Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Tänään 14.1.2002 on 53 päivää Metal Pron Solid 2: Sons of Libidon (:D) euroopan julkaisuun... Tuo Player One näyttää ottavan jo ennakkovarauksia vastaan... Pitäisiköhän varata? Tosin ei saa peliä sinä päivänä kun ilmestyy...

Ai pojkarna on tsekannu tollasii HC-kamoja? Onhan Snake mies;)

"jungle Brothers! yee yee!!"

Sitä paitsi toi PlayerOnen hinta on kohtuutonta...mä veikkaan et peli lähtee KT pelipisteeltä alle 60 :lla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
sain MGS2-lelufiguureja...

Heh! kävin tänään hakemassa tutuilta MGS2 McFarlenen "actionfiguureja" ja julisteen!

Heti tuli avattua koko satsi ja kokosin "osat" ja voila... Karskin näkönen Tappokone, RAY!

Oon koko päivän "leikkiny" noilla figuureilla..."Snake and Raiden kick Bad Guys asses:D
Tuli vähän sellainen fiilis et "oon vielä kakara", joka leikkii GI Joella ja LEGOilla:o

Paketti sisältää 6+1 figuureja:
- Solid Snake (legendaarinen yhden-miehen-armeija)
- Solidus Snake (papparainen letkujen keraa)
- Raiden (pelle jätkä, tyhmä blondi:mad: )
- Olga (venäläinen misu)
- Revolver Ocelot (vanha kunnon Ocelotti)
- Fortune (Seksikäs misu "uimapuvuineen!!")
+
- RAY!!!

Juliste on kangasta (wallpaper): Snake nukutuspyssyineen poseraamas!

Itseasiassa noilla figuureilla leikkiminen on hauskaa...sääli et noi venäläsiä Spetnazeja tai Ninja solttuja lisätty McFarlenen kokoelmaan.
mut taidanpa jatkaa noilla leikkimistä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

Ai pojkarna on tsekannu tollasii HC-kamoja;)
"jungle Brothers! yee yee!!"
Sitä paitsi toi PlayerOnen hinta on kohtuutonta...mä veikkaan et peli lähtee KT pelipisteeltä alle 60 :lla

No kyllä tuo tuli nähtyä etupäässä siksi, että tuohon oli linkki edellisessä BBS:ssä ;) Ihan hauskahan tuo oli, mutta lopun "Tactical Episonage Huping"-oli varsinainen killeri, kun se ruutuun tuli.

Kyllähän tuon varmaan tulen saamaan 50 paikkeilla, mutta kyllä tuosta voisin enemmänkin maksaa kun on jo niin kauan odottanut.
 
Taas tätä samaa...

...elikkäs kauntdauni: Tänään 15.1.2002 on 52 päivää Metal Gear Solidin kakkos-osan eurooppalaiseen julkaisupäivään. Hitto, hitto, hitto... miksei se voisi olla jo ilmestynyt...? :(
 
tänään 16.1.2002 eli 51 päivää MGS2 euroon!
JA 135 päivää Kauan venattuun MM-futis Japanis ja Koreas (heh! off topik:rolleyes: )
 
In Humppa we trust... Och Konsolinet. Tietysti, mistäs muualtakaan... Kauhia syyhy jo päällä.... Kaks piiiiiiiiitkää kuukautta.. Pläääh.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu

Aaaaaaaaaarghh yhtä helvettiä:rolleyes:

Sinua sitten varmaan lohduttaa tietää, että tänään (18.1.2002) onkin (yllätys, yllätys) yksi päivä vähemmän julkaisuun, eli tarkalleen ottaen 49 :D Viidenkymmenen päivän ali ollaan päästy, YEAH! :)

Edit: nyt on muuten Konami-Europen englannikielisillekkin sivuille tullut tuo myöhästymisilmoitus. Aika typerää että sivuja ei päivitetä samaan tahtiin saksalaisen version kanssa...
 
Do diih ja taas yksi päivä vähemmän (ja yksi viesti enemmän :D) meille MGS2:n odottajille! Elikkäs tänään 19.1.2002 on 48 päivää eurooppalaiseen Metal Gear Solid 2:teen! Koittakaa kestää :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
20.1.2002... 47 päivää...

Sinähän lasket jo sekunteja ;) No, onneksi ei tarvitse huolehtia varauksista, koska omani olen tilannut netistä. Odotan vain sitä päivää milloin se sitten tipahtaa postilaatikosta. Paljon muuten joudutte maksamaan omastanne? Oma MGS2 maksaa 64 euroa.
 
mun kaveri ostaa ton pelin ja ehkä mäkin....en oo varma...mut ainakin ostan kaverilta ton DVD-extran...kaveri sanoi ettei se tarvii sitä:D
joten tarjoan siitä ainakin 20:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake

Sinähän lasket jo sekunteja ;)

Jeps... mä olen tullut hulluksi, myönnetään :D Sais tulla kyllä jo...
Ja koska tuo on jäänyt parina päivänä välistä niin: Tänään 23.1.2002 on vielä 44 päivää ilmestymiseen. Jos peli olisi ilmestynyt ajallaan (22.2) niin eilen olisi tarvinnut odottaa enää kuukausi... Mutta ei...

Itse tulen saamaan pelin varmaankin 55 hinnalla. Ehkä jopa halvemmallakin :)
 
MGS2

Mäkin oon oottanu tota pelii kun nousevaa kuuta. MGS1 on legendaarinen peli, enkä usko että jatko-osa olis yhtään huonompi. :D Kojima jatkaa kakkososassa siitä mihin ykkösessä jäi . . . .

"There is no heros or heroins, if you loose, you are worm food."
Solid Snake, MGS1.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
24.1.2002
Tänään on 43 päivää MGS2:n julkaisuun täällä Euroopassa... hohhoijaa, tulis jo!
Viper, käy sääliksi sua...kun sä *huokailet* tollei...
piristy vähän ;) kyllä se peli tulee, aikanaan...

TAI hanki Messiah-piiri ja jenkkipeli...niin ei tarvii venata:)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom