Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Veikkaisin, että suurin osa ns. normaalipelaajista pelaa tuon vain kerran läpi. Itsekin olen pelannut ykkösen vain kerran läpi, vaikka vielä on tallella. Ja tuon "hyviä pelejä on niin paljon..." kommentinhan voi tulkita konsolipelaamisen kannalta positiiviseksi. Eikös tuo Grönholm ollut Peliasemankin arvostelija?
Arvio oli mielestäni kirjoitettu antihypeksi, että kerrankin pelaaja olisi positiivisesti yllättynyt hypetetystä pelistä...
Niin, jokainen tykkää miten tykkää, mutta kuitenkin on mielestäni typerää, että väitetään, ettei pelillä ole uudelleenpelaamisarvoa, kun sillä kuitenkin on. En usko kenenkään olevan niin rikas, että saa ostettua pelin uuden pelin toisen perään, joten tulee varmasti ainakin pari kertaa pelattua läpi, ennenkuin saan seuraavan pelinsä. Ns. normaalipelaajista mitä minä tunnen henk. kohtaisesti ovat kyllä pelanneet MGS1:n useampaan kertaan kuin yhden kerran. Tietenkin onhan niitä "poikkeuksiakin" kuten nyt vaikka sinä.
Ja tuosta "hyviä pelejä paljon"-sutjauksesta ainakin minulle tuli henkilökohtaisesti sellainen tunne että kyseinen kirjoittelija väittäisi suoraan päin naamaani että tämä peli on kuin jotain "parempaa odotellessa"-tekele, jota se ei ole. Mutta tämähän on siis vain minä
En tiedä noista Pelitin arvostelijoista paljoa, joten siitä minun on turha mennä arvailemaan. En ole itse lukenut lehteä kuin vuodenvaihteesta, jolloin se yhdistyi Konsolipelaajan kanssa, joten ei ole tulleet tutuiksi (eikä tulekkaan tällä linjalla
). Antihypeä tai ei, mutta jos joku lukee vain Pelitin arvosteluja ja uskoo sanasta sanaan (sellaisia on, usko pois), he tuskin edes harkitsevatkaan ostoa, jos peli haukutaan lyttyyn.
Tjaah, taas tuli naputeltua liikaa tekstiä, toivottavasti se ei mennyt jotenkin taas typeräksi, kuten minulla on pidemmissä teksteissä tapana