Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Decrepify
Ei ole tullut thrash metallia ostettua pitkään aikaan, joten kait tosta pitää kattoa. Death metal ja Thrash on varmaan pirun toimiva yhdistelmä, kun yhdistetään Death metallin kaaoottisuus ja vihaisuus Thrash metallin loistaviin riffityksiin, niin lopputulos ei voi olla huono.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Tuo De Liriums Order ei ainakaan ole mitään kovin kummosta musiikkia, ja trash ja death metalli ei ainakaan tuon bändin sovituksissa sovi mitenkään yhteen, muista en tiedä.
Itse pidän slayerista, mutta uudemmasta, eli 'God hates us all' levy uppoaa kovasti. [/QUOTE
Mahdatkohan sinä nyt tajuta yhtään mitään mistään. Tuo on kyllä todella omaperäinen/tekninen/raaka orkesteri. Kyllä jos tämä bändi vetelee 10/10 arvostelua ammattimaiselta arvostelu tiimiltä, voittaa imperiumin eliminaattorikisan. Ja sinä tulet ja sanot että sovitukset eivät sovi mitenkään yhteen... Kyllä huomaa et tajua musiikista mitään, heittelet tuommosta paskaa. Voi saatana...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Mahdatkohan sinä nyt tajuta yhtään mitään mistään. Tuo on kyllä todella omaperäinen/tekninen/raaka orkesteri. Kyllä jos tämä bändi vetelee 10/10 arvostelua ammattimaiselta arvostelu tiimiltä, voittaa imperiumin eliminaattorikisan. Ja sinä tulet ja sanot että sovitukset eivät sovi mitenkään yhteen... Kyllä huomaa et tajua musiikista mitään, heittelet tuommosta paskaa. Voi saatana...
Taitaapi olla niin että sinä et tajua mitään, jos ottaa tuollaiset pultit muiden mielipiteistä lempiorkesteriaan kohtaan. Luulisi jos se noin kova bändi on niin kestäisit jonkunlaisen kritiikin sitä vastaan?! Itseäni ei kiinnosta sitten paskan vertaa mitä arvosanoja omat suosikit saavat lehdissä ja netissä, koska sillä ei ole minulle mitään merkitystä kunhan musiikki on hyvää mutta eikai sille voi mitään jos niitä hyviä numeroitakin tulee. Ja elä sinä tule minulle sanomaan etten tajua mitään musiikista mitään, ainoa joka täälä paskaa heittelee on sinä.
Jeee!! Nyt on liput Slayerin ja Slipknotin keikalle, ja kentällekin päästiin vielä! Rupee tunnelma nouseen aika kattoon. Jiihaa!
Decrepify sanoi:Mä joudun luultavasti ostamaan lipun ylihintaan, kun rahaa ei ole tiedossa kun vasta enskuun puolivälissä. Mutta ei tuo paljoa haittaa, sen verran mielenkiintoinen keikka on tiedossa.
Zos kia cultus sanoi:Onkos tämä slayerin keikka semmonen että ne soittaa reign in bloodin kokonaan, ja muuta vanhaa tavaraa. Vai onko se sitten ihan "normaali" setti, missä soitellaan sekaisin kaikkien levyjen biisejä?
Tsot tsot ollaanpas tarkkoina, se on _Unholy_ Black Metal!Decrepify sanoi:Tämän levyn musiikki=Black Metal, eikä mitään muuta.
Zos kia cultus sanoi:Sellaistahan se darkthrone on aina ollut, ja toivottavasti myös pysyy samanlaisena.
Decrepify sanoi:Sardonic Wrathia odotellessa..
Darkthronen viime vuonna julkaisema Hate Them oli kyllä loistava, vielä 10 vuotta Transilvanian Hungerin jälkeen pukkaa miltein samatasoista black metallia.
Zos kia cultus sanoi:Satyricon on toinen bändi joka ei ole pettänyt minua, aivan loistavia levyjä kaikki, sama emperorilla ja behemothilla.