Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
tässä heitän pari kommenttia trailereista:

Pexi, tuo ei ollut kommentoimista, vaan selostus trailereiden sisällöstä, eli aikalailla spoilerikamaa nille, jotka ei ole nähnyt niitä... Itse tosin olen nähnyt kaikki nuo, mutta kaikki ei välttämättä. Ajattelin vain huomauttaa, ei millään pahalla :)

No niin huhuh , yksi saavutus taas tehty MGS2:ssa :)
onko muuten sotilailta tippuvat dog tagit spoileri?
tämä saavutus vain koskisi niitä...

Hupsista!
Sori! ton piti olla jotenkin kommentti..mut meni sisällön puolelle
:rolleyes:

Tunteeko kukaan "Mika Aho" nimistä jätkää?
Sain "kaatunelta" taistelijalta ton dog tagin;)
Jos joku on Mika Aho-niminen jätkä..niin oot "julkkis"...Onneksi Olkoon!!!!

Toivottavasti mun nimi on siel...

Tässä näin oon hieman jumis tos Extreme:ssä, mut nou hätä kyllä se menee läpi..aikanaan:p

Tuo mun saavutus oli kyllä turha :) keräsin kaikki dog tagit
( noin 400 kpl ) ja odotin oikein hyvääkin palkkioo...

SPOILER [ koskee edellä mainitusta saatua palkkiota ]
Valitettavasti palkkio olikin nettisivun osoite josta sai kaksi MGS2 wallpaperia , toivotaan että PAL versiossa tulee jotain parempaa
SPOILER [loppuu]

Tunnteeko kukaan...? Sain "kaatunelta" taistelijalta ton dog tagin;)

Toivottavasti mun nimi on siel...

Tiedän kyllä mitä nuo dogtagit on, kun niihin sain ilmottautua silloin MGS2-sivuilla, muttah... tuon olisin kenties halunnut itse huomata, että <SPOILER ALKU> suomailaisiakin nimiä on päässyt mukaan...<SPOILER LOPPU> Spoilereille on olemassa säännöt joita Crisis on jopa käyttänyt tuossa edellisessa viestissään (:)) Tuo sinänsä oli yksi spoileri.

Tuon nimikilpailun voittajiat saivat viestin sähköpostiinsa jos ovat voittaneet. Jos sellaista ei ole postiisi tullut, et ole mukana pelissä (kuten en minäkään, piru vie! :()

Edit: Piti vähän muokata ja lisätä asiaa, sekä tuo spoilerin merkkasin vasta nyt kun en tajunnut edellisellä kerralla katsoa kumman värinen pohja on tulossa...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Toivottavasti tossa Euroopan versiossa on enemmän extraa!!!

Mikä tärkeämpää, toivottavasti siinä on tuki 60 hertzin televisioille eikä mustia palkkeja!

Tuleeko tuossa Euroopan versiossa oikeasti mukaan action-figuuri?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer

Mikä tärkeämpää, toivottavasti siinä on tuki 60 hertzin televisioille eikä mustia palkkeja!

Tuleeko tuossa Euroopan versiossa oikeasti mukaan action-figuuri?
JEP JEP;)
Tärkein on ehdottomasti toi 60hz tuki...ei tyhmiä palkkeja...
ei mikään paha jos lisää extraa olisi:D
enpä tiiä...jos toi Limited edition julkaistaan täällä Euroopassa...niin SE on MUST!!!

Muuten, onko siinä kokoversiossa korjalitu paljon pelin ulkonäköä? Näin siellä GW mesuilla sen OLGA- kohdan ja siinä vaiheessa kun snake väistää, niin se luoti todella näkyy ja jättää jälkeensä sellasen hienon vanan (a'la Matrix). Ja ne valikotkin oli hieman erilaiset, jos nyt oikein muistan...

Onhan sitä kyllä demosta vähän muokattu , jos nyt muistan
oikein minkälainen tuo demo oli , ei ole sitä näet tullut pelattua
vähään aikaan ( jostain kumman syystä ) :D

Toivotaan vain että Konami sisällyttää 60hz vaihtoehdon tai
sitten edes optimoi pelin kunnolla , eikä tee samaa virhettä
kuin Capcom DMC:n kanssa...

Minun mielestäni Konami on aina tehnyt hyvät pal-käännökset peleistään... tähän hätään en muista että oliko ZOE:ssa palkkeja, tai en lainkaan tiedä onko Silent Hill 2:ssa palkit, mutta uskon hartaasti että MGS2:ssa ei ole. Demossa ei muistaakseni ollut ainakaan... Muttah... kello on jo paljon ja olen tullut just kaupungilta uutta vuotta juhlimasta (taas raitis uusvuos... aah! :)), eli väsyttää ja ajatuksenkulku ei kunnolla toimi :D Katsotaan aamulla tätäkin viestiä tarkemmin uudeleen!

Fasten your seatbelts!

Ai niin... "kauntdauni" on unohtunut parina päivänä...
Tänään 1.1.2002 on enää 52 päivää Metal Gear Solid 2: Sons of Libertyn euroopan julkaisuun!

Tarvinee aamulla katsastaa tuo SH2 :) , nyt ei enää jaksa.
mutta vähän asian sivusta hyvää uutta vuotta kaikille.

Huh? Kyllä SH2:ssa ainakin jotkut palkit on, kun meikäläinen pelaa 14:9 -zoomilla ilman, että kuvaa jää uupumaan ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer

60:n hertsin moodin puuttuminen ei välttämättä tarkoita mustia palkkeja, mikäli käännös on tehty hyvin. Aikaa tossa ainakin kuluu niin pirusti että luulisi ettei palkkeja ole. Omasta mielestä hyvä 50Hz mode on paljon parempi kuin 60Hz mode. Kuva on niin paljon tarkempi eikä se kymmenen framen puuttuminen sekunnista näy minun silmääni (olettaen että käännös on tehty hyvin).

Jeps... ei ole ZOEssa eikä MGS2-demossa palkkeja... En kyllä ole noihin paljoa huomiota kiinnittänyt aiemmin. En oikeastaan edes osaa sanoa missä peleissäni on palkit ja missä ei...

Noista 50/60 hertzin tuista en edes tiedä mitä eroa niillä on, muutakun että Dead or Alive 2:ta pelatessani minulla toimii vain se 50... :confused: Mutta pääasia mielestäni on että peli pyörii ja millään muulla ei ole väliä... varsinkaan Metal Gear Solid 2:n tapauksessa! :)

Edit: Hups... tuo 50:n ja 60:n erohan taitaa lukeakin tuossa Shabanin viestissä joka on tämän viestin yläpuolella... my mistake :)

muute tietääks kukaa mite niitä vartioitten nimilaattoja pystyy katsomaa:confused:

Edit: jos muute joku tietää ni vois vastata tonne
spoileri puolelle nimittäin joku ei varmaa haluu tietää

Fasten your seatbelts!

"Kauntdauni" jatkuu...
Tänään 2.1.2002 on enää 51 päivää Metal Gear Solid 2: Sons of Libertyn euroopan julkaisuun!

Hei en nyt tähän hätään muista, että onko pelin pituudesta ollut mitään puhetta? Onko pidempi kuin MGS1? Se kun tahtoi loppua liian aikaisin... :(

hmm muistaakseni mgs kakkosen läpipeluu pitäis kestää jotai 15
tuntia ja itseltäni ykkösen läpieluu kesti joai 10-13 tuntia

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom