Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua
Olen nimittäin lueskellut tässä viikon ajan päivittäin tuota neogafin vastavaa MAG-ketjua ja siellä Valorin haukkuminen on kyllä saannut melko eeppiset mittakaavat. Tiimipeliä tuolla ei kuulemma näy ollenkaan ja mikeistä tosiaan soitetaan aivan muuta kuin puhetta. Tämä on sinänsä aika yllättävää sillä enemmän tässä viikon aikana on Valorilta tullut pataa kuin Ravenilta...
Itseasiassa mä oon sitä mieltä, että raven on edelleen se huonoin ryhmittymä. Oon tainnut täällä joskus kirjoitellakin siitä, kun yhdessä matsissa joukkueenjohtaja ei sanonut mitään tiimille, mutta kinasteli vaan ilmeisesti isoveljensä kanssa jostain ja sanoi kertovansa äidille. Oli vielä samassa squadissa mun kanssa ja siitä oli meneillään varmaan yhteensä 10 vote-to-kickia ennenkuin se oikeesti saatiin pihalle. Muutenkaan squad leaderit eivät laittaneet fragoja kovinkaan paljon, ei edes itselleen, kun jäivät turrettiin istumaan. Viimeisissä raven-matseissa taas oli squad leadereita, jotka juoksivat yksin jossain takana ja laittoi fragot vain itselleen, kun muut yritti vielä tuhota bunkkereita ja porttia. Ei siinä mitään vikaa ole sinänsä, mutta se, että odotellaan vain vihuja korjaamaan niitä ja räjäytetään taas uusiksi fragon kera on sama kuin yksi pelaaja tiimistä lähtisi kokonaan pois. Frago on kuitenkin se, joka auttaa squadin jäseniä yrittämään. Jos se on jossain turhassa paikassa tai ei ole ollenkaan, niin kaikki juoksee yleensä ihan omillaan.
Oudoin tapaus taas oli se, kun joku klaani heti ensi sekunnilla pistivät voten squad leaderille, joka laittoi osaavasti heti alussa myös fragon bunkkeriin. Noh, niitä oli se tarvittava 5 siinä squadissa, joten vote onnistui. Sen jälkeen ei enää fragoa näkynyt ja kyseinen klaani lopetti vielä ennen loppua, kun "sver on niin ylivoimainen, vaihdetaan siihen ryhmittymään". Jooh, enhän mä bunkkeria tuhonnut yksin kuin 4 kertaa sillä välillä, kun nää sankarit keskittyi puhumaan sverin ylivoimaisuudesta ja juoksivat aina suorinta reittiä turretin tuleen.
Pitäis vaan olla tosiaan joku systeemi, että voisi arvostella pelin "johtajat", niin voisi noilla surkimuksilla olla vaikeuksia päästä enää johtotehtäviin. Se on vaan kumma, että sverillä noita hyviä johtajia on enemmän, vaikka kyllä sielläkin niitä surkeita riittää.