Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Uhkailu ja kiristys tuntuu edelleen toimivan Pinocchion kanssa…Wo Long kun oli latautumassa niin samalla sitten pääsinkin eteenpäin. Katotaan miten kauan.
Älä huoli. Ei kukaan tarkoittanut pahalla mitään. Itse ainakin pidän tuosta intohimostasi pelejä kohtaan. On hienoa kun elämässä on asioita joista saa paljon irti.se on jännä miten juuri omat viestini aina herättää niin paljon tunteita vaikka monilla on aikalailla samanlaisia viestejä, Itse suhtaudun vaikeisiin peleihin samanlaisella intohimolla kun suhtaudun Fitnekseen, esim lasken joka päivä kalorit mitä syön ja lopetin kokonaan Sokerin käytön jo kolme vuotta sitten, vaikeat pelit saa vähä saman fiiliksen että pääsee haastamaan itseensä joillekin se tuntuu olevan sitten väärin. tulkitsen sen myös itse suomalaiseksi perus kateudeksi, koska siihen törmään myös arkielämässä.
Ai katos, minulla täsmälleen sama historia sekä lopputulema pääkopan sisällä puolen vuoden toipumisen jälkeen. Tuosta omasta burnoutista on jo melkein kymmenen vuotta. Hassu homma sinällään että ottaessa rennommin töissä niin onkin tullut menestystä ja onnistumisia Eli ei ainainen pingottaminen ja suorittaminen ole tosiaankaan takuu eteenpäin menemiselle.Omat kokemukset parin burnoutin jälkeen ovat vieneet ajattelun kuitenkin siihen, että perfektionismi ja pätemisen tarve ovat yksiä saatanoita ihmisen hyvinvoinnin kannalta - ainakin pidemmällä tähtäimellä. Joka tapauksessa omat kokemukset nuoruudesta ovat tällaisen minulle osoittaneet, ja sen takia pyrin yli kaiken välttämään kaikenlaista suorituskeskeisyyttä elämässä. Myöskin harrastuksissani, koska olen sen todennut, että se tie vie ainakin jossain vaiheessa ylirasittuneisuuden ja huonovointisuuden suuntaan.
Asia oli ainakin omalla kohdallani varsin salakavala, enkä huomannut kaikkivoipaisuuden tuntemuksieni keskellä asiaa, kuin vasta sitten, kun oli jo siinä vaiheessa liian myöhäistä. Kukin tavallaan, mutta muistutan silti siitä, että perfektionismi ei välttämättä ole aina niin hyvä asia, kuin se voi äkkiseltään uhon keskellä tuntua olevan.
Hyvä postaus ja itsellä nousee äkkiseltään juuri nuo samat kolme pirulaista mieleen ku mietin fromin peleissä vastaan tulleita seiniä4 chapterissa mennään. Oikein mainio peli tähän mennessä. Kuten sanottu, hieman ristiriitaisen vastaanoton saanut fanien keskuudessa. Toisaalta suht keskinkertaisia arvosteluita mutta moni Souls veteraani kehuu uskomattomasti. En seuraa mitään streamaus sceneä tai ole siitä kiinnostunut yhtään mutta Lobosjr on ainoa pitkän linjan Souls pelaaja, josta olen kutakuinkin perillä ja youtuben kautta seuraan. Häneltä ilmeisesti suorat sanat että LoP on paras ei-Fromsoftin Souls peli. Se lupailee itselleni jo enemmän kuin moni arvostelu tai meta keskiarvot.
Vähän hirvittää jos vaikeustaso jossain kohdin pomppaa liikaa kun näitä juttuja lukee. Vaikka eipä siinä, moni tykkää lesoilla erinäisillä yksityiskohdilla tämän lajityypin peleissä, itse olen tykännyt lesoilla sillä kuinka pitkäksi aikaa mihinkin bossiin on jääty jumiin ja kauanko kesti ennen kuin mekaniikka opittiin. Kultaisimpia muistoja on ehdottomasti Dark Souls ensi kokemus, jossa loppupomo Gwyn aiheutti kovasti vaikeuksia. En tiedä kauanko siihen lopulta meni että parryttamisen oppi mutta max määrä oli inventaariossa tiettyä titanite chunkia jota matkalla bossille yhdeltä viholliselta putosi. Joten vähintään 100 yritystä ainakin meni.
Bloodbornen Orphan of Kos tuo myös lämpimiä muistoja mieleen. Tunti määriä kun laskin aikoinaan, oli se jotain 11 tunnin luokkaa, pariin päivään jaettuna. Seuraavilla hahmoilla se menikin jo huomattavasti helpommin. Bossina tuo on muutenkin yksi pelisarjan parhaista.
Sekiron Genichiroa hinkattiin kans aikoinaan ainakin viidettä tuntia vähintään.
Ylipäänsä voisi sanoa Soulseista sen verran että oikeastaan mitään muuta lajityypin peliä pelatessa ei ole oppinut itsestään yhtä paljon. On ymmärtänyt esim. että ei ole luontaisesti nopein oppimaan tai omista yliluonnollisia refleksejä. Kun pitää reaaliteetit ja omat rajallisuudet mielessä, haastavaa peliä pystyy lähestymään jo aivan eri tavalla. Ja että se on ihan ok että jossain kohtaa seinä tulee vastaan, eikä sen yli välttämättä edes pääse. Loppujen lopuksi se on taistelua myös itseään vastaan.
Huh, menipä jaaritteluksi mutta tuskin liikaa off topiciksi. Joka tapauksessa, Lies Of P:n tutkiminen jatkukoon. Ei oikeen jaksa BG3 pariin nyt palata, mielenkiintoisuudessa tämä vie nyt voiton kevyesti.
On jooOliko tästä pleikkarille demo olemass?
Mistähän sen oikeen löytää, yritin apilla ja sit pleikkarin storesta mut ei löytyny ??On joo
Se on poistettu. Oli ilmeisesti saatavilla vähän aikaa.Mistähän sen oikeen löytää, yritin apilla ja sit pleikkarin storesta mut ei löytyny ??
Mikähän idea tuossa on, että demo poistetaan koko pelin julkaisun myötä. Eihän tuossa oo mitään järkeäSe on poistettu. Oli ilmeisesti saatavilla vähän aikaa.
Sitäkään en ole vielä keksinyt miten noita vasemman käden osia kehitetään.