Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miten niistä näkee pelityyliä? Mä luulen et mullakaan ei ole yhtään nauhaa? Enkä kuitenkaan pelaa mielestäni huonosti. Tietysti välillä menee ihan penkin alle, mut yleensä ihan hyvin omasta mielestäni.

No näkee niistä jonkun verran. Esim. jos jollain on 10 tunnin pelin jälkeen helvetisti medic- ja engineer-nauhoja, niin sillon voisi kuvitella, että tyyppi on enemmän supportina jne. jne.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Seuraavaan päivitykseen sitten mukaan semmoinen ominaisuus että näkee claani listalla ylimpänä onlinessa olevat ja alempana offlinessa, ei tarvitsisi listaa valkata :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Seuraavaan päivitykseen sitten mukaan semmoinen ominaisuus että näkee claani listalla ylimpänä onlinessa olevat ja alempana offlinessa, ei tarvitsisi listaa valkata :)

Kaikki muu tässä pelissä tuntuukin loppuunasti mietityltä mutta tuo klaani homma on se kompastuskivi. Voisi melkein jopa arvella, ettei tuo voi olla se lopullinen versio. Sanokaa yksikin ihminen joka ei olisi onnistunut tekemään tuosta järkevämpää. Ehkä tuolla klaanipuolella on tarkoitus laajentua tai monipuolistua. Tiedä sitten, mutta hankala tuo klaanilista on kaikittain päin, eikä tuommoinen keskeneräisyys sovi kuvaan kun puhutaan näinkin loppuun asti mietitystä ja testatusta pelistä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

MAG foorumil oli et jos nostaa vihulaisen aseen ja sit uudestaan oman aseen niin saa ammot täyteen. En oo testannu toimiiko, mut jos ei oo bunkkeria/stockpilee lähellä niin kantsii testata. (mediakeskuksessa oli resupply puhetta mut vastasin tänne ettei mee ihan off-topiciks)

Bugilta kuulostaa mut ei maha mitn jos ei oo viel fixannu.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

MAG foorumil oli et jos nostaa vihulaisen aseen ja sit uudestaan oman aseen niin saa ammot täyteen. En oo testannu toimiiko, mut jos ei oo bunkkeria/stockpilee lähellä niin kantsii testata.

No mitä sitä huijaamaan/rikkomaan immersiota? Vihun aseessa kuitenki on täydet makasiinit. Pelailee sillä sitten.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen meni peli puihin kun joku näemmä oli oppinut miten purkaa pommi toiselta puolelta ovea mikä esiintyi betan alkuvaiheessa joka sittemmin tuli poistetuksi ja tämä oli SVER mapissa eli huomaa missä saa glitchaamalla helpon voiton. Mutta jos tämä on mahdollisuus on palautettu ihan oikeasti niin sitten hyökkäämisestä ei tule yhtään mitään Valor ja SVER mapeissa koska vihut ovat vain toisella puolella sitä porttia purkamassa pommia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Bugilta kuulostaa mut ei maha mitn jos ei oo viel fixannu.
Ei ole bugi vaan tarkoituksella tommonen. Yksinkertaisempi koodata siten, että aseessa täysi tuliannos, kuin että pitäisi ylhäällä kaikkien pelaajien kuulien määrän. Säästää muistiakin. Tuossa jatkeena on sitten toi "ominaisuus" että oma ase tulee takaisin täydellä tuliannoksella, jos sen nostaa uudestaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen meni peli puihin kun joku näemmä oli oppinut miten purkaa pommi toiselta puolelta ovea mikä esiintyi betan alkuvaiheessa joka sittemmin tuli poistetuksi ja tämä oli SVER mapissa eli huomaa missä saa glitchaamalla helpon voiton. Mutta jos tämä on mahdollisuus on palautettu ihan oikeasti niin sitten hyökkäämisestä ei tule yhtään mitään Valor ja SVER mapeissa koska vihut ovat vain toisella puolella sitä porttia purkamassa pommia.

Joo oli kyllä rasittava matsi. Itse olin talossa sisällä ja katsoin kun kaksi jamppaa kyykki koko matsin ajan ovien edessä sisäpuolella. Arviolta noina 50 pommia asetettiin oville ellei enemmänkin ja jokainen purettiin 2 sec asennuksen jälkeen. Ja nämä purkijat tosiaankin istuivat ovien takana koko matsin ajan. Ulkopuolelta katsottuna sama homma näytti siltä, että ukon pää tulee oven läpi näkyviin ja naps, pommi purettu. Hyökkäys pakotettuna ainoasta aukisaadusta ovenraosta oli sitten yhtäkivaa kuin saippuasukka-aamuherätys.

Vastaavasti ravenin oviin asetettuja pommeja ei väärältä puolelta pureta. Laittakaas raporttia onko tuo nyt yleinen glitchi sverillä. Ei meinaan ole järkeä enää nähdä hirveää vaivaa bunkkerilinjojen kanssa kun vastassa on lopulta tuhoutumaton ovi. Rasittavaa.:mad:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Glitchie hyväksikäyttö on aina perseestä. Oma tapa on aina ampua paskiaiset, oli ne sitten omia tai vieraita. WOrld At Warissa sai kohtuu paljon vihapostia, kun ampui omia ja vieraita nippuun siihen muurin juurelle Castlessa, jos oli oma host. Pistetilastot oli omituisia silloin, tappoja hitosti ja pisteet negalla. :D

Onko toi pomminpurkuongelma jokaisessa Domin ovessa SVER:n kartassa vai joissain tietyissä? Tietää tarkkailla tilannetta, jos joku alkaa perseilemään.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei ole bugi vaan tarkoituksella tommonen. Yksinkertaisempi koodata siten, että aseessa täysi tuliannos, kuin että pitäisi ylhäällä kaikkien pelaajien kuulien määrän. Säästää muistiakin. Tuossa jatkeena on sitten toi "ominaisuus" että oma ase tulee takaisin täydellä tuliannoksella, jos sen nostaa uudestaan.

Loogiselta kuulostaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kyllähän tuo tänään pääsi hieman latistamaan tunnelmaa kun sveriläiset pystyivät pommin purkamaan oven väärältä puolelta. Olin kyllä miettinyt valmiiksi, että pommin asentamisen jälkeen ikkunasta vahtia pitämään, ettei kukaan pääsisi sitä purkamaan. Eihän se tuottanut kummoista tulosta. Jospa sitä jatkossa yrittäisi selustan kautta sisään. Eikös siellä ole kuitenkin avoimet ovet, vai olenko väärässä?

Onko toi pomminpurkuongelma jokaisessa Domin ovessa SVER:n kartassa vai joissain tietyissä? Tietää tarkkailla tilannetta, jos joku alkaa perseilemään.

Nyt en varmaksi mene sanomaan, mutta taisi olla G tai H rakennus, jonka oven läpi pystyi pommin purkamaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vahvistan myös tämän portti-havainnon. Sen sijaan, että pommin asettamisen jälkeen kukaan olisi tullut purkamaan sitä oven eteen, pystyi ikkunasta aseen piippua pitkin seuraamaan kuinka porukkaa juoksi kyykistymään oven taakse.

Pitänee seuraavaksi tutkia, onko kyseinen ongelma vain sverin porteissa, vai toimiiko sama myös muissakin kartoissa.

Muuten oli kyllä mainiot pelit. Aiemmassa pelissä dominationin puolustus piti, vaikka lopussa laskettiin jo sekunteja ja vahdattiin kumpi täyttyy ensin: aikaraja vai häviöpalkki. Tiukille meni, mutta voitto tuli! :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mikä ihime muuten on siinä että ihimiset kommentoi MAGista noita respawni aikoja. Siis että ovat liian pitkät. Ja siihen sävyyn niinku pelintekijät ei olisi osanneet tehdä peliä jossa spawnia ei tartte ootella. Hämmentynyt on hän.

Nonnii. Nyt vasta pääsin pelaa kunnolla. Julkaisun jälkeen joutui lähtee reissailemaan Isoon Omenaan:p. Aluksi kiitos klaanikutsusta (sver). Eilen kokeilin klaanissa, mutta se oli yhtä kekeilyä ( omalta oasalta). Juu, mielestäni betassa jo valittelin respa-ajoista. Eilen katsoin oikein kellosta ja respassa 4 minsaa sain katella kun muut pelaa :confused: Ei näin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen katsoin oikein kellosta ja respassa 4 minsaa sain katella kun muut pelaa :confused: Ei näin

EIkös se normaalisti ole maksimissaan 20 jotain sekuntia, paitsi jos respakohde tuhotaan alta tai jos on itsellä se loadoutin valinta valittuna?
Pl. bugit.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minäkin olen jäänyt pari kertaa respaan "jumiin". Kello ei käy, kentälle ei pääse mutta taistelun jyske kaikuu ja kaverit juoksentelevat ruudulla... olen buutannut.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ketuttaa nuo discot jotka tulee vähän väliä :mad: ja sitten ne SVER urpot jotka purkaa pommin seinänä toiselta puolelta jonka vuoksi eteneminen on melkein mahdotonta :mad: . Ne vois opetella pelaamaan eikä glitchaamaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

EIkös se normaalisti ole maksimissaan 20 jotain sekuntia, paitsi jos respakohde tuhotaan alta tai jos on itsellä se loadoutin valinta valittuna?
Pl. bugit.
Normi taitaa olla se 20sek ja välillä on myös 15sek respaa ja 30sek taitaa olla pisin. Kannattaa kattoa ne respa-ajat ettei turhaab jää pitkiin.
n.3sek ennen respaa pitää bleedata
Ja medicit vois alkaa jakamaan sitä helaa, alkaa hermo menemää ku ei helaa jaeta ja kämpitää jonku seinän takana.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Normi taitaa olla se 20sek ja välillä on myös 15sek respaa ja 30sek taitaa olla pisin. Kannattaa kattoa ne respa-ajat ettei turhaab jää pitkiin.
n.3sek ennen respaa pitää bleedata
Ja medicit vois alkaa jakamaan sitä helaa, alkaa hermo menemää ku ei helaa jaeta ja kämpitää jonku seinän takana.

Sabossa ja Acquisitionissa (Kaappaus?) on respa 20s. Domissa sitten sen voi komppanianpäällikkö lyhentää omilta puolustuksessa ja pidentää vihollisilta hyökkäyksessä. Komppapäällikön pitää olla vaan hereillä. Monesti näkee matseja, joissa kumpaakaan ei ole käytetty kertaakaan.

Helojen jakaminen voi sattua, kun nakkelee messinkisaranalla ottaan. (Vitsi, höhö, pitäs kai nukkua.) Mutta joo, vaikuttaa olevan täysin tapauskohtaista toi parantelu. Oma tapa on juosta piikin kanssa pää kolmantena jalkana parantelemassa ja nostamassa kavereita jaloilleen. Ennätys-expat tuli tolla tavalla eilen pelatessa. Toista tuhatta yhdessä matsissa ja suurin osa toiminnasta oli muualla kuin FRAGOlla. Mutta valitettavan usein näkee sitä, että piikki on omassa henkilökohtaisessa käytössä tai sitten kavereille. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka pelaajalla olisikin lääkintamiehen merkki nimen vieressä ei se tarkoita että se osaisi hoidella kaatuneet kaverit taistelukuntoon. Alkuun sillä kahden pisteen piikillä ei voi kuin parannella toimintakuntoisia kavereita. Maksaa kolme skillpointsia saada se puolikuntoon avittaminen ja viisi täyteen iskuun.

EDIT: Piristävänä sivuhuomiona täytyy sanoa, että Raven ja Valor ovat parantaneet tahtia. Sabon puolustus ei ole enää itsestäänselvää ja hyökätäkin saa ihan urakalla. Mahtavata, tylsää se aikaisemmin olikin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

EDIT: Piristävänä sivuhuomiona täytyy sanoa, että Raven ja Valor ovat parantaneet tahtia. Sabon puolustus ei ole enää itsestäänselvää ja hyökätäkin saa ihan urakalla. Mahtavata, tylsää se aikaisemmin olikin.

Valor on parantanut joo, mutta raven on samaa surkeutta kuin aina ennenkin. Pitää oikeesti ihmetellä, että miten ne pärjää kaappauksessa niin hyvin, vaikka omat matsit on aina semmosten idioottien parissa. Laittaisivat ees johonkin sen fragon, että saisi edes pisteitä, vaikka ei tiimipeli tunnu ketään kiinnostavan. Luulisi squad leaderin laittavan sen fragon edes itsensä takia, mutta ei. Mitä nopeemmin pääsee ravenilta pois, sen parempi. Tällä hetkellä vasta lvl40, kun ei toi +10% expa auta yhtään tämmösillä tiimeillä. Tasan yhdessä raven-pelissä oli mahtavaa tiimityötä. Joukkueenjohtaja kertoi koko ajan, että tuolla ois korjattavaa yms. Voitettiin ihan uskomattoman helposti se peli, vaikka vihut painoi jatkuvasti päälle ja eivät olleet ihan huonojakaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

EDIT: Piristävänä sivuhuomiona täytyy sanoa, että Raven ja Valor ovat parantaneet tahtia. Sabon puolustus ei ole enää itsestäänselvää ja hyökätäkin saa ihan urakalla. Mahtavata, tylsää se aikaisemmin olikin.

Tälläisiä yllätyksiä tuli vastaan jo viikonloppuna useammin kuin harvoin. Hyvä saada ryhmittymät tasaväkisimmiksi. Mikä lienee sitten siellä taustalla, onko veteraaneja vaihtanut puolta vai pelaajat päättäneet ryhtyä siellä vihdoinkin yhteistyöhön?
 
Ylös Bottom