Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]
Joo, kyllähän tuolla tuli tylsää, koska sniperi oli varsinkin M98-Widowin jälkeen miltein aina one-shot tappo. Tietysti jollain eri classilla peli olisi ollut varmasti vaikeusasteeltaan aivan eri luokkaa. Esimerkiksi Sentinellillä olisi varmaan ollut haastava ainakin tuo eka pelikerta.
Vaikeusaste on harmittavan hankala aihe, juuri tuosta yksilöllisyydestä johtuen, mutta ainakin itse toivoisin seuraavaan Mass Effectiin hieman erinlaista lähestysmistapaa tuohon taisteluun. Olisi jotain muuta, kuin pari suojaa. Liikaa tosin ei voi nojata tähän taisteluun, sillä se on vain yksi elementti maailman parhaassa pelissä
.
Joo, kyllähän tuolla tuli tylsää, koska sniperi oli varsinkin M98-Widowin jälkeen miltein aina one-shot tappo. Tietysti jollain eri classilla peli olisi ollut varmasti vaikeusasteeltaan aivan eri luokkaa. Esimerkiksi Sentinellillä olisi varmaan ollut haastava ainakin tuo eka pelikerta.
Vaikeusaste on harmittavan hankala aihe, juuri tuosta yksilöllisyydestä johtuen, mutta ainakin itse toivoisin seuraavaan Mass Effectiin hieman erinlaista lähestysmistapaa tuohon taisteluun. Olisi jotain muuta, kuin pari suojaa. Liikaa tosin ei voi nojata tähän taisteluun, sillä se on vain yksi elementti maailman parhaassa pelissä
