Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Asiaa!Joo, se on se Esko mafiooso, hakataan se.
Hei! Mitäs tämä meinaa!?! Kyllä rehelliset ihmiset on tähän aikaan töissä! Ja ne vähemmän rehellisetkin ehtii tarkastaa postinsa vasta näin ruokatunnilla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
...tai sitte ne ei ole vielä käyneet netissä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Uusin paljastus #ps2fin-irkkikanavalla:
"<Shaban> Hmm, pitäisiköhän mennä keittelemään vähän Sisilialaista Pastaa ja Bolognese kastiketta..."
Eiköhän ylläoleva lainaus kerro hieman jotain, kukas täällä pitää mafia-italiaanojen ruoasta..
- Esa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
En lukenut eilen boardia ja nyt on NIIIN paljon uusia viestejä että huh huh..
But seriously: Itekin ehdotan toimenpiteitä "Eskoa" ajatellen. Mutta toisaalta Acidnatorkin on yllättävän paljon äänessä... Hmm..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Ja mähän en ole mitään paljastanut. Katsokaas nyt, homma on niin että oikea mafia palkkasi tekemään mut mukavahinkopaljastuksen. Palkka on opit @ #nintendofin . Päätelkääpä siitä ketkä on arvovaltaisia antamaan oppeja ja ketkä vois olla mafiassa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe
Loke on selvä poliisi
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Olet muuten vahe ollut epäilyttävän hiljaa? Miksi et tahdo vetää huomiota itseesi? Ettet vaan olisi itse kyttä.
Eipäs nyt huijata, kyllä mä sut vielä eilen voitin!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Nämä mafiasyytökset mua kohtaan tulee vaan siitä että oon voittanu joka ilta kapakassa Meleematsit...tsori pojat, ette vaan ole tarpeeks hyviä
*/me tais just sinetöidä kohtalonsa*