Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli tämä hommattua ja mietin vaan että kannattaako ykkösosakin hankkia ihan vain tarinan kannalta vai missaako paljon jos ei ole ykkösosaa pelannut?
Tuli tämä hommattua ja mietin vaan että kannattaako ykkösosakin hankkia ihan vain tarinan kannalta vai missaako paljon jos ei ole ykkösosaa pelannut?
Ostin pelin nyt kun oli zavvissa huikeessa tarjouksessa. Odotan innolla pelaamistaEnsimmäinen oli ihan kiva vain muutamia valituksen aiheita löyty. Ja tässä on noita korjailtu, mutta alkuun näin ilman pelaamatta harmittaa et inventory systeemi on kokonaan otettu pois. Kai tuon kestää.
Eikö tämänkin pelin mukana tule joku koodi? Mitä sillä saa?
.. mutta toisaalta kakkosessa toiminta toimii paremmin. Kakkosessa myös hahmot ovat mielestäni taisteluissa vähän persoonallisempi(ja fiksumpia), joka on selvää kehitystä ykkösestä, jossa noita oli pakko kokoajan paapoa suorastaan.
- Tallennuskin on tosi prseestä. Ykkösessä sai massiivisen tehtävän aikana tallentaa missä vain, kunhan oli ns. tilanne ohi. Tässä pitää aina vetää jonkun matkaa automaattisaveen asti. Vaikka itse tallentaisi, niin joutuu aloittamaan nimenomaan siitä automaatista aina, vaikka peliaika ja omapaikkasavea lataakin uusiksi.
Nyt oon hinkannut jonkun ~10h insanella ME2:ta. Ja aika karmeaa menoa on, ja kaikki bugit on tietenkin tosi isossa roolissa, pahimillaan.
- Tiimiläiset kuolee aina heti -> eivät käskyistä huolimatta pysy suojissa, ja ottavat rautaa naamaan huoletta
- Miranda menee "suojaan" suojan päälle kyykkimään josta tietenkin döödaa heti, ja tätä tapahtuu usein
- Yksinkin tätä voisi ilman teammatejakin hakata läpi (kun kuolevat aina), mutta turha uudistus lippaisiin tekee siitäkin vaikeaa. Jossain vaiheessa nekin loppuu ja etäisyydeltä kun täytyy pelata, niin lähitaistelutkin saa unohtaa kun niissä tulee turpaan aina 100k-0.
- Tallennuskin on tosi prseestä. Ykkösessä sai massiivisen tehtävän aikana tallentaa missä vain, kunhan oli ns. tilanne ohi. Tässä pitää aina vetää jonkun matkaa automaattisaveen asti. Vaikka itse tallentaisi, niin joutuu aloittamaan nimenomaan siitä automaatista aina, vaikka peliaika ja omapaikkasavea lataakin uusiksi.
Ei todellakaan vakuuta vakavammassa pelaamisessa tämä toiminta. Bugeja piisaa enemmänkin.
Hmm, itsellä ei kyllä ikinä ole ollu ongelmaa tuon savettamisen kanssa. Välillä peli jostain syystä lataa edelliseen saveen vaikka on tullut autosave kentän aikana, mutta sen ongelman voi helposti välttää sillä, että kun kuoleman jälkeen tulee ne vaihtoehdot niin valitsee Load ja valitsee sieltä oikean saven.
Taitaa olla nyt ihan pelaajasta kiinni tämä meno, itsellä ei ollut koskaan mainitsemiasi ongelmia (edes tallennuksien kanssa) pelatessa ja peliaikaa kertynyt varmasti yli 100h lukuisten uusintojen jälkeen.
Näköjään kirjakin ilmestymässä kohtapuoliin, pitänee poistaa.
Ihan normi settiähän tuo on, ikävä kyllä. Etenkin kovemmilla vaikeusasteilla nuo tekoälyn aivopierut huomaa todella herkästi. Casuaalillahan ei ollut niin väliä jos Mirkku ja kumppanit välillä jotain hölmöili, mutta etenkin Insanityllä pelatessa pistää hieman "hymyilyttämään", kun porukka kapuaa laatikoiden päälle suojaan yms...Hmm, eli se on mun vika, että Mirkku käskyistä huolimatta on "suojassa" suojan päällä?
Ihan normi settiähän tuo on, ikävä kyllä. Etenkin kovemmilla vaikeusasteilla nuo tekoälyn aivopierut huomaa todella herkästi. Casuaalillahan ei ollut niin väliä jos Mirkku ja kumppanit välillä jotain hölmöili, mutta etenkin Insanityllä pelatessa pistää hieman "hymyilyttämään", kun porukka kapuaa laatikoiden päälle suojaan yms...
Juu, itsekin mieli tekisi nähdä ME2:een tulevan jotakin suurempaa kuin nämä lukuisat 1-1½ tunnin pikkulisärit. Jotain toivoa ilmeisesti tämänkin Shadow Broker DLC:n kanssa on, kun julkaistuissa kuvissa kuulemma näkyy uusia aseitakin (?) joten ehkä pitkää (tai ainakin pitempää) kestoa sopisi toivoa.
Heh, nuo kuvissa näkyvät aseet kuuluvat erilliseen DLC:hen mikä tulee ennen tätä Lairia.
Lähde www.xbox360achievements.org
Joojoo. Ei kyllä kehitä taaskaan suuntaan taikka toiseen nämä kommentit. Nimenomaan loadaan aina oikean saven. Aina tehtävän aikana ei pysty savemaan, mutta ilman noita väliautomaatteja pystyy. Niistä ei vain vain saa ikinä jatkaa, vaikka pitäisi mun tapauksessa koska en mitenkään leikiten mene vaikeimmalla vaikeustasolla tätä läpi...![]()
En tiedä olenko ainoa, mutta minua on ärsyttänyt jokin aikaa se, että minä olen ostanut pelin alkuperäisenä eli olen saanut sen Cerberus Networkin. Siitä vain se, että en koe vielä koe hyötyneen siitä, tulihan alkuun pari ilmaista DLC:tä, mutta sen jäkeen on tullut ainoastaan maksullisia.