Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights


Eihän siinä valitettu pelistä muuta kuin, että turhaa jauhamista Codecissa on aivan liikaa ja ääninäyttely on tutulla tavalla ylilyötyä? Minusta oli ihan hyvä ennakko, varmaan ensimmäisiä juttuja pelistä, missä ei hoeta sitä kuinka mahtava pelijumala Hideo Kojima on ja kuinka hänen pelinsä ovat täydellisiä. Toivottavasti arvostelukin asenne säilyy maan pinnalla.
jep jep! oon samaa mieltä;)
pelin parhaimmat puolet on ehdottomasti DEMOT! joka kerta kun pelaan peliä tageja keräilessäni, niin katon demot ja joskus skippaan codec puheet, mut demot on aina MUST! kerta kaikkiaan sairaan makeita..... *oon iha sanaton*:o
en oo koskaan nähny näin hyviä demoja missään peleissä. piste.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

katon demot ja joskus skippaan codec puheet, mut demot on aina MUST! kerta kaikkiaan sairaan makeita..... *oon iha sanaton*:o
en oo koskaan nähny näin hyviä demoja missään peleissä. piste.

Olihan ne ykkösen demot ihan siistejä:eek: ,ja varmaan on kakkosenki:cool: .
 
Pexi varaudu sitten aikas huonoon palkkioon kun keräät noi dog
tagit , itse oletin jotain parempaa.. Sivulla 11 tässä topicissa lukee
palkkio , mutta eipä sitä kannata mennä peliä odottelevien lukemaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Pexi varaudu sitten aikas huonoon palkkioon kun keräät noi dog
tagit , itse oletin jotain parempaa.. Sivulla 11 tässä topicissa lukee
palkkio , mutta eipä sitä kannata mennä peliä odottelevien lukemaan...
no joo...kunhan keräilen...toi extreme bossit on aika pirullisia! (ilman xiit)

Onhan noi lisäkamat iha hilpeet...muahahahah!

"I hear it's amazing when the gamouse purple stuffed worm in flap-jaw space with the tuning fork does a raw blink on Hara-kiri Rock. I need scissors! 61!" tää oli pakko laittaa, kiva allekirjoitus:D LOL:p
nyt vasta huomasin...mul taitaa olla näös vikaa...

entäs tää:

"Infiltrate Garueda Fortress...." ääh jotenkuten tällei se meni:o
 
Höh eiks tätä kukaa oo tänne tänää laittanu. Omituista?,noh 22 pääivääääääääääää.
 
Metal Gear Solid 2 Soundtrack 2 : The Other Side

Elikä ne jotka on kiinnostunut MGS2:n toisesta soundtrackista, The Other Side musasta, niin tästä sen saa:

http://www.gamingforce.com/audio/mp3/gr/mgs2-otherside.php
Huom! imuta yks file kerrallaan;)

Musat on ns. "in game" musaa eli pelitilanteen musat, ei kaikki oo. MGS2 OST oli ns. "demo" musat....

HUOM! varoittakoon et biisien nimet saattaa sisältyy spoilereita!

Sain ton kyseisen levyn kaverilta puolitoista viikkoa sitten, kopioituna:rolleyes: , ei ollu rahaa...joskus myöhemmin pitäisi hankkia alkuperäinen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jee... tasan kolme viikkoa MGS2:teen, eli 21 päivää siis! Jos olisi ilmestynyt aikataulussa, eli 22.2. niin tuota pelailtaisiin jo tasan viikon päästä... Damn you Konami!
 
Pexi, kun kinasteltiin jossain threadissa siitä että kuuluko se GBC:n Metal Gear Solid virallisiin MG-peleihin, niin katsoppas tuota virallista Eurooppalaista MGS2-sivua, johon löytyy linkki tuolta PS2FINin uutisista... Valitse Background, ja kuten voit huomata, siellä on listattuna myös seuraava: Metal Gear Solid/Ghost Babel (Game Boy Color). Snake's Revengeä ei ole, ymmärrettävästä syystä (ei Kojiman peli), mutta tämä on... :D
 
Täähän on lyhyt peli kun sen pelaamiseen läpi menee vain 12-15 tuntia. Ankeet "maisemat" lisäksi - ainakin demon perusteella. Mutta muutoin kymppinsä arvoinen varmaan.
 
Jos ennakkotilaan MGS2:en postiennakolla esim. konsolinetistä saanko pelin 8. päivä vai joudunko odottamaan viikonlopun yli?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Täähän on lyhyt peli kun sen pelaamiseen läpi menee vain 12-15 tuntia. Ankeet "maisemat" lisäksi - ainakin demon perusteella.

No pitäskö siellä seinillä olla nallekarhun kuvia?

:D

Ja siitä lyhyydestä olen sitä mieltä että mitä järkee lähteä pilaamaan muuten hyvää peliä pitkittämällä sitä joillain ihan paskoilla jutuilla.
 
Vaikkei tämä nyt ketään varmaankaan kiinnosta , mutta pistämpä
sen kuitenkin tänne :)

Europe gets PS2/Metal Gear Solid 2 bundle

» Nice continents finish last.

Sony Computer Entertainment Europe announced today that a special bundle containing the PlayStation 2 hardware and a copy of Metal Gear Solid 2 will be released on March 22, two weeks after the game's seperate retail release on March 8. 350,000 bundles will be made available and will be sold for £229.

According to CV&G, the bundle will also make its way to America around the same time, but no details were mentioned beyond that.

Metal Gear Solid 2 has currently reached 1 million preorders in Europe, and the game itself will feature some new game modes and an extra behind-the-scenes DVD
 
..Ja tässä vielä kuva paketista.. tekis mieli ostaa, mutta tuskin löytyy käyttöä toiselle PS2:lle.. ainakaan vielä..
 
Mitä tahansa, joka tuo vähän väriä peliin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu


No pitäskö siellä seinillä olla nallekarhun kuvia?

:D

Ja siitä lyhyydestä olen sitä mieltä että mitä järkee lähteä pilaamaan muuten hyvää peliä pitkittämällä sitä joillain ihan paskoilla jutuilla.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom