Ketunloikka
Active Member
Monenkohan aikaan toi Witcher tulee tonne Netflixiin?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt on jo siellä.. Itse juuri alan katsomaanMonenkohan aikaan toi Witcher tulee tonne Netflixiin?
Ekan jakson katsoin itse ja ihan ok.. Ei tullut semmoista fiilistä, että pitää nähdä toinen jakso heti putkeen.. Täytyy illemmalla katsoa pari jaksoa lisää ja mikä sitten on fiilis..Dandelionin näyttelijä.. Ei, ei ja ei.
Ja toi Geraltin ja Dandelionin retki tuolla Dol Blathannassa oli ohi vähä liian nopiaa. Ymmärrän toki, että ei siihen voi sarjassa/elokuvassa niin paljon syventyä mutta esim kyseisen tarinan paras osuus jäi kokonaan pois.. Eli se keskustelu siitä "pahulaisesta" ottaako Geralt koko hommaa vastaan, nauroin sille keskustelulle kirjassa ääneen.
Cahirin koko ulkoasu, kypärä ynm vaikuttaa jotenkin typerältä. En tiedä miten tulevissa jaksoissa Cirin pelko Cahiria kohtaan jatkuu mutta jos se jää tuollaiseksi yhdeksi maininnaksi nuotion äärellä niin on vähä turhaa
Ja vaikka Fringilla ei vielä ainakaan suuressa roolissa ole ollut niin silti mua ärsyttää se, että ilman mitään hyvää syytä se on musta
Ihan ok muuten, ei mitään maata järisyttävää muttei mikään huonokaan. En nyt edes odottanutkaan mitään hirveän erikoista.
Mulla taas ei oikeen herättänyt mitään erikoista tunnetta. Siis ihan ok, kerran katottava sarja mutta jotenkin vaan tuli sellanen fiilis, että ei saanu sitä samaa tunnetilaa mitä esim kirjat.. Kaikki meni ohi niin nopeasti.Huh huh, nautin niin pirusti. Silloin, kun joku asia itselle kolahtaa kunnolla niin hittolainen se tuntuu hyvältä. Oma eka 10 arvosana IMDB:ssä. Ei voi, kun hattua nostaa tälläisestä kokemuksesta.
Witcher oli paljon enemmän mitä itse odotin tai toivoin. Ihan samoja fiiliksiä tuli, kuin pelejä pelatessa tai kirjaa lukiessa.
Näistä olen täysin samaa mieltä.Witcher on aika lupaava sarja parin jakson perusteella. Muuten ongelmana on sama kuin lähes kaikissa kirjoista tehdyissä sarjoissa, eli kerronta on pätkittäistä ja etenee suurin harppauksin kohtauksesta toiseen. Keskitytään lähinnä kirjojen huippukohtiin. Taustatarinasta jää paljon pimentoon, jos ei tunne alkuperäismateriaalia ja juoni voi tuntua sekavalta.
Mietin itsekin että kenellä sarja on suunnattu. Tuntuu että ns. faneille, eli varsinkin kirjat lukeneille. Olin jopa vähän pettynyt kuinka paljon asiaa tuli jo ensimmäiseen jaksoon. Itselle ne on kaikki tuttuja kirjoista mutta puoliso, joka ei tiedä noiturista muuta kuin mitä olen kertonut, ei tuntunut pysyvän mukana nimenomaan sen vuoksi, että siellä tuli nimiä, hahmoja, tapahtumapaikkoja ja muita vaikka kuinka paljon.Uskon, ettei taviskatsojat pääse tuohon niin hyvin mukaan kuin GoT:iin ja sarja jää fantasiafanien ja ehkä satunnaisten kauhutoimintasarjojen tjsp. ystävien harrastukseksi, jos yleisö ei ole tässä viime vuosina kehittynyt ymmärtämään paremmin fantasiaa.
Tuo aikakausien välillä pomppiminen mua hieman ärsyttää kyllä ja se on yksi asia mitä en voi sietää missään leffassa tai sarjassa. Muuten kyllä ollut ihan katsottava sarja.Nyt on The Witcher katsottu ja pidin kyllä kovasti. Aika uskollinen kirjoille. Mutta, tuo kuinka mennään useassa eri aikakaudessa, pompitaan kohtauksesta toiseen, niin jos en olisi lukenut kirjoja ja olisi tietoinen tapahtumista, voisin olla vähän pihalla. 8 jaksoa kyllä liian vähän, nyt vain odotusta jatkolle.
Kiitti Just kun tuo lakkas soimasta mun pääs niin nyt alko uudestaan.Yksi perin oleellinen osanen The Witcher -sarjaa on jäänyt liian vähälle huomille tässä ketjussa.
Soiko myös sinun päässäsi kappale lantin heittämisestä Noiturille? The Witcher -sarjan Toss a Coin to Your Witcher on yksi loppuvuoden tarttuvimmista ralleista
Tarjolla loppuvuoden tarttuvin korvamato!www.konsolifin.net