Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAFIA! - The Game

Minäkin pitkien ponnistelujen pääsin siltä helvetin saarelta pois mafioosojen kynsistä.

Minunkin ääneni lentää Feldonille.
 
Ei kaikki voi olla näin selvää.. meitä konsolifinian asukkaita vedätetään taas ;)

Mutta feldon hirteen, katsotaan oliko epäily tällä kertaa oikeassa..
 
Joo, sori etten ehtiny tulla mukaan tuohon ensimmäiseen hirttämistilaisuuteen. Tuli äkkilähtö mökille:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
et tu, acidnator



Buahahahahaaaa!! Ette saa minua elävänä..!
Mitä et tu? Jotain mafiososlangia joka tarkoittaa mun hyvin kivuliasta likvidointia?
Kukaan ei oo vielä ees kiittäny mua mun salapoliisityöstä, uhrasin vielä henkenikin(todennäköisesti) sen takia!:(
 
Äänet tässä vaiheessa peliä:

- feldon, 7 ääntä by Mat, Acidnator, smaster, Fetched, Vahe, Pepto ja Unreal-Hawk.
- ääniään ei vielä ole antanut JussiMan eikä feldon.

6 ääntä siis tarvittiin hirttoon, mutta vielä on klo 20.00 saakka aikaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
feldon, 7 ääntä
[...]
6 ääntä siis tarvittiin hirttoon, mutta vielä on klo 20.00 saakka aikaa...
Ihmeitä voi siis vielä tapahtua..

Acidnator saa kunnian ottaa vastaan viimeisen ääneni. Esa oli oikeassa: tämä olisi pitänyt tehdä jo aiemmin!

Ja mitä tulee tämän illan hirttäjäisiin.. noh, sanonpa että voitte valmistautua yllätykseen. Jos nyt ylipäätään saatte minua kiinni. Muahahahaaa!!
 
Noh, turha tässä on n. 20 minuuttia kun lopputulos on aika selvä.

---
Konsolifinia sai vaihteeksi piristävää vaihtelua, kun Shabanin asunnosta löytynyt johtolanka tuottaa tulosta (tosin Jaana Pelkosen olinpaikka oli vielä epäselvä). Acidnator vikkelänä poikana oli hakkeroinut Konsolifin BBS:stä vahvistuksen, että feldon on mafioso. Siitäkös kansa riemastui ja he päättivät yksimielisesti hirttää feldonin, vaikka jokainen tietää, että kaksi joutuu äänestämään toverinsa pois. Nyt vain pitäisi saada selville keitä kaksi jäljellä olevaa on. Ongelmana vain on se, että kuka uskaltaa käydä aidon pastansyöjän kimppuun? "Koska Acidnator hänet paljasti, saa hän hoidella asian", olivat muut sanoneet lähtiessään kapakkaan katsomaan rikkoisiko joku Metal Gear Solid 2:n Boss Survivalissa mahdottomalta tuntuvan ennätysajan.

Niin Acidnator astelee hitaasti mutta varmasti kohti feldonin asuntoa ajatellen mielessään "I've got a bad feeling about this". Kun hän saapuu asunnolle, hän tuumaa ääneen: "Ei tuo ole mikään asunto, se on taisteluasema!". Täytyy myöntää että sellainen se oikeastaan olikin. Acid-poika meinasi kääntyä jo taaksepäin, mutta hän ei huomannut kahden mustaan pukeutuneen hahmon lähestyvän häntä. Nämä nappasi Acidia hartioista kiinni ja veivät hänet sisään rakennukseen. Sisällä suurten portaiden yläpäässä seisoi feldon, joka toivotti poikaparan tervetulleeksi. "Olen odottanut sinua Acid-Nator, nyt ympyrä on sulkeutunut!", johon hän lisäsi nauraen "sanoinhan, ettette saa minua kiinni - minä sain sinut!".
"Jos lyöt minut, minusta tulee voimakkaampi kuin voit edes kuvitella", feldon vielä kuiskasi hiljaa.

feldon heitti Acidille ikioman valomiekan, jollaista jokainen on joskus elämänsä aikana halunut, sytyttäen itse omansa päälle. Näin alkoi synkkä ja dramaattinen taistelu jonka tuoksinnassa feldonin kaikki konsolit saivat maistaa laseria. Kun Acidnator oli pääsemässä voiton puolelle, feldon ylätti hänet täysin, katkaisemalla Acídnatorin käden yhtä sulavasti kuin korkkasi bissepullon hampaillaan (?). Tämän jälkeen tapahtui pieni keskustelu:

- Acidnator, minä olen sinun isäsi kaima!
- Ei se on mahdotonta!
- Tutki tunteitasi niin tiedät sen todeksi!
- EI!!!!111

Acidnator suuttui täysin ja löi feldonin kahtia, mutta mies vain haihtui savuna ilmaan ja valomiekkakin haihtui vähitellen hänen kädestään. Kaksi tummaa hahmoakin olivat poistuneet näköjään paikalta - kaksi jäljellä olevaa mafiosoa, keitäs muitakaan. Palattuaan kapakkaan mies harmitteli, ettei feldonista jäänyt jäljelle edes lompakkoa - viinarahat kun olivat lopussa. Käsikin oli mennyt, joten Super Smash Bros Melee matsiin osallistuminen ei taida onnistua tällä kertaa.

Uhasta oli vielä 2/3 osaa jäljellä, ja eräs pienen vihreän miehen sanoma "Aina kaksi heitä on, mestari ja oppipoika", sopi jotenkin tähän tilanteeseen (lukuunottamatta niitä seikkoja, että mafiosoja ei ole aina vain kaksi ja että jäljellä olevista ei kumpikaan ole mestari ja/tai oppipoika). Varmaa kuitenkin on että kaksi mafiosoa iskevät viimeistään perjantaina klo 19 (eli privaa ennen sitä minulle päin, kiitos!)
 
Niin no, jos kukaan ei muista, niin lopulliset äänet meni seuraavasti

- Acidnator, 1 ääni by feldon
- feldon, kaikki loput äänet...

:D
 
Yhyyy miten mä nyt pelaan pelejä. Tosin ei tääkään murhe ole pitkäaikainen kun kuolen jo perjantaina, mutta mitä mä teen siihen asti? Hakkaan teitä YHDELLÄ kädellä Meleessä tietysti! BWAHHAHAHAH!

edit: GV meni koskemaan tähän niin piti muokkailla...mitää pahaa on _muutamassa_ perussuomalaisessa sanassa? ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tahtoisin vielä kiittää hyvästä peliseurasta! Oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Ehkä ensi kerralla osaan olla varovaisempi niiden johtolankojen kanssa. Ja jos ihmettelette minne se Jaana meni, niin koittakaapa arvata.. heh heh..

Ciao!
:)
 
Mafia on puhunut.

---

Pari päivää on kulunut, eikä mitään ihmeellisempää ole tapahtunut Konsolifiniassa. Kaikki näyttää olevan hyvin feldonin haihduttua savuna ilmaan. Asukkaat olivat kuitenkin jo valmiiksi kaivaneet Acidnatorille haudan, sillä olihan selvää, että mies olisi mafian seuraava kohde. Acidnatoria tosin ei ollut näkynyt sitten edellisen juonentyngän, joten saattaa olla, että mies on kuollut jo aikoja sitten ja heitetty katuojaan mätänemään. Kun viimeiset asukkaat lähtivät kapakassa pidetyistä Karaoke-bailuista, joissa mm. Unreal-Hawk oli innokkaasti laulanut Frederikin ikivihreitä Tsingis Khania ja Titaniccia, huomasivat he jorpakossa törökalojen syötävänä Acidnatorin, joka huusi hädissänsä. Jotenkin he saivat Acidnatorin raahattua kuiville, mutta mies oli kuolemaisillaan. Viimeisillä hengenvedoillaan hän kertoi edellisten päivien tapahtumat kahdelle hänet pelastaneelle asukkaalle.

"Kävin tässä hankkimassa uuden käden, kun oma oli katkennut - enhän muuten olisi voinut osallistua Super Smash Bros - kilpailuun kapakassa. Joku ranskalainen heppu se lääkäri oli ja se oli jostain hankkinut edesmenneen Esa Mäkijärven käden, joka ilmeisesti oli irronnut Unreal-Hawkin jyrätessä hänet taksilla. Kuitenkin tuntui vähän siltä, että kädellä olisi ollut oma tahtonsa. Tulin siihen johtopäätökseen, että aina kun kaksi jäljellä olevaa mafiosoa oli lähettyvillä, niin Esan mieli valtasi minun ruumiini. Ja niinhän se oli - kun kaksi tummaan pukeutunutta tyyppiä jokin aika sitten kävi kimppuuni, Esan ääni alkoi höpöttää suustani minkä kerkesi - puhui jotain kostosta ja kirosi kuin mikäkin piraatti." Kesken puheen Acidnator sai yhtäkkiä jonkinlaisen krampin käteensä - ja kas kummaa: Esahan se siinä puhua pälpätti jotakin epämääräistä!

"Hei. hei - tehän olette niitä mafiosoja!", Esa huudahti Acidnatorin suusta kahdelle Acidin ruumiin pelastaneelle henkilölle. Samantien toinen näistä kaivoi taskustaan tikarin ja iski sillä Acidnatoria/Esaa sydämeen. "Kuolin jo kerran", Esa sanoi "en voi kuolla kahdesti". Samalla toinenkin mafiamies iski tikarin sydämeen ja totesi hiljaa "kolmas kerta toden sanoo". Esakin hiljeni ja ruumis jätettiin keskelle katua, joka löydettiin aamulla ja raahattiin valmiiksi tehtyyn hautaan, johon oli raaputettu "Tässä lepää Acidnator. GameCube ja Super Smash Bros. Forever!"

Seuraavana aamuna kuitenkin kun ihmiset menivät haudalla, oli tilalle raaputettu "Tässä lepää Acidnator. PS2 ja Portal Runner Forever!". Mafian kepposia, kuinkas muutenkaan. Tämän annettiin olla, sillä ei kukaan halua suututtaa mafiaa. Jäljellä on siis 7 asukasta, joista 2 oli mafiosoja. Ja niin päätettiin, että seuraava hirtto tapahtuu maanantaina klo 20.00 ja puoltavia ääniä olisi oltava 5, jotta hirtto tapahtuisi.
 
Jos nähdä sä tahdon enkulin, harvinaista se täällä on kuitenkin. Mutta kun uneen vaivut sä ja mä, niin vuoteesi vierellä valvoo hän. Sua vartenpa vain, vain, vain, ovat enkuliparvet valveilla aaiin. Hyvää yötä Jeesus myötä kiitos tästä elämästä. Se oli KIVA! Kiva kiitti heiii!!!
 
Ylös Bottom