Voisko joku pitää mulle lyhyen myyntipuheen et mikä tässä pelissä on niin hienoa ja koko maailma on sitä mieltä että 10/10 ja paras peli ikinä koskaa mitä on tai ikinä mitä koskaan tullaan tulevaisuudessa tekemään.
-Yeah, Kozima is God, bullshit! (Siis oikeesti!)
Varovasti spoilereita välttäen olen katsonut streamia ja pausettanut jos tulee jotain hölöhölö tarinaa ym. Lukenu arvosteluja, katsonut arvosteluja ja ihmetellyt entistä enemmän suurta hypeä. Pitääkö siis olla vannoutunut MGS fani jotta ei missään nimeessä voi nähää mitään väärää tässä pelissä? Olen kuitenkin suuri hiippailupelien fani joten tekisi mieli kokeilla ja VPD:ssä on tämä tuo 3 peliä vaihdossa saat eurolla tarjous.
-Rahakysymys, kuten moni elämässä.
Mut mitä olen kattonut niin open world tuntuu olevan melko turha tässä, tyypit menee paikasta A paikkaan B, hiippailee, lähes kaikki ampuu niitä vartioita sillä sähköpyssyllä, laittaa ne ilmapalloon-->toista. Mene uudestaan paikasta A paikkaan B, toista kaikki äskein mainittu-->toista.
-Hiipaile tai ammu kaikki, itse ammuin kaikki, nice.
Itse "avoin" maailma ei näytä niin avoimelta, sillä tarkoitan lähinnä sitä että se maasto siinä välissä kun menet tekemään seuraavaa tehtävää, ei ole itse maastossa oikee mitää muuta kun tyhjää. Sekä monet vaan lentää kopterilla suoraan uuteen tehtävään, mitä järkeä olla koko "open wordia"
-Ei, open world ei tarkoita, että voit hiippailla vittuun ja kuvitella, että eteesi tarjotaan kaikkea mielenkiintoista, mitä ****** odotat?
Ymmärrän toki sen, että tässä voi lähestyä kohteita ym eritavalla jne, mutta mitä olen kattonut niin joka ikinen tukikohta tai tehtävä on sitä samaa. Ryömit, ammut sähköpyssyllä->ilmapallo--> pelastat jonkun jonnen--> valmis.
-Anna aseiden laulaa, i did.
Aseita tuntuu olevan mutta niitä ei kukaan käytä, koska kyseinen sähkövempain on kuulemma ainoa jotta voit saada sen parhaan S rankin.
-Fuck the rank, who the fuck cares?
Asiaan voi vaikuttaa se että en ole mikään erityisen suuri MGS fani, mutta hiippailu ym kuitenkin kiinostaa, asiaan ei auta myöskää tämä överiksi vedetty japanilainen outo meininki että juokset karkuun jotain yks-sarvisia jne.
-Joo, fuck the unicorns, samaa mieltä!
Olen yrittänyt kovast myydä itselleni tätä peliä, sekä ihmiset näyttäis nauttivan tästä. Mietin vaan että, olenko minä onnistunut tässä parin päivän aikana vain katsomaan peliä niin että kaikki tehtävät näyttää lähes itseään toistavilta. Vai onko tässä oikeesti niin että niitä voi jokainen tehää miten haluaa, millä aseilla tahansa, mitä leluja kokeilmalla tahansa ja silti mahdollista saada paras mahdollinen S rank, vai onko vaan niin että se sähköpyssy on ainoa vaihtoehto?
-Again, fuck that S-rank!
Pitkä monologi meikäläiseltä, mutta yritän saada myytyä ja innostuttua tästä pelistä jotenkin.