Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Jos kerta pollari tietää mafiosot, niin mikä pollaria estää levittämästä mafiosoiden nimet asukeille? Varsinkin jos joku hänet tappaa. Onko siis pelin sääntöjen mukaan sallittua jos poliisi yrittää kertoa privaattiviestein asukeille keitä pitäisi hirttää?
Ja milläs tota valvoo...paha aukko pelin kulussa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Loke, helppohan sun on "arvailla", kun tiedät jo polliisina ketkä ovat Mafioosoja.
Loke, helppohan sun on "arvailla", kun tiedät jo polliisina ketkä ovat Mafioosoja.
Ja miten pollari pystyy ees "uskottelemaan" että joku on mafioso...jotenki viittaamalla hänen viesteihinsä tjs.? Jotenki tuntuu että poliisille on paljon helpompi vaan kertoa asukeille kuka on mafioso ja heittää mukaan joku tekouskottelu että kukaan (me) ei vois syyttää häntä pelaamisen ilon pilaamisesta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Sittenhän sen listassa lukee sun nimi..
- Esa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Ettet itse olisi poliisi, kun noin hyvin tiedät mitä siinä mun listassa pitäisi lukea... Aika epäilyttävää sanon minä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Ettet itse olisi poliisi, kun noin hyvin tiedät mitä siinä mun listassa pitäisi lukea... Aika epäilyttävää sanon minä.
Älä nyt paljasta itteäs, tai muuten mafioosot tappaa sut heti ensi hätään.
Ei mulla vaan ole kun yhen ihmisen...ja sekin on ESA!!! (periaatesyistä, nothing personal)Enhän minä ole paljastanut yhtään mitään. Onhan mulla se kahden arvauksen lista, kuten muillakin.
GV: voisit tulla kommentoimaan noita pelimekaniikkajuttuja muuten...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
<Shaban> Ei siellä ollut mitään kastiketta :/
Eiköhän jokaisella true mafiosolla ole tuollaiset kaapissa.