtävä oli tosiaan kuin suoraan GTA:sta. Tietenkään ilman toimintaa ei noita tapahtumia olisi voinut läpi käydä, mutta vähän enemmän jotain muutakin olisi siinä mukana voinut jossain välissä olla. Lopetukseen olin ja en ollut tyytyväinen. Tapahtumissa ei sinänsä ollut mitään vikaa, mutta lopetusvideon viimeisen kohtauksen toteutuksesta jäi vähän huono ja halpa maku suuhun.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Täytyy kuitenkin muistaa ajankohta historiassa, jolloin ihmishengellä ei ollut paljoa arvoa ja terapiaa tuskin poliiseille (saatika entisille sotasankareille/tappajille) edes tarjottiin. :)


Tämähän se on aivan totta, tuohon aikaan elämälläs oli vielä vähemmän arvoa ku normaalisti jos kukan kioskilta näpistit ja teit sen virheen että karkuu pinkasit, eiköhä se ollu toho aikaa yleinen tapa että luoti niskaa ja viskille
 
Olen jumissa.

Murharyhmän toinen tapaus ("The Golden Butterfly") tutkittavana ja tilanne on tämä:
Pelasin viime viikonloppuna siihen asti, että nappasin lapsiin sekaantujan koulun pihalta kiinni ja passitin putkaan. Kiireisen alkuviikon aikana en ehtinyt pelata, mutta eilen sitten innoissani käynnistin L.A. Noiren. No, mitä kerpelettä tässä nyt pitää tehdä? Partneri kehottaa tutkimaan auton takakontin, mutta minkä auton? Missään ei ole mitään merkkejä, suuntaviivoja tai ohjeistusta... Ilmeisesti auto on koulun parkkipaikalla tai jossain sen lähistöllä, kun muistivihkon mukaan en ole vielä paikkaa loppuun asti tutkinut.

Loistava peli, mutta jos tässä on nyt joku bugi, jonka seurauksena joutuu aloittamaan homman alusta niin saa etsivätarina jäädä hetkeksi hyllyyn pölyttymään. Ehkä...
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Olen jumissa.

Murharyhmän toinen tapaus ("The Golden Butterfly") tutkittavana ja tilanne on tämä:
Pelasin viime viikonloppuna siihen asti, että nappasin lapsiin sekaantujan koulun pihalta kiinni ja passitin putkaan. Kiireisen alkuviikon aikana en ehtinyt pelata, mutta eilen sitten innoissani käynnistin L.A. Noiren. No, mitä kerpelettä tässä nyt pitää tehdä? Partneri kehottaa tutkimaan auton takakontin, mutta minkä auton? Missään ei ole mitään merkkejä, suuntaviivoja tai ohjeistusta... Ilmeisesti auto on koulun parkkipaikalla tai jossain sen lähistöllä, kun muistivihkon mukaan en ole vielä paikkaa loppuun asti tutkinut.

Loistava peli, mutta jos tässä on nyt joku bugi, jonka seurauksena joutuu aloittamaan homman alusta niin saa etsivätarina jäädä hetkeksi hyllyyn pölyttymään. Ehkä...

Auto löytyy juuri sieltä koulun parkkipaikalta, muistikirjasta pitäisi löytyä koulun sijainti. Parkkipaikan urheilukentän puoleisella sivulla muistaakseni vihreä auto.
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Mistähän päin maailmaa mahdoit tuon latauksen jälkeen aloittaa?

Muistan kyllä mistä tuon auton löytää jospa siitä olisi edes jotain apua pulmaasi. Heitän ohjeet spoilereihin:
Auton pitäisi löytyä sieltä koulun liikuntakentän liepeiltä. En ollenkaan tiedä menikö tehtävä sinulla samanlailla kuin minulla jossa ajojahti pervertikon nappaamiseksi alkoi juuri siitä auton luota parkkipaikalta.

Kannataa myös katsoa muistikirjasta ja kokeilla aktvoida se Location kohta josko siitä olisi apua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: L.A. Noire [X360]

The Golden Buttflyn kanssa oli myös ongelmia. Jostain syystä en saanut luettua syytteen kuin toiselle epäillyistä - onkohan tässä edes mahdollista lukea muulle kuin tuolle toiselle? Ensimmäinen keissi josta innostuin koska syytettyjä oli kaksi. Typerää, etten kuitenkaan toiselle voinut edes syytettä lukea.

Toisessa keississä peli kanssa koitti pakottaa kuulustelemaan asemalle, vaikka tärkeitä lokaatioita oli tutkimatta. Menin sinne väkisin. Partneri ruikutti vieressä koko ajan "let's go", viitaten aseman suuntaan. En käynyt kuulustelemassa, sillä eräs aikaisempi keissi oli ratkennut ilman että olin käynyt lokaatioita tutkimassa kun kutsuivat asemalle kuulustelemaan.

Tavallaan peli on juurikin sitä mitä ounasteli, olematta yhtään enempää. Hiomaton timantti, RDR:n kaksoisveli. Kasvoanimaatiot ovat näin ensimmäistä kertaa nähtynä vaikuttavia, vaikka ovatkin joskus jopa humoristisuuteen saakka yliampuvia. Kaupunki on aivan liian iso. Ajaminen on vaivatonta, mutta jotenkin myös turhanläntää. Voihan partnerinkin laittaa puikkoihin, mutta tässä rupeaa pohtimaan väistämättäkin sitä, että kuinka suurta osaa budjetoinnista tuo kaupungin rakentaminen näytteli. Pienempi satamakaupunki olisi ollut parempi oikeastaan kaikin puolin - ala Alan Wake, Bully. Henkilöhahmoihin olisi ehtinyt tutustumaan ja näiden rötöstellessä ei joutuisi pelkästään puntaroimaan lakia ja rikosta, mutta myös yhteistä mahdollista historiaa. L.A. on ihan kiva, mutta kaikkine kadunpätkinen ja jalankulkijoineen blankko. Oma ajaminen on muuttunut tyylikkäästä köröttelystä raivohullun ralliksi. Autot ovat tyylikkäitä kotteroita jotka kiikkuvat ja kirskuvat upeasti.

Tykkään pirusti aikakaudesta, mutta RDR:n tapaan se vaan ei riitä. Tääkin kärsii omasta koostaan.
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Kiitoksia vinkeistä. Jatkuu spoilereissa.
Olen tosiaan laittanut destinationiksi koulun ja ajanutkin sinne muutamaan kertaa uudestaan sen toivossa, että joku välivideo tai joku muu tehtävään liittyvä aktivoituisi. Ei mitään. Autotkin tuntuvat vaihtuvan parkkipaikalla joka kerran kun sinne uudestaan menen. Tosiaan en eilen tiennyt minkälaista autoa etsiä. Täytyypä töiden jälkeen taas kokeilla, josko pääsisi eteenpäin.
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Kiitoksia vinkeistä. Jatkuu spoilereissa.
Olen tosiaan laittanut destinationiksi koulun ja ajanutkin sinne muutamaan kertaa uudestaan sen toivossa, että joku välivideo tai joku muu tehtävään liittyvä aktivoituisi. Ei mitään. Autotkin tuntuvat vaihtuvan parkkipaikalla joka kerran kun sinne uudestaan menen. Tosiaan en eilen tiennyt minkälaista autoa etsiä. Täytyypä töiden jälkeen taas kokeilla, josko pääsisi eteenpäin.

Se ei ole mitenkään näkyvästi esillä. Itse eksyin auton luota lähitienoota kolutessa ja vaikeuksia oli löytää takaisin. En nyt sano, etteikö tuo voisi olla kuitenkin bugi. Itselläni oli auton läheisyydessä roskalavoja, talkkari ja oliko yksi vai kaksi poliisia seisoskelemassa.
 
Ylös Bottom