Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

... Zaeedin loyality-tehtävästä:
Kaikki loyality-tehtävät tein mutta Zaeed ei ollut lojaali, sillä valitsin tehtaan työntekijöden pelastamisen Zaeedin vihollisen tappamisen sijaan.

Zaeedin saa myös lojaaliksi, vaikka menisitkin pelastamaan tehtaan työntekijät. Lopussa kun se pilari tipahtaa ukkelin jalan päälle, niin sinulle annetaan ainakin Paragon-lausahdus mahdollisuus, jonka avulla mies tajuaa oman pakkomielteensä.

Omasta puolestani täytyy kyllä sanoa, että yhä enemmän ja enemmän alan pelille lämmetä, vaikkakin planeettojen skannailu on yhä edelleen mielestäni ihan kauheaa. Bugejakin kyllä löytynyt tähän mennessä ihan kiitettävästi, osa on lähinnä koomisia, kuten esimerkiksi se, että vihollinen jää huutamaan kuin riivattu kun sitä on hiukan paiskonut Biotic-taidoilla. Osa sitten onkin ihan selkeästi vattumaisempia kuten esimerkiksi kun suoritin Gruntin Loyality-tehtävää ja onnistuneesti sen teinkin. Kuitenkaan miehen Special-taito ei avautunut vaikka hänen kohdallaan Squad Status- valikossa seisoo kroganin olevan lojaali tiukkoihin trikoisiin pukeutuvalle Female-Shephardille.

Toinen esimerkki:
Mousen hahmo jäi jostakin kumman syystä ensimmäisellä kerralla puolitiehen. Miehen puhe ja pälpätys kyllä kuului Citadelissa, mutta hahmosta ei ollut mitään nähtävissä, eikä "Press A"-puheen aloittajaakaan näkynyt. Tämä kuitenkin onneksi korjautui cachen tyhjennyksellä.
.

Insanityllä siis toinen pelikerta menossa ja Adepti on luokkana. Haastavuutta tästä ei ainakaan puutu, sillä Adept ei tunnu kestävän kuritusta juuri ollenkaan edelliseen pelikertaan verrattuna, ja kaikilla vastustajilla tuntuu olevan suojia/armoreita, joten tiimikavereiden valintaan täytyy kyllä kiinnittää erityistä huomiota.

EDIT:
Niin ja tuosta Collector's Editionista hiukan nillittäisin. DVD:n sisältö ei ollut mielestäni juuri mistään kotoisin. Oliko siinä nyt viidentoista minuutin edestä dokumenttia pelin tekemisestä, ja lopputila ympätty pelistä tehdyillä trailereilla. Halo 3/2 sekä Elder Scrolls IV- Oblivion kyllä näyttivät varsin mukavasti videomateriaalia pelin tekemisestä ja pidin siitä. Sarjakuvakirja ja Art Book olivat jees, mutta kärsivät kyllä fyysisestä koostaan. Sarjakuva ei noin pienenä pääse oikeuksiinsa, eikä varsinkaan Art Book, joka suorastaan huutaa isompia kuvia. Cerberus-network taasen oli ihan kiva juttu, mukava lueskella noista uusista roduista sekä ihmisten ystävänpäivän viettäminen oli varsin hienosti tuotu tätä kautta peliin, vaikkakin vain tekstimuodossa :)
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Zaeedin saa myös lojaaliksi, vaikka menisitkin pelastamaan tehtaan työntekijät. Lopussa kun se pilari tipahtaa ukkelin jalan päälle, niin sinulle annetaan ainakin Paragon-lausahdus mahdollisuus, jonka avulla mies tajuaa oman pakkomielteensä.

Spoileria Zaeedista (ja vähän muistakin)
Silloin tehtävän tekovaiheessa mulla ei ollut tarpeeksi paragon-pisteitä, että tuo keskusteluvaihtoehto olisi ollut valittavissa (taisiis kyllä se siinä valittavana oli mutta harmaana). Toisin kuin näissä kahdessa muussa tapauksessa, joissa pari ryhmän jäsentä tappelevat.. Tosin ei mua harmita kyllä vaikka Zaeed lopussa kuolikin - en tykännyt tästä hahmosta. Legion ja Samara jäi kyllä hieman harmittamaan mutta onpahan jotain tavoitetta potentiaaliselle toiselle pelikerralle.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Spoileria Zaeedista (ja vähän muistakin)
Silloin tehtävän tekovaiheessa mulla ei ollut tarpeeksi paragon-pisteitä, että tuo keskusteluvaihtoehto olisi ollut valittavissa (taisiis kyllä se siinä valittavana oli mutta harmaana). Toisin kuin näissä kahdessa muussa tapauksessa, joissa pari ryhmän jäsentä tappelevat.. Tosin ei mua harmita kyllä vaikka Zaeed lopussa kuolikin - en tykännyt tästä hahmosta. Legion ja Samara jäi kyllä hieman harmittamaan mutta onpahan jotain tavoitetta potentiaaliselle toiselle pelikerralle.

Suosittelen sen "class-taidon" (vai mikä lie onkaan) maksimoimista heti alussa, niin saat extra paragon ja renegade pisteitä aina kun teet paragon tai renegade ratkaisun. Silloin saa aika helposti tarpeaksi paragonia ennenkuin lähdet omegalta jos vain suoritat kaikki sivutehtävät.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Ah eka läpipeluu vihdoin läpi ja peli ei jätä kyllä ketään kylmäksi, aivan huikeaa menoa alusta loppuun.

Importatulla hahmolla oli mukava nähdä ykösestä tuttua väkeä:
Esim rachneilta viesti Illiumissa, Fist Omegalla. Councilin olis voinu jättää kylmäks kyllä näköjään jokasella ykösen savella, sen verran ärsyttävää porukkaa :P

Ykösestä tutut aseskillit oli mennyttä kamaa ja tämä oli omasta mielestäni oikein hyvä ratkasu, planeettojen skannailu alko kyl maistumaan puurolta pitemmän päälle, joten loppuvaiheessa tuli vaan lenneltyä planeetalta planeetalle etsien sivutehtäviä sen pitemmiä mineraalin keräyksiä tekemättä.

Tarina oli taas aivan eeppinen alusta alkaen ja jätti kyllä lopussa kunnon cliffhangeriin taas. Kolmosta odotellessa pitää vedellä uus importti ykösestä ja jossain vaiheessa varmaan pitäis uskaltaa kokeilla insanityllä.

Achievementtejä keräilevälle tässä se ei ole niin vaikeeta kun ykösessä. Ei tarvitse pelata useata kertaa läpi eri squad membuilla esim. Ensimmäisen pelikerran jälkeen pojoja oli mittaris 880/1015.

Nyt vaan odottelemaan uutta DLC:tä kun siellä se tankki tulossa niin varmaan jonkin verran tekemistä sellasenki yhteydessä pitäis tulla :)
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Tuli täälläkin aloitettua insanity soldierilla ja nyt olisi archangel ja mordin haettu messiin ilman ongelmia. Kai se seinä pian nousee pystyyn kun ainakin horizonin lopun pitäisi olla jotenkin uber vaikea. Olisi kyllä kiva että nuo aseiden päivityksetkin tulisi uudelle läpipeluu kerralle että ei aina tarttis ostella ja etsiä niitä ympäri galaksia. Edelliset kaksi läpipeluuta on tullut vedettyä casualilla.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Tuli täälläkin aloitettua insanity soldierilla ja nyt olisi archangel ja mordin haettu messiin ilman ongelmia. Kai se seinä pian nousee pystyyn kun ainakin horizonin lopun pitäisi olla jotenkin uber vaikea. Olisi kyllä kiva että nuo aseiden päivityksetkin tulisi uudelle läpipeluu kerralle että ei aina tarttis ostella ja etsiä niitä ympäri galaksia. Edelliset kaksi läpipeluuta on tullut vedettyä casualilla.

Horizonin loppu ei ainakaan Adeptilla ollut mitään verrattuna

siihen kun ensimmäisen kerran käyt Collectorsien aluksella. Siellä loppu oli henkisesti niin riipivä, ettei tottakaan. Vaati hieman taktikointia Scionien kanssa, että pärjäsi.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Horizonin loppu ei ainakaan Adeptilla ollut mitään verrattuna

siihen kun ensimmäisen kerran käyt Collectorsien aluksella. Siellä loppu oli henkisesti niin riipivä, ettei tottakaan. Vaati hieman taktikointia Scionien kanssa, että pärjäsi.

Tuo oli toki tiedossa. En vaan jaksanut alkaa spoiler tagien kanssa leikkimään, laiska kun olen. Tuon kohdan kyllä kuulemma pääsee kohtuu kivasti kun lasauttaa cainilla:D Hyvä kun etukäteen lukee mitkä kohdat on niitä pahimpia niin ei ainakaan tule yllätyksenä ja jos sattuu pääsemään kohtuu helposti läpi niin ainakin tulee yllätyttyä positiivisesti.
Joidenkin mukaan jo archangelin ovien sulkemis kohta olisi ollut vaikea sekä mordinin loppu osa jossa laitetaan ne tuulettimet päälle. Kai se auttoi kun on jo kaksi kertaa pelannut läpi niin tiesi miten homma etenee eikä nuo olleet sen vaikeampia kuin casualillakaan.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Cainilla riehumisesta Derelict Ship-tehtävässä: :)
Allekirjoittanut suosittelee sitten melkoista varovaisuutta, jos aikoo ydinaseilla laukoa Collector-aluksessa, meinaan niillä neljällä kerralla kun itse yritin, paukahti se aina omalle naamalle. :)

Muuten kyseessä on kyllä ehkäpä pelin hekumallisin torrakko.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Eilen tuli viimein ostettua peli, Gigantin 50€ hintalapun innoittamana. Nyt pakko avautua alkufiilistelyidtä.

Itse en katsonut pelistä mitään trailereita ja pidin hypen todella pohjassa. Pääasiassa, koska en halunnut spoilata mitään. Ja voi pojat, että se kannatti!

Pelin alku oli jotain niin hienoa ja tunnelma oli täysin katossa, huolimatta mölyävän boxini
valituksista. Heti alussa pistin Shepardin kuontalon uusiksi (eli default) sillä meinasin jo nähdä painajaisia tuosta vanhan hahmon ulkonäöstä. Classina soldier, tuttu ja turvallinen sekä eiköhän tuo asevarustus ole mun juttu.

Melkein 5h tuli pelailtu ja sekin tuntui niin hemmetin lyhyeltä ajalta. Ehdin pelata ensimmäisen sivutehtäväni ja vierailla citadelissa. Tuosta sivutehtävästä tulikin mieleeni yksi pettymyksistäni
Lempihahmoani Wrexiä ei selvästikään saada apuriksi, kerta hänen paikkansa vei tuo Grunt:( tosin ensimmäinen kohtaus hänen kanssaan oli kyllä mieleenpainuva kohtaus.

Pientä hymyilyäkin aiheuttanut nuo pelin pikku yksityiskohdat ja renegade kohtaukset, peliin lisätty tuota huumoriakin mukavasti muutenkin. Hieno juttu myös että ovat tekijät pistäneet nuo mitättömätkin hahmot keskustelemaan keskenään, ei enään tarvitse kulkea kaupungissa, jossa porukka seisoo jäätyneenä paikoillaan.

Taistelusysteemistä ja inventaarion puuttumisesta en jaksa sen kummemmin jauhaa, kuin sanoa että olen erittäin tyytyväinen. Vaikka niitä pieniä kikkailuja valikoissa tuleekin ikävä,

Vielä kun tää työpäivä loppuiskin...

Shepardin kännäilyt<3
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Läpi meni n.45 tunnissa ja fiilikset on tasolla "Hyvä, mutta parempikin voisi olla". Etenkin pelin pääjuoni (se punainen lanka) oli pienoinen pettymys. Tarina ei pahemmin edennyt ensimmäisestä ME:sta ja nuo edellisessä osassa tehdyt valinnat oli yhtä tyhjän kanssa. Peli oli oikeastaan vain kasa pieniä tarinoita, eikä ensimmäisen osan eeppisyyttä päästy lähellekään. (Tässähän oli vissiin osa käsikirjoittajistakin vaihtunut, ellen nyt ihan väärin muista?) Hahmot olivat kaikki kyllä varsin hyvin kirjoitettuja, eikä ketään alkanut edes käymään hermoille, Kudos!
Paitsi tuo "käsi lippaan Jacob", sekä TIM:n oma horo, Miranda.

Toiseksi, Paragon/Renegade systeemi kusee. Meikäläinen haluaisi olla ParaGade(Hyvä hyville, paha pahoille), mutta tämä nykyinen systeemi "rankaisee" tällä tavalla pelaavia.
Kaikkia matkakumppaneiden riitoja ei saa selvitettyä, koska mittarit eivät ole tarpeeksi korkealla, eikä Morinthia voi saada ryhmäänsä yms...
DA:O hoiti homman paljon paremmin, ikävää että tässä otettiin takapakkia...

Myös jonkin sortin inventaario systeemiä jäin kaipaamaan, sekä mahdollisuutta kustomoida noita aseita ja armoreita. Nyt se pyssy/sotapuku vaihtuu pari kertaa koko pelin aikana... Ja kypärän toggle unohtui myös jonnekin? Pelaan custom Sheppiksellä ja olisi kiva nähdä se oma pärstäkin joskus. ("onneksi" noiden kypärien bonukset sukkaa, joten ilmankin voi vedellä.)

Ja nyt sanon jotain sellaista, jota en olisi uskonut koskaan elämässäni sanovan... Gief MAKO back! Siis *****, kuka helvetti meni keksimään tuon planeettojen probailun? Miksi Komentaja Sheppiksen pitää ihan itse operoida tuota värkkiä? PuuCeellä homma on vielä kohtuu nopeaa verrattuna boksin versioon... Onneksi sain sentään mukavan alkupääoman, kun importtasin oman hahmoni, mutta nyt kun on parit läpipeluu kerrat takana niin alkaa todella mennä hermot tuohon kikkailuun...

Kaiken kaikkiaan, peli oli pienoinen pettymys, enkä ainakaan ihan vielä lätkäisisi "vuoden Peli" tarraa tähän.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

^ 30 tuntia takana ja aikalailla samat fiilikset pelistä tällä hetkellä. Minua ei tosin ole paljon parjattu planeetoiden skannailu hirveästi häirinnyt - se hyvä hetki pitää pieni breikki ja vaikka syödä jotain samalla kun pyörittelee niitä palluroita. Lisäksi olen onnistunut ulkoistamaan osan hommasta hallitukselle. Eniten on alkanut pännimään taistelut, tai lähinnä niiden paljous. Dragon Age jäi kesken lopputaisteluun, koska alkoi olla fiilis että tässä on 60 tuntia mätetty samoja örkkejä pataan ja yhtään en enää jaksa. Alkaa olla vähän sama olo tämän kanssa. Ihan sama mihin menee ja mitä tekee niin edessä odottaa taistelu.

Sinänsä taisteluiden paljous ei ole ongelma vaan se että ne on niin itsestään toistavia. Putken päästä lappaa aina tietty määrä porukkaa, joilla on loputtomat ammukset. Itse kökit putken toisessa päässä suojan takana aseen kanssa, jossa ei todellakaan ole loputtomat ammukset, vai mitä lie jäähdytyspötköjä ovatkaan (miksei ne voi vaan olla ammuksia?). Viholliset harvoin tajuavat kiertää suojan taakse, joten yleensä sen takana voi kökkiä ihan rauhassa. Pelkoa ei ole että viholliset osaisivat esim hyökätä sivusta tai takanta. Jos taistelua on kerta näin paljon, niin siihen kaipaisi jotain vaihtelua ja enemmän syvyyttä.

Tällä räiskinnällä on ilmeisesti tarkoitus saada myytyä peliä myös ADHD-räiskijöille, mutta tässä kustaan pikemminkin omille nilkoille. Jos minä haluan pelata räiskintäpeliä niin siihen löytyy parempiakin vaihtoehtoja.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Minua ei tosin ole paljon parjattu planeetoiden skannailu hirveästi häirinnyt - se hyvä hetki pitää pieni breikki ja vaikka syödä jotain samalla kun pyörittelee niitä palluroita. Lisäksi olen onnistunut ulkoistamaan osan hommasta hallitukselle.

Minusta ongelma ei ollut se varsinainen skannailu (joka oli omalla tavallaan palkitsevaa kun jotain kunnon "piikkejä" löysi - varsinkin Element Zerossa), vaan se, että jos noita planeettoja paljon skannaili (esim. etsien juuri Zeroa), niin lopussa on aivan hemmetisti niitä kahta yleisintä mineraalia.. Eli tuntuu, että teet "turhaa työtä"..

..tietenkään kukaan ei pakota keräämään lopussa muuta kuin sitä mitä tarvitsee (niin itsekin tein), mutta planeettoja joutuu kuitenkin skannaamaan ja etsimään puuttuvia..

Vaikka Makolla ajelu oli (myös) kohtuu tylsää/monotonista hommaa ykkösessä, niin jotenkin tuntui, että kaikki kerätyt mineraalit ym olivat hyödyksi (tai ainakin suurin osa).

Kyllä tuota skannailua kannattaisi vielä viilata kolmoseen. Jos ei perkule muuta, niin sellainen achievement kehiin, jossa pitää saada kaikki planeetat "depleted".. Sitten ainakin ne nörtit (=eli minä) jotka jaksavat skannata paljon saavat jotain spesiaalia palkinnoksi..

Hauska kommentti tuo hallitus. Meinaan mimmikaveri pyöri ympärillä, mutta jäi sitten tuijottamaan tuota skannailua.. Kohta kuului: "Tuolla piikki! Missasit!". Ah, arjen romantiikka löytyy ihmeellisistä asioista.. :D

Viholliset harvoin tajuavat kiertää suojan taakse, joten yleensä sen takana voi kökkiä ihan rauhassa. Pelkoa ei ole että viholliset osaisivat esim hyökätä sivusta tai takanta. Jos taistelua on kerta näin paljon, niin siihen kaipaisi jotain vaihtelua ja enemmän syvyyttä.

Juu, samaa mieltä. Kun pysyi suojassa, niin aika hyvin pysyi myös hengissä (normaali vaikeusaste). Vihut aika tyhmiä. Tosiaan voihan sitä aina valita tiukempaa vaikeusastetta, mutta sitten kuitenkin monessa muussa pelissä "normaalilla" (vaikeusasteella) on syvempää ja antoisampaa actionia/räiskintää. Että siinä mielessä..

Mutta kyllä action toimi muuten todella hyvin. Mekaniikka ym kunnossa. Vihujen monotonisuus vain vähän häiritsi.. Kaipa sitä odottaa sci-fi-maailmassa sitä, että vihut ovat myös selkeästi monipuolisempia/"rikkaampia"/oudompia kuin esim. MW2:sen erinäiset palkkasotilaat (=eli ihmiset)..
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Nyt täytyy kyllä puolustaa parilta herjalta.

Juu, samaa mieltä. Kun pysyi suojassa, niin aika hyvin pysyi myös hengissä (normaali vaikeusaste). Vihut aika tyhmiä. Tosiaan voihan sitä aina valita tiukempaa vaikeusastetta, mutta sitten kuitenkin monessa muussa pelissä "normaalilla" (vaikeusasteella) on syvempää ja antoisampaa actionia/räiskintää. Että siinä mielessä..
Vihollisten tekoäly on oikein hyvällä ja vaihtelevalla tasolla, suojan ottaminen, perääntyminenkin sekä erikoishyökkäykset pelittävät ihan yhtä hyvin kuin muissa AAA-räiskinnöissä, ellei paremminkin. Kyllä nuo käyttäytyvät ainakin paremmin kuin Gears of Warissa tai Modern Warfaressa.

Ja viholliset tulevat kyllä aivan saamarin varmasti flankkiin ja läheisyyteen ellei niitä pidättele ampumalla, sen olen jo 65 gameplay-tunnin aikana huomannut harvinaisen selkeästi. Tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Suosittelen muiden näkökantojen esittäjiä perehtymään asiaan uudestaan.
Mutta kyllä action toimi muuten todella hyvin. Mekaniikka ym kunnossa. Vihujen monotonisuus vain vähän häiritsi.. Kaipa sitä odottaa sci-fi-maailmassa sitä, että vihut ovat myös selkeästi monipuolisempia/"rikkaampia"/oudompia kuin esim. MW2:sen erinäiset palkkasotilaat (=eli ihmiset)..
Mistä pelistä olet löytänyt monipuolisemman viholliskaalan kuin Mass Effect 2:sta? Et ainakaan nykyräiskinnöistä.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Juu, samaa mieltä. Kun pysyi suojassa, niin aika hyvin pysyi myös hengissä (normaali vaikeusaste). Vihut aika tyhmiä. Tosiaan voihan sitä aina valita tiukempaa vaikeusastetta, mutta sitten kuitenkin monessa muussa pelissä "normaalilla" (vaikeusasteella) on syvempää ja antoisampaa actionia/räiskintää. Että siinä mielessä..

Itse pelaan hardilla eikä tuo vaikeusasteen nostaminen tunnu vaikuttavan kuin vihollisten kestävyyteen ja siihen miten paljon itse sietää osumia. Ja tämä on yhtä kuin enemmän kökkimistä suojan takana, sillä erotuksella että pitää vain vähän tarkemmin katsoa milloin sitä päätänsä nostaa.

Kaipa sitä odottaa sci-fi-maailmassa sitä, että vihut ovat myös selkeästi monipuolisempia/"rikkaampia"/oudompia kuin esim. MW2:sen erinäiset palkkasotilaat (=eli ihmiset)..

Joo. Sama pätee myös muihin hahmoihin - kerran kun universumissa liikutaan niin odottaisi törmäävähän muihinkin olentoihin kuin englantia puhuviin ihmisiin, joilla erinäköisiä päitä, paria poikkeusta lukuunottamatta. Vähän enemmän olisi voinut käyttää mielikuvitusta.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

kerran kun universumissa liikutaan niin odottaisi törmäävähän muihinkin olentoihin kuin englantia puhuviin ihmisiin, joilla erinäköisiä päitä, paria poikkeusta lukuunottamatta.

Ainakin minun pelissäni näkyy vaikka minkä rodun edustajaa hiihtelevän käytävillä :confused:
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Minusta ongelma ei ollut se varsinainen skannailu (joka oli omalla tavallaan palkitsevaa kun jotain kunnon "piikkejä" löysi - varsinkin Element Zerossa), vaan se, että jos noita planeettoja paljon skannaili (esim. etsien juuri Zeroa), niin lopussa on aivan hemmetisti niitä kahta yleisintä mineraalia.. Eli tuntuu, että teet "turhaa työtä"..
Planeetoilta löytyvät mineraalithan perustuvat siihen millainen planeetta on kyseessä, ellen ihan väärin muista niin Element Zeron kohdalla se oli
Planeetta jolla on ollut sivilisaatio mutta se on jo aikoja sitten tuhoutunut.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Itse pelaan hardilla eikä tuo vaikeusasteen nostaminen tunnu vaikuttavan kuin vihollisten kestävyyteen ja siihen miten paljon itse sietää osumia. Ja tämä on yhtä kuin enemmän kökkimistä suojan takana, sillä erotuksella että pitää vain vähän tarkemmin katsoa milloin sitä päätänsä nostaa.
Ai pelaat Hardilla? Ahaa.

Kerrohan, poksori, mikä on Citadelissa majailevan Sirta Foundationin liikkeen myyjän nimi? ODST vielä muistissa? :rolleyes:
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Ainakin minun pelissäni näkyy vaikka minkä rodun edustajaa hiihtelevän käytävillä :confused:
Tarkoitin tuolla lähinnä sitä, että äärettömässä avaruudessa voisi olla paljon mielenkiintoisempiakin elämän ilmentymiä kuin kahdella jalalla käveliä kädellesiä, jotka puhuvat kuin ihmiset.
Kerrohan, poksori, mikä on Citadelissa majailevan Sirta Foundationin liikkeen myyjän nimi? ODST vielä muistissa? :rolleyes:
? Pitääkö minun muistaa jotain tuollaista? Valitettavasti en, mutta voin sen katsoa kun ehdin seuraavan kerran pelaamaan. Kerro myös jos voin olla jotenkin muuten avuksi.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

? Pitääkö minun muistaa jotain tuollaista? Valitettavasti en, mutta voin sen katsoa kun ehdin seuraavan kerran pelaamaan. Kerro myös jos voin olla jotenkin muuten avuksi.
Teepä se. Muistan ODST-ketjun kommentointisi, olisi kiva varmistaa että puhut tällä kertaa pelistä, jonka oikeasti omistat.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Teepä se. Muistan ODST-ketjun kommentointisi, olisi kiva varmistaa että puhut tällä kertaa pelistä, jonka oikeasti omistat.

Peliä ei saa kommentoida, jos sitä ei omista? :confused:
 
Ylös Bottom