Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
MGS2 julkaisupäivä.

Toivottavasti kukaan ei saa nyt sydänkohtausta, mut luin äsken pelit.fi sivuilta jutun jossa joku kaveri väitti lukeneensa lehdistä että MGS2 ilmestyiskin JO 22.2.2002. Jos kenelläkään on parempaa tietoo ni valaiskoon tarkemmin. Satuin vaan lukemaan tällasen jutun.:eek:
 
Re: MGS2 julkaisupäivä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu.I
Toivottavasti kukaan ei saa nyt sydänkohtausta, mut luin äsken pelit.fi sivuilta jutun jossa joku kaveri väitti lukeneensa lehdistä että MGS2 ilmestyiskin JO 22.2.2002. Jos kenelläkään on parempaa tietoo ni valaiskoon tarkemmin. Satuin vaan lukemaan tällasen jutun.:eek:

Julkaisu oli alunperin 22.2. kunnes lykättiin -> 8.3. Vanha juttu siis.
 
Heh enpä taida ostaa peliä nyt.
Ostan sitten joskus kesällä, ei se nyt niin huippu oo.
Vai pitäiskö rupee säästämään rahaa peliin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Säästämään? Eivätkös kaikki olekaan sitä tilanneet ja maksaneet ennakkoon? ;)
hmm? tos VPDs voi varata ennakkoon...sit kun peli tulee...niin kiikuttamaan shoppiin..hakemaan...
 
Siitä MGS2 euro DVD extrasta

elikä toi tuleva MGS2 DVD extra levystä oon saanu sellasen käsityksen et levy on n.1h pitunen ja se vastaa prikuleen Japanissa ilmaisjakelussa ollut "Making of Metal Gear"!
Eli MGS2 DVD extra = ilmaisjakelu "Making of Metal Gear", ei Premium Packagen "Making of Metal Gear":mad:
sit Konami Europe on kussu meitä, ne ei sisällytä sitä "oikeata" extraa mitä oli Premium Packagen mukana! Euro DVD extra 1h ja Premiumin DVD 1h40min!

Elikä emme saa kaikkea salaisuuksia irti MGS2:sta ja sen toteutuksesta!

mut toivottavasti oon väärässä:( !

tiedän et oon aikaisemmin kirjoittanu tästä mut halusin vähän selkentää tätä.
 
Miten pelata koko ajan Snakella pelin ajan

kun peli tulee, osta peli ja Action Replay 2:p

pistä koodi ja nauti Snakella pelaamisen koko pelin ajan:D

siinä on ratkaisu miten pelataan Snakella!

Erittäin hyvä jutska henkilöille jotka vihaavat Raidenia;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Luulen että MGS2:n ainoa huonopuoli on se että siinä on liian pitkiä välinäytöksiä.

Mielestäni peli ei olisi sama ilman noita välinäytöksiä. Ne luovat kokonaisuuden mikä tekee MGS-peleistä niin hyviä. Jos nuo olisivat puuttuneet ykkösosasta, ei peliin olisi saatu niin monipuolista juonta. Kakkosesta puhumattakaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake

Erittäin hyvä jutska henkilöille jotka vihaavat Raidenia.

En kyllä edelleenkään tajua miten joku voi vihata jotain hahmoa, ennenkuin peliä on pelannut. Kumma juttu. Itse päätän vasta mitä mieltä pelistä olen kun sen olen käsiini saanut. Lopullisen mielipiteen voi sanoa vasta läpipeluun jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Hei mies! Sä puhut nyt Metal Gear Solid 2:sta! Totta hemmetissä se on huippu, paras peli mitä pleikkarilla ikinä on ja tulee olemaan! :D
Höpsis. Oudon näköinen ukkeli seikkailee ja tappaa kaikki...ihan höpöhöpö hommaa.
Grafiikkakin on niin suolesta, että meinaa ykä lentää ku moista pikselimössöä katselee :D .
Ja sillä sankarillahan on pitkätukka ja parran sänki...kuitenki joku hippi oikeasti :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smurffi

Höpsis. Oudon näköinen ukkeli seikkailee ja tappaa kaikki...ihan höpöhöpö hommaa.
Grafiikkakin on niin suolesta, että meinaa ykä lentää ku moista pikselimössöä katselee .
Ja sillä sankarillahan on pitkätukka ja parran sänki...kuitenki joku hippi oikeasti :D
heh! taitaa olla yks micro$oft friikki tai joku grafiikkafetissi:rolleyes:

"joku pikselimössö!", hahahaa:p

ihan oikea sankari....hippi joka on rauhanpuolustaja!
 
Onkohan smurffi ees nähny koko pelii........
omasta mielestäni ainakii demossa on semmosta grafiikkaa ettei sitä ihan jokapäivä tuu peleissä vastaan. . .

mutta mielipiteensä kullakin.........

jää ainakii enemmän pelejä meille MGS faneille.:D
 
Pexi , mielestäni olen lukenut että PAL versiossa tuleva Making
of DVD on aivan täysin uusi ( saman ranskaisen firman tuottama
kuin SH2:n mukana tuleva )..
 
Lisää ei niin varmaa tietoa , mutta jotkut puhuvat että PAL versio tarjoaisi seuraavat vaikeusasteet. ( Joku vain hehkutti että opsm:ssä olisi screenshoti tästä, uusin numero jossa tulee muuten uudempi versio MGS2:n demosta )

Very easy
Easy
Normal
Hard
Extreme
European extreme

Olisi ihan mukava jos se menisi näin , niin saisi viellä lisää vastusta tämän extremen lisäksi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
heillä saattoi tulla kirjoitusvirhettä.... 8. marraskuuta eli 8 maaliskuuta...noi sanat vähän muistuttaa toisiaan;)

Jeps. Kun lukee tarkemmin "Konami on ilmoittanut että MGS2 tullaan julkaisemaan kaksi viikkoa aikaisempaa ilmoitettua päivämäärää myöhemmin, 8. päivä marraskuuta."... niin eihän 8.11. ole kaksi viikkoa eteenpäin 22.2:sta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis

Lisää ei niin varmaa tietoa , mutta jotkut puhuvat että PAL versio tarjoaisi seuraavat vaikeusasteet. ( Joku vain hehkutti että opsm:ssä olisi screenshoti tästä, uusin numero jossa tulee muuten uudempi versio MGS2:n demosta )
Very easy, Easy, Normal, Hard, Extreme ja European extreme.
Olisi ihan mukava jos se menisi näin , niin saisi viellä lisää vastusta tämän extremen lisäksi

Noin minäkin ymmärsin tuon uuden vaikeustasonmäärien menevän. Tuolla Extremellä on tuo ykkönenkin tullut tahkottua jo niin monta kertaa, että vielä vaikeampi MGS2 on tervetullut! Tuo uusi demo jää minulta ostamatta kun tänään on enää 38 päivää julkaisuun, niin enköhän jaksa jo sitä ihan odotella :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis

European extreme

Olisi ihan mukava jos se menisi näin , niin saisi viellä lisää vastusta tämän extremen lisäksi...
Elikä EXtremen extreme? siistiä
eix toi extreme oo tarpeeksi vaikea..jos ottaa äkkikuoleman...eli kun vihollinen huomaa sua oot paahtoleipää:p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom