Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari
Nyt on sitten ennakkotilattu MGS2 konsolinetistä, ei muuta kuin odottelemaan!

Mää oon ennakkotilannu PlayerOnesta ja GamesMixista :) oon yrittäny perua gamesmixin tilauksen, mutta en tiiä meneekö perille :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza
Tilasin itse jo 3 viikkoa sitten player onesta....... Riittääköhän niitä kaikille?

Mä ainakin talssin suoraan yhteen kauppaa. Kukaa muu ei ollu varannu ni uskon saavani sen heti perjantaina.:D
 
Meitsi odottaa sitä DVD-extraa ihan kieliposkella:p
Onhan se kivaa nähdä pelin edistymisprosessia, Hideo Kojiman ja Akio Otsukan haastattelut, toivottavasti siinä olisi myös jotain Harry Gregson Williamsin kommentteja:) lisää muita kamoja!

Miten ootte ajatellu pelata sitä peliä? Kunnon putki vai pari tuntia päiväs?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Meitsi odottaa sitä DVD-extraa ihan kieliposkella:p
Onhan se kivaa nähdä pelin edistymisprosessia, Hideo Kojiman ja Akio Otsukan haastattelut, toivottavasti siinä olisi myös jotain Harry Gregson Williamsin kommentteja:) lisää muita kamoja!

Miten ootte ajatellu pelata sitä peliä? Kunnon putki vai pari tuntia päiväs?

Riippuu koska saan sen kun ennakkotilasin sen, mutta jos kävisi niin hyvin että se tulisi mulle jo perjantaina niin pelaisin PE-LA välisen yön luultavasti, mutta jos saisin sen keskellä viikkoa niin sit pari tuntia päivässä ja viikonloppuna enemmän.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Miten ootte ajatellu pelata sitä peliä? Kunnon putki vai pari tuntia päiväs?
Jos perjantaina tulee, niin luultavasti menee vähintään koko ilta (ja yö). Jos taas viikolla tulee, niin sitten pidetään vain töistä pari etäpäivää ja pelataan urakalla ensi alkuun.
 
Täytynee mennä kaupasta hakemaan PAL versio sitten 8.3 niin näkee ne extrat ja onhan se muutenkin ainakin European Extreme tarvii pelata läpi , näkee ainakin miten Konami on hoitanut käännöksen :) ( sitähän sitten voidaan Pexin kanssa kommentoida tänne )


EDIT : Ihan voisin suositella että aloittakaa peli hardilla , vaikka
se tuntuukin ehkä alussa vaikealta niin peli kestää hieman pitempään ja todellakin se hiiviskely on mielekkäämpää :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Täytynee mennä kaupasta hakemaan PAL versio sitten 8.3 niin näkee ne extrat ja onhan se muutenkin ainakin European Extreme tarvii pelata läpi , näkee ainakin miten Konami on hoitanut käännöksen ( sitähän sitten voidaan Pexin kanssa kommentoida tänne )


EDIT : Ihan voisin suositella että aloittakaa peli hardilla , vaikka
se tuntuukin ehkä alussa vaikealta niin peli kestää hieman pitempään ja todellakin se hiiviskely on mielekkäämpää :).
Jeps! onhan toi Extreme tarpeeksi vaikee, jos ei käytä yhtään rationia. Pomot on tarpeeksi hulluja:D ei oo extreme vedetty läpi...
Mitäs toi "European Extreme" meinaa....vielä skitsompi pomot!!!

Konami on yleensä hoitanut euro-käänökset hyvin, toi ZOE oli hyvin käännetty...

Tässä tuli jotain mieleen, veikkaan toi Euro on "leikattu", sama kuin jenkki! Crisis, huomasitko et yks demo oli "leikattu"?
Toi Japsi on leikkaamaton...se pitäisi saada jostain.
Pelihän on "pikkusen" muuteltu Terroristijutun vuoksi.

Euro-versioita on muistaakseni käännetty näille kieleksi: enkku, saksa, ranska, italia, espanja.

"Die Welt benötigt nur eine Big Boss!" Solidus Snake

"La vitesse en métal est déjà en activité" Raiden

"Ésta es serpiente, usted copia! se revienta el camo!" Snake

"Sono come voi, io non ho nome" (^_^)

Saksa dubbi rules:D ja jos olisi ylimääräistä, niin ostaisin sen!
Onneksi peliä ei käännetä suomeksi!

lopuksi, oon Crisiksen kaa samaa mieltä et peliä kannatta pelata ekalla kerralla hardilla ja ei tutkalla, se on haastavampi, pidempi ja mieleenkiintoisempi! "Tactical espionage" taitoa tarvitaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eiköhän MGS2 tule tahkottua putkeen läpi jos 8.3. pelin saan. Kyllä potuttaa muuten jos jostain syystä ei saisi ;) Ja Hardilla, ilman tutkaa, tottakai. Extremen ottaisin, mutta eihän sitä saada aluksi, kuten ei ykkösessäkään.

Tulipahan vain mieleen, että aukeaakohan tuo European Extreme vasta kun on Extremellä läpi pelannut? Kivasti tulee siis pelattavaa siinä tapauksessa ja taitaa tulla taas hirveät valitukset ja kommenttia vanhemmilta tyyliin "Ei se meidän Ville tee muuta kuin pelaa sitä typerää peliä tuolla illat pitkät" :D
 
Ei kyllä sitte kun sen saa niin pitää pelata sitä niin kauan kuin vaan silmät pysyy auki.
Tuota peliä on kyl tullu odotettuu vuosi tai pari.
Jaksaako kukaan laskee montako päivää vielä pitää venata.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Tässä tuli jotain mieleen, veikkaan toi Euro on "leikattu", sama kuin jenkki! Crisis, huomasitko et yks demo oli "leikattu"?
Toi Japsi on leikkaamaton...se pitäisi saada jostain.
Pelihän on "pikkusen" muuteltu Terroristijutun vuoksi.

ookko varma että se Japsi versio on leikkaamaton.
tää pelihän julkaistiin ensi USA:ssa, ja n. kuukaus sen jälkee Japanissa.


ja siitä pelaamisesta...
mä varmaan hakkaan sitä yötä päivää.
onhan sitä odotettu jo niin kauan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn


ookko varma että se Japsi versio on leikkaamaton.
tää pelihän julkaistiin ensi USA:ssa, ja n. kuukaus sen jälkee Japanissa.
oon satku prossan varma et jenkki ja euro on leikattu:(
Siinä on poistettu WTC-jutut....

Kun peli just valmistui, tuli tää terroristihomma, niin peliin tehtiin iha pikku muutos. Japsio ei oo leikattu.....
 
Kyllä mua kertakaikkiaan VITUTTAA nuo "sensuroidaan nyt kun niin kävi jenkeissä" jutut. Miksi ne pitää peleistä leikata. Onneks ne ei nyt sentään pilannu MGS2:sta niillä sensuurin isoilla saksilla.

Ja BTW, 16 päivää Messiaan tuloon.
 
Voisi kuvitella että jos euro-versiosta nuo kohtaukset puuttuvat, ovat ne jossain lisänä tuolla extra-DVD:llä. Toivotaan nyt kuitenkin parasta. Ja pääasiahan on että peli tulee, eikä peliä sen suuremmin tarvinnut muunnella. Ajatelkaapa jos peli olisi kokonaan tapahtunut WTC-torneissa, niin olisi ollut aika kelju homma. Mutta kuten elokuvien suhteenkin, niin ainahan sitä jotain jää pois vaikka kuinka haluaisi kaiken mukaan. Monista elokuvista on käänyt ohjaajan suosikkikohtauksia, mutta silti elokuva on ollut todella hyvä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Voisi kuvitella että jos euro-versiosta nuo kohtaukset puuttuvat, ovat ne jossain lisänä tuolla extra-DVD:llä.

Olishan se aika mageeta jos niillä olis tyylin "Deleted Scenes" siinä extradvd:llä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Siinä on poistettu WTC-jutut....

siis ihan WTC tornit taustalta esim.
vai jotain muita räjähtäviä torneja.

jos se on toi eka niin sehän on vaan hyvä, tai ainaki realistista.
miksi ne tornit näkyis pelissä, kun ei niitä enää oikeastikkaa ole.

mutta jos jotain muita räjähtäviä torneja/rakennuksia on poistettu, niin sehän on jo naurettavaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
oon satku prossan varma et jenkki ja euro on leikattu:(
Siinä on poistettu WTC-jutut....

Kun peli just valmistui, tuli tää terroristihomma, niin peliin tehtiin iha pikku muutos. Japsio ei oo leikattu.....


onko tuo vaan oma arvauksesi etta japsi versiota olis jotain enemman vai onko jotain luotettavaa www sivua esim mista katoit ton
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn

Siis ihan WTC tornit taustalta esim.
vai jotain muita räjähtäviä torneja.
jos se on toi eka niin sehän on vaan hyvä, tai ainaki realistista.
miksi ne tornit näkyis pelissä, kun ei niitä enää oikeastikkaa ole.

Konamin vanhoilla MGS2-sivuilla taisi olla maininta että kaksi videopätkää joissa näkyi WTC-tornit poistettiin. Ei muuta. Jos nyt oikein muistan, siis.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom