Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Jep eli kun tuo löytyy jo niin monesta paikasta tuo uutinen jo löytynyt (mm. täällä PS2finissä), niin ei tarvitse enää epäröidä tuota. Harmi, että lykkääntyy. Muuta ei voi sanoa. DVD tulee tuskin katsottua kuin kerran ja nuo extramodet ei nyt oikein kovin "jänniltä" kuulosta. Ja minä kun tahdon vain sen pelin! :(

Heh, Crisis, minäkin huomasin tuon jenkkien valittelut... aika naurettavaa sanon minä. He saavat kaiken reilusti eurooppaa etukäteen ja joitain pelejä ei edes julkaista euroopassa. Lisäksi jenkki-versiot ovat laadultaan paljon parempia, ja he jaksavat valittaa etteivät he saa jotain extra-DVD:tä? Väittävät että Sony ja Konami suosii eurooppaa, vaikka he ovat pelanneet peliä jo melkein 4kk kun me saamme sen vasta käsiimme! Kun kerran näin kauan kestää niin hyvä että jotain hyvitystä tuleekin! Naurettavinta oli että he väittivät että Konami panostaa alueseen, jossa MGS ei ole edes kovin suosittu! Naurettavaa, Amerikka. Naurettavaa.

Elikkäs kauntdauni saa sitten 14 päivää lisää entisiin (:(), kuten Pexi niin tekikin jo...

Viimeksi muokannut moderaattori:
MGS2 julkaisu euroopassa maaliskuussa
Xbox julkaisu euroopassa maaliskuussa viikoa myöhemmin.

Näillä ei varmasti ole mitään yhteyttä, eihän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
MGS2 julkaisu euroopassa maaliskuussa
Xbox julkaisu euroopassa maaliskuussa viikoa myöhemmin.
Näillä ei varmasti ole mitään yhteyttä, eihän.

Tuskin tuo on kuitenkaan mikään syy lykkäykseen (vaikket varmaan sitä tarkoittanutkaan). Vaikka MGS2 olisi julkaistu 22.2. kuten alunperin piti, niin olisi se silti ollut Sonyn valtti Kräx-Boxia vastaan. Tätä peliä varmasti odotetaan enemmän kuin kyseistä konsolia... ainakin minun tuttava/kaveripiireissäni :D

Jeps no kauntdaunia sitten vaan peliin: Get ready, VIELÄ 58 päivää MGS2:n eurojulkaisuun... (jos laskin oikein pikaisesti...) Ja jollei peli lyykkäänny uudelleen...

Ajatelkaapas tätä: Tänään 10.1.2002 on 57 päivää Metal Gear Solid 2: Sons of Libertyn euroopan julkaisuun... vielä!

Mitäs muuta voisi keksiä? Noh, kysytäänpä vaikka että kumpaa loppua MGS1:ssä pidätte parempana ja sinä oikeana? Itse olen pitänyt tuosta jossa Meryl kuolee, sillä kyllä siinä rehellisesti tuli tippa linsseihin ensimmäisellä kerralla... Toisaalta lopussa, jossa Meryl ei kuole selviää tuo, että presidentti on kolmas klooni, Solidus... Hmm. Noh, pysyn itse tuossa, jossa Meryl kuolee, sillä senhän minä ensimmäisellä pelikerralla sain... :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Ajatelkaapas tätä: Tänään 10.1.2002 on 57 päivää Metal Gear Solid 2: Sons of Libertyn euroopan julkaisuun... vielä!

Mitäs muuta voisi keksiä? Noh, kysytäänpä vaikka että kumpaa loppua MGS1:ssä pidätte parempana ja sinä oikeana? Itse olen pitänyt tuosta jossa Meryl kuolee, sillä kyllä siinä rehellisesti tuli tippa linsseihin ensimmäisellä kerralla... Toisaalta lopussa, jossa Meryl ei kuole selviää tuo, että presidentti on kolmas klooni, Solidus... Hmm. Noh, pysyn itse tuossa, jossa Meryl kuolee, sillä senhän minä ensimmäisellä pelikerralla sain... :)
----------------------------------------------------------------------------------

Ehkä se jossa Meyrl kuolee ku siitä kidutuksesta on aika
vaikee selvitä ilman luovuttamista joten aika monella oli varmaa
ekalla kerralla se loppu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu

Ehkä se jossa Meyrl kuolee ku siitä kidutuksesta on aika
vaikee selvitä ilman luovuttamista joten aika monella oli varmaa
ekalla kerralla se loppu

Heh... vaikeeta ja vaikeeta... Extremellä tuossa kohdassa täytyy rämpyttää 5, 6 vai oliko se nyt jopa 7 kertaa... (eli kun noita kidutuskertoja on ainakin 3 kertaa) ja hyvin tuosta on selvinnyt... ;) Jos luvut nyt heittävät, johtuu vaan siitä etten jaksa vaan muistella ihan kaikkia yksityiskohtia. Mutta jeps... itse pidän enemmän traagisista lopuista :)

BTW: Tänään 11.1.2002 on 56 päivää Euro-MGS2:teen... vielä!

aika omituista et konamin omilla kotisivuilla lukee
et mgs2 julkastaan euroopassa 22. 2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
aika omituista et konamin omilla kotisivuilla lukee
et mgs2 julkastaan euroopassa 22. 2
heh! toi englanninkielinen sivu ei päivitetä usein, kannattaa tsekata toi saksankielinen sivu...sitä pävitetään paljon useampi;)

Ja kappas vain: Tänään 13.1.2002 on 54 päivää Metal Gear Solid 2 euroopan julkaisuun... mites siinä nyt niin on käynyt :D

Edit: lisäys:
Pexi, ei olis antaa tota Konami Saksan sivun osotetta?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Ja kappas vain: Tänään 13.1.2002 on 54 päivää Metal Gear Solid 2 euroopan julkaisuun... mites siinä nyt niin on käynyt :D

Edit: lisäys:
Pexi, ei olis antaa tota Konami Saksan sivun osotetta?

Hei, vähän oma-aloitteisuutta!
:)

http://www.konami-europe.com/deutsch/index.html

Ei tuo Insiderin hinta nyt niin kamala ole, mutta samalla summalla tilaisi vuodeksi jonkun pelilehden. Ei mulla ole ainakaan varaa moiseen. IGN nykytilassaan on turhan karsittu, se myönnettäköön. Uups, vähän off-topic! :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
heh! toi englanninkielinen sivu ei päivitetä usein, kannattaa tsekata toi saksankielinen sivu...sitä pävitetään paljon useampi;)

Joo kiitti pitää käyä zekkaa

Tänään 14.1.2002 on 53 päivää Metal Pron Solid 2: Sons of Libidon (:D) euroopan julkaisuun... Tuo Player One näyttää ottavan jo ennakkovarauksia vastaan... Pitäisiköhän varata? Tosin ei saa peliä sinä päivänä kun ilmestyy...

En mä ainakaan tilaa pitää sitte heti aamulla käyä vpd:ssä.
Jos siel ei oo ni pitää käyä äkkiä kaupungilt ettii

Empä usko että tarvii varata kyllä niitä luulisi riittävän kun käy
saman päivän aikana kaupassa..

Taidanpa pyytää systerii varaamaan työpaikaltaan mulle ja käyn koulupäivän päätteeksi sieltä sitten hakemassa. On jotenkin kummaa ajatella että melkein kahden vuoden odotus on kohta ohi... Ja sen jälkeen ei ole mitään yhtä hyvää tulossa... paitsi ehkä Final Fantasy X. Ja FF Anthologykin täytyy käydä ostaa, nyt kun se ilmestyy euroopassakin! Ja menee vähän off-topiciksi, mutta ei voi mitään :D

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom