Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metallimusiikki ja soittimet

Mahtaisiko keneltäkään löytyä tämmöistä kokoelmalevyä?
Death... is only the beginning
Voisin ostaa jos jollakin löytyisi hyllystä eikä enää kuuntele, tätä kokoelmalevysarjaa on tehty 4 osaa
Minä omistan neljännen osan, eli en sitä enää tarvitse, mutta jos löytyy ensimmäinen tai toinen tai kolmas osa, olisin halukas ostamaan, mikäli kunto olisi kohtuu hyvä.

Metalli soi lähes koko ajan duunissa ja himassakin silloin kun sinne ehdin. Treenikämpällä tahtoo mennä aika iso osa ajasta...

Pianon soiton aloitin vuonna 1985 ja nykyään kilkutan koskettimia ynnä taustalla kiljun/karjun kolmessa bändissä. Soitinarsenaaliin toki kuuluvat parin sähkökitaran lisäksi mm. myös sähköbasso ja tinapilli :)

Lähinnä keskityn kuuntelemaan nopeampaa ja kevyempää (power)metallia. Jotenkin vaadin bändiin vokalistin, enkä konsonantistia, vaikka kyllä jotain Moonsorrowiakin tulee kuunneltua.

Enään noin viikko, niin tulee toinen basari ja räkki, etutomi, peltejä. mitenkäs ne kuvat saa laitettua tänne kaikkien ihailtavaksi? en ole ennen moista toimenpidettä tehnyt.

Audiolle: sain tänään wuhan merkkisen chinan 14" ja ovh on 49 kannattaa ostaa setin mukaan tämmönen jos ei ole heti paljoa rahaa, minä otin tämmösen ihan kokeilumielessä. Kyllä täytyy sanoa että hyvin toimii efektipeltinä, jos siellä sinun asuinpaikan lähellä on musiikkiliike, niin pistä setin mukana sitten tilaukseen. todella halpa, ja 100% hh pelti! just ton hinnan takia kannattaa ostaa tuo testiin, koska esim paisteen dimension china mikä tulee mulle neljänneksi efektipelliksi. maksaa 338 niin semmosia ei ihan kokeilumielessä kannata ostaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Enään noin viikko, niin tulee toinen basari ja räkki, etutomi, peltejä. mitenkäs ne kuvat saa laitettua tänne kaikkien ihailtavaksi? en ole ennen moista toimenpidettä tehnyt.

Audiolle: sain tänään wuhan merkkisen chinan 14" ja ovh on 49 kannattaa ostaa setin mukaan tämmönen jos ei ole heti paljoa rahaa, minä otin tämmösen ihan kokeilumielessä. Kyllä täytyy sanoa että hyvin toimii efektipeltinä, jos siellä sinun asuinpaikan lähellä on musiikkiliike, niin pistä setin mukana sitten tilaukseen. todella halpa, ja 100% hh pelti! just ton hinnan takia kannattaa ostaa tuo testiin, koska esim paisteen dimension china mikä tulee mulle neljänneksi efektipelliksi. maksaa 338 niin semmosia ei ihan kokeilumielessä kannata ostaa.

Juu näinhän se on enkä kyllä alussa tarvikaan mitään 338 eken lautasta. :p Mut yks crashi ei riitä mulle. Heti alkuun pitää tilata pari crashia lisää. Ongelmia saada kuvat tänne vai? No tiedän ainakin yhden ketä voisi hostia sun kuvat... koita lähettää sähköpostia knightmaster@jippii.fi. Täällä sama kaveri tunnetaan nimellä Knight ja on hostinut mullekin pari kuvaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Juu näinhän se on enkä kyllä alussa tarvikaan mitään 338 eken lautasta. :p Mut yks crashi ei riitä mulle. Heti alkuun pitää tilata pari crashia lisää. Ongelmia saada kuvat tänne vai? No tiedän ainakin yhden ketä voisi hostia sun kuvat... koita lähettää sähköpostia knightmaster@jippii.fi. Täällä sama kaveri tunnetaan nimellä Knight ja on hostinut mullekin pari kuvaa.

Juu kiitosta vaan tuosta. pitänee hänelle lähettää tässä lähiaikana postia. Sinun varmaan kannattaa käydä zildjian:in tai sabianin kotisivuilla, sieltä saa kuunneltua erilaisten peltien saundeja jos et hirveästi jo ennestään tiedä mitä haet. Tosin Zildjian k-dark customia sinun ei kannata kuunnella, sitten pääsee vaan itku, koska haluat juuri sellaisia peltejä. Ja hintaa on pelkällä hi-hat pellillä 570 suosittelisin paisteen 802 tai alpha sarjaa. hyviä peltejä molemmat. mutta vältä paistee 302-502 sarjaa, todella halpoja, mutta ihan paskoja. Kun vaikka 302 crashin osta ja sitten lyöt sitä niin ääni sellainen blöö saundi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Juu kiitosta vaan tuosta. pitänee hänelle lähettää tässä lähiaikana postia. Sinun varmaan kannattaa käydä zildjian:in tai sabianin kotisivuilla, sieltä saa kuunneltua erilaisten peltien saundeja jos et hirveästi jo ennestään tiedä mitä haet. Tosin Zildjian k-dark customia sinun ei kannata kuunnella, sitten pääsee vaan itku, koska haluat juuri sellaisia peltejä. Ja hintaa on pelkällä hi-hat pellillä 570 suosittelisin paisteen 802 tai alpha sarjaa. hyviä peltejä molemmat. mutta vältä paistee 302-502 sarjaa, todella halpoja, mutta ihan paskoja. Kun vaikka 302 crashin osta ja sitten lyöt sitä niin ääni sellainen blöö saundi.

Blöö. :p No ei nyt varmaan ihan tarkalleen samanlainen ääni mut tiedän kyllä mitä tarkoitat. Joo paiste on ihan ykkönen noissa lautasissa.

RRRAAAAAAAAARRRRRR

ENTOMBED \,,/

oli muuten ihan vitun kova keikka!
huono ei myöskään ollut CHAOSBREED (shit grinder!)

44Magnum, Aion, Anthem, Action!, Blizard, Bow Wow, Dead End, EZO, Earthshaker, X Japan, Flatbacker, Reaction, Tarot, Sex Machineguns, Gargoyle, Marino, Rajas, X-Ray, Make-Up, Vow Wow... mitä nyt tuli äkkiä mieleen. Soittelen rumpuja, ja sama Yamahan setti on ollut 80-luvulta asti :P Vain pellit lisääntyneet ja kalvot vaihtuneet.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
44Magnum, Aion, Anthem, Action!, Blizard, Bow Wow, Dead End, EZO, Earthshaker, X Japan, Flatbacker, Reaction, Tarot, Sex Machineguns, Gargoyle, Marino, Rajas, X-Ray, Make-Up, Vow Wow... mitä nyt tuli äkkiä mieleen. Soittelen rumpuja, ja sama Yamahan setti on ollut 80-luvulta asti :P Vain pellit lisääntyneet ja kalvot vaihtuneet.

Minkäslaista musatyyppiä nuo ovat?

Kuinka monelta löytyy/on aikeissa hommata tuon Iron Maiden uuden Dance Of deathin? Itse levyllä on loistavia kappaleita, ja tuo "hitti" Wildest dreams taitaapi olla niistä huonoin, vaikkakin eniten julkisuutta saanut. Esim. Rainmaker ja Journeyman ovat erittäin fiinejä kappaleita:)

Re: Re: Metallimusiikki ja soittimet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chemo
En kuuntele heviä enkä metallia käytännössä lainkaan.

Soitan.

On.

Jos vähän tarkentaisit mitä soitinta soittelet ja missä bändissä soitat?

Re: Re: Re: Metallimusiikki ja soittimet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Jos vähän tarkentaisit mitä soitinta soittelet ja missä bändissä soitat?

Mä soitan sähkökitaraa semmoisessa keikkailevassa cover/bailubändissä. Muita musiikillisia touhuja, joiden suhteen olen nykyään aktiivinen:

-klassinen kitara; en ole jatkanut muodollisia opiskeluja, mutta soitan/opiskelen aika paljon itsekseni nykyään
-tenorisaksofoni; tuossa on ollut pitkään taukoa, mutta olen alkanut vähitellen verestää tuota pikkuisen
-studiopuuhastelu
-edelliseenkin liittyen suunnitelmissa on kaikenlaisia marginaalisempia projekti/terapiabändivirityksiä.

Jees.

Huudan tälläisessä bändissä kuin Dauntless (www.come.to/dauntless)

Sivuilta löytyy biisejä/video yms....

Juuri uutta matskua kirjoitellaan ja tyyli on jotain Dying Fetus meets Haunted tms....

Eli Death/thrash vaikutteita lötyy ja rutkasti;)

Soittelen myös rumpuja mutta olen ainakin omasta mielestäni parempi mikin varressa kuin rummuissa.

Kuuntelen melkein mitän vaan mutta tällä hetkellä soi soittimissani eniten ehkä Lamb of god ja Vital remains.

Re: Jees.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -ari perkele-
Huudan tälläisessä bändissä kuin Dauntless (www.come.to/dauntless)

Sivuilta löytyy biisejä/video yms....

Juuri uutta matskua kirjoitellaan ja tyyli on jotain Dying Fetus meets Haunted tms....

Eli Death/thrash vaikutteita lötyy ja rutkasti;)

Soittelen myös rumpuja mutta olen ainakin omasta mielestäni parempi mikin varressa kuin rummuissa.

Kuuntelen melkein mitän vaan mutta tällä hetkellä soi soittimissani eniten ehkä Lamb of god ja Vital remains.

Minäpäs käyn jotakin materiaali imoiramassa juuri nyt, annan oman tuomioni kohtapuoliin.

You just activated a nuclear warhead my friend....
Eikait tuo vaan ollut elokuvasta broken arrow?

Joo oikei eli asiaan... Oikein oikein tiukkaa musiikkia, juuri tämmöstä taas kaivataan täältä suomen puolelta!
Mistä päin on tämä bändi? Teillä olisi ollut tänne kuopioon päin keikka maitolaiturilla ja sehän tietysti peruttiin, koska laituri otti niin sanotusti "ihteensä" Milloinkas ollaan kuopioon päin tulossa?

Ylös Bottom