Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
No itse ainakin olen huomannut yhden mahdollisen leikkauksen
kohteen jossa alunperin luultavasti WTC oli, sitä tosin en viellä
kerro koska spoilaisin aivan liian paljon pelistä.

EDIT : Tosiaankin juttuhan meni näin Usa sai pelin ensin leikattu,
vähän bonuksia, Japani sitten ei leikattu enemmän bonuksia , sitten kohta Eurooppa eniten bonuksia , ei tietoa viellä onko leikelty.
 
Ei helvetti. Meinasin ottaa tos pikku session(:D) MGSsää, mutta hetki sen kuin venyi ja kohta huomasin että taas tuli koko päivä pelleiltyä pleikkarin ääres. Jos tos ei oo hyvän pelin tuntomerkki, niin ei mikään. Julkaistas jo... AAAAARRGGGHH!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lazybones
Ei helvetti. Meinasin ottaa tos pikku session(:D) MGSsää, mutta hetki sen kuin venyi ja kohta huomasin että taas tuli koko päivä pelleiltyä pleikkarin ääres. Jos tos ei oo hyvän pelin tuntomerkki, niin ei mikään. Julkaistas jo... AAAAARRGGGHH!!!!

Heh, minulla kävi sama juttu tänään tuon Game Boy Colorin Metal Gear Solid: Ghost Babelin kanssa. Oltiin tulossa maalta takaisin Helsinkiin ja kolmen tunnin ajomatkan alussa ajattelin että "pelaanpas nyt pikku tovin Metal Geariä, ja luen sitten tuota kirjaa vaikka loppumatkan." Kuten arvata saattaa, pelasin pelin alusta loppuun ja kirjaa kerkesin lukemaan about kaksi sivua :D

On se kyllä kumma juttu kuinka tuo pelisarja viehättää!
 
HEHE... Taas pelasin MGS 2 demoa niin löytyi iloinen dog tag.
Jesus Bibian jr. On siinä jollakin nimi.

Pitää täs ennen 8. päivää vaan nukkua ja käydä koulus, niin tuloo sekin nopiempaa.

Edit: Helvetti... nythän alkaa loma. Ja vielä ku on käsipoikki niin tuloo tylsä loma. Vähän ketuttaaaaaaaaa....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


Ja BTW, 16 päivää Messiaan tuloon.

Tehkää kaikki itsellenne palvelus ja yrittäkää olla odottamatta MGS2:lta liikoja. Pelasin itse juuri pelin (jenkkiversion) läpi ja... no, en voi sanoa pettyneeni, mutta mikään messiaspeli se ei todellakaan ole. Jos on pelannut demon noin sata kertaa läpi, kuten minä, huomaa nopeasti, että kaikki kikat on tullut jo koettua, eikä lopullinen versio tarjoa uusien aseiden (joista oikeastaan kaikki ovat tuttuja jo ykkösestä) lisäksi mitään pään räjäyttävää uutta. Alun tankkilaiva-episodi on pelin paras osio ja myös ylivoimaisesti hienoin. Ehkä johtuu osittain myös siitä, että Snake on hahmona paljon coolimpi kuin Raiden. Ja niitä juonipätkiä on sitten aivan perkeleesti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lazybones
HEHE... Taas pelasin MGS 2 demoa niin löytyi iloinen dog tag.
Jesus Bibian jr. On siinä jollakin nimi.

Pitää täs ennen 8. päivää vaan nukkua ja käydä koulus, niin tuloo sekin nopiempaa.

Edit: Helvetti... nythän alkaa loma. Ja vielä ku on käsipoikki niin tuloo tylsä loma. Vähän ketuttaaaaaaaaa....

Hyvä puoli on se että loma kuluu mulla aina helvetin nopeesti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wintermute


Tehkää kaikki itsellenne palvelus ja yrittäkää olla odottamatta MGS2:lta liikoja. Pelasin itse juuri pelin (jenkkiversion) läpi ja... no, en voi sanoa pettyneeni, mutta mikään messiaspeli se ei todellakaan ole. Jos on pelannut demon noin sata kertaa läpi, kuten minä, huomaa nopeasti, että kaikki kikat on tullut jo koettua, eikä lopullinen versio tarjoa uusien aseiden (joista oikeastaan kaikki ovat tuttuja jo ykkösestä) lisäksi mitään pään räjäyttävää uutta. Alun tankkilaiva-episodi on pelin paras osio ja myös ylivoimaisesti hienoin. Ehkä johtuu osittain myös siitä, että Snake on hahmona paljon coolimpi kuin Raiden. Ja niitä juonipätkiä on sitten aivan perkeleesti.

Eläs poika perkeles uhoa.:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wintermute


Tehkää kaikki itsellenne palvelus ja yrittäkää olla odottamatta MGS2:lta liikoja. Pelasin itse juuri pelin (jenkkiversion) läpi ja... no, en voi sanoa pettyneeni, mutta mikään messiaspeli se ei todellakaan ole. Jos on pelannut demon noin sata kertaa läpi, kuten minä, huomaa nopeasti, että kaikki kikat on tullut jo koettua, eikä lopullinen versio tarjoa uusien aseiden (joista oikeastaan kaikki ovat tuttuja jo ykkösestä) lisäksi mitään pään räjäyttävää uutta. Alun tankkilaiva-episodi on pelin paras osio ja myös ylivoimaisesti hienoin. Ehkä johtuu osittain myös siitä, että Snake on hahmona paljon coolimpi kuin Raiden. Ja niitä juonipätkiä on sitten aivan perkeleesti.

Enhän mä nyt sitä sillä tarkota. Se "messias" tulee oikeastaan vaan se takia, kun on peliä saatu nyt tässä jo ainakin 1. vuosituhat odotella. Ja kaikille jotka eivät vielä tiedä: 14 päivää. Ja ei kai tää countdowni ole jämähtäny pelkästään mulle? Muistakaa vaan kaikki heittää heti juttua kun saatte pelin käsiinne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wintermute


Tehkää kaikki itsellenne palvelus ja yrittäkää olla odottamatta MGS2:lta liikoja. Pelasin itse juuri pelin (jenkkiversion) läpi ja... no, en voi sanoa pettyneeni, mutta mikään messiaspeli se ei todellakaan ole. Jos on pelannut demon noin sata kertaa läpi,
kuten minä, huomaa nopeasti, että kaikki kikat on tullut jo koettua, eikä lopullinen versio tarjoa uusien aseiden (joista oikeastaan kaikki ovat tuttuja jo ykkösestä) lisäksi mitään pään räjäyttävää uutta. Alun tankkilaiva-episodi on pelin paras osio ja myös ylivoimaisesti hienoin. Ehkä johtuu osittain myös siitä, että Snake on hahmona paljon coolimpi kuin Raiden. Ja niitä juonipätkiä on sitten aivan perkeleesti.

No tuota hieman kommenttia tästäkin voisin heittää , elikä ensin hieman pilkun ........ todellakin vaikka olet pelannut demon 100 kertaa läpi et pysty kokeilemaan kaikkia kikkoja (todettu
juttu :) )

Sitten hieman tästä , että jotkut pitävät enemmän Snake tai Raidenista , joidenkin mielestä tarina on hyvä joidenkin huono. Tämähän on vain mielipidettä, vaikka odotukset ovatkin korkealla ei kukaan luultavasti odota peliltä liikoja varsinkin jos on pelannut demoa , silloin tietää mitä peli sisältää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wintermute


Tehkää kaikki itsellenne palvelus ja yrittäkää olla odottamatta MGS2:lta liikoja. Pelasin itse juuri pelin (jenkkiversion) läpi ja... no, en voi sanoa pettyneeni, mutta mikään messiaspeli se ei todellakaan ole. Jos on pelannut demon noin sata kertaa läpi, kuten minä, huomaa nopeasti, että kaikki kikat on tullut jo koettua, eikä lopullinen versio tarjoa uusien aseiden (joista oikeastaan kaikki ovat tuttuja jo ykkösestä) lisäksi mitään pään räjäyttävää uutta. Alun tankkilaiva-episodi on pelin paras osio ja myös ylivoimaisesti hienoin. Ehkä johtuu osittain myös siitä, että Snake on hahmona paljon coolimpi kuin Raiden. Ja niitä juonipätkiä on sitten aivan perkeleesti.
:confused: ->:eek: ->:p
no jaa...täs on yx lesojätkä, heh!

Kaikki odotamme peliä, jonka pitäisi olla täydellinen, mutta sellanen on iha mahdotonta, ei täydellistä peliä oo. MGS2 ei messias peli oo mut mul on jo Messias... ^_^

Makuasia pätee tähänkin, joko tykkäät tai et! Enpä usko et oot salaisuuksia saanu! käypäs kaikki Codec-salaisuudet läpi....

Aseista..hmm...no jaa, ei tavallaan mitään uutta mut yks ase kiva....en kerro aseen nimee, ennenkuin euro on tullu...

Onhan Snake cool jätkä....mut aikanaan toi Raiden on aika hilpee!

Pelin juonipätkät on pelin parhaimpia!

Ja vielä kerran saaneen sanoa et makuasia!

Nostan sulle hattua, jos oot saanu kaikki salaisuudet!!!

jos kerran oot kriittinen pelle, tee sä sellanen action-peli jos hyvä juoni ja kaikkea! et varmana pystyisi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis


vaikka olet pelannut demon 100 kertaa läpi et pysty kokeilemaan kaikkia kikkoja (todettu
juttu :) )

No ei tietenkään, mutta kaikki tärkeimmät ja hauskimmat kikat löytyvät alun tankkerista. Näin ollen monet demoa jauhaneet odottavat varmasti, että koko peli olisi täynnä sulavia jääpaloja ja muita siistejä featureita, mutta näin ei ole.

En oikeasti kirjoittanut viestiäni lainkaan vittuilumielessä, vaan oman kokemukseni syvällä rintaäänellä. Demon perusteella odotin pelistä vähintään maailmanhistorian upeinta kokemusta, mikä hieman kostautui, sillä MGS2 ei ole täydellinen peli, uskokaa tai älkää. Totta kai se on loistava, mutta mitä pienemmät ennakko-odotukset, sitä suurempi mahdollisuus yllättyä positiivisesti, eikö niin?

Ja ai niin, pelin juoni on suorastaan nerokas. Kaikki, jotka muuta väittävät, eivät luultavasti osaa tarpeeksi englantia sen hienouksia ymmärtääkseen.
 
Mite Helvetissä te jaksatte oottaa. Mulle tuli sellane olo et pitäis hakata itteää päi seinää ku ei helvetti meinaa pysyä nahoissa. Ja vielä pitäis oottaa 16 päivää eli 365.5 tuntia eli 21930 minuuttia eli 1315800 sekunttia suurin piirtein. Ei helvetti ku tulee pakottava olo hyppiä seiniä päi. Mite te kestätte???????????????:confused:




EDIT:siis noi ajatha meni päi persettäkoska ei täs kuussa oo 30 päivää vaan 28:o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
Mite Helvetissä te jaksatte oottaa. Mulle tuli sellane olo et pitäis hakata itteää päi seinää ku ei helvetti meinaa pysyä nahoissa. Ja vielä pitäis oottaa 16 päivää eli 365.5 tuntia eli 21930 minuuttia eli 1315800 sekunttia suurin piirtein. Ei helvetti ku tulee pakottava olo hyppiä seiniä päi. Mite te kestätte???????????????:confused:
:p
toi oli kyllä tarkkaa tekstiä: "365.5 tuntia..........."

No..peliä on vedetty läpi ja extroja kerätään. kaikki jutskat/salaisuudet tekemättä;)
 
Onko kukaan tehnyt html kielellä countdownia joka laskis tohon julkaisu päivään(8.3.02) mää en ite oikein hallitse sitä vielä ja ois hyvä jos joku vois tehä sellatteen ja sitähän vois käyttää muihinkin peleihin tai mihin tahansa vaihtaisi vain päivämäärän ja tekstin jos sellaista sinne laittaisi. =)
 
No nyt muutamaan viestiin vähän replyjä :

Ramvolter : Eli tuolta MGS2:n eurooppalaisilta sivuilta löytyy euro countdown :

http://www.metalgearsolid2.de/site/auswahl.html

Metal Gear : No itse asiassa vaikka peli löytyy jo hyllystä, niin silti en jaksa enää kunnolla odottaa että PAL versio ilmestyy ja sitten pääsisin pelaamaan European Extreme:llä , kun tuo Extreme alkaa olla jo liian helppoa :( ja tietenkin tuo Making of levy kiinnostaa myös.

Wintermute : No kyllähän niitä kikkoja viellä löytyy tuolta demon jälkeisistäkin osuuksista , aika paljonkin. En vaan niitä tietystä syystä viitsi tänne viellä kirjoittaa. Ja tietenkään mikään peli ei ole koskaan täydellinen jos lähdetään sille linjalle, mutta se nyt vaan on ettei sille linjalle kukaan lähde ;)



Niin sitten tietenkin 8.3 jälkeen voidaan vaikkapa Pexi:n kanssa
pistää pystyyn MGS2 neuvot/secretit topic pystyyn jos joku kaipaa kipeästi apua.
 
12 päivää ja alkaa kyl vähitellen tökkimään ton demon pelaaminen. Ei niinkään sen takii et siin pääsee vaan sinne Olgaan asti vaan sen takii et ne puhuu japanii.... :mad:


EDIT: En omista Z.O.E.:a, sain demon lainaan kaverilta joka kans suunnittelee MGS2:sen ostoa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
mä en ole demoa edes koittanu.
en viitsiny sitä ZOE:a ostaa demon takia.
enkä myöskäää sitä peliä+demoa koskaa käytettynä nähny.
no nyt kylläki on tullu se yks lehti myyntii missä on myös tuon demo.
mutta en viitsi n.10:tä euroa maksaa demosta, kun peli kerran julkaistaa ihan kohta.

on kyllä aivan hillitön himo päästä pelaamaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom