Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Pexi , mielestäni olen lukenut että PAL versiossa tuleva Making
of DVD on aivan täysin uusi ( saman ranskaisen firman tuottama
kuin SH2:n mukana tuleva )..
:p
kiva nyt ei tarvii keskustella siitä enää...se sit nähdään
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Tuo uusi demo jää minulta ostamatta kun tänään on enää 38 päivää julkaisuun, niin enköhän jaksa jo sitä ihan odotella :)

Uudessa Pelit-lehdessä luki, että MGS2 tulee jo 22.2.2002 eikä 8.3.2002 :)

Iha kiva jos se tulis helmikuussa eikä tarttis oottaa maaliskuuhun asti!
 
Tuo 22.2. on se aikaisemmin ilmoitettu julkaisupäivä, josta se siirtyi pari viikkoa eteenpäin, ja on nyt siis edelleenkin 8. maaliskuuta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker


Uudessa Pelit-lehdessä luki, että MGS2 tulee jo 22.2.2002 eikä 8.3.2002 :)

Iha kiva jos se tulis helmikuussa eikä tarttis oottaa maaliskuuhun asti!
toi on vanhaa kamaa...
kannattaa lukea netist, sieltä saa uusimmat uutiset noi lehdet on 1kk jäljessä tai enemmän:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smurffi

Höpsis. Oudon näköinen ukkeli seikkailee ja tappaa kaikki...ihan höpöhöpö hommaa.
Grafiikkakin on niin suolesta, että meinaa ykä lentää ku moista pikselimössöä katselee :D .
Ja sillä sankarillahan on pitkätukka ja parran sänki...kuitenki joku hippi oikeasti :D


Snake kyllä yrittää vältellä vihollisia et se ei ite kyl nii ylivoimainen oo. Jos se juoksis iha minne sattuu ni se varmasti delais pian.:D
Ja voi olla et Grafiikka on yhtä pikselimössöä mut ota huomioon et se on pleikka ykkösen peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker

Uudessa Pelit-lehdessä luki, että MGS2 tulee jo 22.2.2002 eikä 8.3.2002 :)
Iha kiva jos se tulis helmikuussa eikä tarttis oottaa maaliskuuhun asti!

Kuten rotuseal ja Pexi sanoikin, Pelit-lehden jutut ovat olleet jo pitkään vahaa tietoa kaikessa suhteessa. Esimerkiksi uusimmassa numerossa oli myös tuon vanhan MGS2:n julkaisupäivän lisäksi vasta nyt kerrottu GTAIII:n myyntikiellosta Australiassa, vaikka tuosta on tiedetty jo tooodella kauan. Voisit lukea myös threadin aiemmat viestit, ettei tule samoja asioita vängättyä tuhansia kertoja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Kuten rotuseal ja Pexi sanoikin, Pelit-lehden jutut ovat olleet jo pitkään vahaa tietoa kaikessa suhteessa. Esimerkiksi uusimmassa numerossa oli myös tuon vanhan MGS2:n julkaisupäivän lisäksi vasta nyt kerrottu GTAIII:n myyntikiellosta Australiassa, vaikka tuosta on tiedetty jo tooodella kauan. Voisit lukea myös threadin aiemmat viestit, ettei tule samoja asioita vängättyä tuhansia kertoja.

Tiesin jo et toi on vanhaa tietoo mut kai sitä saa toivoo elätellä ku menetti pleikkari ykkösen ja kakkosella ei saa MGS1:stä pelattuu useempaan kertaan et sais ne kaikki ylimääräset tavarat! :(

Eli kärsimättömänä oottelen uutta MGS:ää, ei sen kummempaa! Varsinkin ku mokoma ilmestyy viel mun syntymäpäivänä, perhana!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker


Tiesin jo et toi on vanhaa tietoo mut kai sitä saa toivoo elätellä ku menetti pleikkari ykkösen ja kakkosella ei saa MGS1:stä pelattuu useempaan kertaan et sais ne kaikki ylimääräset tavarat! :(

Eli kärsimättömänä oottelen uutta MGS:ää, ei sen kummempaa! Varsinkin ku mokoma ilmestyy viel mun syntymäpäivänä, perhana!
Onneksi olkoon jo etukäteen vain! Saat viettää hyvällä tavalla syntymäpäivääsi (jos MGS2 edes ilmestyy silloinkaan vielä..)
 
Extreme sairaan vaikea....

aargh!!!
oon jumis MGS2:ssa....pirun vaikea peli:D

Elikä tää jenkki extreme on tarpeeksi vaikea..miltä PAL "Extremen extreme" näyttänee?
ei kai vielä vaikeampi:p

mun "tactical espionage action" taidot on hieman ruosteessa:o
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu



Snake kyllä yrittää vältellä vihollisia et se ei ite kyl nii ylivoimainen oo. Jos se juoksis iha minne sattuu ni se varmasti delais pian.:D
Ja voi olla et Grafiikka on yhtä pikselimössöä mut ota huomioon et se on pleikka ykkösen peli.
Täytyy sanoa, että on jäänyt tuo MGS1 kokonaan väliin...yritän jahdata sitä peliä...
Kakkosen demo on tullut katsastettua ja oli ihan hassu...Mutta solid jorma on silti ihan hipin näköinen :D
 
Näin tilti:ssä...

Näin Tilt:ssä MGS 2 peli kuvaa. Jäi vähän mietityttää, että olikohan kuvaa paranneltu. Ei nimittäin grafiikka värissy yhtään.
Tony 3:sta sanottiin kanssa että grafiikka ei värise. Mutta kyllä värisee!:D
Pitää rupee säästään tohon peliin rahaa.
Kyllä sen sittenkin vois ostaa!
 
Niin ne menee tiltissä vaan ja näyttää sitä Raidenin peliä vaan. Eikä oo yhtään kelannu miten spoilaavaa se on... Mä kyllä alan boikotoimaan tilttiä.
 
MGS2 Bonus-DVD:n varmistettu sisältö

Elikkäs Bonus DVD tulee sisältämään:
- Tunnin pituinen dokumentti joka sisältää Kojiman haastattelu
- GameSpotin Behind the Games: The Final Hours of Metal Gear Solid 2-videon
- Taidegalleria
- TV-mainokset ja trailerit
- Tekijöiden profiilitiedot

Lähde: http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2844922,00.html

En muista oliko näitä aikaisemmin ilmoitettu, joten tässä on. Mielestäni nämä ei ole tarpeeksi hyvä syy tapahtuneisiin lykkäyksiin. Ei edes ne lisämoodit pelissä riitä... Mutta minä olenkin minä.
 
Kertokaas...

No niin kertokaas, pari hyvää syytä ostaa MGS 2.
On varaa ostaa suunnilleen yksi peli ennen kesää.
Eli pitäisikö rahat laittaan tuohon.
 
mgs 2 mun mielesta demon perusteelle ehdottomasti 1 parhaimpia ps2 pelia mita on tehty niin kylla ma ostaisin
 
Re: Kertokaas...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
No niin kertokaas, pari hyvää syytä ostaa MGS 2.
On varaa ostaa suunnilleen yksi peli ennen kesää.
Eli pitäisikö rahat laittaan tuohon.

Tässä pieni selostus, miksi kannattaa ostaa:
Metal Gear Solid 2 on erilainen peli kuin muut räiskinnät. Ykkösosa ja aikaisemmat NESillä ja MSX:llä ilmestyneet osat mielestäni kuuluvat pelihistorian parhaimmistoon, eikä Game Boy Colorilla olevaa Metal Gear Solidia (joka tunnetaan myös nimellä MG: Ghost Babel) saa tietenkään unohtaa. Peleissähän siis pääideana on vältellä vartijoita, vaikka kyllähän heidän kimppuunkin voi hyökätä. Mutta koska Snake ei ole kuitenkaan kuin yksi mies, ei hän pärjää kokonaiselle armeijalle kerrallaan, joten tuo hyökkäys ei ole aina kovin järkevää, jollei se ole aivan välttämätöntä. Vartijat katsos hälyttävät lisä-apua aina Snaken nähdessään ja jotta etsinnät lopetetaan on piilouduttava jonnekkin etsintöjen ajaksi. Eli tunnelma on aivan loistava, kun koko ajan on kiinnijäämisen pelko pelatessa.
Ehkei edellisissä osissa, mutta Metal Gear Solid 1:ssä PSOnella on aivan mahtava elokuvamainen juoni, vaikka siinäkin on muutama vähän liioiteltua asiaa. Odotan, että kakkososassa tulee olemaan ainakin yhtä hyvä, ehkä jopa parempikin juoni. Vaikka pientä kritiikkiä joissain jenkki-arvosteluissa onkin ollut, niin peli on saanut paras juoni titteleitä monilla saiteilla. Jollei ykköstilaa, niin ainakin kolmen parhaan joukkoon yleensä.
Jollet ole huomannut, grafiikat ovat kaiken lisäksi aivan mahtavat ja juonta kuljettavat videopätkät mykistävät hienoudellaan. Jotkut voivat olla vähän pidemmänpuoleisia, mutta mielestäni edellisen osan viehätys johtui kenties siitä syystä; peli on interaktiivinen elokuva. Ainoa kritiikki ykkösestä tulee mieleen on että vähän liian lyhyt, ainakin juonellisesti. Peli on tullut tahkottua kuitenkin läpi rehellisesti sanottuna lähemmäs 60 kertaa - alusta loppuun. Ja tämä ei ole toistunut minkään muun pelin kanssa minun kohdallani. Metal Gear Solid 2 oli syy (ja on edelleen) miksi ostin PS2:n, sillä en halua missata ehkä kenties parasta peliä mitä ikinä tullaan tekemään. Mielestäni kenenkään ei pidä jättää tätä mahtieeposta väliin.

Riittäkö tuo vastaukseksi? ;)

Edit: korjauksia....
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom