Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Kellään mitää tietoa toimiiko Twin Snakesin USA-versio Freeloaderin kanssa Pal-koneessa? (?_?)

Sanon vain suoraan, että MGS: TTS kannattaa hankkia PALina, sillä peli ilmestyy maailmanlaajuisesti (?), Jenkeistä tilattuna tulee väh. viikon "myöhässä", eikä hinnassakaan tee paljoa voittoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Sanon vain suoraan, että MGS: TTS kannattaa hankkia PALina, sillä peli ilmestyy maailmanlaajuisesti (?), Jenkeistä tilattuna tulee väh. viikon "myöhässä", eikä hinnassakaan tee paljoa voittoa.

Säästää n.30 euroa. Minusta aika paljon. (o_O)

Täältä esim. (^_^;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Sanon vain suoraan, että MGS: TTS kannattaa hankkia PALina, sillä peli ilmestyy maailmanlaajuisesti (?), Jenkeistä tilattuna tulee väh. viikon "myöhässä", eikä hinnassakaan tee paljoa voittoa.
USA:ssa 3.3 Euroopassa 26.3 ja Japanin julkaisu on siinä välissä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Pointtina siis, että on varmaan jäänyt aika paljon muutakin huomaamatta jos MGS on mielestäsi 'ehkä paras konsolipeli ikinä'.
Onhan noita konsolipelejä tullut pelailtua Atari 2600 ajoista lähtien. Siltikään oikeastaan mikään ei ole kolissut niinkuin MGS. Super Mariot pääsevät lähelle, varsinkin M64 (aivan eri genreä juu), tasohyppelyt kun ovat myös lähellä sydäntä :)

Mikä mielestäsi ylivoimainen minua miellyttävä peli on voinut jäänyt huomaamatta. Vinkiksi kerrottakoon, että Zeldat ja Final Fantasyt lentää täällä päin roskiin. Ei jaksa noi keijustelut innostaa :p Autopelitkin hoituu mielummin PC:llä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Onhan noita konsolipelejä tullut pelailtua Atari 2600 ajoista lähtien. Siltikään oikeastaan mikään ei ole kolissut niinkuin MGS. Super Mariot pääsevät lähelle, varsinkin M64 (aivan eri genreä juu), tasohyppelyt kun ovat myös lähellä sydäntä :)

Mikä mielestäsi ylivoimainen minua miellyttävä peli on voinut jäänyt huomaamatta. Vinkiksi kerrottakoon, että Zeldat ja Final Fantasyt lentää täällä päin roskiin. Ei jaksa noi keijustelut innostaa :p Autopelitkin hoituu mielummin PC:llä.

Samalla linjalla olen minäkin. Mullakin pelikokemusta Commodore 64:stä ja Commodore Vic-20:stä lähtien. Eikä juuri mikään peli just Marioita lukuun ottamatta oo aikasemmin iskeny.

Nyt oon kyllä sortunu siihen, että ensimmäinen FF eli FF:CC lähti tilaukseen mutta samalla tilasin MGS:TS ja sitä kyllä odotan paaaaaaaaaaaaljooooon enemmän. :cool:
 
Mäkin mietin kummasta ostaisin. Ennakkovaraus mulla on DVDBoxissa, mutta Plussasta sais muistikortin. Tosin se ei ole Nintendon alkuperäinen, joten hieman pelottaisi käyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Onhan noita konsolipelejä tullut pelailtua Atari 2600 ajoista lähtien. Siltikään oikeastaan mikään ei ole kolissut niinkuin MGS. Super Mariot pääsevät lähelle, varsinkin M64 (aivan eri genreä juu), tasohyppelyt kun ovat myös lähellä sydäntä :)

Mikä mielestäsi ylivoimainen minua miellyttävä peli on voinut jäänyt huomaamatta. Vinkiksi kerrottakoon, että Zeldat ja Final Fantasyt lentää täällä päin roskiin. Ei jaksa noi keijustelut innostaa :p Autopelitkin hoituu mielummin PC:llä.

Kyse on ennemminkin siitä, että mun kokemukseni perusteella MGS:n konkreettinen toteutus ei vaan ole läheskään yhtä laadukas, kekseliäs ja moniulotteinen kuin monen muun konsolipelin. Onneksi MGS:sta löytyy useita paikkaavia ominaisuuksia, vertaisin tässä mielessä lähinnä SMS:een. Jos sinulla on noin kovat genrerajat, ettei keijustelut jaksa kiinnostaa, niin luulen kyllä ymmärtäväni yskän. En tosiaan voi mitenkään tietää mitkä asiat sinua miellyttävät ja mistä syistä, joten ei kai siitäkään sitten sen enempää.

Itse koitan pitää mm. genrerajat avoinna asiassa kuin asiassa. Tätä taustaa vasten kuulosti tosiaan hyvin rajoittuneelta, että pääset viimeinkin pyyhkimään pölyjä Cuben ohjaimista, varsinkin kun lause esiintyy noin vahvasti liitettynä pelien laadullisiin ominaisuuksiin.

Mut joo, eiks oo kiva, et asia kiinnostaa näinkin paljon ;)

Piis out,

JB
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
Juu taas typerä kysymys multa...

kumpaan twin snakes julkasu päivään uskon playerin 26.03.2004, vai konsolinetin 25.4.2004.
Siihen ensimmäiseen. Itse en ainakaan ole kuullut, että peli olisi myöhästymässä.
 
Yks tyhmä kysymys, onko peli suora käännös pleikkari versiosta??? kun kattelin pelistä olevii kuvia niin iski miljoonalla voltilla DEJA-WU.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
Yks tyhmä kysymys, onko peli suora käännös pleikkari versiosta??? kun kattelin pelistä olevii kuvia niin iski miljoonalla voltilla DEJA-WU.

Kuten todettu monenmonituista kertaa, Twin Snakes on uusintaversio PSOnen MGS:stä (aivan kuten esimerkiksi Cuben Resident Evil on uusintaversio PSOnen alkuperäisestä). Peliä on siis päivitetty, tarkalleen sanottuna MGS2:n tasolle, ainakin mitä grafiikkaan ja eri liikkeisiin tulee.

Tarina ja täten myös pelialue ovat siis samat kuin PSOnen pelissä, tosin välianimaatioista löytyy grafiikkapäivityksen ohella huomattavia muutoksia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Kuten todettu monenmonituista kertaa, Twin Snakes on uusintaversio PSOnen MGS:stä (aivan kuten esimerkiksi Cuben Resident Evil on uusintaversio PSOnen alkuperäisestä). Peliä on siis päivitetty, tarkalleen sanottuna MGS2:n tasolle, ainakin mitä grafiikkaan ja eri liikkeisiin tulee.

Tarina ja täten myös pelialue ovat siis samat kuin PSOnen pelissä, tosin välianimaatioista löytyy grafiikkapäivityksen ohella huomattavia muutoksia.


Kuten kaikki tietää, minä en alalukeen aiheita joissa on yli 3sivua vastauksia. (elämäni ei vain ole tarpeeksi pitkä.)
 
Onko tossa euroopan versiossa tulossa mitään bonus cd:tä missä olis alkuperänen Metal Gear ja jotain video materiaalia.
Tietääkö kukaan?:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Kellään mitää tietoa toimiiko Twin Snakesin USA-versio Freeloaderin kanssa Pal-koneessa? (?_?)

Vastaan omaan kysymykseen. Ilmeisesti toimii, jos Lik-Sang nettikauppaan on uskominen. (^_^) Täytyy odottaa tosin vielä varmistusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Vastaan omaan kysymykseen. Ilmeisesti toimii, jos Lik-Sang nettikauppaan on uskominen. (^_^) Täytyy odottaa tosin vielä varmistusta.
Voin varmistaa ainakin US version osalta, kunhan oma paketti saapuu. Toivottavasti toimii :)
 
IGN antoi sitten myös pisteensä: 8.5
Hyvät pojot loppujen lopuksi,mutta pelin pituus sai moitteita.Hulluinta tässä on se,että originaali sai kaksi pistettä
enemmän pituudesta:
Metal Gear Solid

8.0 Lasting Appeal

You'll find yourself playing through again and again to better your time, improve your stealth, and find all of the hidden goodies.

--------

Metal Gear Solid : The Twin Snakes

6.0 Lasting Appeal

Short, but very sweet. Some interesting secrets to see and unlock. You can play through the game again with the extras, but the draw to do so isn't great.

No, arvostelijatkin ovat eri immeisiä mutta silti ihmetyttää..

Ai niin, linkki: http://cube.ign.com/articles/497/497319p1.html
 
Ylös Bottom