Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metallimusiikki ja soittimet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Decrepify
Ei ole tullut thrash metallia ostettua pitkään aikaan, joten kait tosta pitää kattoa. Death metal ja Thrash on varmaan pirun toimiva yhdistelmä, kun yhdistetään Death metallin kaaoottisuus ja vihaisuus Thrash metallin loistaviin riffityksiin, niin lopputulos ei voi olla huono.

Tuo De Liriums Order ei ainakaan ole mitään kovin kummosta musiikkia, ja trash ja death metalli ei ainakaan tuon bändin sovituksissa sovi mitenkään yhteen, muista en tiedä.

Itse pidän slayerista, mutta uudemmasta, eli 'God hates us all' levy uppoaa kovasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Tuo De Liriums Order ei ainakaan ole mitään kovin kummosta musiikkia, ja trash ja death metalli ei ainakaan tuon bändin sovituksissa sovi mitenkään yhteen, muista en tiedä.

Itse pidän slayerista, mutta uudemmasta, eli 'God hates us all' levy uppoaa kovasti.
[/QUOTE

Mahdatkohan sinä nyt tajuta yhtään mitään mistään. Tuo on kyllä todella omaperäinen/tekninen/raaka orkesteri. Kyllä jos tämä bändi vetelee 10/10 arvostelua ammattimaiselta arvostelu tiimiltä, voittaa imperiumin eliminaattorikisan. Ja sinä tulet ja sanot että sovitukset eivät sovi mitenkään yhteen... Kyllä huomaa et tajua musiikista mitään, heittelet tuommosta paskaa. Voi saatana...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Mahdatkohan sinä nyt tajuta yhtään mitään mistään. Tuo on kyllä todella omaperäinen/tekninen/raaka orkesteri. Kyllä jos tämä bändi vetelee 10/10 arvostelua ammattimaiselta arvostelu tiimiltä, voittaa imperiumin eliminaattorikisan. Ja sinä tulet ja sanot että sovitukset eivät sovi mitenkään yhteen... Kyllä huomaa et tajua musiikista mitään, heittelet tuommosta paskaa. Voi saatana...

Taitaapi olla niin että sinä et tajua mitään, jos ottaa tuollaiset pultit muiden mielipiteistä lempiorkesteriaan kohtaan. Luulisi jos se noin kova bändi on niin kestäisit jonkunlaisen kritiikin sitä vastaan?! Itseäni ei kiinnosta sitten paskan vertaa mitä arvosanoja omat suosikit saavat lehdissä ja netissä, koska sillä ei ole minulle mitään merkitystä kunhan musiikki on hyvää mutta eikai sille voi mitään jos niitä hyviä numeroitakin tulee. Ja elä sinä tule minulle sanomaan etten tajua mitään musiikista mitään, ainoa joka täälä paskaa heittelee on sinä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Taitaapi olla niin että sinä et tajua mitään, jos ottaa tuollaiset pultit muiden mielipiteistä lempiorkesteriaan kohtaan. Luulisi jos se noin kova bändi on niin kestäisit jonkunlaisen kritiikin sitä vastaan?! Itseäni ei kiinnosta sitten paskan vertaa mitä arvosanoja omat suosikit saavat lehdissä ja netissä, koska sillä ei ole minulle mitään merkitystä kunhan musiikki on hyvää mutta eikai sille voi mitään jos niitä hyviä numeroitakin tulee. Ja elä sinä tule minulle sanomaan etten tajua mitään musiikista mitään, ainoa joka täälä paskaa heittelee on sinä.

Ei deliriums order ole lähellekkään minun lempibändiäni, Se vaan ottaa päähän kun tulee kaveri ja sanoo että tämä orkesteri ei osaa soittaa kunnolla, eli sinä sanoit että heidän biisien sovitukset eivät sovi millään lailla yhteen! eikö ollut asian laita näin? vituttaa vaan kun kaverilla ei ole soittokokemusta paskan vertaa, ja pystyy kuitenkin kertomaan että missään orkesterin biisissä ei sovi mikään yhteen. Jätkä on vaan kateellinen, kun et itse taida osata soittaa mitään.
 
Nyt alkaa menemään henkilökohtaisuuksiin. Parempi lopettaa tämä "väittely" ja offtopic tähän. Jos nyt välttämättä haluatte kiistaanne jatkaa (toivottavasti ette), niin tehkää se jossain muualla tai käyttäkää privaattiviestejä. Kiitos.
 
Juu kyllä se asia alkaa olla näin. Pyydän Sarinelta anteeksi kaikkea mitä olen sanonut kiihdyksissäni. Ja muutenkin kaikkea asiattomuutta. Yritetään olla hieman rakentavempia myös tässä topicissa. Mitäs olisi porukka mieltä jos otetaan sellainen keskustelu eri musiikki tyylin (tässä tapauksessa metallin) Arvioimisessa, eli Kukin halukas vuorollaan laittaa linkin, biisistä jonka voi sitten imuroida (tietysti laillisesti, esim joku sample) Ja arvioida ja keskustella muutenkin kyseisestä biisistä/albumista. Jos olette halukkaita, niin otetaan joku ensimmäiseksi joka laittaa linkin jostain haluamastaan kappaleesta, yksi kerrallaan että voimme edetä rauhallisesti ja mukavasti kappaleen kerrallaan, kertoen omat mielipiteemme kappaleesta, hyvät ja huonot puolet. Kommenteiksi ei oteta enään sitten tyyliin "ihan paska"
Kertokaa jos olette kiinnostuneita.

Ja vielä kerran anteeksi sarinelle, ja muille joita olen loukannut.
 
Ihan sen verran vielä nopeasti etten ole sanonut etteivät he osaisi soittaa ;)

Joo anteeksi vaan mutta keskustelut on aina parhaimmillaan kun menee kiivaaksi :)

Ja mitä tähän uuteen "aiheeseen" niin miun sigusta voipi painella noita linkkejä niin pääsee ihan levy-yhtiön tai itse bändin jakamiin laillisiin mp3:siin ja musiikkivideoihin jos jotain nyt vaikka sattuu kiinnostamaan.

Tuota De Liriumia juuri niiden kotisivuilta kuulin.

PS: Voin suositella muutamaa kappaletta, Eighteen Visionsilta uuden levyn biisi 'Waiting for the heavens' video löytyy trustkillin sivuilta. Noralta 'I should have sent flowers' myöskin löytyy video trustkillin sivuilta. Videoissa ei kestä kauaa streamata vaikka ovatkin hyvää laatua mutta aika pieni kokoinen kuva on, tuossa muutamia luotan siihen että itse löydätte tienne biisien eteen. Pieni varoituksen sana vielä, nuo kaikki bändit jotka sigussa on ovat hardcore, metalcore tai emocore bändejä joten en yhtään ihmettele jos kukaan ei pidä niistä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
The Unholy Alliance

Jeee!! Nyt on liput Slayerin ja Slipknotin keikalle, ja kentällekin päästiin vielä! Rupee tunnelma nouseen aika kattoon. Jiihaa! :)
 
Re: The Unholy Alliance

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Jeee!! Nyt on liput Slayerin ja Slipknotin keikalle, ja kentällekin päästiin vielä! Rupee tunnelma nouseen aika kattoon. Jiihaa! :)

Mä joudun luultavasti ostamaan lipun ylihintaan, kun rahaa ei ole tiedossa kun vasta enskuun puolivälissä. Mutta ei tuo paljoa haittaa, sen verran mielenkiintoinen keikka on tiedossa.
 
Decrepify sanoi:
Mä joudun luultavasti ostamaan lipun ylihintaan, kun rahaa ei ole tiedossa kun vasta enskuun puolivälissä. Mutta ei tuo paljoa haittaa, sen verran mielenkiintoinen keikka on tiedossa.

Onkos tämä slayerin keikka semmonen että ne soittaa reign in bloodin kokonaan, ja muuta vanhaa tavaraa. Vai onko se sitten ihan "normaali" setti, missä soitellaan sekaisin kaikkien levyjen biisejä? ;)
 
Zos kia cultus sanoi:
Onkos tämä slayerin keikka semmonen että ne soittaa reign in bloodin kokonaan, ja muuta vanhaa tavaraa. Vai onko se sitten ihan "normaali" setti, missä soitellaan sekaisin kaikkien levyjen biisejä? ;)

Kuulemma ovat soittaneet ainakin Reign in Bloodin kokonaan muilla tämän kiertueen keikoilla, eli kai ne Helsingissäkin tekee saman. Eli loistava keikka olisi tulossa.
 
Vastaus: Metallimusiikki ja soittimet

Nyt tilasin rumpuihini vähän tavaraa, jotka tulevat ensi viikolla.

Zildjian A-custom 15" crash
Zildjian A-custom 16" crash
Zildjian A-custom 18" crash
Zildjian A-custom 10" splash
Zildjian K/z hihat 14"
Wuhan china 16"

Remo emperor yläkalvot 8,10,12,14
Remo pinstripe/diplomat alakalvot

Plus muutama puomo ständiä
_________________________________________________
Setti on ensi viikolla seuraavanlainen

Pearl export #98 charcoal metallic
Etutomit 8",10",12" (kelluva)
Lattiatomi 14" (kelluvat)
Virveli 14"
Basari 22x18"
Pearl road pro satulajakkara
Pearl Eliminator tuplapedaalit

Symbaalit

Zildjian K/z hihat 14"
Paiste alpha hihat 14"
Paiste 802 splash 10"
Zildjian A-custom 10" splash
Zildjian A-custom 15" crash
Zildjian A-custom 16" crash
Zildjian A-custom 18" crash
Zildjian A-custom 21"/43cm
Wuhan china 14"
Wuhan china 16"

8kpl pearl puomiständejä

Tätä on odotettu pitkään, siis peltien uusimista settiin.
 
Vastaus: Metallimusiikki ja soittimet

Ostin tossa todella kauan ostoslistalla lojuneen Darkthronen Transilvanian Hungerin. Musiikki on todella yksikertaista ja monotonista, mutta siitä on saatu hyvin synkkää ja kylmää. Tämän levyn musiikki=Black Metal, eikä mitään muuta.
 
Vastaus: Metallimusiikki ja soittimet

Zos kia cultus sanoi:
Sellaistahan se darkthrone on aina ollut, ja toivottavasti myös pysyy samanlaisena.

Sardonic Wrathia odotellessa..

Darkthronen viime vuonna julkaisema Hate Them oli kyllä loistava, vielä 10 vuotta Transilvanian Hungerin jälkeen pukkaa miltein samatasoista black metallia.
 
Vastaus: Metallimusiikki ja soittimet

Decrepify sanoi:
Sardonic Wrathia odotellessa..

Darkthronen viime vuonna julkaisema Hate Them oli kyllä loistava, vielä 10 vuotta Transilvanian Hungerin jälkeen pukkaa miltein samatasoista black metallia.

Satyricon on toinen bändi joka ei ole pettänyt minua, aivan loistavia levyjä kaikki, sama emperorilla ja behemothilla.
 
Vastaus: Metallimusiikki ja soittimet

Zos kia cultus sanoi:
Satyricon on toinen bändi joka ei ole pettänyt minua, aivan loistavia levyjä kaikki, sama emperorilla ja behemothilla.

Satyriconin tuotannosta minulle iskee eniten vanhat levyt, mm. Dark Medieval Times ja The Shadowthrone, mutta ei Satyriconin taso pärjää Emperorin ja Behemothin tasolle (jos puhutaan Behemothista painottaen sen Black Metal tuotantoon). Myös Satyriconia voi kunnioittaa pitkäkestoisesta yhteistyöstään Darkthronen kanssa.

Behemoth tosiaan teki kolme aivan loistavaa albumia uransa alussa, From the Pagan Vastlandsin, Sventevithin ja Gromin. Noista varsinkin From the Pagan Vastlandsin musiikillinen anti on hyvin ainutlaatuista, todella rujoon ja primitiiviseen musiikkiin on yhdistetty melodiset riffit ja syntikka. Myös vokaalitkin tukevat paljon musiikkia. Miten nyt sanoisi, Ildjarn kohtaa Limbonic Artin, vai? Uudempi Behemoth on myöskin loistavaa, vaikkakaan en pysty enää puhumaan musiikista Black Metallina, musiikki on enemmän jotain Death vääntöä. Satanica, Thelema.6 ja Zos Kia Cultus ovat kyllä kukin aivan mainioita. Puolan suunnalta Vader ainoastaan menee ohitse (jos puhutaan Death Metal puolesta).

Emperorista toin mielipiteeni julki jo aiemmin, aivan loistava bändi.
 
Ylös Bottom