Zos kia cultus
Member
Vastaus: Metallimusiikki ja soittimet
Satans sword i have become ja with spell of inferno ovat molemmat minulle ne tärkeimmät kappaleet. Toki on paljon muitakin, mutta ne tulevat behemothin vanhasta tuotannosta ensimmäisenä esille. Celtic frost on alkanut potkia perseelle todella lujaa, circle of the tyrants on siis niin loistava kappale että alta pois.
Decrepify: soitatkos sinä jotain soitinta?
Decrepify sanoi:Satyriconin tuotannosta minulle iskee eniten vanhat levyt, mm. Dark Medieval Times ja The Shadowthrone, mutta ei Satyriconin taso pärjää Emperorin ja Behemothin tasolle (jos puhutaan Behemothista painottaen sen Black Metal tuotantoon). Myös Satyriconia voi kunnioittaa pitkäkestoisesta yhteistyöstään Darkthronen kanssa.
Behemoth tosiaan teki kolme aivan loistavaa albumia uransa alussa, From the Pagan Vastlandsin, Sventevithin ja Gromin. Noista varsinkin From the Pagan Vastlandsin musiikillinen anti on hyvin ainutlaatuista, todella rujoon ja primitiiviseen musiikkiin on yhdistetty melodiset riffit ja syntikka. Myös vokaalitkin tukevat paljon musiikkia. Miten nyt sanoisi, Ildjarn kohtaa Limbonic Artin, vai? Uudempi Behemoth on myöskin loistavaa, vaikkakaan en pysty enää puhumaan musiikista Black Metallina, musiikki on enemmän jotain Death vääntöä. Satanica, Thelema.6 ja Zos Kia Cultus ovat kyllä kukin aivan mainioita. Puolan suunnalta Vader ainoastaan menee ohitse (jos puhutaan Death Metal puolesta).
Emperorista toin mielipiteeni julki jo aiemmin, aivan loistava bändi.
Satans sword i have become ja with spell of inferno ovat molemmat minulle ne tärkeimmät kappaleet. Toki on paljon muitakin, mutta ne tulevat behemothin vanhasta tuotannosta ensimmäisenä esille. Celtic frost on alkanut potkia perseelle todella lujaa, circle of the tyrants on siis niin loistava kappale että alta pois.
Decrepify: soitatkos sinä jotain soitinta?