Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

Aikamoista kuraa tuo Fubar. Ensivaikutelma oli erityisen hyvä Arskan ajellessa sähköautolla kera bensamoottorin äänien...
Tämän (itseltä hyvin ohi menneen!) äänimaailman dissonanssinhan voi halutessaan nähdä tribuuttina kuuluisalle Terminator 2:n takaa-ajakohtauksen äänille, joissa mopossa isketään vaihdetta suuremmalle noin 10 kertaa :oops:
 
Tämän (itseltä hyvin ohi menneen!) äänimaailman dissonanssinhan voi halutessaan nähdä tribuuttina kuuluisalle Terminator 2:n takaa-ajakohtauksen äänille, joissa mopossa isketään vaihdetta suuremmalle noin 10 kertaa :oops:
Nooh, siitä on muutama vuosikymmen, kyseessä on ainakin polttomoottorivehe ja kun taustalla soi Gunnareiden You Could Be Mine, ketä kiinnostaa ne vaihteiden määrät
 
Nooh, siitä on muutama vuosikymmen, kyseessä on ainakin polttomoottorivehe ja kun taustalla soi Gunnareiden You Could Be Mine, ketä kiinnostaa ne vaihteiden määrät
Itse en huomannut niitä vielä ties kuinka monennellakaan katsomiskerralla, mutta internet opettaa, että aina jotakuta kiinnostaa!
 
Itse huomaan nuo leffojen 10-20 vaihteiset vaihdot ja nolot tyylit moottoripyörällä ajossa helposti.. ihan kuin näyttelijät ei olisi ikinä ajaneet.. ja ehkä eivät olekaan mutta luulisi noissakin joku opastaja olevan paikalla..
Toinen mokailu elokuvissa ärsyttää myös, kaikenmaailman pakut ja suv:it pysyy kevyesti 1000cc sportti motskien perässä..huoh..
 
Elokuvamokailuissa huomaan aina sen kun ovat muka ajavinaan. Ei se näytä yhtään oikealta: joko liian paljon tai liian vähän käännellään rattia. Samoin katse voi olla ihan muualla kuin ajamisessa mutta silti ei mitään ongelmaa.

Omalta kohdalta Witcher loppuu 3 kauteen. Näyttelijän vaihdos tulee viemään puolet sarjan magiasta joten ei kiitos.
Minulla samansuuntaiset ajatukset mutta annan silti mahdollisuuden jatkollekin. Luultavasti katson koko sarjan loppuun vaikka olisi merkittävästi huonompikin koska kuitenkin Witcher jne. Saa olla täyttä tuskaa ja valua veri silmistä että jätän kokonaan katsomatta.
 
FUBAR oli kyllä just sellainen 2,5/5 kuten odotinkin, mutta sopi tähän tilanteeseen silti yllättävän hyvin. Yksi jakso jopa yllätti, kun oli todella hyvä alusta loppuun :D

Sarjaa katsoessa tuli muuten väistämättä mieleen yksi viimeisen 10 vuoden "suosikkilausahduksistani" jonka aina kuulee, jos joku meinaa vähänkään valittaa sarjakuvaelokuvien ja -sarjojen tsunamimaisesta ylivyöryä. Eli vanha kunnon "mitä se haittaa, eihän niitä kukaan pakota katsomaan?"

No ei pakotakaan, mutta kun te perkeleen sarjakuvafanit olette nyt niin massiivinen yleisö, että teitä pitää palvella aivan kaikessa kevyemmässä viihteessä. Minä haluaisin katsoa vanhan Arnoldin heilumista, mutta eiköhän mukaan ole pitänyt saada myös yksi nörtti ja heh heh tietenkin mukana on sitten ihan loputtomasti kaikkia sarjakuvaviittauksia, koska kaikki moderni hömppätoiminta on ilmeisesti pakostakin jollain tavalla kiinni tässä p*skassa.

Ugh. Kun seuraavan kerran joku muistuttaa että miten loputon Marvel-tuuttaus on minulta pois en tiedä miten reagoin.
 
Viimeksi muokattu:
FUBAR oli kyllä just sellainen 2,5/5 kuten odotinkin, mutta sopi tähän tilanteeseen silti yllättävän hyvin. Yksi jakso jopa yllätti, kun oli todella hyvä alusta loppuun :D

Sarjaa katsoessa tuli muuten väistämättä mieleen yksi viimeisen 10 vuoden "suosikkilausahduksistani" jonka aina kuulee, jos joku meinaa vähänkään valittaa sarjakuvaelokuvien ja -sarjojen tsunamimaisesta ylivyöryä. Eli vanha kunnon "mitä se haittaa, eihän niitä kukaan pakota katsomaan?"

No ei pakotakaan, mutta kun te perkeleen sarjakuvafanit olette nyt niin massiivinen yleisö, että teitä pitää palvella aivan kaikessa kevyemmässä viihteessä. Minä haluaisin katsoa vanhan Arnoldin heilumista, mutta eiköhän mukaan ole pitänyt saada myös yksi nörtti ja heh heh tietenkin mukana on sitten ihan loputtomasti kaikkia sarjakuvaviittauksia, koska kaikki moderni hömppätoiminta on ilmeisesti pakostakin jollain tavalla kiinni tässä p*skassa.

Ugh. Kun seuraavan kerran joku muistuttaa että miten loputon Marvel-tuuttaus on minulta pois en tiedä miten reagoin.
Uus Flash on kuulemma hyvä! Ja ai että Guardians of the Galaxy 3 oli kova! :p
 
Vai niin, Top Gear Suomi!
Ei tähän oikein sovi kuin naamapalmu.
1686305793651.png
Eihän sarja toimi Briteissäkään ilman tuttua kolmikkoa, joten miksi ihmeessä se toimisi Suomessa juontajanaan joku Christoffer Strandberg? Teemulla on kokemusta nopeista autoista, mutta ei siitä kyllä haastatteluissa ikinä mitään erikoisen pidettävää tai hauskaa kuvaa saa. Ismo voi yllättää, mutta edelleen Top Gear = Hammond, Clarkson, May .
 
Itse odotan kovasti Black Mirrorin kuudennetta kautta mikä pitäisi olla ulkona 15. Kesäkuuta. Samana päivä kun Layer of fear remake. Tulee muikea taistelu vaimon kanssa kumpaa pelataan/katsotaan. Vaimo haluaa pelata ja minä katsoa
 
Huhhuh mikä yllätys tuo Top Gear Suomi! En olis ikinä osannut odottaa. Hammondia, Clacksonia ja Mayta ei kukaan koskaan voita mutta pakkohan tuo suomi versio on katsoa onko se ihan täyttä kuraa vai kiinnostaako katsoa. Kukahan on Stig? Häkkinen? Räikkönen? Räikkönen on mun vahva veikkaus.

Black Mirror sarja myös kiinnostaa ja tulee katsottua. Just sain katsottua Outer Banks ensimmäisen kauden. Tämä sarja yllätti miten koukkuun siihen jäi. Vaikka teinien satojen miljoonien aarreseikkailu kuulostaa joltain Disneyn lapsille suunnatulta niin tämä sarja on hyvin ja tosiaan koukuttavasti tehty kun etsitään rahoja ja kadonnutta isää. Kokoajan tapahtuu ettei jaksot ole tylsiä. Sarjaa tehty nyt 3 kautta, kausi 4 tulossa 2024.

Ja kohtahan saa The Witcher uusia jaksoja.
 
Viimeksi muokattu:
Huhhuh mikä yllätys tuo Top Gear Suomi! En olis ikinä osannut odottaa. Hammondia, Clacksonia ja Mayta ei kukaan koskaan voita mutta pakkohan tuo suomi versio on katsoa onko se ihan täyttä kuraa vai kiinnostaako katsoa. Kukahan on Stig? Häkkinen? Räikkönen? Räikkönen on mun vahva veikkaus.

Black Mirror sarja myös kiinnostaa ja tulee katsottua. Just sain katsottua Outer Banks ensimmäisen kauden. Tämä sarja yllätti miten koukkuun siihen jäi. Vaikka teinien satojen miljoonien aarreseikkailu kuulostaa joltain Disneyn lapsille suunnatulta niin tämä sarja on hyvin ja tosiaan koukuttavasti tehty kun etsitään rahoja ja kadonnutta isää. Kokoajan tapahtuu ettei jaksot ole tylsiä. Sarjaa tehty nyt 3 kautta, kausi 4 tulossa 2024.

Ja kohtahan saa The Witcher uusia jaksoja.
Kyllä tuo Suomi Top Gear jää suosiolla katsomatta, ettei tule sitä kuuluisaa myötähäpeää.
 
Huhhuh mikä yllätys tuo Top Gear Suomi! En olis ikinä osannut odottaa. Hammondia, Clacksonia ja Mayta ei kukaan koskaan voita mutta pakkohan tuo suomi versio on katsoa onko se ihan täyttä kuraa vai kiinnostaako katsoa. Kukahan on Stig? Häkkinen? Räikkönen? Räikkönen on mun vahva veikkaus.
Kovalainen? :D En ole ohjelmasta mitenkään hirveen innoissani, mutta katsotaan silti onko mistään kotoisin.
Black Mirror sarja myös kiinnostaa ja tulee katsottua.
Kai tän vois sit joskus kattoo. Olen kohta 10v Netflixiä käyttänyt yhen toisen tunnuksilla, niin nyt tulee pidettyä kyllä palvelusta vähän aikaa taukoa, koska jos ei kuulu samaan talouteen, niin eipä onnistu enää katsominen Netflixissä. Otetaan joskus kuukaudeksi omalla tunnuksella. Black Mirror on hyvällä tavalla vähän häiriintynyt sarja, joidenkin jaksojen jälkeen on tullut ihmeteltyä, että mitähän helvettiä mä just katoin. :oops:
Ja kohtahan saa The Witcher uusia jaksoja.
Eipä herätä oikeen mitään tuntemuksia, tuskin tulee katottua.
 
Veikkaisin Stigin olevan joku, joka asuu pysyvästi Suomessa, eli vaikka Kankkunen?

Ekat jaksot ainakin pitää varmaan katsoa, oletus ettei yllä Clarksonin ja kumppaneiden tasolle, mutta voi olla aika jees.
 
Kai tän vois sit joskus kattoo. Olen kohta 10v Netflixiä käyttänyt yhen toisen tunnuksilla, niin nyt tulee pidettyä kyllä palvelusta vähän aikaa taukoa, koska jos ei kuulu samaan talouteen, niin eipä onnistu enää katsominen Netflixissä.
Näyttäis että tämä ei onneksi vielä ole suomeen tullut koska eilen onnistui vanhaan hyvään tapaan tunnuksen käyttö veljellä toisella paikkakunnalla.
 
Näyttäis että tämä ei onneksi vielä ole suomeen tullut koska eilen onnistui vanhaan hyvään tapaan tunnuksen käyttö veljellä toisella paikkakunnalla.
On tullut. Ainakin duuni kaveri sanoi, ettei pystynyt enää katsomaan broidinsa tunnuksilla.
 
Fubar tuli saatua loppuun pari päivää sitten ja olihan se varsin viihdyttävä.
Yks kohta kyllä aiheutti aika isoa myötähäpeää. Se jakso jossa ylikellotettiin vanhan koneen prossu jotta se kelaa päiviä nopeammin eteenpäin.
Voisiko sarjan tekijät ottaa edes hiukan selvää miten tietokone toimii.
 
Ylös Bottom