Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Re: Re: ohhoh!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights


Varmaan vitsailet? MGS2 on varmaan ihan hyvä peli, mutta ei varmaan pisimpään kestävien pelien joukossa. Hinta on aika kova uutena, ehkä sitten käytettynä jonkin ajan kuluttua?



Mitä!,mä ostin mgs:ssän heti sen julkaisupäivänä ja pelaan sitä vieläkin.
 
Re: Re: Re: ohhoh!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu




Mitä!,mä ostin mgs:ssän heti sen julkaisupäivänä ja pelaan sitä vieläkin.
toivottavasti jaksat venata pelin julkaisuun saakka etkä turvautua ennen aikaseen spoileriin;)
 
MGS2:sen tulen vetämään ainakin 10 kertaa läpi, MGS1 meni vain 8 kertaa ja pari kertaa extremellä, MGS2:ssa on niin paljon enemmän että varmasti jaksaa tahkoa ja pitkään.. välillä toki tulee taukoja, ja pitäähän muillekkin peleille antaa aikaa, ja sitten tulee taas MGS2:sen aika..
 
Ja päivät senkun hurahtelee eteenpäin ja samalla MGS2:den julkasu lähestyy. Eli helmikuun 8. ja enää !!!!28!!!! odotuksen päivää jäljellä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Ja päivät senkun hurahtelee eteenpäin ja samalla MGS2:den julkasu lähestyy. Eli helmikuun 8. ja enää !!!!28!!!! odotuksen päivää jäljellä...
LOL:D
älä ota vielä varaslähtöä, nyt on 7.2 eikä 8.2;)
huomenna sit on 8.2 eli 29 päivää!!!
 
Kattoks kukaa muute tiistain subidon?, mgs kakkoneha oli siinä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
Kattoks kukaa muute tiistain subidon?, mgs kakkoneha oli siinä.

En katsonut, koska en halua tietää pelistä yhtään enempää kuin mitä entuudestaan tiedän, varsinkaan kun julkaisuun on tasan kuukausi! Ja se että helmikuussa on pari päivää vähemmän kuin muissa, on vain plussaa :D
 
Ajatelkaa, jos peli ei olisi lykkääntynyt maaliskuun kahdeksanteen, MGS2 ilmestyisi ensi perjantaina :D Heh, eniwei hauska nähdä että kauntdauni pysyy elossa, vaikken itse tuota aina muistakkaan :)

Tuli tuo uusin Pelit-lehti, jossa oli ennakko MGS2:sta... aika latteeta tekstiä oli. Esimerkiksi "Osa yksityiskohdista, kuten muutamat esineiden ja seinien pintakuviot ovat rumia" on mielestäni aivan päin honkia, kun demoa on tullut tahkottua. Toisaalta tuntuu että ennakko oli tehty demon perusteella, kun kerrottiin että kaiken pystyy ampumaan ja viholliset huomaa sotkun ja jne... Ja kuvatkin ovat trailereista.
Suurimmat naurut sain seuraavasta:
"Uudelleen pelatessa saa tutusti bonuksia ja löytää uusia jippoja, mutta ei pari yksityiskohtaa riitä kakkoskierroksen kannusteeksi. Hyviä pelejä on niin paljon, ettei malta yhteen juuttua". Taitaa kyllä olla niin ettei kyseinen kirjoittaja Tuukka Grönholm, ole kovinkaan suuri konsolipelaaja kuin tuollaista kommenttia yleensä tulee juuri PC-pelaajilta. Mutta mielipidehän on tuokin, ja on ymmärrettävää, ettei aina kaikkia voi miellyttää. Itse tulen varmasti pelaamaan pelin ainakin yhtä monta kertaa läpi kuin ykkösosan (eli about 60) ja silti kerkeän muitakin hyviä pelejä pelailla.

Muutenkin pelistä sai tuosta ennakosta aika negatiivisen kuvan, mutta osasin tuota odottaakin, kun onhan kuitenkin kyseessä etupäässä PC-peleihin erikoistunut lehti. Katsotaan kuitenkin mitä tulee arvosanaksi ensi numerossa...
 
miks lukea suomalaisia pelilehtejä kun ne sukkaavat ihan syvältä...
netti on sun paras ystävä;)

onneksi en tuhlaa rahojani tollasiin lehteen, turhii!

sitä paitsi suomalaiset pelilehdet ne ei ota kuvia peleistä , vaan yleensä ottaa muitten lehdistä noin kuvat....
tsekkaa pleikkari- ja pelimestari lehteä MGS2:sta...hehehee! äijät on käyttäny "kopy ja paste" juttuja:D

mut anyways.... dog tageja keräilen...en oo saanu kaikkea:D
Kyllä peli on kerta kaikkiaan fantastinen!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Suurimmat naurut sain seuraavasta:
"Uudelleen pelatessa saa tutusti bonuksia ja löytää uusia jippoja, mutta ei pari yksityiskohtaa riitä kakkoskierroksen kannusteeksi. Hyviä pelejä on niin paljon, ettei malta yhteen juuttua". Taitaa kyllä olla niin ettei kyseinen kirjoittaja Tuukka Grönholm, ole kovinkaan suuri konsolipelaaja kuin tuollaista kommenttia yleensä tulee juuri PC-pelaajilta. Mutta mielipidehän on tuokin, ja on ymmärrettävää, ettei aina kaikkia voi miellyttää. Itse tulen varmasti pelaamaan pelin ainakin yhtä monta kertaa läpi kuin ykkösosan (eli about 60) ja silti kerkeän muitakin hyviä pelejä pelailla.

Veikkaisin, että suurin osa ns. normaalipelaajista pelaa tuon vain kerran läpi. Itsekin olen pelannut ykkösen vain kerran läpi, vaikka vielä on tallella. Ja tuon "hyviä pelejä on niin paljon..." kommentinhan voi tulkita konsolipelaamisen kannalta positiiviseksi. Eikös tuo Grönholm ollut Peliasemankin arvostelija?
Arvio oli mielestäni kirjoitettu antihypeksi, että kerrankin pelaaja olisi positiivisesti yllättynyt hypetetystä pelistä...
 
Kävin eilen varaa oman mgs:ssäni yhestä liikkestä, ei muute kukaa muu ollu vielä varannu?. Mun yks tuttu on vielä siinä liikkeessä töissä ja se sano et niille on tullu jo jonkin verran mgs kakkosia, mut niitä ei saa myydä kun vasta 8.3.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Muutenkin pelistä sai tuosta ennakosta aika negatiivisen kuvan, mutta osasin tuota odottaakin, kun onhan kuitenkin kyseessä etupäässä PC-peleihin erikoistunut lehti. Katsotaan kuitenkin mitä tulee arvosanaksi ensi numerossa...

Eihän siinä valitettu pelistä muuta kuin, että turhaa jauhamista Codecissa on aivan liikaa ja ääninäyttely on tutulla tavalla ylilyötyä? Minusta oli ihan hyvä ennakko, varmaan ensimmäisiä juttuja pelistä, missä ei hoeta sitä kuinka mahtava pelijumala Hideo Kojima on ja kuinka hänen pelinsä ovat täydellisiä. Toivottavasti arvostelukin asenne säilyy maan pinnalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter

Veikkaisin, että suurin osa ns. normaalipelaajista pelaa tuon vain kerran läpi. Itsekin olen pelannut ykkösen vain kerran läpi, vaikka vielä on tallella. Ja tuon "hyviä pelejä on niin paljon..." kommentinhan voi tulkita konsolipelaamisen kannalta positiiviseksi. Eikös tuo Grönholm ollut Peliasemankin arvostelija?
Arvio oli mielestäni kirjoitettu antihypeksi, että kerrankin pelaaja olisi positiivisesti yllättynyt hypetetystä pelistä...

Niin, jokainen tykkää miten tykkää, mutta kuitenkin on mielestäni typerää, että väitetään, ettei pelillä ole uudelleenpelaamisarvoa, kun sillä kuitenkin on. En usko kenenkään olevan niin rikas, että saa ostettua pelin uuden pelin toisen perään, joten tulee varmasti ainakin pari kertaa pelattua läpi, ennenkuin saan seuraavan pelinsä. Ns. normaalipelaajista mitä minä tunnen henk. kohtaisesti ovat kyllä pelanneet MGS1:n useampaan kertaan kuin yhden kerran. Tietenkin onhan niitä "poikkeuksiakin" kuten nyt vaikka sinä.
Ja tuosta "hyviä pelejä paljon"-sutjauksesta ainakin minulle tuli henkilökohtaisesti sellainen tunne että kyseinen kirjoittelija väittäisi suoraan päin naamaani että tämä peli on kuin jotain "parempaa odotellessa"-tekele, jota se ei ole. Mutta tämähän on siis vain minä :)
En tiedä noista Pelitin arvostelijoista paljoa, joten siitä minun on turha mennä arvailemaan. En ole itse lukenut lehteä kuin vuodenvaihteesta, jolloin se yhdistyi Konsolipelaajan kanssa, joten ei ole tulleet tutuiksi (eikä tulekkaan tällä linjalla :D). Antihypeä tai ei, mutta jos joku lukee vain Pelitin arvosteluja ja uskoo sanasta sanaan (sellaisia on, usko pois), he tuskin edes harkitsevatkaan ostoa, jos peli haukutaan lyttyyn.

Tjaah, taas tuli naputeltua liikaa tekstiä, toivottavasti se ei mennyt jotenkin taas typeräksi, kuten minulla on pidemmissä teksteissä tapana :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights

Eihän siinä valitettu pelistä muuta kuin, että turhaa jauhamista Codecissa on aivan liikaa ja ääninäyttely on tutulla tavalla ylilyötyä? Minusta oli ihan hyvä ennakko, varmaan ensimmäisiä juttuja pelistä, missä ei hoeta sitä kuinka mahtava pelijumala Hideo Kojima on ja kuinka hänen pelinsä ovat täydellisiä. Toivottavasti arvostelukin asenne säilyy maan pinnalla.

Kyllä kritiikki on aina hyvästä, mutta allekirjoittaneelle tuli tunne että peli vain halutaan vain leimata huonoksi. Vaikka se ei kenties ollutkaan kirjoittajan tarkoitus, mutta sellainen tunne minulle tuli :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom