Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAFIA! - The Game

Niinhän ne säännöt sanoo, mutta eka hirtto tulee vissiin vasta ylihuomenna kun se yks meni mökille. Tuli muuten 100 viestiä täyteen jo, onhan tää ollu kolme päivää pystyssäki.

No niin... Koska mafiosot ovat jo puhuneet, on aika jatkaa pelissä eteenpäin.
---

Aamu sarastaa Konolifinian taivaanrannassa, ja muistikuvat edellisen illan tapahtumista kaikille eilen kapakkassa olleiden osalta osittain huonot. Yksitellen jokainen heistä nousee hervottomassa krapulassa kapakan likaiselta lattialta, paitsi yksi. Shaban vetelee vielä makeita unia ja muut päättävät tämän nukkua aivan rauhassa, heidän jatkaessa eilistä mätkintäturnausta in real-life. Kännipäissään illalla puheeksi tulleet asiat ovat varmasti jokaisen hampaankolossa.

Lopulta vihapäissään muutama henkilö käy potkaisemassa Shabaniakin pystyyn, mutta mies ei vain millään herää. Syykin selvinee - mies on kuollut. Ilmeisesti myrkytetty eilen mafiosojen toimesta. Kaikesta ilonpidosta huolimatta mafiosot olivat sittenkin iskeneet ja kohteeksi oli joutunut pahaa aavistamaton Shaban-parka. Mutta kuinka pahaa aavistamaton? Kaikkien kaivaessa miehen taskussa olleesta lompakosta rahaa viinaan, tippuu lattialle miehen virkamerkki. Poliisin virkamerkki.

Ihmiset tajusivat mitä tämä merkitsee. Mies selvästi oli mafiamiesten jäljillään, mutta kuitenkin jäänyt kiinni. Nyt kukaan ei tiedä mafiosojen henkilöllisyyttä, ja sekös kaikkia pelästyttää. Ketkä heistä oli mafiosoja? Oli keitä tahansa, he kännäsivät eilen muiden keskuudessa ja ovat nyt yhtä krapulassa kuin muutkin, tai sitten he ovat käyneet innokkaasti ilmaisutaidontunneilla. Joka tapauksessa ensimmäinen hirttotuomio päätettiin tapahtuvan perjantaina klo 21. Vaatimuksena on että hirttämistä on puollettava 6 henkilöä, jotta tuomio tapahtuu. Siihen mennessä jokaisen on ilmoitettava oma kohteensa ja ennen aikarajan umpeutumista sitä saa vaihtaa. Se tosin on ilmoitettava selkeästi, jotta typerä vanha tarinasetä GV:kin ymmärtää ;)

---

Ja kertaukseksi:
- Mafiosotkin siis äänestävät hirttoa, sillä muutenhan kaikki tajuaisivat heti, keitä mafiosot ovat.
- Hirttoon tarvitaan 6 puoltavaa ääntä ja äänten on annettava klo perjantaihin 21 mennessä.

Kuuluisat viimeiset sanat löytyivät kirjoitettuna rytistyneelle paperilapulle taskustani "Esama! Arvailusi syyllisistä olivat aivan hakoteillä. Luotan tämän tiedon vain sinulle. Mafiosot ovat oikeas... *käsiala muuttuu liian epäselväksi*"

Mitä me nyt tehdään?

Poliisikin tapettu ja mafiosoista ei ole hajuakaan..
Kenelläkään muistikuvia kenen mukaan shaban eilen baarista lähti? :/

Lainatakseni erään henkilön sanoja Stanley Kubrickin elokuvasta Full Metal Jacket: "Better you guys than me!", tosin muoto on väärä mutta kaikki varmaan käsittää idean.
Miehen viimeisiksi sanoiksi jäi nykyään jo legendaarinen lause: "Eiköhän jokaisella true mafiosolla ole tuollaiset kaapissa."

Rest In Peace Shaban!

Huomenta!

Piti nyt heti aamusta tulla katsomaan kuka on kuollut. Ja - huh - se en ollut ainakaan minä!

Oli kyllä pieni yllätys että juuri Shaban tipahti pois!! Olin ihan varma että MAFIA listii Esan, joka on melkein koko ajan "äänessä":rolleyes:. Mutta ei kai se MAFIA nyt omiaan listi!! Ettei vaan Esalla ois jotain meneillään.. hmm..?

Noh, tutkimattomia ovat MAFIAn tiet - varsinkin kun Shaban olikin ainoa henkilö joka ties niiden mafiatyyppien nimet.. Tuli vähän turvaton olo.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe
Kenelläkään muistikuvia kenen mukaan shaban eilen baarista lähti? :/

*köh köh* Acidnator *köh köh*

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe
Oli kyllä pieni yllätys että juuri Shaban tipahti pois!! Olin ihan varma että MAFIA listii Esan, joka on melkein koko ajan "äänessä". Mutta ei kai se MAFIA nyt omiaan listi!! Ettei vaan Esalla ois jotain meneillään.. hmm..?

Kieltämättä myös itse odotin tippuvani, mutta tämä vain osoittaa miten älykäs mafia on.. tappavat jonkun toisen ja epäily kohdistuvat syyttömään eli minuun... :rolleyes:

Älkää nyt hyvät ihmiset kulkeko mafiamiesten talutusnuorassa ja hirttäkö minua! Teidän TÄYTYY uskoa minua!111111

- Esa

Ensimmäinen hirttoehdotus!

Hyssyttelystä asiaan!

Perjantaina tapahtuvia hirttäjäisiä varten pitäisi saada jonkinlainen äänestys tms. käyntiin, että joku saadaan hengiltä! :D

Ehdotankin, että tapamme rakkaan Acidnatorin. Katselkaa tämän ketjun aiempia viestejä, niin huomaatte, että ko. henkilö on hyvin todennäköinen mafian jäsen.

Kiitos ja kommentoikaa.

- Esa

Re: Ensimmäinen hirttoehdotus!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Ehdotankin, että tapamme rakkaan Acidnatorin. Katselkaa tämän ketjun aiempia viestejä, niin huomaatte, että ko. henkilö on hyvin todennäköinen mafian jäsen.

Kannatan, aiemmista viesteistä päätellen acid on joko lahjottu tai mafiassa.. :)

Muilla vielä tätäkin parempia ehdotuksia?

*lähtee baariin*

Minäkin olen jälleen mukana poijjaat tulin juuri mökiltä ja olen jo melko perillä asioista.

Offtopic: ilmoitanko minä GV:lle Privana hirttotuomion saava?

Jaa että minut ne meinaa hirttää...katsokaan kun kuten Esa itsekkin mainitsi, kaikki ovat ihmeissään miksi häntä ei murhattu. Asiahan on päivänselvä, koska hän on itse mafioso! Ja Vahekin oli yllättävän kärkäs hirttämään minua kun Esa sitä ehdotti. Taitavat kuulua samaan sakkiin!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Jaa että minut ne meinaa hirttää...katsokaan kun kuten Esa itsekkin mainitsi, kaikki ovat ihmeissään miksi häntä ei murhattu. Asiahan on päivänselvä, koska hän on itse mafioso! Ja Vahekin oli yllättävän kärkäs hirttämään minua kun Esa sitä ehdotti. Taitavat kuulua samaan sakkiin!

Minä alan muuten epäillä ihan samaa, pitäsköhän hirttää toi esko?

Muistutan, että kohde täytyy ilmoittaa selvästi. Esim. Acidnator, onko kohteesi siis Esa?
Esa fiksusti lihavoi kohteensa nimen, joka helpottaa minun arvailujani teidän ajatuksenkulustanne, joten muutkin voisivat päätöksissään tehdä saman.

Toistaiseksi selvästi ääniä saaneita on:
- Acidnator x2 (by Esa ja Vahe)

Esa kyllä vaikuttaa mafiosolta, muttakun sitä ei ikinä tiedä..
Noh, sitten se nähdään kunhan joku hirtettynä roikkuu että pitikö epäilyt paikkaansa.

Ei tässä vaiheessa kyllä osaa epäillä ketään ihan varmasti - pelottavaa...

Esa vai Acidnator - jonkinlaisia perusteluja on kumpaakin vastaan, mutta kumpi heistä on oikeasti mafiamies!?!

Ylös Bottom