Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Onks täs Free Mode onlines?
Jos vapaa-ajoa tarkoitat niin on. :)

Tää peli on aivan mahtava, jo 92% läpästy ja jaksan vetää läpi.
Semmonen tehtävä täs meneillään et pitää kerätä 1,000,000 dollarii ja mul on jo vähän yli 600,000.
Kawasaki Ninjalla ajelen. Täydet performancet. :D
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Luin että kisoissa on voimakas kuminauha -efekti. Pitääkös paikkaansa ja saako kytkettyä valikoista pois?

En tiedä kuka neropatti tämän ominaisuuden ylipäänsä keksinyt, mutta harmittavan monessa autopelissä esiintyy, eikä varmaan ole typerämpää tapaa tehdä kisoista väen vängällä tiukkoja ja saada tuollaisen avulla kaikki viimeiseen mutkaan yhtä aikaa.

Ilmoitelkaas jos jollain luotettavaa tietoa. Tulee vaikuttamaan omaan ostopäätökseen ratkaisevasti.. :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Eli siis kaduilla pystyy cruisailla ihan vapaasti kun ei ole kisassa?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Pari tuntia sitten tipahti luukusta ja voin sanoo että ostamisen arvoinen peli oli. G25:lla ihan kiva ajella ja kyllä tämä nfs undercoveria vie 100-0. :cool:
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Eli siis kaduilla pystyy cruisailla ihan vapaasti kun ei ole kisassa?

Kyllä voit, jos siltä tuntuu.

Kuten aikaisemmin ehkä sanoin, niin vaikutelmat pelin jatkoa katsoen ovat erittäin lupaavat. LittleBigPlanet on vienyt tältä aikaa valitettavasti.

Autojen pimppaustyökalu on verrattavisssa LBP:n tasoeditoriin. Tarroja on jos jonkinlaisia, ja niiden kokoa jne. voi muuttaa.

Ennen pelin julkaisemista en uskonut hyötyväni siitä in-car-kuvakulmasta. Normaalisti pelaan autopelejä auton takaa, mutta tässä in-car-kuvakulma tuntuu luontevalta ja meininki on parempi. Siinä saa tuijotella itse valitsemaa rattiakin. :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Mites tuon kuminauhatekoälyn kanssa, aiheuttaako turhautumista? Entä miten hyvin poliisi takaa-ajot on toteutettu, onko liian helppo karistaa kannoilta? Ja toimiiko moninpeli käytännössä (lagia, yhteysongelmia, luontevuus?) ?
Ja vielä yksi kysymys: onko pelissä vaikeaa/hidasta tienata rahaa, jossain arvostelussa nimittäin moitittiin peliä rahan hankkimisen vaikeudesta?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Tämä peli on ihan törkeen hauska! En odottanut mitään, tilasin tuolta play.comista kun halvalla sai ja kyllä lähtee. Heti alusta innostuin ihan täysillä. Onhan tuo vaikea kuin mikä, mutta niin oli Outrunkin 80-luvulla :)

Mites tuon kuminauhatekoälyn kanssa, aiheuttaako turhautumista?
Välillä.

Entä miten hyvin poliisi takaa-ajot on toteutettu, onko liian helppo karistaa kannoilta?
Onhan niissä takaa-ajon meininkiä, karistaminen on kyllä melko hankalaa.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Tämä peli on ihan törkeen hauska! En odottanut mitään, tilasin tuolta play.comista kun halvalla sai ja kyllä lähtee. Heti alusta innostuin ihan täysillä. Onhan tuo vaikea kuin mikä, mutta niin oli Outrunkin 80-luvulla :)

Kuulostaa lupaavalta! Mäkin joinasin tähän Sulo Vilenin "sai halvalla" -kerhoon ja pistin tulemaan Playstä. Kakkosta pelasin aikoinaan ja jäin siihen koukkuun nimenomaan sen haasteen ja hyvän musiikin ja tunnelman seurauksena. Ihme juttu, normaalisti mua ei Arcade rälläily nappaa...esim. Pacific Risft kerää vain pölyä hyllyssä...

Onkos siellä onlinessä ketään kaahailemassa? Se kakkonen oli aikoinaan hauska myös Onlinessä vedettynä...

Tuossa on muuten aika asiallinen video revikka pelistä.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Itse tykkään enemmän arcademälläyksestä kuin yhteen virheeseen kariutuvasta täysverisestä simulaatiosta, joten istuu makuuni hyvin.

Ainakin omasta mielestäni tämä tuntuu pirusti paremmalta kuin väsynyt Motorstorm 2. Se koukuttava "vielä yksi kisa" -elementti on saatu mukaan, mikä löytyi autopelien kohdalla viimeksi Burnout 3:sta. Peli on vaikea, muttei mahdoton. Kun voitto jää hiuskarvan varaan, tekee myös mieli yrittää uudestaan. Avoin pelimaailmakin tuntuu toimivan tässä hitosti Burnout Paradisea paremmin, kun kyseessä ei ole autiokaupunki, vaan elävän tuntuinen metropoli.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Aivan loistava peli, tässä on sitä adrenaliinin täytteistä kaahailua ja hyvin toteutettua tuunausta, mikä on puuttunut nfs-sarjasta jo pidemmän aikaa.

Todella monipuoliset valikoimat tuunauksen suhteen, ei tässä mitään autosculptureita tarvita.
Poliisien pakeneminenkin tuntuu realistisemmalta kuin esim. nfs-peleissä, kun niitä ei ole kymmenittäin kannoilla ja pakoon pääsee raa´alla voimalla ja nopeilla väistöliikkeillä.
Kaupunkiin on myös saatu ihmeen paljon eloa, enää ei tarvitse seilata tyhjässä aavekaupungissa, mihin vapaissa ajopeleissä on totuttu.
Grafiikka on hemmetin hyvää, jopa "siviilien" autot näyttävät uskomattoman hyviltä. Mitään framerate ongelmia ei ainakaan toistaiseksi ole osunut silmään.
Itse en yleisesti ottaen ole mikään arcade-kaahailun suuri ystävä, mutta tässä pelissä on onnistuttu kiinnittämään huomio muuhun kuin pelkkään ajotuntumaan (joka on muuten arcadeksi yllättävän hyvä).

Tosin, iso miinus tulee kyllä aivan järkyttävän vaikeista tekoälyvastuksista, jotka eivät anna ainuttakaan virhettä anteeksi. Pakoon ei pääse, vaikka kuinka puikkelehtisi liikenteen joukossa, eikä auton virittäminenkään auta kun vastustajat päivittävät omaa kalustoaan samaan tahtiin.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Muutama tunti pelailtu... ei ollut paljon odotuksia, mutta mielestäni liikaa saanut hyviä kommentteja, joten pakko pistää myös oma vähän negatiivisempi kokemus :)

Ajettavuus on aivan perseestä. Ketkä yhtään ovat simujen perään, välttäkää tätä!
Grafiikka, en ymmärrä miten täällä voidaan kehua tuota grafiikkaa, itse en nää siinä mitään hehkutettavan arvoista? Paskaan grafiikkaan yhdistettynä pieni lägi silloin tällöin kisoissa pistää miettimään miksi tämäkin peli piti keskeneräisenä julkaista.

Tuunaamista ja virittämistä riittää, mutta eikös nämäkin ole jo nähty? Liian moneen kertaan..
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Varsin mukava peli on ollut ja rahoille kyllä tullut vastinetta. Mukavaa kun NFS:ien sijaan pääsee tuunaamaan taas kunnolla mutta konehuoneen puolella on aika köyhää. Ajettavuushan on melko arcademaista mutta voin käsi raamtulla sanoa että todellakin huippuajettavuus verrattuna johonki NFSään. Erityisesti kun pistää kuvakulman hyttiin tai puskuriin niin sitä arcademaisuutta ei enää huomaakkaan.

Kaikki varmaan tietää hyvät puolet joten pistetäämpä pari rasittavaa piirrettä:

Se pistää kyllä kyrsimään kun vaikka ajat Lamborghinilla sataa miljardia virheetöntä ajoa niin silti nämä sankarit pysyy Golfeilla perässä :eek:

Toinen asia joka pistää vähän sipulin rakoilemaan on se kun peli ikäänkuin päättyy jonnekkin 60% tienoille täysin. Siinä vaiheessa autot ja kaikki on auki eikä ole mitään odotettavaa. Pelkkää konemaista hinkkausta jos 100% haluaa läpäistä. :( Toisaalta pieni porkkana etenemiselle olis että siellä ois rutkasti trophyjä heti platinasta lähtien kun jaksaisi jyystää loppua kohden vielä.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Nyt tuli kyllä yksi ERITTÄIN ärsyttävä vika vastaan. Peli jäätyy välillä juuri ennen kuin ehtii saamaan rahat kisan voitosta. Aiheuttaa kyllä suurta turhautumista, kun ensin ajaa moneen kertaan saman kisan, että voittaa ylivoimaisen v*ttumaiset tekoälyvastukset ja kun lopulta voitat kisan, niin peli vetääkin itsensä kokonaan tilttiin ja joudut aloittamaan saman rumban taas alusta. Tämä on nyt toistunut jo muutamaan otteeseen, meinaa välillä ohjain saada kyytiä :rolleyes:
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Ajettavuus on aivan perseestä. Ketkä yhtään ovat simujen perään, välttäkää tätä!

Jaa. Olet nyt väärillä jäljillä, jos harmittelet epärealistisuutta. Pelisarja on sentään Midnight Club eikä se pyri simulaatiomeininkiin.

Grafiikka, en ymmärrä miten täällä voidaan kehua tuota grafiikkaa, itse en nää siinä mitään hehkutettavan arvoista?

En kyllä nää grafiikoissa valitettavaa.

Kuten olen aikaisemmin sanonut, viihdyn arcadeajon parissa hyvin. Itse asiassa hain edellisestä osasta pelkkiä parannuksia grafiikassa ja tuunausvalikoiman laajuudessa. Sain mitä hain, mutta käteen on jäänyt myös muutama miinus. Joskus peli jäätyy paikoilleen, jolloin täytyy vain rebootata kone. Onneksi se ei ole sattunut juuri voitetun kisan jälkeen. Valittavia autoja on vähän, ehkä noin 20. Viime osassa oli ihan varmasti enemmän autoja. Vertaan siis Dub Edition Remixiin.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Grafiikka, en ymmärrä miten täällä voidaan kehua tuota grafiikkaa, itse en nää siinä mitään hehkutettavan arvoista?
Ollaan vissiin pelattu aivan eri peliä. Pelihän on nätti kuin mikä, sulavat 60 fps, kiiltävässä kromissa ja yksityiskohdissa ei ole säästelty.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

voisko joku kertoo miten saan audi r8:n peliin,kiitos.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Kyseisen pelin omistaneena voin sanoa, ettei tämä pääse kyllä NFS-sarjan tasolle. Peli tarttui mukaan, kun positiivisia kommentteja olin kuullut, mutta kova pettymys tämä oli:
1) Pelin autot vanhoja. Ketä kiinnostaa ajella enää 80-90-lukujen "sporttiautoilla", kun kilpaileva sarja tarjoaa viimeisimmät mallit?
2) Tekoäly aivan hanurista! Tekoälykuskit eivät juuri koskaan törmäilleet mihinkään, ajoivat kuin kiskoilla ja saavuttivat kummasti heti, kunhan oli kasvattanut vähän kaulaa.
3) AJOMALLINNUS! Pelihän on arcade, mutta kyllä autolla ajamisen silti pitäisi tuntua autolla ajamiselta. Tulla nyt mutkaan 200 km/h ja läpäistä se koskematta jarruun, kun renkaat pitävät mielettömästi, mutta suoralla suoraan ajaminen onkin sitten melko mahdotonta! Lisäksi nopeat liikkeet suorilla ajettaessa eivät aiheuta mitään heijausta, auto kulkee kuin kiskoilla!

Pelin avoin ja tarkka maailma oli kiva lisä, samaten kuvakulma ratin takaa. Muokkausmahdollisuudet autoon olivat reilut, mutta kun pelattavuus kävi tylsäksi ja vitutus nousi tekoälyn takia, peli vaihtui NFS Undercoveriin, jota pidän vikoineenkin huomattavasti tätä peliä parempana.
Kun saisikin pelin NFS:n ajomallinnuksella ja Midnight Clubin muokkausmahdollisuuksilla ja avoimella maailmalla, niin arcadekaahailu olisi juhlaa.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Jees pukinkonttiin lähti tämäkin peli, toivottavasti olen tyytyväinen ostokseeni.. Mitä nyt olen lukenut niin aika 50/50 äänet menneet tämän pelin suhteen mutta luulenpa että tykkään tästä pelistä.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles [PS3]

Muutama tunti pelailtu... ei ollut paljon odotuksia, mutta mielestäni liikaa saanut hyviä kommentteja, joten pakko pistää myös oma vähän negatiivisempi kokemus :)

Ajettavuus on aivan perseestä. Ketkä yhtään ovat simujen perään, välttäkää tätä!
Grafiikka, en ymmärrä miten täällä voidaan kehua tuota grafiikkaa, itse en nää siinä mitään hehkutettavan arvoista? Paskaan grafiikkaan yhdistettynä pieni lägi silloin tällöin kisoissa pistää miettimään miksi tämäkin peli piti keskeneräisenä julkaista.

Tuunaamista ja virittämistä riittää, mutta eikös nämäkin ole jo nähty? Liian moneen kertaan..

Ajattevuus on mielestäni hyvä. Camaro Ss:llä oon ajellut kisoja ja tällä hetkellä on 18% ja veteran-tasolla. Mun mielestä Burnout Paradise on vaikeempi. Sen pelaamisesta on ainakin ollut hyötyä tän pelaamiseen. Graffat on lostavat ainakin FullHD:lla ja kaupunki hieno ja yksityiskohtainen. Monipuolisia tehtäviä.

Vikoja: Nykäsee silloin tällöin, tekoälykuskit hankalia voittaa paitsi loppusuoralla. Törmäilystä sakotetaan rankasti kuten reitiltä sivuun ajamisesta. Ei oo tarttenut vielä hiuksia repiä päästä, vaikka vastustajilla kiihtyykin paremmin autot. Netissä ei pärjää ellei oo ajanut yksinpelissä itelleen kunnollista autoa tai prätkää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom