Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
vai kostuvatkohan he siitä mitään?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
Meikäsläistä kiinnostaa lähinnä nämä tämmöset bändit: Barathrum, Finntroll, Moonsorrow, Dimmu Borgir, Impaled Nazarene, Immortal, Ensiferum, Eternal Tears of Sorrow (RIP )
Kyllähän nuita Burzumia ja Darkthronea ja näitä tulee väliin myös kuunneltua.
Onhan mulla oma kitarakin, Jackson KX10
kuva ->
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Ilmoitteleppa minulle kun demonne on valmis, voisin ostaa sen sitten.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dekstar
On tämä vittu touhua saatana!
Entombed keikalla 15.9. ja lippuja ei saa ostettua mistään, mitä helvettiä tämä tarkoittaa?!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
In Flamesia kuuntelen kuten signaturesta voi vähän arvaillakin. Ens kesänä ideana mennä kesätöihin ja hankkia rummut. Kitaran soittamisesta en oo oikein kiinnostunut. Ei mitään perussettejä ne on ihan perseestä. Tuplapedaalit ajattelin myös hankkia.
Haa! nyt minä kiinnostuin, täällähän on toinen rumpali. kerroppa vähän minkälaista settiä meinasit ostaa, minkälaiset pedaalit?
minä annan melkein kaikkeen vastauksen, kun on rummuista kysymys, tarkoitan että osaan auttaa setin hankinnassa ja muussa hardware puolessa.
Ja perussetit ei ole "perseestä" jos olet aloitteleva rumpali niin perussetti on parempi vaihtoehto alkuun kuin esim tuplasetti.
ja virveli on kaiken aa ja oo soititpa minkälaista musiikkia tahansa.
kysy niin minä vastaan, annan hyvät vinkit myös kuinka pääset treenaamaan todella pienellä investoinnilla, ennekuin on varaa sulla ostaa sitä settiíä.
Eli Levytukku.fi sivuilta bongasin Taman Stagestar perussetin. Tuohon vielä Tama Iron Cobran tuplapedaalit niin kyllä lähtee. Myöhemmin parit crashit ja yksi tomi lisää. Mutta ei pidä vielä innostua koska rahaa ei oikein vielä löydy kuin vajaa 200 ekeä ja tarkoitus löytää talveksi töitä. Vaikka jakamaan postia kunhan rahaa saa.
Joo 3 tomia edessä ja 1 lattialla. Tässähän on aikaa miettiä minkälaisen setin pistän kokoon mutta sittenkin taidan hankkia Pearlin perussetin. Mukavat setit sulla . Pistäppä nopeasti kuvat niin päästään ihailemaan. Niin ja pieni kysymys vielä ett miten aloitit soittamaan? Varmaan hankit jonkunlaisen kirjan missä kompit sun muut kikat? Ei tuosta vaan mestariksi tulla.
Minä aloitin tyhjästä, ei kirjoja ei opettajaa ei mitään. soittelin niitä näitä, myöhemmin otin levyjä, kuuntelin cd soittimella ja soitin perässä. Mutta suosittelen sinulle että ostat virvelin treenauskirjan, siinä näytetään lyönnit kirjaimina.
R=right eli oikea kapula
L=left eli vasen kapula. Ihan simppeli homma aloitat hitaasti pienellä temmolla ja kun alkaa sujua nostat tempoa hieman ja kun alkaa sujua nostat taas hieman tempoa. kirja maksaa 22 aika kallis siis mutta se on rumpalille korvaamaton, soititpa mitä tahansa musiikkia niin virveli on tärkein. se olen oman urani aikana saanut karvaasti kokea. osta kumipädi, kapulat, virvelikirja,metronomi. ja ala treenaamaan, odotellessasi settiä voit treenata sillä ja hioa taitojasi, kun sitten sinulla on setti niin jatkat siitä sitten. Ja osta paljon tupakkaa alkuun voi tuntua että menee päin mäntyä, mutta muutama kuukausi niin se alkaa jo sujua