Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAFIA! - The Game

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Jos kerta pollari tietää mafiosot, niin mikä pollaria estää levittämästä mafiosoiden nimet asukeille? Varsinkin jos joku hänet tappaa. Onko siis pelin sääntöjen mukaan sallittua jos poliisi yrittää kertoa privaattiviestein asukeille keitä pitäisi hirttää?
Ja milläs tota valvoo...paha aukko pelin kulussa?

Kuten säännöissä lukee, niin pitää leikkiä mukana. ;) on varmaan ihan vitun hauskaa pelata tälläisiä pelejä jos tälläistä alkaa tapahtumaan. Jos niin käy niin tämä on eka ja viimenen kerta kun tälläinen järjestetään.

- Esa

Ja miten pollari pystyy ees "uskottelemaan" että joku on mafioso...jotenki viittaamalla hänen viesteihinsä tjs.? Jotenki tuntuu että poliisille on paljon helpompi vaan kertoa asukeille kuka on mafioso ja heittää mukaan joku tekouskottelu että kukaan (me) ei vois syyttää häntä pelaamisen ilon pilaamisesta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Loke, helppohan sun on "arvailla", kun tiedät jo polliisina ketkä ovat Mafioosoja.

No lol, nyt kyllä paljastit ittesi ihan itte ilman mun arvailujani :D

Ja miten pollari pystyy ees "uskottelemaan" että joku on mafioso...jotenki viittaamalla hänen viesteihinsä tjs.? Jotenki tuntuu että poliisille on paljon helpompi vaan kertoa asukeille kuka on mafioso ja heittää mukaan joku tekouskottelu että kukaan (me) ei vois syyttää häntä pelaamisen ilon pilaamisesta.

..sittenhän tiedän mafiosojen ainoa voittomahdollisuus on pistää pollari hengiltä heti huomenna. :)

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Sittenhän sen listassa lukee sun nimi..

- Esa

Ettet itse olisi poliisi, kun noin hyvin tiedät mitä siinä mun listassa pitäisi lukea... Aika epäilyttävää sanon minä.

Yhdyn Fetchediin, en kommentoi epäilyksiänne mun olemisesta mafioso (jotka eivät paikkaansa pidä)
GV: voisit tulla kommentoimaan noita pelimekaniikkajuttuja muuten...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke

Ettet itse olisi poliisi, kun noin hyvin tiedät mitä siinä mun listassa pitäisi lukea... Aika epäilyttävää sanon minä.

Taidat olla niin harhapoluilla kuin vain voit olla. Tuollainen toiminta johtaa vain aikaiseen mafian voittoon.. :/

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke

Älä nyt paljasta itteäs, tai muuten mafioosot tappaa sut heti ensi hätään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched

Älä nyt paljasta itteäs, tai muuten mafioosot tappaa sut heti ensi hätään.

Enhän minä ole paljastanut yhtään mitään. Onhan mulla se kahden arvauksen lista, kuten muillakin.

GV: voisit tulla kommentoimaan noita pelimekaniikkajuttuja muuten...

Niin, mitä? Tulee viestiä niin tiuhaa tahtia ettei pysy mukana. Hetken poissa ja saa koko ajan ihmettellä, että missä mennään ;)

Uusin paljastus #ps2fin-irkkikanavalla:

"<Shaban> Hmm, pitäisiköhän mennä keittelemään vähän Sisilialaista Pastaa ja Bolognese kastiketta..."

Eiköhän ylläoleva lainaus kerro hieman jotain, kukas täällä pitää mafia-italiaanojen ruoasta..

- Esa

<Shaban> Ei siellä ollut mitään kastiketta :/

Eiköhän jokaisella true mafiosolla ole tuollaiset kaapissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
<Shaban> Ei siellä ollut mitään kastiketta :/

Eiköhän jokaisella true mafiosolla ole tuollaiset kaapissa.

Poika kärähti ja koettaa peitellä :D

Ylös Bottom