Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 -pelaajien kommentit (EI SPOILEREITA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
FAMAS

Minä ainakin kuuntelen KAIKKI codec-keskudtelut.Mun mielestä mgs kakkosta PITÄÄ pelata ajan kanssa.
Kun pelasin ekan kerran läpi,en saanut ollenkaan FAMAS the weaponia.Onko sitä ollenkaan koko pelissä?:confused:

Onkos kukaan käynyt tallentamassa Clear Codea Konamin sivuille? Itse kävin äsken mielenkiinnosta:

http://jpn00.konami.co.jp/products/mgs2/english/mr/

Tuonne voi laittaa pelin läpipäästyään saamansa koodit ja siellä voi myös katsella muiden parhaita tuloksia. Vähän kyllä ihmetyttää että joku jannu/jannutar on vetäny pelin kahteen ja puoleen tuntiin nollalla tapolla ja nollalla continuella. Ja toisella tyypillä aika 1:45:45, tappoja 38, continue: 0

Taitaa olla tosi hardcore-MGS-friikit kyseessä tai sitten ovat haXXoroineet koodin jotenkin. Vai löytyykö täältä samantasoisia suorituksia?

Tietääkö kukaan saittia josta vois käydä kertaamassa MGS 2:n juonta aina silloin tällöin?

Meinaan että jo ekassa osiossa (tankkerissa) oli jo niin paljon hahmoja ja käänteitä, että esim. viikon pelitauon jälkeen olisi mukava kerrata "tähän mennessä tapahtunut", ilman mitään spoilereita tietty.

Mitä se Konamin koodisivulla, kun on stöttänyt oman clearcoden, niin tiedoissa on viimeisenä:

'Clear with sea louce OFF'

MItä se tarkoittaa??

Toinen ennen sitä on:

'Use of special item OFF'
Tarkoittaako se nitä bandannoja ja wigejä, joita saa kun dogtageja on kerännyt tarpeeksi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Mitä se Konamin koodisivulla, kun on stöttänyt oman clearcoden, niin tiedoissa on viimeisenä:

'Clear with sea louce OFF'

MItä se tarkoittaa??

Toinen ennen sitä on:

'Use of special item OFF'
Tarkoittaako se nitä bandannoja ja wigejä, joita saa kun dogtageja on kerännyt tarpeeksi?

Eli sea louce , jos lintu menee inventoryysi menetät yhden rationin joka 20 minuutin välein , tällöin jos lintu pysyy inventoryssä kokoajan sinä saat arvosanan Sea Lice ja silloin
tuo on ON, tai se saattaa myös olla ON jos lintu kävi inventoryssäsi.

Special item tarkoittaa juuri stealth/bandana/wigit..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis

Eli sea louce , jos lintu menee inventoryysi menetät yhden rationin joka 20 minuutin välein , tällöin jos lintu pysyy inventoryssä kokoajan sinä saat arvosanan Sea Lice ja silloin
tuo on ON, tai se saattaa myös olla ON jos lintu kävi inventoryssäsi.

Special item tarkoittaa juuri stealth/bandana/wigit..

Samoin nuo Ötökät mitä tulee vastaan ainakin pelin alussa, voivat joutua puvun sisään mutustelemaan Rationeita... Itselläni kävi näin kerran. Tiedä sitten vaikuttaako se tuohon juttuun mistä puhutte...

Edit: Ai niin tämä on ei-spoileri-threadi... hups

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Samoin nuo Ötökät mitä tulee vastaan ainakin pelin alussa ja Emmaa saattaessa hissiin, voivat joutua puvun sisään mutustelemaan Rationeita... Itselläni kävi näin kerran. Tiedä sitten vaikuttaako se tuohon juttuun mistä puhutte...

Voi hyvinkin olla että vaikuttaa.

Hehehe...jossain sanottiin että MGS2 on joku kohta jossa joku äijä kusee ja sen kultakaaren alle voi mennä läträämään :p

Mutta en itse huomannut tälläistä kohtaa. Missä semmoinen on? (Haluan nähdä kaikki MGS2 yksityiskohdat,en kysy tätä pervouttani) :rolleyes:

Noista ääninäyttelijöistä, että olis kyllä mukavaa kuunnela Japsi-Snakee, mitä ny tos special-DVD:ssä tais jotain olla niin se kuulosti hyvältä,vaikkei Hayteriskään mitään vikaa oo.

Mulla noi ötöt ei oo kun demossa syöny Rationeja ja siitä tuli opittuu ötökköjen vaarat. Ja kyllä niitä Codec-kestusteluja kuuntelee, varsinkin loppupuolella;).

Kysy "kultakaaresta" MGS 2 pelivinkit puolelta.

BTW:En oo ittekkään löytänyy FAMASii.

Edit: Pientä korjailua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mpdman
taidan olla ainut joka peräti NAUTTII noista codec-keskusteluista :)

et ole ainoa, nautin myös. mielestäni on todella mukava seurata välianimaatioita ja codec keskusteluja joista selviää juoni koko ajan paremmin. codec keskustelut ovat mukavia ja ilman niitä pelin juoni olisi vaikea tuoda esiin.

Pitääkö aina jos aloittaa pelin alusta tallentaa eri kohtaan jos haluaa säilyttää entiset tiedot. Mulla kävi sillee et mä pelasin pelin lävitte ja sit kun alotin alusta ja tallensin läpäistyn pelin päälle kaikki speciaalit hävis.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nixppeqq7
Pitääkö aina jos aloittaa pelin alusta tallentaa eri kohtaan jos haluaa säilyttää entiset tiedot. Mulla kävi sillee et mä pelasin pelin lävitte ja sit kun alotin alusta ja tallensin läpäistyn pelin päälle kaikki speciaalit hävis.
Sama täälä.

Eilen sen pelin sitten kävin hyllyltä poimimassa ja se on ihan mahtava. Pari tuntia oon pelannu ja kaikkea on tapahtunut, koko ajan oon ollu ihan ihmeissäni eikä millään malta lopettaa. Ainakin Vampin kohtaaminen oli yks parhaita pelikohtauksia.

peliin kyllä pääsee sisälle äkkiä mutta ei välttämättä ulos...kun ekan kerran pelasin läpi ja kaikki oli ohi ni kyllä oli vähän aikaa ihan muissa maailmoissa kun se juonikin oli niin sekava ja täytyi oikein kunnolla miettiä et tajus miten se menee mut se onkin mun mielestä pelin paras puoli et peli pistää pelaajan ajattelemaan oikein kunnolla...ja se making of mgs lisälevy oli kyllä ihan ehdoton...aluks meinasin et se on ihan turha mut ku pelin on vetäny läpi ni se on kyllä mukavaa katsottavaa...

neuoja tallennuksiin

ku oot menny pelin läpi ja alotat pelaan uuestaan nii loadaa se läpii peluu ja sit tulee vaihto ehdot

Tanker-Plant

tanker

plant

valitset niistä sen minkä haluut ja sit voit tallentaa läpii peluun päälle. mut kandee kummikki eka tallentaa siihe vieree ja sit kattoo onko savetus punane jos on nii sit voit ainaki tallentaa sen låpii peluun påålle

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
neuoja tallennuksiin

ku oot menny pelin läpi ja alotat pelaan uuestaan nii loadaa se läpii peluu ja sit tulee vaihto ehdot

Tanker-Plant

tanker

plant

valitset niistä sen minkä haluut ja sit voit tallentaa läpii peluun päälle. mut kandee kummikki eka tallentaa siihe vieree ja sit kattoo onko savetus punane jos on nii sit voit ainaki tallentaa sen låpii peluun påålle

Ptishi nyt vasta kerroit

Juu, huomasin että jos vaikka olet läpäissyt pelin ja haluat aloittaa uuden, niin vaikka olisit ladannut sen vanhan 'completed' pelin niin jos alkuruutu on kuitenkin vaihtunut takaisin punaiseksi niin silloin uuden aloittamasi pelin tallennus ei näykkään punaisena, jolloin sitä ei kannata tallettaa alkuperäisen lopputalennuksen päälle.

Se alkuruutu muuttuu takaisin punaiseksi ainakin silloin jos olet jättänyt pelin yksin ja se menee alkuesittelyvideoihin.

Kannattaa siis ottaa ensimmäiselle uudelle tallennukslle uusi paikka ja jos se on punainen, niin sitten voi alkaa tallentaa vanhan päälle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Juu, huomasin että jos vaikka olet läpäissyt pelin ja haluat aloittaa uuden, niin vaikka olisit ladannut sen vanhan 'completed' pelin niin jos alkuruutu on kuitenkin vaihtunut takaisin punaiseksi niin silloin uuden aloittamasi pelin tallennus ei näykkään punaisena, jolloin sitä ei kannata tallettaa alkuperäisen lopputalennuksen päälle.

Se alkuruutu muuttuu takaisin punaiseksi ainakin silloin jos olet jättänyt pelin yksin ja se menee alkuesittelyvideoihin.

Kannattaa siis ottaa ensimmäiselle uudelle tallennukslle uusi paikka ja jos se on punainen, niin sitten voi alkaa tallentaa vanhan päälle.

eiiihhh ku sä loadaat sen läpiin peluun nii siinä tulee suoraan vaihto ehdot tanker-plant ,tanker ,plant ja sillo kyllä voi savettaa sen läpii peluun päälle muute ois iha hölmöö et aina pitäis savettaa uuuteen kohtaan

Ylös Bottom