Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect - BioWaren toimintarope

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Lataukseen!
Ja niin kun kovasti luulin tänään tekeväni pitkän päivän duunissa, tais just muuttua lyhkäsemmäks :D
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Laittakaahan kokemuksia heti kun pääsette lisäriä pelaamaan. Tämä kiinnostaa kyllä todella kovasti. Harmi vain, että tämäkään ei ilmeisesti ole kovinkaan kattava paketti.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Jätkät perkele! Uutta Massa contentia tulvii ovista ja ikkunoista. Ladattavana on kasoittain Mass Effect vaatteita ja Pinnacle Station DLC:]

Voi saakeli, en uskonut että Pinnacle Station DLC tulisi jo nyt, hemmetti kun ei ole rahaa MS pisteihin.
Pidin Bring Down the Sky lisäristä vaikka se nyt lyhyt olikin, toivottavasti tuo uusi on parempi vaikka tuon tiedostokoko on hieman pienempi.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Meikä ennakoi jo eilen ja ostin läjän pisteitä (TAAS, toi summer of arcade on tehny melko loven pistesaldoon :D)
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Voi hitto, piti salille mennä pariksi tunniksi rehkimään, mutta nyt jäi kyllä reenit väliin! Kotiin ASAP! :D
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Lataukseen meni! Tulipa yllättäen. Yritin tuossa pikaseen päästä kokeilemaan, mutta en tajua miten Pinnacle Station lisäriin pääsee käsiksi...:o! Help!
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Lataukseen meni! Tulipa yllättäen. Yritin tuossa pikaseen päästä kokeilemaan, mutta en tajua miten Pinnacle Station lisäriin pääsee käsiksi...:o! Help!

"From the galaxy map, travel to the Argus Rho cluster. Enter the Phoenix system and board Pinnacle Station."
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Lataukseen meni! Tulipa yllättäen. Yritin tuossa pikaseen päästä kokeilemaan, mutta en tajua miten Pinnacle Station lisäriin pääsee käsiksi...:o! Help!
Sulla pitää olla pääsy Galaxy mappiin, eli käytännössä after-Spectre pre-Ilos tilassa peli. DLC kyllä on merkattu selvästi kartalle, joten siitä sen löytää.

Vissiin noin puolet taisteluista takana. Onhan tuo dialogi ja tarina todella köykästä kamaa, mikä harmittaa, mutta taistelu on ihan kivaa. Ei kuitenkaan ehkä ihan yhdessä putkessa tota pysty vetämään, sillä vähän puuduttavaksi käy mättö ilman kunnollista tarinaa. Pinnacle Stationilla on pari aivan törkeän nättiä graafista hökkyrää, joita en nyt lähde spoilaamaan. Komeeta maisemaa kuiteskin.

Varmasti 400 pisteen arvoinen, jos tykkää Mass Effectistä ja sen taistelusta. Jos pelin taistelu ei nappaa ja nautit vaan roolipelaamisesta, niin en tiedä kannattaako tätä ladata. Taisteluareena on tosiaan kyseessä, eikä paljoa muuta. Lopullisen arvosanan voi tietysti antaa vasta lopun jälkeen, sillä BDtS:nkin loppu oli rautaa.

Parhaimmillaan tämäkin DLC, kuten myös BDtS, on kunnollista läpipeluuta höystämässä. Tässä onkin nyt hyvä syy pelata vielä yksi (täydellinen) Mass Effect -läpipeluu ennen kuin kakkonen saapuu ja samalla nauttia vähän uusista maisemista ja toiminnasta.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Kiitoksia vinkeistä! Tosin en edelleenkään löydä Pinnacle Stationia Phoenixin sisältä. Kokeilin eri tallennuksistakin. Outoa.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Nonni, ei näyttänyt olevan tallessa ainuttakaan tallennusta sopivassa paikassa, eli joutuu aloittamaan vanhalla hahmolla uuden pelin ja jokusen tovin pelaamaan ennen kun pääsee DLC:hen käsiksi :D
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Vaikuttas olevan Classic levyn omaavilla ongelmia. Yritän ratkaista pulmaa...

Joo, eli Classic levyn Bring down the sky lisäri oli ongelma. Se piti poistaa ja asentaa uudelleen DLC:stä ja nyt lähti toimimaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Täytyy kyllä kehua, että kyllä tästä ainakin hyvät adrenaliinit saa. Oikeen tiivistunnelmaista menoa välillä.

Nyt pitää vain ihmetellä, että onkohan DLC:tä pelitestattu ihan loppuun asti. Suurin osa haasteista menee melko helposti (level 59, insanity), mutta kahdeksatta haastetta olen hinkannut jo hieman liikaakin. Nuohan voi pelata haluamassaan järjestyksessä, joten ehkä pitää aloittaa DLC alusta ja hoitaa vaikeimmat ensin alta pois, sillä jonkinlaista skaalautumista noissa on ehkä havaittavissa(?).

Joka tapauksessa ongelma on siis volcanic hunt, joka on minulla nyt kahdeksas haaste. Voi jumapliut, kun kyseisessä haasteessa aika vähenee koko ajan ja lisää aikaa saa ampumalla vihollisia. No, johonkin 27 (pitää saada 44) viholliseen asti kaikki menee aivan loistavasti, sillä ei levelin 59 hahmo hevillä kuole. Mutta sitten tuntuu kuin viholliset loppuisivat yht'äkkiä tai ajan kuluminen nopeutuu tai jotain, mutta joka tapauksessa tuossa kohtaa aika loppuu aina kesken. Turhauttaa aivan törkeästi, kun mielestäni itse en voi tuossa tilanteessa oikein paljoakaan tehdä, vaan painotus on ehkä mennyt pelintekijöiltä pieleen.

Onko kukaan muu jumissa samassa haasteessa?

Jos joku on DLC:tä vasta aloittelemassa, niin suosittelen ehkä jättämään controllin ja survivalin viimeiseksi, sillä ne ovat helpoimmat (ainakin siltä ne tuntuivat). Noiden aikarajoitteisten kanssa menee hermot, joten ne kannattaa hoitaa ensin alta pois.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Joka tapauksessa ongelma on siis volcanic hunt, joka on minulla nyt kahdeksas haaste. Voi jumapliut, kun kyseisessä haasteessa aika vähenee koko ajan ja lisää aikaa saa ampumalla vihollisia. No, johonkin 27 (pitää saada 44) viholliseen asti kaikki menee aivan loistavasti, sillä ei levelin 59 hahmo hevillä kuole. Mutta sitten tuntuu kuin viholliset loppuisivat yht'äkkiä tai ajan kuluminen nopeutuu tai jotain, mutta joka tapauksessa tuossa kohtaa aika loppuu aina kesken. Turhauttaa aivan törkeästi, kun mielestäni itse en voi tuossa tilanteessa oikein paljoakaan tehdä, vaan painotus on ehkä mennyt pelintekijöiltä pieleen.

Onko kukaan muu jumissa samassa haasteessa?

Samanlaisessa tilanteessa olen. Tuossa 27 tapon kieppeillä tuntuu, ettei peli anna enää tapoista lainkaan lisää aikaa.

Melkoinen pettymys ollut tähän saakka tämä laajennus. Jos tuo kaksi-kolme pelituntia tulee näitä taisteluja hinkkaamalla, voi BioWare mennä itseensä.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Samanlaisessa tilanteessa olen. Tuossa 27 tapon kieppeillä tuntuu, ettei peli anna enää tapoista lainkaan lisää aikaa.
Siinä on bugi vai? Huomasitko katsoa ettei kello oikeasti mene eteenpäin enää? No perskele.

Kokeilin tehtävää myös ensimmäisenä eikä se siitä helpottunut.

Joku kyllä Mass Effect -foorumilla oli mielestäni lisärin läpäissytkin, että en sitten tiedä. Minä en tuosta volcanic huntista kyllä läpi pääse. Sen verta monta kertaa jo yrittänyt ja eri taktiikoilla jne. Jätin tiimiläisiä eri puolella mappia ja itse menin toiselle puolelle ja kaikkea tällaista. Millään ei tuota läpi pääse.

EDIT. Mass Effectin foorumilta muuten luin, että DLC:n lopussa on aika kivoja yllätyksiä. :) Ei mitään suurta, mutta kivaa pientä.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Äf-kuk, olen vielä jumissa tuossa Liaran sisältävässä planeetassa. Grogan-taistelu aiheuttaa harmaita hiuksia.

Mutta joo, taidanpa pelata tuon DLC:n suosiolla male-Shepardillani, kun ei tuo luomani adept-muija kestä kuritusta kuin pari kutia eikä myöskään aiheuta damagea oikein yhtään.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Kun kaikki menee pieleen, niin kaikki menee pieleen:

I have played the Volcanic Hunt mission on insanity with my vanguard atleast 15+ times now. I need 43 kills to pass it and I can't seem to get above 37. Anyone have any tips on how they beat it as this is getting ridiculously frustrating because I have beaten every other arena easily.

I have tried different people, staying in one spot, moving all over, keeping my people on the top section and I am getting to think either I am bugged or something else because when I get to around 25 kills the geth start only giving me one second per kill and thats really difficult to do on insanity with everything taken sometimes 2-5 hits depending on distance and warp.

Joku oli tuollaista postannut Gamespotin foorumille. Eli tuntuisi siltä, että DLC:ssä tosiaan on game-stopper bugi. Insanitylla volcanic huntissa alkaa jossain vaiheessa tulemaan hyvin hyvin vähän aikaa tapetuista vihollisista, ja kokemuksesta voin sanoa, että mahdoton sitä on läpäistä. Muilla vaikeustasoilla varmaan toimii, sillä monet ovat DLC:n läpäisseet kokonaan.

EDIT. Eih..Joku oli läpäissyt sen insanityllä. Kuulemma ihan just ja just mutta kuitenkin. Tämä melkeimpä tarkoittaa sitä, ettei Bioware ainakaan tee asialla mitään, vaikka kyseessä on kyllä imo selvä bugi. Ei voi olla niin, että kaikki muut testit on ihan päiväkävelyjä ja sitten tuo yksi tehtävä on tasapainotettu aivan päin helvettiä. Täytyisi pelata DLC helpommalla vaikeustasolla, mutta olen hankkimassa insanity achia tällä läpipeluulla ja toisaalta haluaisin Pinnacle Stationin pelatuksi tähän läpipeluun, koska ajattelen käyttää tätä Massa kakkosessa. DLC nyt ei muutenkaan mikään unelmien täyttymys ole, niin tällaiset ongelmat vie ne hyvätkin fiilikset mennessään. :/

EDIT. PC-DLC on nyt ladattavissa ilmeisesti ekslusiivisti EA Storesta. Huvittavasti DLC maksaa 5.95e, kun taas itse peliä tarjoilaan 9.9e hintaan. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Jees elikkä volcanic huntin vaikeus ei ole bugi:

http://meforums.bioware.com/viewdevposts.html?topic=691358&forum=123

The difficulty of volcanic hunt is not a bug. It's just pretty tough.

Also the time thing is designed to be that way, it actually behaves that way in all the hunt scenarios but since they're much easier you probably would have a hard time noticing.

Eihän tässä muutoin olisi ongelmaa (senkus alentaa vaikeustasoa), mutta tämä oli minun insanity-runini. :/ Olen melkeimpä siinä tilanteessa, että alennan vaikeustasoa, jotta pääsen eteenpäin ja pelaan pelin loppuun saamalla sen himoitsemani 60 level characterin täydellisillä valinnoilla kakkosta varten. Sitten lataan saven ennen Pinnacle Stationia ja vedän speedrunina loppuun saadeen toivottavasti Insanity-achin. Melkoisen sääli ja suorastaan Massan raiskaamista achien eteen imo, mutta näin on tehtävä, jos haluaa sen gamerpicturen ja täydet pisteet Massasta. Melkoinen pettymys.

Pakko siis sanoa, että kun kyseessä ei ole bugi, niin käsissämme on todella outo vaikeustason tasapainotus. Outo on ehkä liian kiltti sana.

EDIT. Nyt kun ketju on täyttynyt näistä "bugin" ihmettelyviesteistä, niin sananen vielä tuosta DLC:stä. Eihän se tosiaankaan elä yhtä suureksi kuin odotukset, enkä oikein ymmärrä miksi se julkaistaan näinkin myöhään (melko valmiina se on ollut jo kuukausia). Taistelu ei tosiaankaan ole Mass Effectin vahvin puoli, ja DLC on PELKKÄÄ sitä, mutta kyllä minä siitä silti nautin. Kun heittäytyy survivaliin ennakkoluulottomasti, niin saa siitä samantyylisiä kicksejä kuin vaikka Hordesta. Adrenaliini virtaa ja se on oikein mukavaa. Lisäksi DLC tarjoaa yhden todella kauniin maiseman ja lopussa ilmeisesti vähän suuremman yllätyksen (en ole sinne asti vielä päässyt, mutta lukenut olen). Kyllä minä DLC:tä 400 pisteen hintaan suosittelen, jos aikoo muutoinkin vielä pelata Mass Effectiä. Pelin nappaaminen hyllystä pelkästään tätä DLC:tä varten ja jonkun sopivan seivin lataaminen, ei välttämättä ole kovinkaan antoisa kokemus.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Nyt kun puhutaan kakkososasta, niin onko hajua miten se siihen tuotava hahmo valitaan? Mulla on nyt pari läpipeluuta, ja kolmatta alottelen edellisen leveleillä. Alotin kokonaan uuden uran ensimmäisen läpipeluun jälkeen.

Onko mulla periaatteessa vain kaksi hahmoa valittavana kakkososaan, se ensimmäinen läpipelu ja tämä kolmas läpipelu (joka on toinen samalla hahmolla)? Eli jos vedän läpi nyt pahana paskiaisena, niin menetänkö sen pelin ja valinnat, jotka tein tällä samalla hahmolla sen ekalla läpipelu kerralla?

Hankale selittää, onko tätä edes missään kerrottu?
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Pelin nappaaminen hyllystä pelkästään tätä DLC:tä varten ja jonkun sopivan seivin lataaminen, ei välttämättä ole kovinkaan antoisa kokemus.

Kyllä se hintansa väärti oli myös noinkin, tosin jouduin aloittamaan pelin alusta kun ei sopivaa savea ollut joten tuli hieman extraa siihen alkuun.
 
Ylös Bottom